Mies on juonut koko päivän, eilen aloitti. Kauhea vappu
Aivan umpitunnelissa. Lapsetkin on ihmeessään, kun isä oli aivan humalassa, kun palattiin leikkipuistosta kotiin. Ja kaksi päivää vielä lomaan jäljellä.
Kommentit (23)
Kohta se sammuu. Muista siivota oksennukset ettei lapset liukastu.
Kyllä. Olet ikävä ihminen, kun juoruat miehesi vapunvietosta tänne. Keskustelkaa keskenänne ja aloituksesi ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Kierrä sinäkin korkki auki ja liity miehesi seuraan.
Näin! Paskaako sitä valittamaan vaan pitää itsekin hauskaa.
Lapsiakin olet miehen kanssa ehtinyt tekemään, ennen kuin juominen alkoi olemaan liikaa?
Ajattelitko, että mies lopettaa lasten synnyttyä? Ilman erillisiä pyyntöjä.
Ja sinä olet palstalla. Lapset ihmeissään.
Pistä korkki kiinni ja mies pihalle.
Anna sille rahaa evääksi ja käske mennä baariin siitä haisemasta.
Tee vuoden 2027 vapusta paras itsellesi ja erityisesti lapsille, lähetä avioerohakemus jo tänään.
Ap on melko mulukku ja kerjää sääliä täältä.
Todella inhottava aloitus, haukkua omaa rakasta miestänsä. Anna hänen juoda, varmaan raataa selkä vääränä rahaa teidän perheelle.
Niin siis mihin lomaan on kaksi päivää?
Useimmat ovat humalassa hyväntuulisia, toiset taas alkavat remuamaan ja uhittelemaan.
Niin se usein on, että vappuna juodaan liikaa.
Olisi hyvä näin kauniilla iömalla nauttia ulkonaolemisesta.
Eikö sitä mikään muu kiinnosta? No voi.
Hae itsellesi vertaistukea, että vahvistut ja pystyt tekemään itsesi ja lasten kannalta järkeviä ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet palstalla. Lapset ihmeissään.
No ei näihin irjoitelmiin kauaa aikaa kulu.
Tämäkin voi suututtaa, mutta yritä kestää miestäsi, kun se selviää niin on taas kunnon mies. Palkitse hänet.
Minäpä kerron miten meillä: Olin pihalla kastelemassa ja isäntä tulee köpittää ja huutaa kovalla äänellä, että grillilautasella on kärpäsiä. Heitä ne lihat pos. Oli kai liikaa auringossa.
Hitsi, naapuri grillasi isolle joukolle ja antoi minulla lautasella grillipihvejä ja laitoin ne varjoon varaston pöydälle.
Kivat naapurit muuten.
Joo sitten isäntä köpitti sisälle. Minä hakemaan kiireesti sitä lautasta ja vein keittiöön.
No hetihän hän tuli kysymään, että saako niitä lihoja maistaa.
Joo tottakai. Sanoin, että juurihan ne piti heittää pois.
No tätä meillä aina, ei ole alkoholista kyse.
Minua suututti, kun ei itse tuonut lautasta sisälle. hrrrmmm
Onneksi mieheni ei ole umpitunnelissa koskaan. Juo maltilla ja on asiallinen. Lapseni ei ole täällä nyt eikä mieheni juo jos lapseni on minun kanssa. Minäkin joskus juon kuten nyt ja meillä on oikein mukava päivä ollut. Aamulla käytiin pyöräilemässä tunnin verran.
Ap, alkkis valitsee aina alkoholin, jopa perheensä edelle. Valitse sinä toisin.
Onneksi juovista puolisoista on helppo päästä eroon.
Kuulostaa mukavalta. Kierrä sinäkin korkki auki ja liity miehesi seuraan.