Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä!!! Mitä teen???

Vierailija
26.02.2014 |

Olemme ollut yhdessä 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Liittomme on onnelline ja rento ja luottamus on ollut aina hyvä. Nyt mieheni puhelimeen on ilmaantunut uusi yhteystieto: Anna. Viesteistä löytyi viestiketju Annan kanssa viime sunnuntailta, jossa Anna ehdottaa uutta tapaamista ja kehuu miestäni ihanaksi ja komeaksi. Mies vastaa että ei voi sopia uutta tapaamista ja että parempi unohtaa lauantain tapahtumat ja pahoittelee. Anna jatkaa lirkuttelua, soittele jos tulee ikävä jne.. mies ei vastannut enää tähän mitään. Oli siis mökkitalkoissa ja pienessä kyläbaarissa miesporukan kanssa lauantaina ja tuli kotiin sunnuntaina. Olen ihan sekaisin, miten te tähän suhtautuisitte? Mies ei siis tiedä että tiedän.. ainakaan vielä.. jumalauta että vituttaa!!! Ahdistaa!!

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin missä tässä oli petetty?

Vierailija
142/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi katui sitä, mitä ikinä olikaan tämän Annan kanssa tehnyt ja lopetti viestittelyn hänen kanssaan. "Tapaaminen" ei välttämättä tarkoita seksiä ja vaikka tarkoittaisikin, niin miehesi ei selvästikään halua jatkaa tapailua - mitä todennäköisimmin siksi, että haluaa olla sinun kanssasi, Ap. Joten minusta ei nyt kannata laittaa eropapereita tuon takia vetämään. Jokin rakentava keskustelu (jossa ilmenisi tai ei ilmenisi se seikka, että menit kyttäilemään miehesi puhelinta) olisi varmaan tarpeellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:46"]Heh, jos liittonne on onnellinen, rento ja luottamus kohdillaan, miksi luet miehesi puhelinta? Olisiko vaikka sussa itsessä sittenkin jotain vikaa?

[/quote]

Tarkistin hänen puhelimestaan tilinumeroa ja huomasin viestin. Puhelimet eivät ole koskaan ollut meillä toisilta kiellettyjä vaan enemmänkin yhteiskäytössä

Vierailija
144/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:46"]

Heh, jos liittonne on onnellinen, rento ja luottamus kohdillaan, miksi luet miehesi puhelinta? Olisiko vaikka sussa itsessä sittenkin jotain vikaa?

[/quote]

Vähän offtopic koska en ole pettänyt eikä ole aikomusta. Jos saan tietää, että vaimo lukisi mun puhelinta/avaisi kirjeitä/tutkisi lomapakon "vetäisin turpaan" . Vaikka ei ole mitään salaisuuksia niin mitään asiaa ei ole niihin koskea, jotain yksityisyyttä pitää parisuhteessakin olla. M30

Ps.Ja en pahoinpitele naisia siksi "merkit".

Vierailija
145/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Anna voi anna, mä haluun sun kanssa panna, mikset sä mulle anna, antaiskohan Sanna, mäkillä kun oltiin ja siel näin sut Anna ja heti halusin sua panna, on ihosi kuin taivaan manna, mutta oliko se pimeässä mökkisaunassa kumminkin Sanna, joka antoi mun panna, niinkuin antoi viime viikolla Hanna, voi Anna.

Vierailija
146/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän tosta vielä tiedä, että on pettänyt jos on vaikka vaan kännissä lirkutellut ja tanssinut ja antanut numeron jaa nyt kaduttaa.

Ja taidat useamminkin selailla miehen puhelinta, kun tiedät, mitä yhteystietoja siellä on. En mä ainakaan tiedä kenen numeroita miehellä on vaikka välillä senkin puhelimella soitan tai siihen vastaan. Tosi rento suhde teillä.

Vierailija
147/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:46"]

Heh, jos liittonne on onnellinen, rento ja luottamus kohdillaan, miksi luet miehesi puhelinta? Olisiko vaikka sussa itsessä sittenkin jotain vikaa?

[/quote]

Vähän offtopic koska en ole pettänyt eikä ole aikomusta. Jos saan tietää, että vaimo lukisi mun puhelinta/avaisi kirjeitä/tutkisi lomapakon "vetäisin turpaan" . Vaikka ei ole mitään salaisuuksia niin mitään asiaa ei ole niihin koskea, jotain yksityisyyttä pitää parisuhteessakin olla. M30

[/quote]

Haista sinä paskiainen pitkä vee! Onneksi en olekkaan sinun vaimosi! Meillä ei vain ole mitään syytä ollut koskaan pitää omia puhelimia mitenkään salaisina, onko tuo vaikea ymmärtää? Ja kuten sanoin, en mennyt puhelinta tutkimaan vaan tiesin siellä olevan tilinumeron johon maksoin x summan rahaa! Itse varmaan olet se pettäjämies joka täällä on leveillyt. Sika! Toivottavasti elät yksin! Ap

Vierailija
148/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:46"]

[/quote]

[/quote]

No mä käyn kyllä ihan luvan kanssa miehen lompakolla, jos sattuu tarvitsemaan käteistä eikä itellä oo. Mut puhelint on kyl yksityinen.

Vierailija
149/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap

Vierailija
150/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:59"]

Haista sinä paskiainen pitkä vee! Onneksi en olekkaan sinun vaimosi! Meillä ei vain ole mitään syytä ollut koskaan pitää omia puhelimia mitenkään salaisina, onko tuo vaikea ymmärtää? Ja kuten sanoin, en mennyt puhelinta tutkimaan vaan tiesin siellä olevan tilinumeron johon maksoin x summan rahaa! Itse varmaan olet se pettäjämies joka täällä on leveillyt. Sika! Toivottavasti elät yksin! Ap

[/quote]

Voin mä paskan haistaa ihan mainiosti. En ole koskaan pettänyt, eikä ole tarvettakaan. Sanoin vaan, että vaikka ei ole salattavaa mun puhelinta, kirjeitä, lompakkoa ei ole mitään asiaa kenenkään ilman lupaa tutkia. Se että haluaa pitää jonkun yksityisyyden ei tarkoita sitä, että on pettäjä.. M30

Vierailija
151/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:02"]

No mä käyn kyllä ihan luvan kanssa miehen lompakolla, jos sattuu tarvitsemaan käteistä eikä itellä oo. Mut puhelint on kyl yksityinen.

[/quote]

Luvan kanssa onkin eri asia, tarkoitin ilman lupaa "nuuskimista" M30

Vierailija
152/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nyt ymmärrän täysin miehesi innon löytää erilainen nainen sinun paikallesi. Se suotakoon hänelle ja onnea matkaan!

Vierailija
153/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]

Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap

[/quote]

Älä tutki toisen puhelinta. Jos et olisi tutkinut et tietäisi Annasta mitään etkä nyt vinkuisi täällä.

Vierailija
154/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä paskan haistaa ihan mainiosti. En ole koskaan pettänyt, eikä ole tarvettakaan. Sanoin vaan, että vaikka ei ole salattavaa mun puhelinta, kirjeitä, lompakkoa ei ole mitään asiaa kenenkään ilman lupaa tutkia. Se että haluaa pitää jonkun yksityisyyden ei tarkoita sitä, että on pettäjä.. M30

[/quote]

En ole aloittaja mutta mikä menee sun yli ymmärryksen? Se, että joku toinen tekee asiat eri tavalla kuin sinä? Onko juuri sinun tapasi oikea ja kaikkien tulisi lopettaa heti toisten puhelimen käyttö ilman lupaa vain koska SINÄ niin teet? Uskomattomia ihmisiä, ottaa päähän ja paljon.

Vierailija
155/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]Pitääkö tässä nyt takertua siihen puhelimen tutkimiseen? Jumalauta! Se ei ole meillä mitenkään ihmeellistä että käytetään toistemme puhelimia. Pointti oli se että mieheni on nyt tehnyt jotain tämän saatanan Annan kanssa! Ap

[/quote]

Et ole vielä vissiin av:llä kauaa pyörinyt. Joka ketjussa tartutaan johonkin epäolennaiseen ja haukutaan aloitttaja pystyyn.

Vierailija
156/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 20:49"]Miehesi katui sitä, mitä ikinä olikaan tämän Annan kanssa tehnyt ja lopetti viestittelyn hänen kanssaan. "Tapaaminen" ei välttämättä tarkoita seksiä ja vaikka tarkoittaisikin, niin miehesi ei selvästikään halua jatkaa tapailua - mitä todennäköisimmin siksi, että haluaa olla sinun kanssasi, Ap. Joten minusta ei nyt kannata laittaa eropapereita tuon takia vetämään. Jokin rakentava keskustelu (jossa ilmenisi tai ei ilmenisi se seikka, että menit kyttäilemään miehesi puhelinta) olisi varmaan tarpeellinen.

[/quote]

olen samalla linjalla. Selvitä ensin mitä on tapahtunut. Aloitusviestistä ei selviä nyt koko totuus.

Vierailija
157/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä jotain positiivista on, mies ainakin tuntuu katuvan... ja välttämättä mitään sänkytouhuja ei ole edes tapahtunut. Mutta sinuna heittäisin asian miehelle niin että olet kuullut että jotain naistouhua tällä mökkireissulla on ollut...että kertokoot totuuden...pistät sohvalle tai itse lähdet pois asunnosta.. luultavasti silti vaikka miehesi olisi sänkyyn asti eksynyt niin ei sitä myöntäisi.... katso mitä saat selville... voi että nää pettämishommat on kyllä syvältä..:-(

Vierailija
158/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusikohan mies jostain syystä sinun näkevän tuon viestittelyn, jos kerta on ihan tyypillistä, että käytätte toistenne luureja. Muutenhan hän olisi poistanut ketjun, vai mitä? 

Vierailija
159/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalle puhelu. Ei mulla muuta.

Vierailija
160/193 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:03"]

[/quote]

Onko sulla kotonakin tälläistä MINÄ MUN POINTTI suuttumisia jos sinua ei kuunnella? Ehkä Anna oli hieman rauhallisempi persoona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme