Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Tinder profiili on hyvä jos etsii pitempiaikaista ja fiksua seuraa?

Vierailija
06.11.2020 |

Millainen kuva/kuvat kannattaa laittaa, millainen teksti jne? Että houkuttelisi fiksumpia ihmisiä seurustelumielessä? Harkitsen liittymistä kun ei livenä tapaa ketään ja Tinder taitaa olla kaikista käytetyin deittisovellus. Ainakin yksi ystäväni löysi sieltä aviomiehensä (ja erittäin hyvän sellaisen)

Kommentit (253)

Vierailija
161/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Tinderissä leffajulisteesta otettu kuva, missä 50+ naisen kasvot vanhasta leffasta. Esittelytekstissä kerroin pitäväni seksistä sekä mainitsin harrastukseni, minkä lomassa voidan harrastaa seksiä. Höpsön profiilin lisäksi tykkäilin lähes sattumanvaraisesti kuvia tai profiilia tarkemmin syynäämättä. Ainoa kriteeri oli, että kohtuullisen matkan päässä ja että suurinpiirtein oman ikäiseni.

Toista vuotta nyt tässä Tinder-deittejä saman miehen kanssa jatketaan, saman katon alla... omaa ilmoitusta olennaisempi asia on olla itse avoimin mielin.

Vierailija
162/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yllättynyt kuinka moni on sitä mieltä, että profiilin täytyy olla tietynlainen jotta se kiinnostaa kaikkia.

Mun paras neuvo on, oo tarpeeksi rehellinen, älä piilota mitään niistä asioista mitkä on tärkeitä.

Mä ymmärsin, että jos haluan pitää kivat kuvani ja karsia edes suurimman osan niistä ylimääräisistä matcheista jotka ei osottaudu sellaisiksi joita haen (vonkaajat, tyhjää elämää viettävät jne.), mun on kirjotettava lyhyesti ja ytimekkäästi mitä oon ja millanen elämänfilosofia mulla on (aika erikoinenkin vielä). Varmaan 50% väheni matchaaminen, ja se on just se mikä oli tarkoituksellista. Ja mun merkityksellisten keskustelujen määrä ihmisten kanssa kasvo moninkertaseks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nuo profiilin optimointineuvot toimii meille miehille, jotka emme saa matcheja juurikaan. Sitten pyritään korjaamaan ne ilmeiset virheet profiilissa. Tietysti ei kannata meidänkään esittää mitään muuta kuin mitä olemme jos tarkoitus on löytää itselleen sopiva tyyppi.

Vierailija
164/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelinten pitää näkyä.

Vierailija
165/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pari vuotta vanha kuva josta ei näy ylipainosi

-Et kerro että asut korsossa

-Et kerro että kaikilla lapsillasi on eri isä

Noin aluksi

Vierailija
166/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hanki kumppani muuta kautta, Tinder on vain kertakäyttökulttuurin mekka

Vierailija
167/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pitää laittaa, että minä en sitten ainakaan kolmeen kuukauteen lähde treffeille, siellä en sitten varmasti koske, enkä varsinkaan tule ikinä harrastamaan seksiä.

168/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuntuu olevan melkoinen kohtaanto-ongelma. Paljon tulee mätchejä mutta ani harva mätch johtaa edes kunnolliseen viestittelyyn ja vielä harvempi treffeihin. Ja sitten puolet treffeistä menee reisille kun käykin ilmi, että tässä ollaankin viestitelty melko pyylevän matushkan kanssa, joka on taitava photoshoppaamaan. 

Vierailija
169/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt Tinderistä jo 5 vuoden aikana 5 oikein hyvää matchiä, jotka ovat johtaneet tapailuihin ja seurusteluihin, en yhtään huonoa. Tän viimeisen kanssa ollaan nyt hyvällä tavalla vakavassa suhteessa.  Yhden epäsopivan löysin kyllä Eliittikumppaneista. (Olen keski-ikäinen yksinhuoltajanainen.)

Vaikka sanotaan, että "älä laita koiran tai lapsen kuvia", on ollut hyvä idea laittaa kuvaa siitä, mikä on oikeasti itselle tärkeää. Ja kertoa se myös! Ei haittaa, vaikka huonoja matchejä tulisi vähemmän ; ) 

Oppeja matkan varrelta on olleet seuraavat: 1) Laita ekaksi kuvaksi iloinen kasvokuva (tai kokovartalokuva), pilkettä silmään! Toimii paremmin kuin "cool catch". B) Tekstiä mukaan, jollet halua olla pelkkää lihaa... Kerro itsestäsi tai toiveistasi suhteelta, positiivisessa hengessä C) Laita riittävän realistisia kuvia. On paljon kivempi yllättyä positiivisesti tavatessa D) TInderissä parhaat matchit tulevat alkupäässä, ei kannata olla ronkeli aluksi. Kun on muutaman kymmentä pyyhkäissyt sivu suun, alkaakin tulla jotain ihan muuta kuin mitä on etsimässä. Onnea! Sitä löytää, ken etsii. : )  

Vierailija
170/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että jos joku mies on  uskomattoman komea, luotettava, huumorintajuinen, hellä ja vielä rikaskin, niin sellaiset unelmien miehet on yleensä "napattu" jo aikoja sitten, eli he ovat jo naimisissa, tai muuten vakituisessa suhteessa. Siis jos ovat naimisiin tai vakisuhteeseen halunneet. Kyseisten miesten ei ole tarvinnut  etsiä vaimoa tai naisystävää itselleen netin kautta, he ovat löytäneet sellaisen muutenkin. Työpaikoilta, harrastuksista, baareista, tuttujen kautta...

Vierailija
171/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että jos joku mies on  uskomattoman komea, luotettava, huumorintajuinen, hellä ja vielä rikaskin, niin sellaiset unelmien miehet on yleensä "napattu" jo aikoja sitten, eli he ovat jo naimisissa, tai muuten vakituisessa suhteessa. Siis jos ovat naimisiin tai vakisuhteeseen halunneet. Kyseisten miesten ei ole tarvinnut  etsiä vaimoa tai naisystävää itselleen netin kautta, he ovat löytäneet sellaisen muutenkin. Työpaikoilta, harrastuksista, baareista, tuttujen kautta...

Kun edellämainitut kriteerit omaava mies eroaa, hän tekee profiilin nettiin treffipalstalle sinä toivossa, että sieltä irtoisi vähän "pesää" eron tuskaa lievittämään. Ero voi olla ex-vaimon syy. 

Vierailija
172/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun edellämainitut kriteerit omaava mies eroaa, hän tekee profiilin nettiin treffipalstalle sinä toivossa, että sieltä irtoisi vähän "pesää" eron tuskaa lievittämään. Ero voi olla ex-vaimon syy. 

Älkää lähtkö näiden miesten laastariksi. Etsikää mies, joka ei ole koskaan ollut naimisissa. 

Vierailija
173/253 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaks kuvaa vain, toisessa näkyi hyvin kasvot ja toisessa kroppa, kumpikin edustavia mutta ei tyrkkyjä ja väjän artsyja (koska olen) mutta silti ihan mun itseni näköisiä niin et tunnistaa. Tekstissä kerroin pelkästään asioita joista itse elämässä nautin, en mitään työstä, elämänhaaveista, millaista suhdetta etsin tms. Olen onnellisessa tindersuhteessa (tosin eihän tota enää muista) , hyvin nopsaan tärppäsi.

Otin silloin hetkeksi goldin ja huomasin et tykkäyksiä tosiaan tulee valtavasti, mut hyödytönhän se oli kun en kiinnostunut sen useammasta itse. Tosi monta sai feilata jotta yhden hyvän aina löysi, lähinnä tekstin vuoksi juurikin. Sanoisin et parempi itse valikoida vain semitosissaan olevia ja kiinnostavia profiileja kuin koittaa tehdä vaadelistaa, joka kuulostaa aina jotenkin nihkeälle.

Vierailija
174/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Tinderissä ne kaikki 6 kuvaa, mitä sinne (ainakin siihen aikaan) sai ladata. Joku missä näkyy vähän vartaloa, joku missä teen jotain tai edes seisoskelen ulkona. Kasvokuvissa yksi missä olen hieman laitetumpi ilman rillejä ja loput ihan perus arkiminä-lookilla rillit päässä - en tosiaan halua luvata kuvilla enempää kuin mitä on luvassa. Ja yhtään tyrkkyä kuvaa en ole laittanut, vaan asiallisia ja sellaisia nätti naapurintyttö -tyylisiä, mikä olenkin. Tekstissä olen kertonut itsestäni rennosti, mutta aidosti. Samaa tapaa olen käyttänyt deittipalstalla sen yhden kerran, mitä olen sellaisella ollut.

Kaikki saamani viestit ovat olleet asiallisia. Matcheja on tullut ihan kivasti ja kommenttien perusteella profiilini on erottunut hyvällä tavalla massasta. Olen kuitenkin itse ”suodattanut” ehdokkaita niin, että en ota hurjasti matcheja kerralla, vaan laitan profiilini piiloon aina, jos on hyviä keskusteluja menossa. Sitten taas otan muutaman matchin lisää, jos entiset tyrehtyvät. En siis vaan keräile matcheja vaan haluaisin oikeasti tutustua ihmisiin. (Ja tiedostan kyllä, että ainakaan miehet eivät noin vain ”ota matcheja” kuten asian ilmaisin, mutta itsellä se on mennyt noin.)

Ja tällä tavalla olen siis saanut kyllä kivoja treffejä täysijärkisten ihmisten kanssa aikaiseksi, myös pidempiä suhteita. Vastaan kaikille jotka kirjoittavat minulle, mielestäni olisi epäkohteliasta olla vastaamatta jos ensin olet itse vetänyt tyypin oikealle eli ns. näyttänyt vihreää valoa. Suurin osa keskusteluista kuitenkin tyrehtyy hyvin nopeasti, josta huomaa, että monet ihmiset ovat noissa vain aikaa viettämässä. Sitten jää jäljelle ne, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita ja siitä porukastakin suodattuu aika pian ne, joiden kanssa synkkaa.

Ja usein olen saanut kommenttia siitä, että vastaan pitkästi ja ns. keskustelen, että yleensä naiset vastaa tyyliin yhdellä sanalla tai on vastaamatta, tai eivät vie itse keskustelua yhtään eteenpäin, vaan toinen joutuu lypsämään kaiken. Että ehkä kannattaa miettiä myös millä tavalla haluaa kohdella muita ihmisiä ja käyttäytyä myös tinderissä tai deittipalstoilla sen mukaisesti. :)

Vierailija
175/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Tinderissä tuntuu olevan melkoinen kohtaanto-ongelma. Paljon tulee mätchejä mutta ani harva mätch johtaa edes kunnolliseen viestittelyyn ja vielä harvempi treffeihin. Ja sitten puolet treffeistä menee reisille kun käykin ilmi, että tässä ollaankin viestitelty melko pyylevän matushkan kanssa, joka on taitava photoshoppaamaan. 

Pyylevä juottosika on todennäköisesti myös mies, jonka lanssa viestittelet, koska puolet miehistä pn läskejä.

Vierailija
176/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Taas joku mies alentuvasti meitä naisia valistaa. Pidätkö meitä ihan tyhminä? Myös se tavallinen, rehti js luotettava mies saattaa olla mulkqvisti.

Vierailija
177/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pari vuotta vanha kuva josta ei näy ylipainosi

-Et kerro että asut korsossa

-Et kerro että kaikilla lapsillasi on eri isä

Noin aluksi

WC- kaakelikuva

Kuva, jossa kaljatölkki kädessä

Kuva, jossa on auto, moottoripyörä, moottorikelkka

Metsästys,kalastus yms kuvat

Tykkääthän sexistä esittelyyn

En etsi kirjekaveria

10 vuotta vanha kuva, josta ei käy ilmi ikäsi, kaljusi,kaljamahasi

Noin aluksi

Vierailija
178/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkösi miellyttää miestä, on aivan yhdentekevää, kirjoitatko profiilissasi olevasi ihmissilpoja tai arkkipiispa.

Ulkonäkö.Ulkonäkö. Ulkonäkö.

Mä mätsään kaikki sellaiset naiset, joiden ulkonäkö miellyttää silmää.

Poikkeuksena ainoastaan sellaiset tapaukset, joiden kuvista tai tekstistä paistaa läpi vakavat mielenterveysongelmat.

Vierailija
179/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkösi miellyttää miestä, on aivan yhdentekevää, kirjoitatko profiilissasi olevasi ihmissilpoja tai arkkipiispa.

Poikkeuksena ainoastaan sellaiset tapaukset, joiden kuvista tai tekstistä paistaa läpi vakavat mielenterveysongelmat.

Miten kuvista voi paiataa läpi vakavat mielenterveysongelmat?!?

Vierailija
180/253 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä tämä! Niehille on ihan sama, mitä nainen ajattelee, tuntee tai haluaa- kunhan on pantava, se ratkaisee. Ihan sama, mitä siihen profiilitekstiin laittaa.