Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen Tinder profiili on hyvä jos etsii pitempiaikaista ja fiksua seuraa?

Vierailija
06.11.2020 |

Millainen kuva/kuvat kannattaa laittaa, millainen teksti jne? Että houkuttelisi fiksumpia ihmisiä seurustelumielessä? Harkitsen liittymistä kun ei livenä tapaa ketään ja Tinder taitaa olla kaikista käytetyin deittisovellus. Ainakin yksi ystäväni löysi sieltä aviomiehensä (ja erittäin hyvän sellaisen)

Kommentit (253)

Vierailija
201/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni on siellä viettämässä aikaa, seksin perässä. Vaikkakin itse kirjottaisi kuinka asiallisen tekstin ja kuva hyvä. Väsyin 4 vuotta sitten tähän. Pancakessa olin myös vähän aikaa. Kaipaan sitä oikeaa kohtaamista.

Pudota vähän tasoa niin et ole vain pelimiesten kanssa tekemisissä. Välillä ysin sijaan kasin tyyppejä? Kuinka vaikeata se voi olla? Tuhannet miehet on Tinderissä etsien vakavaa seuraa mut sä vaan sekaannut panoa hakeviin? Et taida ainakaan olla mikään sosiaalisesti lahjakas.

Vierailija
202/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset keskity yhteen kerrallaan? Mielenkiintoni lopahtaa aina välittömästi, jos saan tietää etten kiinnosta tarpeeksi edes siihen.

Vinkkinä, että sun odotukset ei ole kosketuksissa tosimaailman kanssa. Alussa ei ole oikein vielä mitään mistä kiinnostua, pelkkä hyvin pinnallinen käsitys. Oikeaa kiinnostumisen aihetta pitää toisesta sitten koittaa etsiä vuorovaikutuksen kautta, ja lähtökohta on että useimmista matcheista sitä ei lopulta löydy. Sellainen alun viestinvaihto ja ekat pari tapaamista vaatii parikin viikkoa aikaa, mutta siitä suurin osa on odottelua. Koko homma on ajankäytöllisesti todella tehotonta jos tutustumiset pitää alusta asti pitää tiukasti sarjassa. Sitten kun olet jotenkin ansainnut täyden huomion, se on eri juttu. Mutta ei ole kenenkään syy, että tutustuessa on todella harvoin mahdollista oikeasti erottua joukosta nopeasti. Se vaan vaatii aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kirjoitella potaskaa mahdollisimman paljon. Kuvat lainaat netistä, eri ihmisiltä. Tämä antaa luotettavan ja luovan mielikuvan profiiliasi katselevalle.

Vierailija
204/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muute jännä, kuinka miehiä neuvotaan tuomaan profiilissa esiin harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Mutta silti autoista tai kalaongista yms ei saisi olla kuvia. Varmaa vaan koirat ja matkustelu On suotavia harrastuksia. Ja yli puolilla nuorilla naisilla on kuva, jossa nautitaan viiniä ravintolassa. Mutta tämähän on eri asia kuin kaljakuvat, se on sivistyneempää dokaamista tai jotain.

Vierailija
205/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni on siellä viettämässä aikaa, seksin perässä. Vaikkakin itse kirjottaisi kuinka asiallisen tekstin ja kuva hyvä. Väsyin 4 vuotta sitten tähän. Pancakessa olin myös vähän aikaa. Kaipaan sitä oikeaa kohtaamista.

Sinkkumarkkinat on täynnä miehiä, jotka haluaa vain tavallisen parisuhteen. Mieti nyt, miksi et tapaa heitä. Mite teet väärin, että tapaat vain seksin perässä hiihtäjiä?

Entä Pancake, miten et sieltäkään löydä ketään?

Ei ole mitään sen kummempaa oikeaa kohtaamista. Tuo on sama kuin ulkoistaisi koko homman jonnekin itsensä ulkopuolelle, että suhde tulisi jostain itsestään. Ei tule. Pitää vaan toimia ja oppia virheistään.

Vierailija
206/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muute jännä, kuinka miehiä neuvotaan tuomaan profiilissa esiin harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Mutta silti autoista tai kalaongista yms ei saisi olla kuvia. Varmaa vaan koirat ja matkustelu On suotavia harrastuksia. Ja yli puolilla nuorilla naisilla on kuva, jossa nautitaan viiniä ravintolassa. Mutta tämähän on eri asia kuin kaljakuvat, se on sivistyneempää dokaamista tai jotain.

Hyvä pointti. Ristiriitaista paskaa koko deittailu. Olen todennut, että parempi vaan esittää sellaista, minkä tietää vetoavan naisiin. Ei omana itsenään kelpaa kuin paras 5%, joilla on ihan sama mitä he ovat ja tekevät. 

Vierailija
207/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudota vähän tasoa niin et ole vain pelimiesten kanssa tekemisissä. Välillä ysin sijaan kasin tyyppejä? Kuinka vaikeata se voi olla? Tuhannet miehet on Tinderissä etsien vakavaa seuraa mut sä vaan sekaannut panoa hakeviin? Et taida ainakaan olla mikään sosiaalisesti lahjakas.

Eri. Olen tavannut Tinderistä ainoastaan niitä miehiä, jotka sanoo etsivänsä vakavaa seuraa. Kaikki kasista ylöspäin olen aina ohittanut suoraan. Eikä auta mitään, jos eivät valehtele aikeistaan niin sitten eivät vaan osaa olla vakavissaan. Tinder alustana vaikuttaa ihmisiin niin, että tekee siitä vaikeaa, mäkin huomasin parin vuoden jälkeen olevani kyynistymässä. Ja sitten lopetin ja luovutin, olen nyt istunut 3 vuotta kotona edes yrittämättä ja uskoni ihmiskuntaan on paljon paremmissa kantimissa.

Vierailija
208/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuva keittiössä kun perkaat kalaa. Tekstiksi vaikka, etsin pitkäaikaista suhdetta. Olen akateemisesti koulutettu ja harrastan kokkaamista.

Tämä oli ihan loistava vinkki! Kalanperkaus kertoo että et ole mikään hienohelmavegaani, joka pelkää koskea kaikkeen limaiseen. Monet perinteisiä arvoja omaavat miehet myös kalastavat ja/tai metsästävät joten arvostusta tulee heti.

Muutenkin kannattaa suosia kuvissa konkreatiaa. Jos kerrot olevasi liikunnallinen, niin laita sitten ainakin yksi sellainen kuva mistä näkee onko sinulla liikunnallisen ihmisen olemus vai ei. Jos kerrot olevasi ulkoilmaihminen, niin sitten kuva jossa olet reppuselässä vaelluksella yms.

Akateemisuus jakaa mielipiteitä ja on myös paljon täysin turhia akateemisia tutkintoja joilla ei tee työmarkkinoilla mitään, joten näkisin mielummin ammattinimikkeesi ja tiedon siitä että olet tällä hetkellä töissä.

Miehiä kiinnostavan profiilin tekeminen ei oikeastaan ole mitään rakettitiedettä. Mitä paremmin pystyt etäännyttämään itsesi työttömien, vegaanien, feministien, läskien ja yh-äitien joukosta niin sitä suuremmalla todennäköisyydessä tositarkoituksella liikkeellä olevat laittavat sinulle viestiä.

- M40, akateemisesti koulutettu projektipäällikkö, liikunnallinen ulkoilmaihminen, kalastuksen harrastaja ja onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
209/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraa haluaa, niin himpparin profiili on hyvä. Sillä saa AINA hanuria. Aina ja ei tartte edes vongata. Hereron profiililla joutuu vonkaa.

Vierailija
210/253 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy. Kuva jossa sulla on aito hymy, se kaunistaa todella paljon. Riippumatta sovelluksesta.

Ryppyjä ei kannata muokata piiloon. Rypyt oikeassa paikassa on kauniita, sillä ne kertovat nauravasta luonteesta.

Vartalokuva kannattaa laittaa myös. Liiallinen kuvien muokkaus kertoo epävarmuudesta ja mahdollisesta piilottelusta. Tätäkin ketjua lukemalla huomaa, että kyllä miehiltä niitä tykkäyksiä tulee, vaikka ei olekkaan mallin mitoissa. Ja rehellisesti saatu tykkäys tuottaa todennäköisemmin sen suhteen.

Kannattaa itseään kuvailla myös tekstiosiossa. Kyllä ne miehet sitä lukee. Suosittelisin jättämään pois listaukset mistä et tykkää. "Suomileijona fanit ei tartte huudella vs olen poliittiselta kannaltani vasemmalla" Ehkä huono esimerkki, mutta ajatuksena se, että saman viestin saa esille positiivisemmalla tavalla. Ehdottomat deal breakerit kannattaa kuitenkin mainita. (tupakointi, lapset yms yms.)

Sitä en ymmärrä, että miksi tykkäykset on ongelma? Jos et ole itse tykännyt hänestä, niin ei tule match:a ja ei tarvitse miettiä. Jos ne ylimääräiset tykkäykset rassaa, niin ei niitä ole pakko selata? Ja onhan niissä ruksi, mistä ne saa pois.

Todella paljon on vain kuvallisia profiileja ja sellaisia joissa ainoa teksti on "Aloita keskustelu jollain muulla kuin hei!"

Eniten miehenä ihmetyttää naisten asenne, että miehen pitää aloittaa keskustelu. WTF? Jos löydät itseäsi kiinnostavan ihmisen sieltä, niin miksi ei voi aloittaa keskustelua? JOS sinua oikeasti houkuttelee henkilö jolle sen tykkäyksenkin laitoit, niin miksi ei voi laittaa "hei!" ? Näin muutaman kuukauden kokemuksella, menette jonossa kymmenien/satojen naisten ohi silloin...(riippuen kuinka kuumasta tapauksesta on kyse).

Nykyään jos lukee "aloita keskustelu, lupaan vastata", en välttämättä edes katso kuvia vaan vippaan vasemmalle. Todella huono osoitus omista keskustelutaidoista. Itselläni ainakin tavoitteena tasavertainen suhde jossa keskustellaan. Tuosta puuttuu sekä tasavertaisuus että keskustelu.

Loppujen lopuksi, tämähän on vain todennäköisyys -peliä. Mitä parempaa miestä etsit, sitä enemmän joudut selailemaan ja käymään treffeillä. Treffeillä käynti voi olla mukavaakin. Ja jos et ole itse aktiivinen, ei sen yksisarvinen sinua sieltä kotoa tule hakemaan... Tai siis todennäköisyys sille on merkittävästi pienempi, kuin se, että hakee. Eikä todennäköisyys muutu itkemällä netissä, että ei ole olemassa fiksuja miehiä/naisia. On niitä, ne pitää vain etsiä ja nähdä vähän vaivaa...

M45

Vierailija
211/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy. Kuva jossa sulla on aito hymy, se kaunistaa todella paljon. Riippumatta sovelluksesta.

Ryppyjä ei kannata muokata piiloon. Rypyt oikeassa paikassa on kauniita, sillä ne kertovat nauravasta luonteesta.

Vartalokuva kannattaa laittaa myös. Liiallinen kuvien muokkaus kertoo epävarmuudesta ja mahdollisesta piilottelusta. Tätäkin ketjua lukemalla huomaa, että kyllä miehiltä niitä tykkäyksiä tulee, vaikka ei olekkaan mallin mitoissa. Ja rehellisesti saatu tykkäys tuottaa todennäköisemmin sen suhteen.

Kannattaa itseään kuvailla myös tekstiosiossa. Kyllä ne miehet sitä lukee. Suosittelisin jättämään pois listaukset mistä et tykkää. "Suomileijona fanit ei tartte huudella vs olen poliittiselta kannaltani vasemmalla" Ehkä huono esimerkki, mutta ajatuksena se, että saman viestin saa esille positiivisemmalla tavalla. Ehdottomat deal breakerit kannattaa kuitenkin mainita. (tupakointi, lapset yms yms.)

Sitä en ymmärrä, että miksi tykkäykset on ongelma? Jos et ole itse tykännyt hänestä, niin ei tule match:a ja ei tarvitse miettiä. Jos ne ylimääräiset tykkäykset rassaa, niin ei niitä ole pakko selata? Ja onhan niissä ruksi, mistä ne saa pois.

Todella paljon on vain kuvallisia profiileja ja sellaisia joissa ainoa teksti on "Aloita keskustelu jollain muulla kuin hei!"

Eniten miehenä ihmetyttää naisten asenne, että miehen pitää aloittaa keskustelu. WTF? Jos löydät itseäsi kiinnostavan ihmisen sieltä, niin miksi ei voi aloittaa keskustelua? JOS sinua oikeasti houkuttelee henkilö jolle sen tykkäyksenkin laitoit, niin miksi ei voi laittaa "hei!" ? Näin muutaman kuukauden kokemuksella, menette jonossa kymmenien/satojen naisten ohi silloin...(riippuen kuinka kuumasta tapauksesta on kyse).

Nykyään jos lukee "aloita keskustelu, lupaan vastata", en välttämättä edes katso kuvia vaan vippaan vasemmalle. Todella huono osoitus omista keskustelutaidoista. Itselläni ainakin tavoitteena tasavertainen suhde jossa keskustellaan. Tuosta puuttuu sekä tasavertaisuus että keskustelu.

Loppujen lopuksi, tämähän on vain todennäköisyys -peliä. Mitä parempaa miestä etsit, sitä enemmän joudut selailemaan ja käymään treffeillä. Treffeillä käynti voi olla mukavaakin. Ja jos et ole itse aktiivinen, ei sen yksisarvinen sinua sieltä kotoa tule hakemaan... Tai siis todennäköisyys sille on merkittävästi pienempi, kuin se, että hakee. Eikä todennäköisyys muutu itkemällä netissä, että ei ole olemassa fiksuja miehiä/naisia. On niitä, ne pitää vain etsiä ja nähdä vähän vaivaa...

M45

Tuosta aloittamisesta - keväällä kun Tinderiä kokeilin, aloitin keskustelun kaikille matcheilleni, paitsi parille jotka ehtivät ensin. Kukaan miehistä, joille itse lähetin ekan viestin, ei halunnut tavata. Ne kaksi, jotka kirjoittivat minulle, halusivat.

Nyt kokeilen uudestaan ja tosiaan kuten aiemmalla sivulla mainitsin kolme miestä on lähettänyt viestin ensin ja alle kahdessa viikossa jokainen on kirjoittanut haluavansa tavata.

Viittaan tällä palstalla esiintyvään ajatusmalliin, jossa miehet naureskelevat kuinka vain rumat naiset lähettävät viestin ensin. Sitä toki eivät osaa selittää miksi sitten tykkäävät mielestään rumista naisista kun heidän viestinsä ovat niin loukkaavia.

Pointtinani vain on että deittailu on rankkaa muutenkin, olla koko ajan arvioitavana - kelpaako ulkonäkö, vartalo, etenkin seksiin, osaanko tehdä miehelle sitä mitä hän haluaa, meneekö ajatukset yksiin, olenko hauskaa seuraa - ja yleensä minunlaiselleni tavalliselle naiselle päättyy torjuntaan. Siihen päälle vielä hyvässä lykyssä ensimmäiselle viestillenikin naureskellaan että katsokaa miten alhaisen tason nainen kirjoittelee hahhahaa.

Vierailija
212/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
213/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ainut toimiva profiili on sellainen, jossa nainen ilmaisee uskottavasti, ettei harrasta seksiä ilman sitoutumattoman miehen kanssa.

Ja simppeli "ei seksiä" tiedetään jo feikkaamiseksi, joten keksikää jotain omaperäisempää.

Vierailija
214/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kiinnostuin pitkän tauon jälkeen lataamaan taas Tinderin itsekin kun tätä ketjua luin. Katotaan kuinka naisen käy. Omat ensimmäiset huomiot on ihan samat kuin ennenkin. Miehet laittaa kuvia kaloista ja moottorilla käyvistä asioista. Se on ihan jees jos niillä haluaa kertoa harrastuksistaan, mutta kyllä se naamakuvakin olisi hyvä olla. Ja sitten kun se on, se naama ei hymyile vaan tuijottaa totisena kameraan. Suorastaan pelottavan näköistä. Ja kauheen moni näyttää väsyneiltä, ilottomilta ja jotenkin pöhöttyneiltä taikinanaamoilta muutenkin. Ja sitten miehet ihmettelee kun ei naiset mätsää? Vähän pilkettä silmäkulmaan niin saattaisi onnistuakin! Ei ylipaino, katoava hiusraja tai kaksoisleuka haittaa jos silmät tuikkii ja suu nauraa! Aika kauan saa plärätä ennen kun löytyy edes yksi, joka näyttää siltä, että uskaltaisin moikata vaikka bussipysäkillä. Miksi tuommoisten kanssa kukaan haluaa (uskaltaa) treffeille? Mä ainakin haen kivaa seuraa ja hyviä keskusteluita / puuhaa viihtyäkseni ja pyrin tarjoamaan sitä itsekin. Treffailun pitäisi kai olla hauskaa eikä mikään haudanvakava suorite.

N40

Vierailija
215/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kinkymmän kuvat annat Tinderissä itsestä sitä varmemmin saat erikoisuuksia hakevaa seksiseuraa. Usein tämmöiset henkilöt ovat paitsi arrogantimpia myös fiksumpia. Tavikset kaikkoavat omituisuuksia. Mitä erikoisempia mieltymyksiä teillä on sitä varmemmin pysytte yhdessä.

Vierailija
216/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyvää kuvaa.

Eikä mitään noloa profiilitekstiä kyl ne ehtii kertoon sit kun mätsi tulee.

Tinderis on kyse ulkoisesta viehätyksestä.

Vierailija
217/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kiinnostuin pitkän tauon jälkeen lataamaan taas Tinderin itsekin kun tätä ketjua luin. Katotaan kuinka naisen käy. Omat ensimmäiset huomiot on ihan samat kuin ennenkin. Miehet laittaa kuvia kaloista ja moottorilla käyvistä asioista. Se on ihan jees jos niillä haluaa kertoa harrastuksistaan, mutta kyllä se naamakuvakin olisi hyvä olla. Ja sitten kun se on, se naama ei hymyile vaan tuijottaa totisena kameraan. Suorastaan pelottavan näköistä. Ja kauheen moni näyttää väsyneiltä, ilottomilta ja jotenkin pöhöttyneiltä taikinanaamoilta muutenkin. Ja sitten miehet ihmettelee kun ei naiset mätsää? Vähän pilkettä silmäkulmaan niin saattaisi onnistuakin! Ei ylipaino, katoava hiusraja tai kaksoisleuka haittaa jos silmät tuikkii ja suu nauraa! Aika kauan saa plärätä ennen kun löytyy edes yksi, joka näyttää siltä, että uskaltaisin moikata vaikka bussipysäkillä. Miksi tuommoisten kanssa kukaan haluaa (uskaltaa) treffeille? Mä ainakin haen kivaa seuraa ja hyviä keskusteluita / puuhaa viihtyäkseni ja pyrin tarjoamaan sitä itsekin. Treffailun pitäisi kai olla hauskaa eikä mikään haudanvakava suorite.

N40

Hyvä teksti.

Mä olen ihmetellyt miten monta mätsiä kaverit siellä saa, kun itsellä pitää plärätä tunti ennen kun löytyy mies jolle antaa ❤️... Kauheita mörököllejä siellä tosiaan suurin osa ja näitä hiton autoja ja muuta pas.. Kaa... Rööki vielä suussa ja plehat silmillä niin a vot 🤢👹

Vierailija
218/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Tuosta aloittamisesta - keväällä kun Tinderiä kokeilin, aloitin keskustelun kaikille matcheilleni, paitsi parille jotka ehtivät ensin. Kukaan miehistä, joille itse lähetin ekan viestin, ei halunnut tavata. Ne kaksi, jotka kirjoittivat minulle, halusivat.

Nyt kokeilen uudestaan ja tosiaan kuten aiemmalla sivulla mainitsin kolme miestä on lähettänyt viestin ensin ja alle kahdessa viikossa jokainen on kirjoittanut haluavansa tavata.

Viittaan tällä palstalla esiintyvään ajatusmalliin, jossa miehet naureskelevat kuinka vain rumat naiset lähettävät viestin ensin. Sitä toki eivät osaa selittää miksi sitten tykkäävät mielestään rumista naisista kun heidän viestinsä ovat niin loukkaavia.

Pointtinani vain on että deittailu on rankkaa muutenkin, olla koko ajan arvioitavana - kelpaako ulkonäkö, vartalo, etenkin seksiin, osaanko tehdä miehelle sitä mitä hän haluaa, meneekö ajatukset yksiin, olenko hauskaa seuraa - ja yleensä minunlaiselleni tavalliselle naiselle päättyy torjuntaan. Siihen päälle vielä hyvässä lykyssä ensimmäiselle viestillenikin naureskellaan että katsokaa miten alhaisen tason nainen kirjoittelee hahhahaa.

Minulla sama kokemus, että naisena aloitteen tekeminen ei toiminut. Erityisesti jäi mieleen yksi profiilin perusteella sivistyneeltä vaikuttanut mies, joka ei edes vastannut. Tämä tietysti on valitettavan yleistä toisin päin.. Tinderistä löysin kuitenkin unelmieni miehen. Hän teki aloitteen keskusteluun ja kysyi myös treffeille. Minulle jäi sellainen olo, että miehen täytyy saada olla aktiivinen ja vähän saalistava. Naisen täytyy osata asettautua pikkasen metsästettäväksi. Mutta nämä vain sopivassa suhteessa, vaikeasti tavoiteltavan rooli ei varmaan ole enää muodissa.

Vierailija
219/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sinne on ihan turha mitään ’esittely-tekstiä’ laittaa. Ei ne miehet sitä lue - tai ainakaan ota huomioon. Mätsäävät puhtaasti kaikkia.

Vierailija
220/253 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sinne on ihan turha mitään ’esittely-tekstiä’ laittaa. Ei ne miehet sitä lue - tai ainakaan ota huomioon. Mätsäävät puhtaasti kaikkia.

Lukee ne sen matsin saatuaan.