Millainen Tinder profiili on hyvä jos etsii pitempiaikaista ja fiksua seuraa?
Millainen kuva/kuvat kannattaa laittaa, millainen teksti jne? Että houkuttelisi fiksumpia ihmisiä seurustelumielessä? Harkitsen liittymistä kun ei livenä tapaa ketään ja Tinder taitaa olla kaikista käytetyin deittisovellus. Ainakin yksi ystäväni löysi sieltä aviomiehensä (ja erittäin hyvän sellaisen)
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksua seuraa, mitä se on?
Jos hieman avaat.No vaikka sellaista miestä jota kiinnostaa muutkin asiat kuin Pórnhub ja kalja.
Ei pahemmin kiinnosta kumpikaan noista, mistä pitäisi siis olla kiinnostunut? Tekemään kotiruokaa? Ihmiset ei oikeasti edes tiedä mitä ne haluaa, heitetään vain tuollaisia ympäripyöreitä toiveita mitkä voi tarkoittaa ihan mitä vaan.
Kirjoita, millaista suhdetta etsit (vakavaa vai hauskanpitoa). Älä laita bikini- tai alusvaatekuvia tai muita liian sexyjä kuvia, jollet etsi pelkkää seksiseuraa. Laita iloisia, hymyileviä kuvia. Kerro, millaista seuraa mies saisi sinusta, siis miten Hyvää seuraa 😎. Älä kirjoita turhia kriteerejä kumppanille profiiliin. Mieti sen sijaan itseksesi, millaiset asiat miehessä ovat sinulle "pakko olla" ja mitkä ominaisuudet ovat "olis kiva, muttei välttämätön". Sen voit kirjoittaa profiiliin, että et etsi yhden yön suhteita, jos näin on. Jos haluat lapsia, sen voi kertoa, ja jos et halua, niin sekin on hyvä sanoa. Parannat chancejä löytää sopivan.
Oma kaavani, jota käytin:
1. Kirjoita profiilitekstiin oikeasti millainen olet, ja anna miehelle täkyjä, joista hän voi kysellä lisää ja keskustella kanssasi. Ota edustavat kuvat, joissa näkyy naama ja vartalo, mutta ei seksualisoidusti.
2. Sinulle tulee naisena helkkaristi mätsejä joka tapauksessa, ja suurin osa haluaa kevytsuhteen tms. Joten parempi karsia miehet sen perusteella, millainen teksti heillä on ja puhutteleeko se sinua. Esim. peitä miehen kuva ja tekstin luettuasi katso, onko ulkonäkö ok. Ja mätsää vain, jos teksti on kiinnostava.
3. Juttele mätsien kanssa ja ole hurmaava mutta muista että suurin osa miehistä on silti luultavasti liikkeellä vain pimbulin perässä ja sanovat mitä vain saadakseen seksiä. Harrasta seksiä vain siksi, että haluat sitä itse eikä saadaksesi mieheltä suhdetta tms. Seksiä ei tarvitse pidätelläkään jos se kiinnostaa.
4. Muista, että tärkein miehen kiinnostuksen merkki on, että ei ole epäilystäkään sen puutteesta. Näin on itselläni aina ollut, sen näkee katseesta, teoista, viestittelyn määrästä ja intensiteetistä.
5. Muista, että nämä säännöt eivät ole kiveen hakattuja, paitsi sääntö 4.
Vierailija kirjoitti:
Mainitse viinit ja matkustelu. Live Love Laugh - tyyliset mietelauseet toimivat myös aina.
Toimisi muhun :D On sitten nainen tai varsinkin jos on mies! Live laugh love -mies! Missähän ne luuraa piilossa
Vierailija kirjoitti:
En kyl lähtis seksimieltymyksiä listaan ellei ne sitten oo harvinaisia
Sapioseksuaaleja siellä näyttä olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksua seuraa, mitä se on?
Jos hieman avaat.No vaikka sellaista miestä jota kiinnostaa muutkin asiat kuin Pórnhub ja kalja.
Kuinka monta kiinnostuksen aihetta pitäisi olla? Riittääkö yhteensä kolme? Voisin alkaa katsomaan vaikka netflixiä..
-MIES
Profiilitekstissä kerro itsestäsi tavalla joka kuvaa itseäsi. Jos olet perustyyppi, käytä mahdollisimman paljon peruskliseitä. Jos viihdyt marginaalissa tai uit vastavirtaan osaat tosta noin vain asetella sanasesi siten, että iso saalis nappaa koukkuun. Keksi joka tapauksessa jotain persoonallista, ole aito. Ole sitä myös kuvissa kuitenkin mahdollisimman tyylikkäällä ja lähestyttävällä tavalla. Miehet tykkää varmemmin, kun kuvissa näkyy sekä kasvot että kroppa. Älä keskity profiilitekstissä liikaa siihen mitä haet, vaan kerro mieluummin itsestäsi. Kriteerilistat ei toimi. Voit mennä toiveisiisi myöhemmin keskustelussa.
Itsellä oli 5 - 9 kuvaa, kaikki vähän erilaisia. Itsestä, harrasteista, tärkeistä maisemista. Profiiliteksti kertoi minusta, mutta mainitsin myös hakevani seuraa tositarkoituksella (jälkikäteen arvioituna se voi houkuttaa liikaa sellaisia epätoivoisia, jotka haluaa kolmen kuukauden kuluttua naimisiin - yksi tällainen suhde olikin). Miesystävälläni taas oli vain yksi kuva, mutta erittäin hyvä profiiliteksti.
Tissikuvat toimii aina. Fiksut miehet on lääpällään!
Olipa kerran mies joka laittoi tinderiin vanhoja kuvia itsestään, kesäkuvia, ruskettunut, taisi olla arskat yleensä. En muista mitä kirjoitti, ei vissiin juuri mitään. Taisi valehdella ikää muutama v nuoremmaksi.
Vajaa puoli vuotta meidän hetialkumetreillä tyssänneen tinderkontaktin jälkeen mulle sattumalta selvis tän tyypin oikea identiteetti, ammatti ja ikä.
Nähtiin myös livenä. Hän ei tainnu tietää että olin ollu tinderissä, en sanonu mitään tavattiin ihan muissa merkeissä. Tää keissi kyllä muutti käsitykseni tinderistä aika paljon.
Ensinnäki IRL tyyppi oli paljon vanhemman näköinen, silmien ympärysihosta näkyy. Mitä järkeä kun ilmeisesti pokaa nuorempia naisia, peittää tää fakta arskoilla? Toisaalta mies oli akateemisesti koulutettu, ja sitä hän ei mainostanut tinderissä. Mutta en minäkään tee sitä.
Tän miehen olemus oli kuitenkin ihan mukava, lyhyehkön tapaamisen perusteella. En järkyttyny iästä tai talvisesta lookista, joka oli Eri kuin kesäkollin. Oon kyllä joskus järkyttyny kun kuva ja teksti ei vastaa todellisuutta.
Eli, koskaan ei voi tietää. Jos mä olisin menny tän tyypin kaa treffeille tinderkuvien perusteella, mikä olisi ollutkaan fiilikset? Nyt kun nähtiin sillai asiallisissa merkeissä oli ihan eri juttu, deittaillessa varmaan odotukset korkealla. Kuitenkin, tää tulee Aina olemaan tindermies jolla 5-10 v vanhat kuvat ja mitähän se sieltä haki, ei lähtenyt mun kaa juttu luistelemaan silloin. Mutta itsekin kyllästyin ehkä liian nopeasti ja heitin avaruuteen. Mietin vähän jos joskus törmättäisi uudestaan ja hmm hmm.
Joten ainakin, realistiset kuvat vaan. EI arskoja, ei drinkkejä, ei lapsia. Mutta se mitä kirjoittaa on vaikeaa.
Ei kannata yrittää olla itseään fiksumpi. Siitä jää aina kiinni. Työhakemukseen ja haasttatteluun voi latoa vaikka mitä, mutta parisuhteessa ei pärjää jos ei ole rehellinen. Jos on bimbo, se on vaan itsensä hyväksyttävä.
Älä oon noin negatiivinen, Tinder on leikkilaatikko aikuisille. Have fun!
Omalla tutkimuksella naiset eivät myöskään lue tekstejä vaan toimivat kuvan perusteella. Tai onhan sekin mahdollista, että kuva on niin tyrmäävä että mielessä on vain kyllä. Tämä on vasta epäily.
Vierailija kirjoitti:
Omalla tutkimuksella naiset eivät myöskään lue tekstejä vaan toimivat kuvan perusteella. Tai onhan sekin mahdollista, että kuva on niin tyrmäävä että mielessä on vain kyllä. Tämä on vasta epäily.
Ne naiset jotka ovat tosissaan lukevat kyllä tekstinkin. Etenkin jos siihen on nähty edes vähän vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Luin aina ensin tekstin. Sitten vasta katsoin kuvat. Minun mieskään ei valitettavasti olisi päässyt jatkoon ilman profiilitekstiä, vaikka onkin mielestäni ulkoisestikin yhtä hot kuin sisäisesti. Mutta tämä siis älylliseen yhteyteen suuntautuvan naisen näkemys. Mieheni oli tykännyt profiilistani kuulemma perinteisesti nättien kuvien perusteella.
Minkä tyyppistä miestä etsit? Mitä kiinnostuksen kohteita sinulla on, joita toivoisit löytyvän myös mieheltä? Laita kuvia, joissa tämä harrastuksesi pääsee esille, jos löytyy sellainen, jota voi esitellä. Salikundeihin vetoaa salikuvat naisista treenivaatteissa, eräjormiin kuva sinusta vaikkapa laavulla jne. Jos olet hevimimmi, anna sen näkyä kuvassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Älä oon noin negatiivinen, Tinder on leikkilaatikko aikuisille. Have fun!
Jos kaiken pistää leikiksi niin kertoohan sekin paljon itsestä.
Kun laitoin tinderiin kuvia itsestäni kaupunkilomilta, niin matchejä tuli ihan liikaa. En itseasiassa pahemmin välitä kaupunkilomista, vaan luonto on lähempänä sydäntä. Vaihdoin sitten profiilikuvat vastaamaan paremmin todellisuutta eli minä kalasaaliin kanssa jne. Tulos: pelkkiä seksiehdotuksia ja osa vieläpä pariskunnilta. Totesin, että tinder ei taida olla mun paikka. Kokeilin myös pannaria, mutta mulle kirjoitteli vain ja ainoastaan autonrassaaja amikset jostain Kainuusta. Ei oikein natsannut.
Laita kiinnostuksen kohteita esiin. Hah! No näköjään mun todelliset kiinnostuksen kohteet karkottaa kaikki miehet. Matkailu, liikunta ja lukeminen oli ok. Kalastus ja puutarhanhoito on no no! Amiksia en viitsi enää tapailla, kun niille iskee joku ihme alemmuuskompleksi heti, kun mun koulutus tulee ilmi. Ei sitä voi loputtomiin pantata.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin tekstillä ei tosiaan ole yhtään mitään merkitystä. Tärkeintä on tarkat, hoikat, kauniit ja hyvännäköiset kokovartalokuvat. Jos olet tarpeeksi kuuma kissa, niin voit kirjoittaa profiiliin vaikka kannattavasi Hítlerin poliitiikkaa ja sanoa että kaikki vastasyntyneet vauvat ja koiranpennut tulisi surmata moottorisahalla.
No jotain tuollaisia pikkujuttuja nyt voi katsoa sormien välistä jos runko on kunnossa. Mutta kyllä sen profiilinsa pilattuakin saa, esimerkiksi kertomalla äänestävänsä vihreitä.
-M35
Yhden kuvan profiileissa oli ainakin aikanaan paljon feikkitilejä, ja pitäisin osittain siksi optimina vähintään kolmea keskenään erityylistä kuvaa. Puolisollani oli tosin yhden kuvan profiili ilman tekstiä, joten hyvällä kuvalla tynkäprofiilikin saattaa toimia.