Millainen Tinder profiili on hyvä jos etsii pitempiaikaista ja fiksua seuraa?
Millainen kuva/kuvat kannattaa laittaa, millainen teksti jne? Että houkuttelisi fiksumpia ihmisiä seurustelumielessä? Harkitsen liittymistä kun ei livenä tapaa ketään ja Tinder taitaa olla kaikista käytetyin deittisovellus. Ainakin yksi ystäväni löysi sieltä aviomiehensä (ja erittäin hyvän sellaisen)
Kommentit (253)
Ulkonäkö on tärkein asia Tinderissä. Hyvä esimerkki tyylikkäästä naisesta on Jessica Biel vuonna 2001. Seuraa hänen esimerkkiään! Tekisikö hän negatiivisen profiilin??
Omalla kohdalla toimi kun kerroin biossa itsestäni ranskalaisilla viivoilla ja lopuksi "etsin pitkäaikaista parisuhdetta." Pari kuvaa nassusta ja pari salikuvaa.
Sain kehuja jo siitä, että kerroin siinä edes jotain, kuulemma yleensä naisilla ei edes lue.
Toki siellä tulee niitä jotka yrittää silti saada helposti ja nopeesti.
Kivan tyypin kanssa vaihtaa numeroa ja puhutte puhelimessa ym. ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää Tinderissä, kun menee niin veetusti aikaa noiden pildenvonkaajien ja muiden jämämiesten pois seulomisessa. Totta on, että ainoastaan naisen kuvilla on merkitystä ei miehet lue niitä profiilitekstejä. Suurin osa miehistä ei saa mitään huomiota Tinderissä, joten ne epätoivoisesti mätsää siellä kaikki jotka vaan voi
Joo olen huomannut tämän. Ärsyttää kun olen kirjoittanut profiiliini etsiväni lapsetonta sinkkumiestä niin saan silti tykkäyksiä ja superlike:jä parisuhteessa olevilta ja lapsellisilta miehiltä.
V*tuttaa, välillä tekisi mieli tykätä takaisin ja sanoa heille jotain ilkeää.
N25
Olen lapseton sinkkumies jonka olen maininnut profiilitekstissä ja senkin että etsin pitkäaikaista kumppania ja vieläpä ihan hyvännäköinen ja urheilullinen k
Todennäköisesti et ole niin hyvännäköinen sitten :D lol
Itsellä ei tällä hetkellä lue tinder biossa mitään, koska en yksinkertaisesti keksi enää mitään uutta :D Toki nyt oon nuori ja kaunis niin matcheja tulee ilmankin ja miehet tulevat juttelemaan, mutta vähemmän kuin silloin kun biossa luki jotain. Tuntuu oudolta kirjoittaa itsestään jotakin kaikille nähtäväks niin oon heittänyt aina jotain muuta sinne..
Ongelmana on nykyään se, että kaikkien profiilit ovat samanlaisia riippumatta siitä, mitä oikeasti ollaan etsimässä. Toinen tavallinen juttu on vaatia toiselta "asioiden olevan kunnossa"... koska itsellä niin ei todellakaan ole.
Yleensä miehet kertovat profiilissa itsestään, ja naiset kertovat, mitä vaativat mieheltä.
Ensiksikin käsittelet kaikki profiliin tulevat kuvat mahd. epäluonnollisiksi, mielellään kuvia salilta (vaikket harrastaisikaan), ulkomaanmatkoilta (vaikket matkustaisikaan) ja tissikuva ihan ehdoton. Kuvaukseen vaan sitten valehtelet ja kaunistelet kaikkea niin perkeleesti. Muista myös, että vieraiden ihmisten kanssa ei jutella ja vieraisiin pöytiin ei huudella.
.
Toivoisin että ihmiset kertoisi siinä biossa enemmän siitä mitä he haluavat parisuhteelta.
Eli se ei hirveästi houkuta jos lukee että "elämäni on täyttä ilman parisuhdettakin mutta voin tehdä sinulle tilaa jos kunnolla kolahtaa"
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että ihmiset kertoisi siinä biossa enemmän siitä mitä he haluavat parisuhteelta.
Eli se ei hirveästi houkuta jos lukee että "elämäni on täyttä ilman parisuhdettakin mutta voin tehdä sinulle tilaa jos kunnolla kolahtaa"
Tämähän se on, ei kukaan etsi enää aidosti parisuhdetta. Swaipataan vaan ihmiskatalogista seuraava, kunhan nykyisen tuttavuuden kanssa iskee ensimmäinen konfliktitilanne.
Vierailija kirjoitti: Itse ainakin luen bion ja jos sinne ei ole muuta kirjattu kuin ''matkustelu, viini, kuntosali'' niin jokainen lähtee vasemmalle, ihan sama minkälaiset kuvat tai kuinka kaunis yksilö on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako laittaa profiiliin esim. omia seksimieltymyksiä? Ammatti? Harrastuksia? Vai mitä siellä ihmiset haluaa ensimmäisenä tietää.
Jos olet nainen niin ei suurin osa äijistä edes lue profiilia, katsoo vain ekan kuvan perusteella panisiko vai eikö ja sen perusteella tykkää tai jättää tykkäämättä. Siksi pitää itse tunnistaa fiksut ja sitoutumishaluiset sieltä mätseistä.
Hyvä Tinder-profiili riippuu mielestäni tavoitteista: eli jos haussa on kevyempää seuraa, tai pitkän parisuhteen, kannattaa surutta nostaa esille hyviä puolia itsestään ja kertoa avoimesti päämääristään. Naiset haluavat kuulla totuuden ja etsivät kevyempää seuraa siinä missä miehetkin, vaikka yleinen luulo on, että naiset haluavat aina parisuhteen. Tässä mielestäni hyvä opas hyvän tinder-profiilin rakentamiseen, oli tavoitteesi sitten mikä tahansa:
https://terveysjatiede.fi/millainen-on-hyva-tinder-profiili/
Kala kuvat ja sali kuvat pitää olla. Naiselta pitää heti kysyä mikä sen body count ja että eihän oo tatuointeja.
Muuten samaa mieltä, mutta antaisin puh.numeron vasta tavattuani. Puhelinnumeron perusteella voi selvittää osoitteen ja se ei aina ole hyvä juttu.
Kuvat herättää mielenkiinnon, teksti auttaa keskustelunavauksessa. Näin miehen näkökulmasta.