Millainen Tinder profiili on hyvä jos etsii pitempiaikaista ja fiksua seuraa?
Millainen kuva/kuvat kannattaa laittaa, millainen teksti jne? Että houkuttelisi fiksumpia ihmisiä seurustelumielessä? Harkitsen liittymistä kun ei livenä tapaa ketään ja Tinder taitaa olla kaikista käytetyin deittisovellus. Ainakin yksi ystäväni löysi sieltä aviomiehensä (ja erittäin hyvän sellaisen)
Kommentit (253)
Jos ulkonäkösi miellyttää miestä, on aivan yhdentekevää, kirjoitatko profiilissasi olevasi ihmissilpoja tai arkkipiispa.
Ulkonäkö.Ulkonäkö. Ulkonäkö.
Itse yksinkertaisesti kerroin itsestäni sen, mitä pidempiaikaisen seuran haluaisinkin minusta tietävän. Mitä opiskelen, tykkään harrastaa ja muutenkin tehdä vapaa-ajallani. Kuviksi valitsin myös niitä mielestäni kauneimpia, mutta myös järkevimpiä: kasvot hyvin näkyvillä jne. Tykkäilin myös vain tyypeistä, joiden prifiilit olivat tyyliltään samanlaisia.
Kun hain aiemmin lyhytaikaisempaa seuraa, pistin enemmän poseeraustyyppisiä kuvia. Profiilitekstissä en kertonut itsestäni mitään, siinä taisi lukea vain "olis kiva viestitellä" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuka olet, kerro itsellesi tärkeistä asioista. Esimerkiksi mistä arkesi koostuu, mistä pidät ja millainen olet ihmisenä/suhteessa. Vältä kliseitä/sudenkuoppia kuten;
- Tykkään viinistä ja matkustelusta (jos oikeasti tärkeitä, niin ilmaise jossain muussa lausemuodossa)
- only good vibes
- miehenalku/naisenalku (jos olet yli 18v)
- pelkkä harrastusluettelo, eikä muita tietoja
- työluettelo, sillä ketään ei oikeasti se kiinnostaKuviksi kannattaa valita vähintään hieman hymyilevä/naurava/iloinen kasvokuva (esim selfie) ja jokin sellainen, missä vartalosi näkyy (esim. Urheiluharrastuksessasi tai kaverin häissä). Kuvia 2-5klp.
Jos tinder tuntuu raskaalta alustalta, suosittelen myös Happypancakea. Siellä ihmisiä on vähemmän, mutta harrastuksia/arvoja yms. voi tägätä itseensä ja tägejä selaamalla etsiä kiinnostavaa seuraa.
Tsemppiä koitokseen! Kannattaa lähteä rennolla mielellä tutustumaan ihmisiin. Hyvällä tuurilla saat tosirakkautta, todennäköisemmällä tuurilla mielenkiintoisia kohtaamisia, mahdollisesti uusia kavereita ja hauskoja muistoja.
Terveisin; näillä eväillä ja 4kk tinder-selailulla löytyi se sielunkumppani, jonka kanssa asun nyt yhdessä.
Kannattaako laittaa kuvia koirasta jos se on mun elämän tärkein asia?
Laita, mutta tiedosta, että haet sitten vain todella paljon koirista pitäviä. Karsit sillä kuvalla ison osan ehdokkaista, tulee itselle ainakin mieleen joku vähän liian koirarakas ihminen, jos koiran laittaa seuranhakuprofiiliin. Koirat on kivoja, mutta kohtuus kaikessa. Sama juttu tuo toinen kommentti, jossa koirat on aina tervetulleita sänkyyn, yöks, en halua kuolaa, hilseitä, karvaa ja koiranlöyhkää sänkyyni, minua ei siis kannata edes harkita, joten voihan senkin laittaa profiiliin.
Itselläni on kaksi koiraa, jotka nukkuvat sängyssä. Koirista on myös kuva Tinderissä. Todellakin haluan saada vastauksia vain miehiltä, jotka pitävät koirista ja tykkäävät olla niiden kanssa. En haluaisi edes treffeille kaltaisesi kanssa. Yllättävän paljon on miehiä, joilla ei ole omaa koiraa, mutta ovat mielissään, jos naisella on koiria. Saavat eläinten hyvät puolet ilman hoitovastuuta. t: eri
Kyllä! Sama täällä! Miehen tulee olla eläinrakas ja hänelle olla ok, että eläimet nukkuvat sängyssä ja saavat tulla sohvalle. Eksä ei halunnut eläimiä sänkyyn ja oli suorastaan hysteerinen ja valitettavasti tämä oli suurin syy mikä rikkoi meidän muuten hyvän suhteen. Toki muitakin syitä oli, mutta omalta puoleltani näin.
Väittäisin että tällä koira(t) sängyssä kriteerillä karsit samantien vähintäänkin puolet miehistä pois. Miettisin sinuna oletko niin suosittu, että sinulla on siihen varaa. Tietenkin jos koirien sängyssä makuuttaminen on tärkeämpää kuin miehen löytäminen, niin asialla ei ole merkitystä. Toisaalta jos naiselle tällainen asia olisi kynnyskysymys, niin alkaisin miehenä pohtia kuinka vakavissaan nainen olisi parisuhteessa ja osaisiko hän arvostaa minua tarpeeksi. Olisiko näitä kynnyskysymyksiä useampiakin ja kuvitteleeko nainen että parisuhteeseen mentäisiin täysin hänen ehdoillaan. Näitä kannattaisi muidenkin kuin koiraihmisten miettiä jos tuntuu että miehet eivät halua sitoutua. Voi olla kyse siitä että tarjoatte miehelle sellaista roolia ja paikkaa, mitä mies ei pidä houkuttelevana. Minä olen syntynyt ja kasvanut maatilalla, jossa oli aina koiria ja kissoja ja oma koira minulla on ollut koko ikäni muutamia opiskeluvuosia lukuunottamatta. Silti en hyväksyisi koiraa samaan sänkyyn, kuten en hyväksyisi lehmää, lammasta tai mitään muutakaan eläintä. Mutta toivotan onnea etsintään.
Naiset usein valittavat, kun miehet eivät halua muuta kuin seksiä. Silloin kannattaisi miesten syyttelyn sijaan tosiaan katsoa peiliin, josko syy löytyisi sieltä, kun miehet eivät halua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin tekstillä ei tosiaan ole yhtään mitään merkitystä. Tärkeintä on tarkat, hoikat, kauniit ja hyvännäköiset kokovartalokuvat. Jos olet tarpeeksi kuuma kissa, niin voit kirjoittaa profiiliin vaikka kannattavasi Hítlerin poliitiikkaa ja sanoa että kaikki vastasyntyneet vauvat ja koiranpennut tulisi surmata moottorisahalla.
Hoikat kuvat???? Eli pjotishopoaat semmoisen mahdollisimman kapean kuva. Mikä koko on paras? 2 cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuka olet, kerro itsellesi tärkeistä asioista. Esimerkiksi mistä arkesi koostuu, mistä pidät ja millainen olet ihmisenä/suhteessa. Vältä kliseitä/sudenkuoppia kuten;
- Tykkään viinistä ja matkustelusta (jos oikeasti tärkeitä, niin ilmaise jossain muussa lausemuodossa)
- only good vibes
- miehenalku/naisenalku (jos olet yli 18v)
- pelkkä harrastusluettelo, eikä muita tietoja
- työluettelo, sillä ketään ei oikeasti se kiinnostaKuviksi kannattaa valita vähintään hieman hymyilevä/naurava/iloinen kasvokuva (esim selfie) ja jokin sellainen, missä vartalosi näkyy (esim. Urheiluharrastuksessasi tai kaverin häissä). Kuvia 2-5klp.
Jos tinder tuntuu raskaalta alustalta, suosittelen myös Happypancakea. Siellä ihmisiä on vähemmän, mutta harrastuksia/arvoja yms. voi tägätä itseensä ja tägejä selaamalla etsiä kiinnostavaa seuraa.
Tsemppiä koitokseen! Kannattaa lähteä rennolla mielellä tutustumaan ihmisiin. Hyvällä tuurilla saat tosirakkautta, todennäköisemmällä tuurilla mielenkiintoisia kohtaamisia, mahdollisesti uusia kavereita ja hauskoja muistoja.
Terveisin; näillä eväillä ja 4kk tinder-selailulla löytyi se sielunkumppani, jonka kanssa asun nyt yhdessä.
Kannattaako laittaa kuvia koirasta jos se on mun elämän tärkein asia?
Laita, mutta tiedosta, että haet sitten vain todella paljon koirista pitäviä. Karsit sillä kuvalla ison osan ehdokkaista, tulee itselle ainakin mieleen joku vähän liian koirarakas ihminen, jos koiran laittaa seuranhakuprofiiliin. Koirat on kivoja, mutta kohtuus kaikessa. Sama juttu tuo toinen kommentti, jossa koirat on aina tervetulleita sänkyyn, yöks, en halua kuolaa, hilseitä, karvaa ja koiranlöyhkää sänkyyni, minua ei siis kannata edes harkita, joten voihan senkin laittaa profiiliin.
Itselläni on kaksi koiraa, jotka nukkuvat sängyssä. Koirista on myös kuva Tinderissä. Todellakin haluan saada vastauksia vain miehiltä, jotka pitävät koirista ja tykkäävät olla niiden kanssa. En haluaisi edes treffeille kaltaisesi kanssa. Yllättävän paljon on miehiä, joilla ei ole omaa koiraa, mutta ovat mielissään, jos naisella on koiria. Saavat eläinten hyvät puolet ilman hoitovastuuta. t: eri
Kyllä! Sama täällä! Miehen tulee olla eläinrakas ja hänelle olla ok, että eläimet nukkuvat sängyssä ja saavat tulla sohvalle. Eksä ei halunnut eläimiä sänkyyn ja oli suorastaan hysteerinen ja valitettavasti tämä oli suurin syy mikä rikkoi meidän muuten hyvän suhteen. Toki muitakin syitä oli, mutta omalta puoleltani näin.
Väittäisin että tällä koira(t) sängyssä kriteerillä karsit samantien vähintäänkin puolet miehistä pois. Miettisin sinuna oletko niin suosittu, että sinulla on siihen varaa. Tietenkin jos koirien sängyssä makuuttaminen on tärkeämpää kuin miehen löytäminen, niin asialla ei ole merkitystä. Toisaalta jos naiselle tällainen asia olisi kynnyskysymys, niin alkaisin miehenä pohtia kuinka vakavissaan nainen olisi parisuhteessa ja osaisiko hän arvostaa minua tarpeeksi. Olisiko näitä kynnyskysymyksiä useampiakin ja kuvitteleeko nainen että parisuhteeseen mentäisiin täysin hänen ehdoillaan. Näitä kannattaisi muidenkin kuin koiraihmisten miettiä jos tuntuu että miehet eivät halua sitoutua. Voi olla kyse siitä että tarjoatte miehelle sellaista roolia ja paikkaa, mitä mies ei pidä houkuttelevana. Minä olen syntynyt ja kasvanut maatilalla, jossa oli aina koiria ja kissoja ja oma koira minulla on ollut koko ikäni muutamia opiskeluvuosia lukuunottamatta. Silti en hyväksyisi koiraa samaan sänkyyn, kuten en hyväksyisi lehmää, lammasta tai mitään muutakaan eläintä. Mutta toivotan onnea etsintään.
Naiset usein valittavat, kun miehet eivät halua muuta kuin seksiä. Silloin kannattaisi miesten syyttelyn sijaan tosiaan katsoa peiliin, josko syy löytyisi sieltä, kun miehet eivät halua sitoutua.
Ei tuo ole naisiile ongelma. Tässäkin ketjussa sanottiin, että Tinderissä miehiä on 5x naisten määrä. Jos mies ei halua sitoutua, niin heivaa mäkeen ja ottaa seuraavan. Jos haluaa sitoutua, niin kannattaa asua selvittää heti, ei kannata tuhlata kallisarvoista aikaansa mieheen joka haluaa eri asioita.
Ärsyttää Tinderissä, kun menee niin veetusti aikaa noiden pildenvonkaajien ja muiden jämämiesten pois seulomisessa. Totta on, että ainoastaan naisen kuvilla on merkitystä ei miehet lue niitä profiilitekstejä. Suurin osa miehistä ei saa mitään huomiota Tinderissä, joten ne epätoivoisesti mätsää siellä kaikki jotka vaan voi
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää Tinderissä, kun menee niin veetusti aikaa noiden pildenvonkaajien ja muiden jämämiesten pois seulomisessa. Totta on, että ainoastaan naisen kuvilla on merkitystä ei miehet lue niitä profiilitekstejä. Suurin osa miehistä ei saa mitään huomiota Tinderissä, joten ne epätoivoisesti mätsää siellä kaikki jotka vaan voi
Mitä seulomista siinä on, kun laittaa vaan vasemmalle kaikki profiilit, joissa ei sanota etsinnässä olevan elämänkumppani? Ei se ole ongelma, jos oikealle menee vain 2 %, koska yksi löytö (kerrallaan) riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksua seuraa, mitä se on?
Jos hieman avaat.No vaikka sellaista miestä jota kiinnostaa muutkin asiat kuin Pórnhub ja kalja.
Nuo molemmat ovat kyllä erittäin tärkeitä monelle miehelle, mutta niin on myös ystävät, työ ja harrastukset.
Mistä erityisesti toivoisit miehen olevan kiinnostunut?
No jos itse pitäisi valita nainen deitti-ilmoituksen perusteella, niin heti alkuun haluaisin tietää ainakin seuraavat asiat; Onko lapsia tai eläimiä, ja kuva olis hyvä olla. Kuva jo ihan sillä, että kyllä minua kiinnostaisi tietää, että onko siellä vastapuolella joku tummiin pukeutuva goottinainen vai vaalea ja rauhallinen "maaseudun tyttö".
Kyllä minua kieltämättä kiinnostaisi tietää myös tietyt muut tausta-asiat, kuten luottotiedot ym, mutta niitä nyt ei tietty deittiprofiileihin mainita.
Vierailija kirjoitti:
Joo olen huomannut tämän. Ärsyttää kun olen kirjoittanut profiiliini etsiväni lapsetonta sinkkumiestä niin saan silti tykkäyksiä ja superlike:jä parisuhteessa olevilta ja lapsellisilta miehiltä.
V*tuttaa, välillä tekisi mieli tykätä takaisin ja sanoa heille jotain ilkeää.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen huomannut tämän. Ärsyttää kun olen kirjoittanut profiiliini etsiväni lapsetonta sinkkumiestä niin saan silti tykkäyksiä ja superlike:jä parisuhteessa olevilta ja lapsellisilta miehiltä.
N25
Kyllä naisilla on ongelmat: Liikaa innokkaita tykkäyksiä miehiltä :D Olisipa minulla samanlaiset ongelmat naisten suhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Kyllä naisilla on ongelmat: Liikaa innokkaita tykkäyksiä miehiltä :D Olisipa minulla samanlaiset ongelmat naisten suhteen!
Haluan vapaan sinkkumiehen ja parisuhteen ilman lapsia. Lapsellisten ja varattujen tykkäykset ovat minulle pelkkää ongelmajätettä.
En usko että sinäkään olisit otettu jos saisit huomiota epäviehättäviltä YH-äideiltä jotka eivät pysty vastaamaan tarpeisiisi.
N25
Mitä olette muuten mieltä, kun on pari hyvää kuvaa ja sitten on se ihme kissakuva/ irvistys/ jotain muuta mikä hämmentää että onko sittenkään kaikki muumit laaksossa? Onko silti jaa katsotaan nyt kuitenkin vai ei?
Mitäs facebook dating?
Tuntuu itsestä ainakin hyvältä alustalta.
Olen suhteellisen tuore tapaus tinderissä.
Olen vaihdellut viestejä muutaman miehen kanssa ja jo muutaman viestin perusteella olen huomannut parista tyypistä ettei olla sopivia toisillemme.
Mutta miten se sanotaan?
Haluaisin olla ystävällinen enkä vaan kadota tai ingnoorata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Olen lapseton sinkkumies jonka olen maininnut profiilitekstissä ja senkin että etsin pitkäaikaista kumppania ja vieläpä ihan hyvännäköinen ja urheilullinen kroppa, silti tykkäyksiä tulee tosi vähän, joten syy on teissä naisissa.
Muistakaa laittaa naiset myös kokovartalokuva, moni nainen jättää laittamatta ja sitten herää epäilys että salaillaanko siellä lihavaa keskivartaloa.
Kuinka pitkä teksti Tinderissä saa olla? Jos pitäs jotain keksiä niin täs on semifiksuja lauseita, en nyt sano et kaikkia käyttäs, mut ehk jotain inspiraatioo.
Etsin miestä pidempään suhteeseen / En etsi yhden yön juttuja, kiitti. Asustelen gekkoni kanssa Tampereen keskustassa. Oon ofc hyvää seuraa ja tykkään tehdä ruokaa, erityisesti toisen kanssa :) Kliseistä joo, mut tykkään viineistä ja juustoista. Harrastan postimerkkejä ja kun korona hellittää, matkustan heti Timbuktuun. Tärkeitä piirteitä miehessä on luotettavuus ja kiltteys. Loput selviiki myöhemmin :)
Lisäisin etsin ikäistäni seuraa, niin toivottavasti vältyt setämiehiltä ja eläkeläisiltä.
Jos se ottaa jonkun itsetunnolle, kun toinen kirjoittaa olevansa akateemisesti koulutettu, vika on silloin ainoastaan lukijassa. Pitäisikö koulutustaan salailla? :D