Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalimimmit 40+

Vierailija
06.11.2020 |

Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35

Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35

Tuolla periaatteellahan minun yli 40v miehenä pitäisi saada kuka tahansa nainen, koska olen koko ikäni urheillut, ja minulla on suoraan sanottuna hemmetin hyvä kroppa. Naama ei niin kauhean komea ole. Noh.. Missä ne naiset viipyvät? ei käy ovellani jono.

Minulle miehenä naisen järjettömän hyvä kroppa ei merkkaa mitään, jos naama on kuin petolinnun perse ja luonne narsistinen. Mutta tokipa sinä nuorempana paremmin tiedät.

Minä taas miehenä ja lintubongarina katselen mielelläni petolintujen perseitä.

Vierailija
102/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45 vuotias siro ja hoikka nainen, käyn kuntosalilla 5 krt viikossa. Minulla on palkattu PT jonka kanssa urheilen 2 krt viikossa, sen lisäksi teen voimaharjoittelua ja aerobista, kehonhuoltoa.

Harrastan Pilatesta, salia, aerobista. Urheilen monipuolisesti ja syön terveellisesti. Rasvaprosentttini on 22% mutta en ole mikään kuiva rusina, kuten täällä väitetään nelikymppisistä salilla kävijöistä. Olen hoikka mutta muodokas (DD-kupin rinnat ja treenattu peppu).

Näen jatkuvasti todella kauniita +40 v urheilusaleilla.

Ovat hyvinvoivia, hoikkia ja treenattuja. Terveet elintavat näkyvät ja usein myös naiset ovat terveellä tavalla itsevarmoja. Hyvä kuntoisuus luo itseluottamusta.

Itse esim jaksan juosta 10 km ja saan spagaatin. Keski-ikäinen ei ole mikään ikäloppu! Hyvä kunto tekee kehon terveelliseksi ja toimivaksi. Mikään ei roiku, iho hehkuu ja se terveys näkyy selkeästi ulospäin.

Eihän 45v kuulukaan kärsiä vielä vanhuuden vaivoista. Joskus ihmettelee miten huonossa kunnossa suomalaiset voivat olla. On viisikymppisiä joiden lihaskunto on noin heikko että tuskin jaksaa seista suorassa. Niin vetelän näköisiä jotta inhottaa katsoakin.

Totta. Jonnet salilla katselee huuli pyöreänä kun viisikymppinen äijä vetää 30 leukaa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Ehkä sellaiselle jonka harrastuksiin kuuluu pelikonsolit ja niska kyyryssä somen näppäily. Salilla "treenaavat" sitten niin ettei ainakaan millekään epämukavuusalueelle mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45 vuotias siro ja hoikka nainen, käyn kuntosalilla 5 krt viikossa. Minulla on palkattu PT jonka kanssa urheilen 2 krt viikossa, sen lisäksi teen voimaharjoittelua ja aerobista, kehonhuoltoa.

Harrastan Pilatesta, salia, aerobista. Urheilen monipuolisesti ja syön terveellisesti. Rasvaprosentttini on 22% mutta en ole mikään kuiva rusina, kuten täällä väitetään nelikymppisistä salilla kävijöistä. Olen hoikka mutta muodokas (DD-kupin rinnat ja treenattu peppu).

Näen jatkuvasti todella kauniita +40 v urheilusaleilla.

Ovat hyvinvoivia, hoikkia ja treenattuja. Terveet elintavat näkyvät ja usein myös naiset ovat terveellä tavalla itsevarmoja. Hyvä kuntoisuus luo itseluottamusta.

Itse esim jaksan juosta 10 km ja saan spagaatin. Keski-ikäinen ei ole mikään ikäloppu! Hyvä kunto tekee kehon terveelliseksi ja toimivaksi. Mikään ei roiku, iho hehkuu ja se terveys näkyy selkeästi ulospäin.

Eihän 45v kuulukaan kärsiä vielä vanhuuden vaivoista. Joskus ihmettelee miten huonossa kunnossa suomalaiset voivat olla. On viisikymppisiä joiden lihaskunto on noin heikko että tuskin jaksaa seista suorassa. Niin vetelän näköisiä jotta inhottaa katsoakin.

Vielä hirveämpää on kun parikymppisistä kundeista suurin osa on tuollaisia. Mimmit ovat siinä iässä selvästi fiksumpia ja ahkerampia.

Vierailija
104/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia treeniohjelmia teillä muuten on? Mitä teette salilla ja miten rakennatte sarjat? 

Neljälle päivälle jaettuna: 1. päivänä rinta, yläselkä ja vatsa, 2. päivänä ojentajat, hauikset ja alaselkä, 3. päivänä jalat, perse ja vatsa 4. päivänä olkapäät ja niskan seutu (trapeziukset lähinnä), tässä teen myös vinopenkin ja vatsa. Sarjat 4 x 10 ja sitten kun neljännessä sarjassa menee kymmenen toistoa niin lisään painoja. Vatsat yleensä laitteessa 4 x 20. Kaikki sarjat tietysti loppuun asti hampaat irvessä viimeiset toistot. Rauhalliset liikkeet, tavoitteena mahdollisimman puhtaat suoritukset. Ei sitä äijätyylin nopeaa vatkaamista ja heilumista millä saa ehkä enemmän toistoja mutta tehot on mitä on. N53v

Kiitos vastauksesta. Lähinnä mietin, että miten paljon treenaatte voimaa ja miten paljon vastaavasti pidempiä sarjoja. Esimerkiksi miten rakennatte kyykkysarjan tai lantionnostosarjan? Itse olen vähän jumissa jotenkin ja kaipaisin uusia vinkkejä, miten treenata. Nyt teen kyykyn yleensä toistoilla 12,10,8 ja 3x5 ja lantionnoston 12, 10, 8 ja 3x5-6 tai vain 4x8/10/12/15 miten nyt milloinkin haluan.

Itse teen syklillä 3 viikkoa volyymiä, viikko voimaa ja viikko kevennettyä. Nousujohteisesti. 

Vierailija
105/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.

Tämä 🤭 Itse olen 45v ja aika usein luullaan kolmekymppiseks...

Ei luulla. Me miehet valehdellaan kun halutaan flirttailla. Kyllä sen 45 veen iän näkee kun naamaa ja käsivarsien suonia, ihoa jne läheltä katsoo. Enkä tarkoita ettei 45 ole todella hemaiseva, vaan ei kannata oikeasti kuvitella olevansa enää nuori siinä iässä. Vanheneminen on täysin okei.

Ei koske pelkkiä miehiä, ihan on työkaverit ym naisetkin kommentoineet ja lasten kaverit. 😁

Vierailija
106/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia treeniohjelmia teillä muuten on? Mitä teette salilla ja miten rakennatte sarjat? 

Neljälle päivälle jaettuna: 1. päivänä rinta, yläselkä ja vatsa, 2. päivänä ojentajat, hauikset ja alaselkä, 3. päivänä jalat, perse ja vatsa 4. päivänä olkapäät ja niskan seutu (trapeziukset lähinnä), tässä teen myös vinopenkin ja vatsa. Sarjat 4 x 10 ja sitten kun neljännessä sarjassa menee kymmenen toistoa niin lisään painoja. Vatsat yleensä laitteessa 4 x 20. Kaikki sarjat tietysti loppuun asti hampaat irvessä viimeiset toistot. Rauhalliset liikkeet, tavoitteena mahdollisimman puhtaat suoritukset. Ei sitä äijätyylin nopeaa vatkaamista ja heilumista millä saa ehkä enemmän toistoja mutta tehot on mitä on. N53v

Kiitos vastauksesta. Lähinnä mietin, että miten paljon treenaatte voimaa ja miten paljon vastaavasti pidempiä sarjoja. Esimerkiksi miten rakennatte kyykkysarjan tai lantionnostosarjan? Itse olen vähän jumissa jotenkin ja kaipaisin uusia vinkkejä, miten treenata. Nyt teen kyykyn yleensä toistoilla 12,10,8 ja 3x5 ja lantionnoston 12, 10, 8 ja 3x5-6 tai vain 4x8/10/12/15 miten nyt milloinkin haluan.

Kympin sarjat on hyvä kompromissi. Välillä voi, ja kannattaa, vaihdella. Vaikka kuukauden - kahden välein niin, että tekee voimatreeniä ja sitten vaikka pidempiä sarjoja. Voimaa treenaan viiden tai kuuden toiston sarjoilla, esim. 5 x 5. Pitkiä sarjoja kuten kympin sarjojakin esim. 4 x 12. Aina treenikerralla kaksi liikettä lihasryhmää kohti eli vaikka ojentajille dippi lisäpainoilla ja ojentajaliike taljassa. Liikkeitä vaihdan kuukauden välein.

Vierailija
107/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.

Ei luulla. Me miehet valehdellaan kun halutaan flirttailla. Kyllä sen 45 veen iän näkee kun naamaa ja käsivarsien suonia, ihoa jne läheltä katsoo. Enkä tarkoita ettei 45 ole todella hemaiseva, vaan ei kannata oikeasti kuvitella olevansa enää nuori siinä iässä. Vanheneminen on täysin okei.

Ei 45-vuotiaalla ole vielä mitään suonikäsiä. Tunnettekohan yhtään nelikymppistä oikeasti? 🤪

Vierailija
108/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen syklillä 3 viikkoa volyymiä, viikko voimaa ja viikko kevennettyä. Nousujohteisesti. 

Pitäisi varmaan ottaa jonkinlainen treenisykli käyttöön. Nyt treenaan aina sen mukaan, mitä sillä hetkellä huvittaa ja miltä kehossa tuntuu. Palauttava viikko on kyllä käytössä, mutta en ole erikseen jakanut voimaa ja volyymia, vaan saatan tehdä molempia samalla kertaa. Nousujohteisesti yritän niin, että joka kerta olisi progressiota jossakin muodossa lihasryhmälle. Aina ei onnistu.

Vierailija
109/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä naisen järjettömän hyvä kroppa ei merkkaa mitään, jos naama on kuin petolinnun perse ja luonne narsistinen. Mutta tokipa sinä nuorempana paremmin tiedät.

Oletko sitä mieltä, että sinun mielipiteesi on ainoa oikea ja muut eivät voi olla toista mieltä? Tai jos on niin ovat väärässä? Makuasioista kuitenkin puhutaan. Itse en ainakaan ole kanssasi samaa mieltä. Naisen kasvoilla ei ole mitään merkitystä jos on hyvä kroppa.

En väitä niin. Minulle naisen kasvoilla on merkitystä. Tekeekö se sinun mielipiteestä oikeamman kuin minun?

Vierailija
110/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 45-vuotiaalla ole vielä mitään suonikäsiä. Tunnettekohan yhtään nelikymppistä oikeasti? 🤪

Tunnen. Olen itse sen ikäinen ja samanikäisiä nuorekkaita ja treenattuja näen lähipiirissäni ja salilla. Väitinkö ettei 45v voi olla hemmetin kaunis? En. Muttei sen ikäisen kannata luulla olevansa enää 30-vuotias. Kyllä sen iän huomaa eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
111/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Olen itse sen ikäinen ja samanikäisiä nuorekkaita ja treenattuja näen lähipiirissäni ja salilla. Väitinkö ettei 45v voi olla hemmetin kaunis? En. Muttei sen ikäisen kannata luulla olevansa enää 30-vuotias. Kyllä sen iän huomaa eikä siinä ole mitään pahaa.

No, minua luullaan usein. En ole sanonut että luulen olevani kolmekymppisen näköinen, mutta näin on käynyt lukuisia kertoja eri tilanteissa. Aamen 😁

Vierailija
112/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse hyväksyä kenenkään naamaa. Että tuomitse ihan rauhassa.

Perät ratkasisee,

Vierailija
113/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin olen 10 vuoden päästä vaikka sitten se kuivakka rusina, kuin ylipainoinen. Nyt olen 38v ja vasta tänä vuonna alkanut salilla käymään. Eikä kyllä kiinnosta mitä siellä muut ajattelee. Sen verran huomannut, että niin nuoremmat kuin vanhemmatkin miehet katselee. Ja epäilen kyllä että 10v päästä olisin yhtäkkiä kovin rupsahtanut. Nyt luullaan reilusti nuoremmaksi, kun naamasta sellaiselta näytän. Ja treffailenkin nuorempien miesten kanssa, nuorin ollut 23v, ja nuorempiakin olisi ollut tarjolla. Mutta oma raja meni tuossa. On toki ollut oman ikäisiäkin.

Vierailija
114/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iän näkee läheltä, mutta kaukaa voi olla vaikeampi tietää. Eihän siinä mitään pahaa ole. Jotenkin itsekin välillä unohdan, miten vanha olen, ettei enää tulisi verrata itseä alle 30v naisiin. Voin olla upea oman ikäisteni joukossa.

Viime viikolla myyjä lähestyi kysymällä maksanko itse puhelinlaskuni. Mitä hel**tiä? Olen 37v. No joo, lähempää katsottuna olisi varmasti tajunnut, että olen hieman vanhempi.

Vierailija
115/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salilla käyvät nelikymppiset niitä rusinoita ole, vaan ne maratoonarit, hiihtäjät yms, joilla rasvat tosi alhaalla eikä lihaksia.

Vierailija
116/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, että olen ikäiseni näköinen naamasta, vaikka ulkoinen olemukseni ja kroppani muuten antavat nuoremman vaikutelman.. Mutta minulle on täysin ok se, että näytän ikäiseltäni. Ärsyttää se, että pitäisi näyttää nuoremmalta, "eihän naiselta saisi kysyä ikää" tai veikkaukset iästä tahallisen alakanttiin. Oon nelikymppinen, so what?

Vierailija
117/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla salillani 40+ naisia on todella vähän. Enemmänkin treenailen miesten kanssa kun salilla olen. Itse harrastan ihan tavoitteellisesti kuntosalia ja olen siitä paljon kehuja saanut miten sporttinen olen.

N48

Vierailija
118/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Minä tiedän, että olen ikäiseni näköinen naamasta, vaikka ulkoinen olemukseni ja kroppani muuten antavat nuoremman vaikutelman.. Mutta minulle on täysin ok se, että näytän ikäiseltäni. Ärsyttää se, että pitäisi näyttää nuoremmalta, "eihän naiselta saisi kysyä ikää" tai veikkaukset iästä tahallisen alakanttiin. Oon nelikymppinen, so what?

Kuka niin on sanonut ettei sais näyttää ikäiseltään?

119/170 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Gustafsberg on hyvä esimerkki aikuisesta timmistä naisesta

Vierailija
120/170 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli eilen katsottua taas telkkarista Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. On kyllä ne naisopettajat upeita ilmestyksiä. Ei haittaa vaikka noilla keski-ikäisillä naama onkin jo vähän elähtänyt kun kroppa on tuollaisessa kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi