Kuntosalimimmit 40+
Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v
Kommentit (170)
Sama pätee 40-50v miehiin, jotka ovat tikissä. Esim. litteä vatsa ja lihasta selässä, reisissä ja käsivarsissa, sitä on ilo katsella. Oon 45v salilla käyvä nainen ja ikäiseni tikissä oleva mies on ilo silmälle. Jep, naama rypistyy mutta kropan kuntoon voi itse vaikuttaa. Parikymppiset näyttää - no nuorilta ja keskenkasvuisilta tädin silmään.
Plus että vyötärölihavuus on terveysriski. Aika monella ikäiselläni miehellä ja naisella on valitettavasti melkoinen laardikerros vyötäröllä.
Itse treenaan vain ja ainoastaan siksi, että siitä tulee hyvä olo ja jaksaa paremmin. Mulle on ihan sama mitä muut samaan aikaan salilla olevat ajattelevat ulkonäöstäni. Kumma että nainen ei voi tehdä mitään ilman että siihen aina liittyy ulkonäön arviointi. Jotkut naiset voivat haluta huomiota, mutta suurin osa käy itsensä takia eikä kiinnitä ympäristöön huomiota. Sitä tasapuolista kohtelua toivotaan myös miehiltä. Emme ole näytillä ja tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse treenaan vain ja ainoastaan siksi, että siitä tulee hyvä olo ja jaksaa paremmin. Mulle on ihan sama mitä muut samaan aikaan salilla olevat ajattelevat ulkonäöstäni. Kumma että nainen ei voi tehdä mitään ilman että siihen aina liittyy ulkonäön arviointi. Jotkut naiset voivat haluta huomiota, mutta suurin osa käy itsensä takia eikä kiinnitä ympäristöön huomiota. Sitä tasapuolista kohtelua toivotaan myös miehiltä. Emme ole näytillä ja tyrkyllä.
Ei kai kukaan niin ole väittänytkään. Melkoiset päätelmät vedit ihan itse ja omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47v nainen ja elämäni kunnossa. Todella mahtavaa, kun on hyvä ryhti, voimakas ja lihaksikas keho ja energiaa vaikka mihin. Käyn salilla 5krt/ vko + hyötyliikunta päälle ja joka ikinen kerta olen onnellinen, kun olen taas päässyt liikkumaan. Aivan mahtava olo jälkeenpäin. Toivon että saan jatkaa tätä elämäntyyliä vielä kauan.
Minä liikun siksi, että saan purettua vaativan työni stressiä, vältän istumatyön haitalliset terveysvaikutukset (muuten olisi kipeä selkä), haluan mahdollisimman pitkät, terveet ja itsenäiset vanhuudenpäivät sekä voimakkaan ja energisen olon. Mahdollisesti vältän monet sairaudet, vaihdevuosioireet ja masentuneen mielen.
Minulle on aivan sama pitääkö joku jonne minua ”pantavan” näköisenä vai ei. Vilkuiluista, tuijotteluista ja perään katsomisista päätellen kelpaisin kyllä monen ikäisille. Saattaa olla, että heistä moni ei tajua ikääni.
Harmi, että kaikki tällaiset naiset tuntuu olevan varattu. Sinkuksi "jääneelle" saman henkiselle miehelle kelpaisi kyllä. M50v
No jos on tiimalasivartalo, taaksepäin pyöreä peppu ja isot kiinteät tissit niin ihan o.k. sitten.
Vierailija kirjoitti:
No jos on tiimalasivartalo, taaksepäin pyöreä peppu ja isot kiinteät tissit niin ihan o.k. sitten.
Mä oon ollut siinä uskossa, että miehet ovat sitä mieltä, että mitä pienemmät rinnat naisella on (ja mitä isompi perse), sen parempi. Tarkoitan siis enemmistöä miehistä. Itse olen rintava, pidän uinnista ja pyöräilystä, mutten kuntosaleista. Mieluummin jumppaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut siinä uskossa, että miehet ovat sitä mieltä, että mitä pienemmät rinnat naisella on (ja mitä isompi perse), sen parempi. Tarkoitan siis enemmistöä miehistä. Itse olen rintava, pidän uinnista ja pyöräilystä, mutten kuntosaleista. Mieluummin jumppaan kotona.
Olet vääräuskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Miehille tärkeintä naisessa on nätti naama ja isot tissit. Kaikki muu on aika epäolennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35
Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35
Tuolla periaatteellahan minun yli 40v miehenä pitäisi saada kuka tahansa nainen, koska olen koko ikäni urheillut, ja minulla on suoraan sanottuna hemmetin hyvä kroppa. Naama ei niin kauhean komea ole. Noh.. Missä ne naiset viipyvät? ei käy ovellani jono.
Minulle miehenä naisen järjettömän hyvä kroppa ei merkkaa mitään, jos naama on kuin petolinnun perse ja luonne narsistinen. Mutta tokipa sinä nuorempana paremmin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35
Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35
Tuolla periaatteellahan minun yli 40v miehenä pitäisi saada kuka tahansa nainen, koska olen koko ikäni urheillut, ja minulla on suoraan sanottuna hemmetin hyvä kroppa. Naama ei niin kauhean komea ole. Noh.. Missä ne naiset viipyvät? ei käy ovellani jono.
Minulle miehenä naisen järjettömän hyvä kroppa ei merkkaa mitään, jos naama on kuin petolinnun perse ja luonne narsistinen. Mutta tokipa sinä nuorempana paremmin tiedät.
Niin, siinä on se ongelma, että olet mies. Tässä puhuttiin naisista. Lisäksi et selvästikään ole penaalin terävin kynä mikä pienentää mahdollisuuksiasi merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että sinun mielipiteesi on ainoa oikea ja muut eivät voi olla toista mieltä? Tai jos on niin ovat väärässä? Makuasioista kuitenkin puhutaan. Itse en ainakaan ole kanssasi samaa mieltä. Naisen kasvoilla ei ole mitään merkitystä jos on hyvä kroppa.
Aika erikoinen ikähaitari... 40-60-v. naiset. Kyllä 40-v. voi olla kasvoiltaankin vielä varsin nuoren näköinen, jos on hyvät elämäntavat. 60 on kuule jo ihan eri maata.
Vierailija kirjoitti:
Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.
Tämä 🤭 Itse olen 45v ja aika usein luullaan kolmekymppiseks...
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen ikähaitari... 40-60-v. naiset. Kyllä 40-v. voi olla kasvoiltaankin vielä varsin nuoren näköinen, jos on hyvät elämäntavat. 60 on kuule jo ihan eri maata.
Ikä on vain numero. Kuusikymppinenkin näyttää hyvältä jos on treenannut itsensä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Totta, treenattu 60v on, jos mahdollista, vieläkin kuumempi. On harvinaisempaa herkkua. M50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.
Tämä 🤭 Itse olen 45v ja aika usein luullaan kolmekymppiseks...
Ei luulla. Me miehet valehdellaan kun halutaan flirttailla. Kyllä sen 45 veen iän näkee kun naamaa ja käsivarsien suonia, ihoa jne läheltä katsoo. Enkä tarkoita ettei 45 ole todella hemaiseva, vaan ei kannata oikeasti kuvitella olevansa enää nuori siinä iässä. Vanheneminen on täysin okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero. Kuusikymppinenkin näyttää hyvältä jos on treenannut itsensä kuntoon.
Näyttää toki, mutta kyllä sen ikäisellä väistämättä jo yleensä joitain ryppyjä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia treeniohjelmia teillä muuten on? Mitä teette salilla ja miten rakennatte sarjat?
Neljälle päivälle jaettuna: 1. päivänä rinta, yläselkä ja vatsa, 2. päivänä ojentajat, hauikset ja alaselkä, 3. päivänä jalat, perse ja vatsa 4. päivänä olkapäät ja niskan seutu (trapeziukset lähinnä), tässä teen myös vinopenkin ja vatsa. Sarjat 4 x 10 ja sitten kun neljännessä sarjassa menee kymmenen toistoa niin lisään painoja. Vatsat yleensä laitteessa 4 x 20. Kaikki sarjat tietysti loppuun asti hampaat irvessä viimeiset toistot. Rauhalliset liikkeet, tavoitteena mahdollisimman puhtaat suoritukset. Ei sitä äijätyylin nopeaa vatkaamista ja heilumista millä saa ehkä enemmän toistoja mutta tehot on mitä on. N53v
Kiitos vastauksesta. Lähinnä mietin, että miten paljon treenaatte voimaa ja miten paljon vastaavasti pidempiä sarjoja. Esimerkiksi miten rakennatte kyykkysarjan tai lantionnostosarjan? Itse olen vähän jumissa jotenkin ja kaipaisin uusia vinkkejä, miten treenata. Nyt teen kyykyn yleensä toistoilla 12,10,8 ja 3x5 ja lantionnoston 12, 10, 8 ja 3x5-6 tai vain 4x8/10/12/15 miten nyt milloinkin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 45 vuotias siro ja hoikka nainen, käyn kuntosalilla 5 krt viikossa. Minulla on palkattu PT jonka kanssa urheilen 2 krt viikossa, sen lisäksi teen voimaharjoittelua ja aerobista, kehonhuoltoa.
Harrastan Pilatesta, salia, aerobista. Urheilen monipuolisesti ja syön terveellisesti. Rasvaprosentttini on 22% mutta en ole mikään kuiva rusina, kuten täällä väitetään nelikymppisistä salilla kävijöistä. Olen hoikka mutta muodokas (DD-kupin rinnat ja treenattu peppu).
Näen jatkuvasti todella kauniita +40 v urheilusaleilla.
Ovat hyvinvoivia, hoikkia ja treenattuja. Terveet elintavat näkyvät ja usein myös naiset ovat terveellä tavalla itsevarmoja. Hyvä kuntoisuus luo itseluottamusta.Itse esim jaksan juosta 10 km ja saan spagaatin. Keski-ikäinen ei ole mikään ikäloppu! Hyvä kunto tekee kehon terveelliseksi ja toimivaksi. Mikään ei roiku, iho hehkuu ja se terveys näkyy selkeästi ulospäin.
Eihän 45v kuulukaan kärsiä vielä vanhuuden vaivoista. Joskus ihmettelee miten huonossa kunnossa suomalaiset voivat olla. On viisikymppisiä joiden lihaskunto on noin heikko että tuskin jaksaa seista suorassa. Niin vetelän näköisiä jotta inhottaa katsoakin.
Tämä. En pysty edes kuvittelee, että elämää olisi enää kolmenkympin jälkeen.
T. 28v