Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalimimmit 40+

Vierailija
06.11.2020 |

Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt salille ennen etätyöpäivän aloittamista! N42v

Vierailija
142/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Monet 40+ naiset puhuu tyylillä "KAIKKI naiset lihoo nelikymppisenä, sitä ei voi välttää!" mikä näin 23v naisena ajatuksena vähän hirvittää. Sitten tuleekin vastaan niitä 40+ naisia, jotka oikeasti harrastavat liikuntaa ja pitävät nimenomaan huolta lihaskunnosta. Siksihän monet siinä lihoo kun lihaskunto on mennyt alamäkeen kolmekymppisestä asti mutta silti syödään yhtä paljon kuin ennen. Lihaksista huolehtimalla pysyy paino normaalina ja ennen kaikkea pysyy paljon pidempään hyvinvoivana, virkeänä ja aktiivisena. Yksi lukion opettajistani oli tällainen 40+ monilapsinen nainen, joka harrasti maratoneja, hänellä oli aina vetreä, nuorekas ja aurinkoinen olemus. Tuollaiset naiset kyllä inspiroivat ja antavat hyvän muistutuksen, ettei elämänvoima lopu kun täyttää 40 jos siitä jaksaa huolehtia!

Eikä tarvitse edes maratoneja hoikkana pysymiseen: mulla 4 lasta ja ainut lajini on sauvakävely + muutama lihaskuntoharjoite kotona. Näitä tosin teen erittäin säännöllisesti. bmi 21, ikä 43. Syön runsaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JPX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi siellä salilla tosiaan pistää niitä raskaampiakin painoja, vaikka olisi viiskymppinen. Ei tarvi heilutella niitä 2-3 kg painoja aina.

t:nainen

Tämä!

Itse pidin kovan kuntokuurin ja ruokaremontin 2007-2011. Pudotin painoa (läskiä) 30kg, samalla kun lihakset kasvoi ihan selkeästi. Terveys parani huomattavasti.

Samassa yhteydessä mun kanssa kävi salilla kaksikin eri naapurin +30 ladya. Molemmille näytin ihan "miesten treenin" tyyliin "kokeile raskailla ja tee niinkuin äijät".. Ladyt veti mun kanssa ihan "miesten treeniä" kunnon painoilla ja tulokset heillä oli tosi upeat. Molemmilla naisilla rasvat sulivat ja kyllä tuli lihasta ja terveitä, sexyjä muotoja. Suosittelen.

Cheers, M56

Pääsitkö kastamaan kärkeä?

No hehheh..? :) En.

Mulle punttisali on "strictly business". Sinne mennään kohentamaan omaa terveyttä ja/tai ulkomuotoa. Ei siellä mitään pelleillä. Kuluneet verkkarit ja vanha t-paita päälle ja rehellistä old school rautaa liikkeelle. Hyvällä treenisalilla on myös aina tsemppaavat treenikaverit, jotka myös antavat rauhan jokaisen omalle treenille. Eli ei mitään kyttäämistä, kuvaamista tai sekaantumista. Ei tarvitse olla viimeistä huutoa muodikkaita treenikuteita. Jokainen rennosti vaan. Kun tarvii varmistusta (spottaamista), treenikaverit aina jelppaa. Hyvällä salilla ja hyvässä porukassa, tulosta tulee. Ja koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa.

Vierailija
144/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen jalkatreenin teette salilla? Olen alkanut inhoamaan sekä pelkäämään jalkapäiviä ja olisi kiva kokeilla jonkun toisen ohjelmaa. 

Hehheh... :) Ei kai kukaan "rakasta" jalkatreenipäivää, mut ota se tältä kantilta?:

Pakarat ja reidet on suurimmat lihasryhmät ihmisessä. Eli kun niitä rasittaa kunnolla, kyllä kaloreita palaa ja todellakin vaikuttaa myös vyötäröön ja kokonaispainoon. Jalkatreeni on siis tehokkainta läskinpolttoa, puhumattakaan siitä, että oma päivittäinen liikkumiskyky kohenee ja pysyy kunnossa.

Mun jalkapäivä salilla:

5 minuuttia leppoisasti kuntopyörällä ja sitten kyykkyä tyhjällä tangolla (eli lämmittely) 1 pitkä sarja. Asiaan:

Jalkakyykky: 4 sarjaa "keskikovalla" kuormalla, kuormaa kasvattaen. 6-8 toistoa/sarja. En siis halua hajottaa polviani tms.

Jalkaprässi: 4-6 sarjaa, 4-6 toisto/sarja ja nyt lyödään niin paljon rautaa koneeseen, kuin ikinä uskaltaa (opettele turvallinen jalkaprässin käyttö!). Nyt pirut irti!

Jalkakyykky turvakehikossa olevalla tangolla ja istuin alatopparina: 4 sarjaa kevyillä painoilla, hitaalla alasmenolla ja räjähtävällä ylösnousulla. Tällä haen (ja saan) "nopeusvoimaa" jalkoihin.

Pohkeet: Samassa turvahäkkyrässä levytankoon niin paljon rautaa kuin ikinä vaan uskaltaa. 6 sarjaa, 8-10 toistoa/sarja.

Jalat on rääkätty, 3-4 sarjaa istumaannousua (vatsa), kunnon venyttelyt jaloille, peffa hetkeks penkkiin, protskujuomaa ja mehua, pesulle ja kotiin. Aikaa meni about 60-90 min. ja kyllä läskit karisee.

Tsemppiä. :)

Vierailija
145/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JPX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen jalkatreenin teette salilla? Olen alkanut inhoamaan sekä pelkäämään jalkapäiviä ja olisi kiva kokeilla jonkun toisen ohjelmaa. 

Hehheh... :) Ei kai kukaan "rakasta" jalkatreenipäivää, mut ota se tältä kantilta?:

Pakarat ja reidet on suurimmat lihasryhmät ihmisessä. Eli kun niitä rasittaa kunnolla, kyllä kaloreita palaa ja todellakin vaikuttaa myös vyötäröön ja kokonaispainoon. Jalkatreeni on siis tehokkainta läskinpolttoa, puhumattakaan siitä, että oma päivittäinen liikkumiskyky kohenee ja pysyy kunnossa.

Mun jalkapäivä salilla:

5 minuuttia leppoisasti kuntopyörällä ja sitten kyykkyä tyhjällä tangolla (eli lämmittely) 1 pitkä sarja. Asiaan:

Jalkakyykky: 4 sarjaa "keskikovalla" kuormalla, kuormaa kasvattaen. 6-8 toistoa/sarja. En siis halua hajottaa polviani tms.

Jalkaprässi: 4-6 sarjaa, 4-6 toisto/sarja ja nyt lyödään niin paljon rautaa koneeseen, kuin ikinä uskaltaa (opettele turvallinen jalkaprässin käyttö!). Nyt pirut irti!

Jalkakyykky turvakehikossa olevalla tangolla ja istuin alatopparina: 4 sarjaa kevyillä painoilla, hitaalla alasmenolla ja räjähtävällä ylösnousulla. Tällä haen (ja saan) "nopeusvoimaa" jalkoihin.

Pohkeet: Samassa turvahäkkyrässä levytankoon niin paljon rautaa kuin ikinä vaan uskaltaa. 6 sarjaa, 8-10 toistoa/sarja.

Jalat on rääkätty, 3-4 sarjaa istumaannousua (vatsa), kunnon venyttelyt jaloille, peffa hetkeks penkkiin, protskujuomaa ja mehua, pesulle ja kotiin. Aikaa meni about 60-90 min. ja kyllä läskit karisee.

Tarkoititko turvakehikolla smithiä? Ihan ok, mutta unohdit pakarat :) 

Vierailija
146/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mukavaa kun tuollainen nainen tulisi salilla juttelemaan. Itse en uskalla häiritä jos vaikka ottavat treeninsä kovinkin vakavasti. Sarjojen välillä olisi hyvin aikaa heittää läppää. M50v

Vierailija
147/170 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Pajulahti on 39 v.

Minna on kyllä hahmo! Tietyllä tavalla arvostan ettei vttujakaan välitä muiden mielipiteistä ja puuhaa sitä omaa juttuaan vaikka sitten stringibody päällä :D Itse en häneen samaistu tippaakaan mutta antaa mennä!

Joo, tämä on kyllä totta. On aina mukavaa, kun ihmiset vain tekee sitä omaa juttuaan. Toisaalta, jos kyseisellä videolla olisi joku hoikka 20v blondi, tuskin kirjoittaisit aivan samalla tavalla. Miksi joku saa ja häntä ihaillaan, mutta toisen kohdalla leimataan?

Aikamoiset olettamukset sieltä. Minnahan on blondi ja varmasti ollut upea myös kaksikymppisenäkin! 

Vierailija
148/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JPX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun jalkapäivä salilla:

Tarkoititko turvakehikolla smithiä? Ihan ok, mutta unohdit pakarat :) 

Kiitti kommentista. Juuh... En muistanut häkkyrän nimeä. "Smith" se on:

https://www.google.com/search?q=smith+laite&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…

Siinä teen pohkeet seisten ja niin raskailla kuin ikinä uskallan. No limits.

Ja samassa häkkyrässä nopeusvoimaa reisille niin, että "kevyet" painot, penkki peffan alla, hidas alasmeno ja heti kun peffa hipaisee penkkiä, ponkaisen ylös ja korkealle. Niin ylös ja lujaa ja vauhdilla, kuin ikinä pystyy.

En unohtanut pakaroitani. :) Eli täsmennys: Teen perinteisen jalkakyykyn todellakin vain max. "keskikovilla" painoilla, lievä haara-asento, polvet ja jalkaterät hiukan aukiasennossa (!), ja ohut laudanpätkä tossujen kantapäiden alla (nilkat ei hajoa). Näin rasitus korostuu myös pakaroissa. Sen kyllä tuntee sitten. :)

Mutta malttia ja järkeä tässäkin: Vain "kohtuupainot" eikä mitään yliyrittämistä. Et todellakaan halua hajottaa polviasi tai 4:ää alinta selkänikamaasi tai saada iskiasta.

Samoin satunnaisesti teen pohjesarjat istualtaan (nappaa pohkeiden ulkoreunaan enemmän).

Vierailija
149/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen naamaan ja salille ;) N50v

Vierailija
150/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35

Tuli eilen katsottua taas telkkarista Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. On kyllä ne naisopettajat upeita ilmestyksiä. Ei haittaa vaikka noilla keski-ikäisillä naama onkin jo vähän elähtänyt kun kroppa on tuollaisessa kunnossa.

Totta, vaikka ikä näkyykin naamassa niin ovat kyllä naitavan näköisiä.

Ei kroppa pelasta vanhaa naamaa. Kauniit nuoret kasvot pelastaa ei-niin-timmin kropan.

M 35

Vierailija
151/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mun pitkät kommentit. En ole mikään "guru" ja splittaan näitä hiukan. Kerron vaan mikä on toiminut nimenomaan mulle (46-56 miehelle). Ollaan kaikki erilaisia ja tsempataan toisiamme. :)

Kerran kuukaudessa tai kahdessa (fiiliksen mukaan), saatan tehdä "kidutustreenin". Eli tosi kevyet painot kaikkeen, mutta sitten niin pitkät sarjat, että maitohapoille menee oikein kunnolla! Niin että koko kroppa tärisee sarjojen jälkeen ja kädet täristen vetää sitten protskua ja mehua salin penkillä...

Ottakaas joskus penkkipäivänä tyhjä tanko ja työntäkää sata (100) toistoa! Tai haukkareille (m-tanko) tai jaloille (tyhjässä prässissä) 100 toistoa?

Kyllä puree ja vaihtelu virkistää. Lihakset oikeesti tykkää yllätyksistä joskus. Mutta huom!: Vain joskus. Perustreeni on kaiken kulmakivi. Oikoteitä ei ole liioissa kikkailuissa.

Olis kiva jos olis threadi myös ruoasta? Mitä syötte kun treenaatte ja/tai oikeesti poltatte läskiä? Asiallista ja rehellistä?

Tsemppiä kaikille. :)

Vierailija
152/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se juma, kun heti aamuseiskalta trollit hyökkää asiallisen threadiin..?

Vierailija
153/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se juma, kun heti aamuseiskalta trollit hyökkää asiallisen threadiin..?

Täytyy olla paljon ylimääräistä aikaa. Rahaa ei varmaan niinkään. Tuskin käyvät salilla. Kulliaan tarvitsevat vain kusemiseen. N27v

Vierailija
154/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla ylläpitääkseni lihaskuntoa ja terveyttä. Totta kai juttelen jos joku lähestyy, mutten erityisesti kaipaa "läpänheittäjiä" enkä ole salilla esittelemässä itseäni. Olen ihan perheellinen, naimisissaoleva viisikymppinen nainen.

Vierailija
155/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla ylläpitääkseni lihaskuntoa ja terveyttä. Totta kai juttelen jos joku lähestyy, mutten erityisesti kaipaa "läpänheittäjiä" enkä ole salilla esittelemässä itseäni. Olen ihan perheellinen, naimisissaoleva viisikymppinen nainen.

Älä huoli, ei tarvitse esitellä, koska kukaan ei katso :)

Vierailija
156/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Kunnon salilla ja porukassa, ei ylimääräistä "p*skanjauhantaa" tai kyttäämistä tai kuvaamista. Jokainen keskittyy omaan treeninsä ja jos joku tarvii spottaamista/varmistusta, aina treenikamut jelppaa.

Taidan nyt paljastaa hiukan, kun annan kiitoksen, mut antaa mennä: Kiitti kaikille treeniystäville Raision Kerttulan salilla. Tuun pian takaisin. -JP- :)

Vierailija
157/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamalla ei ole mitään merkitystä jos kroppa on tikissä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa. M35

Tuolla periaatteellahan minun yli 40v miehenä pitäisi saada kuka tahansa nainen, koska olen koko ikäni urheillut, ja minulla on suoraan sanottuna hemmetin hyvä kroppa. Naama ei niin kauhean komea ole. Noh.. Missä ne naiset viipyvät? ei käy ovellani jono.

Minulle miehenä naisen järjettömän hyvä kroppa ei merkkaa mitään, jos naama on kuin petolinnun perse ja luonne narsistinen. Mutta tokipa sinä nuorempana paremmin tiedät.

Minä taas miehenä ja lintubongarina katselen mielelläni petolintujen perseitä.

<3

Vierailija
158/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JPX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Tykkään ihan samalla tavalla tietyistä liikkeistä jaloille kuin muillekin kehonosille. Esim. ihan varpaalle nousut ovat painojen kanssa tehokkaita ja minulla on upeat pohkeet :)

Vierailija
159/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JPX kirjoitti:

Sorry mun pitkät kommentit. En ole mikään "guru" ja splittaan näitä hiukan. Kerron vaan mikä on toiminut nimenomaan mulle (46-56 miehelle). Ollaan kaikki erilaisia ja tsempataan toisiamme. :)

Kerran kuukaudessa tai kahdessa (fiiliksen mukaan), saatan tehdä "kidutustreenin". Eli tosi kevyet painot kaikkeen, mutta sitten niin pitkät sarjat, että maitohapoille menee oikein kunnolla! Niin että koko kroppa tärisee sarjojen jälkeen ja kädet täristen vetää sitten protskua ja mehua salin penkillä...

Ottakaas joskus penkkipäivänä tyhjä tanko ja työntäkää sata (100) toistoa! Tai haukkareille (m-tanko) tai jaloille (tyhjässä prässissä) 100 toistoa?

Kyllä puree ja vaihtelu virkistää. Lihakset oikeesti tykkää yllätyksistä joskus. Mutta huom!: Vain joskus. Perustreeni on kaiken kulmakivi. Oikoteitä ei ole liioissa kikkailuissa.

Olis kiva jos olis threadi myös ruoasta? Mitä syötte kun treenaatte ja/tai oikeesti poltatte läskiä? Asiallista ja rehellistä?

Tsemppiä kaikille. :)

Yllättyisit ukkohyvä jos menisit pumppiin. Siellähän pumpataan useiden minuuttien biisit läpi ja jokainen sa laittaa tankoon painoja tai jättää laittamatta. Ei siinä toistoja lasketa, mutta niitä tulee, ihan koko tunnin ajan. 100 toistolla ei pääse edes yhtä biisiä läpi, vaan tarvitaan enemmän.

Vierailija
160/170 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli eilen katsottua taas telkkarista Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. On kyllä ne naisopettajat upeita ilmestyksiä. Ei haittaa vaikka noilla keski-ikäisillä naama onkin jo vähän elähtänyt kun kroppa on tuollaisessa kunnossa.

Totta, vaikka ikä näkyykin naamassa niin ovat kyllä naitavan näköisiä.

Ei kroppa pelasta vanhaa naamaa. Kauniit nuoret kasvot pelastaa ei-niin-timmin kropan.

M 35

Se teillä vanhemmilla miehillä on tosiaan ongelma. Kolmevitonen äijä on naamastaan jo täysin elähtänyt eikä sitä timmi kroppa pelasta. Men ukki museoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi