Kuntosalimimmit 40+
Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se juma, kun heti aamuseiskalta trollit hyökkää asiallisen threadiin..?
Täytyy olla paljon ylimääräistä aikaa. Rahaa ei varmaan niinkään. Tuskin käyvät salilla. Kulliaan tarvitsevat vain kusemiseen. N27v
Tämä!
Juuh... Jollain on ylimääräistä aikaa trollata ihan hyvää threadia. Säälittävää rahatonta lerppuk*llisuutta.
Kuten aiemmin oon jossain maininnut, itse en oo mikään "guru" tai rikas tai IG julkkis tai hörhö. Vain kertonut mikä toimii mulle.
Peace to every one ja mennään heiluttamaan kunnon rautoja. Äijät +40 tykkää ja +40 mimmit tykkää.
Tehkääs joku lukijoista asiallinen treeni-ruoka-thread? Mitä syötte kun tosissaan treenaatte?
Tsemppiä. :)
JPX kirjoitti:
Tämä!
Juuh... Jollain on ylimääräistä aikaa trollata ihan hyvää threadia.
Tehkääs joku lukijoista asiallinen treeni-ruoka-thread?
Suomeksi ihan ketju vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minna Pajulahti on 39 v.
Okay, Ladies...
Tää on ihan extremeä. Tähän ei kenenkään Maija tai Matti Möttösen kannata sortua.
Lähdetään siitä, että me EI vedetä testosteronia tai muuta rojua. Tuohon ulkonäköön EI pääse ilman piikkejä. Ja meikä ei "normaalina heteromiehenä" edes halua tuollaista naista (äänenmurroksen kera) viekkuun. Ei helv.......!
Otetaas iisisti ja syödään hyvin ja treenataan pikkuisen. Terveellisesti.
Cheers. :)
Vierailija kirjoitti:
JPX kirjoitti:
Tämä!
Juuh... Jollain on ylimääräistä aikaa trollata ihan hyvää threadia.
Tehkääs joku lukijoista asiallinen treeni-ruoka-thread?
Suomeksi ihan ketju vaan.
No jos tykkäät nipottaa ja alapeukuttaa minua pienestä "virheestäni". Siitä vain.
Jos luet tätä ketjua, oliko sulla jotain asiallista sanottavaa ja/tai annettavaa tähän..?
Salille kunhan saan kahvin ensin hörpittyä! En ole vuosiin käynyt esim bodypumpissa mutta nyt koronavarotoimien aikaan tyhjemmissä saleissa jumppailu kiinnostaisi enemmän, olisi varmaan kiva lisä perusjumppailuun
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaa miesten katseet. Päinvastoin, sehän on suora kohteliaisuus. Joskus sanaton on jopa parempi kuin sanallinen. N46v
Lihaskuntoa kannattaa tehdä kaiken ikäisenä.
Minusta on positiivista, kun kaltaissenne vanhukset liikkuu, eikä jää sinne palvelutalon sänkyy makaamaan passattavaksi! :)
Ihanaa tsemppiä kaiken ikäisille sali mummoille! Vaikka teitä ei kukaan katso, niin pysytte terveinä! -Poika 35v-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaa miesten katseet. Päinvastoin, sehän on suora kohteliaisuus. Joskus sanaton on jopa parempi kuin sanallinen. N46v
Minusta on positiivista, kun kaltaissenne vanhukset liikkuu, eikä jää sinne palvelutalon sänkyy makaamaan passattavaksi! :)
Ihanaa tsemppiä kaiken ikäisille sali mummoille! Vaikka teitä ei kukaan katso, niin pysytte terveinä! -Poika 35v-
Tää vaan paranee :"D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmevitosella äijällä poikuus tallella??? En toisaalta ihmettele yhtään. Ei taida salitreeni kuulua harrastuksiin? Pikemminkin pelikonsolit ja ru***aus?
Aamulla taas heti kuudelta salille!