Eräs mies tykkäilee aina päivityksistäni, kun niitä (harvoin) jaan
On muutenkin hyvin tuttavallinen live-elämässä. Huomasin, että hän ei tykkää koskaan esim. vaimonsa päivityksistä.
Onko tässä nyt se vaara, että hän luulee meidän välillään olevan jotain?
Kommentit (17)
Ehkä hän kertoo vaimolle livenä, että hyvä kuva. Niin ei tarvi sitten enää tykkäillä, kun on jo livenä sen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä. Eivät ymmärrä vaimon arvoa
Niin, koska naisen arvo mitataan tänä päivänä sometykkäyksien määrällä 🙄
Mua ärsyttää oma mies, joka tekee juurikin noin, ettei tykkää kuvistani mutta muiden kuvista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi on niin vaikeaa painaa tykkäys-nappia, jos omasta vaimosta jopa kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo mittautti ihmisarvonsa juuri näin. Vaati minuakin tykkäämään kaikista päivityksistään ja kuvistaan, vaikka olisin jo kehunut livenä. On syystäkin ex-vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä vaikuttaa ap:n mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi on niin vaikeaa painaa tykkäys-nappia, jos omasta vaimosta jopa kysymys
Mitä sitten jos jättää painamatta? Miksi on niin vaikeaa kommunikoida oman puolison kanssa livenä?
No jo on, nykyään siis tehdään näinkin vahvoja tulkintoja toisten ihmisten tykkäyksistä, että toista ärsyttää ja toinen pelkää onko tunteita?
Mä oon kyllä niin pihalla somekulttuurista parisuhteessa, vaikka avioliitossa olen ja kumpikin löydytään somesta. Mut ei kävis mielessäkään alkaa vetämään johtopäätöksiä mistä kuvista tai jutuista puoliso somessa tykkäilee :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo mittautti ihmisarvonsa juuri näin. Vaati minuakin tykkäämään kaikista päivityksistään ja kuvistaan, vaikka olisin jo kehunut livenä. On syystäkin ex-vaimo.
Kylläpä oli hepposa syy sulla erota.
Mistä tiedät mistä se tykkää? Stalkkaatko?
Siis jos mies on aktiivinen somessa mutta ei tykkää koskaan vaimonsa päivityksistä, niin jossain on vikaa. On itsepetosta väittää että mies kehuu kyllä muuten. Some on elämää siinä missä tosielämäkin. En vaan ymmärrä mihin perustui näiden miesten logiikka olla huomioimatta vaimoa.
En oikein tajua, miksi avioparin pitäisi keskustella keskenään jossain somessa? No joo, julkkiksetkin sitä tekee ja pääsee otsikoihin kun oikein nasevasti osaavat heittää kommenttia 😂
Voihan se olla ihastunut.
Miesystävä kans tykkäili jatkuvasti jonkun nuoremman naisen kuvista ja olipa sitten laitellut tälle kehuvia viestejäkin. Nyt ehkä lopettanut sen viestittelyn, en tiedä luottaako. Ja kaivelee kyllä että eipä juuri minun päivityksiäni ole tykkäillyt.
Ehkä minä en vaan ole tarpeeksi nuori ja nätti hänelle...