Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalimimmit 40+

Vierailija
06.11.2020 |

Kyllä on vähän varttuneemmat naiset upean näköisiä kun pitävät huolta kropastaan. Salilla näkee välillä todella upeita 40-60 v naisia joilla on kroppa timmissä. Turha väittää, että naiset jotenkin rupsahtaisivat. Pysyvät hyvässä kunnossa pitkään kunhan viitsivät nähdä asian eteen hiukan vaivaa. Tuollaisen viisikymppisen kun saisi niin en vaihtaisi edes kahteen kaksvitoseen. M49v

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä naisen järjettömän hyvä kroppa ei merkkaa mitään, jos naama on kuin petolinnun perse ja luonne narsistinen. Mutta tokipa sinä nuorempana paremmin tiedät.

Oletko sitä mieltä, että sinun mielipiteesi on ainoa oikea ja muut eivät voi olla toista mieltä? Tai jos on niin ovat väärässä? Makuasioista kuitenkin puhutaan. Itse en ainakaan ole kanssasi samaa mieltä. Naisen kasvoilla ei ole mitään merkitystä jos on hyvä kroppa.

En väitä niin. Minulle naisen kasvoilla on merkitystä. Tekeekö se sinun mielipiteestä oikeamman kuin minun?

Kyllä.

Vierailija
122/170 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelasta vanhaa naamaa. M35

Tuli eilen katsottua taas telkkarista Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. On kyllä ne naisopettajat upeita ilmestyksiä. Ei haittaa vaikka noilla keski-ikäisillä naama onkin jo vähän elähtänyt kun kroppa on tuollaisessa kunnossa.

Totta, vaikka ikä näkyykin naamassa niin ovat kyllä naitavan näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli eilen katsottua taas telkkarista Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa. On kyllä ne naisopettajat upeita ilmestyksiä. Ei haittaa vaikka noilla keski-ikäisillä naama onkin jo vähän elähtänyt kun kroppa on tuollaisessa kunnossa.

Onkos nuo paljonkin päälle nelikymppisiä?

Vierailija
124/170 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia treeniohjelmia teillä muuten on? Mitä teette salilla ja miten rakennatte sarjat? 

Neljälle päivälle jaettuna: 1. päivänä rinta, yläselkä ja vatsa, 2. päivänä ojentajat, hauikset ja alaselkä, 3. päivänä jalat, perse ja vatsa 4. päivänä olkapäät ja niskan seutu (trapeziukset lähinnä), tässä teen myös vinopenkin ja vatsa. Sarjat 4 x 10 ja sitten kun neljännessä sarjassa menee kymmenen toistoa niin lisään painoja. Vatsat yleensä laitteessa 4 x 20. Kaikki sarjat tietysti loppuun asti hampaat irvessä viimeiset toistot. Rauhalliset liikkeet, tavoitteena mahdollisimman puhtaat suoritukset. Ei sitä äijätyylin nopeaa vatkaamista ja heilumista millä saa ehkä enemmän toistoja mutta tehot on mitä on. N53v

Kiitos vastauksesta. Lähinnä mietin, että miten paljon treenaatte voimaa ja miten paljon vastaavasti pidempiä sarjoja. Esimerkiksi miten rakennatte kyykkysarjan tai lantionnostosarjan? Itse olen vähän jumissa jotenkin ja kaipaisin uusia vinkkejä, miten treenata. Nyt teen kyykyn yleensä toistoilla 12,10,8 ja 3x5 ja lantionnoston 12, 10, 8 ja 3x5-6 tai vain 4x8/10/12/15 miten nyt milloinkin haluan.

Kympin sarjat on hyvä kompromissi. Välillä voi, ja kannattaa, vaihdella. Vaikka kuukauden - kahden välein niin, että tekee voimatreeniä ja sitten vaikka pidempiä sarjoja. Voimaa treenaan viiden tai kuuden toiston sarjoilla, esim. 5 x 5. Pitkiä sarjoja kuten kympin sarjojakin esim. 4 x 12. Aina treenikerralla kaksi liikettä lihasryhmää kohti eli vaikka ojentajille dippi lisäpainoilla ja ojentajaliike taljassa. Liikkeitä vaihdan kuukauden välein.

En myöskään tee lihaskuntotreenejä peräkkäisinä päivinä paitsi jalkatreeniä ennen ja sen jälkeen. Lepopäiviäkin pitää olla. Käyn tosin joskus välipäivinä uimassa tai tekemässä muuta aerobista.

Vierailija
125/170 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodaaminen kannattaa aina!

Vierailija
126/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenkin tästä salille treenaamaan, tulkaa mukaan! N42v

Vierailija
127/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä iän näkee läheltä, mutta kaukaa voi olla vaikeampi tietää. Eihän siinä mitään pahaa ole. Jotenkin itsekin välillä unohdan, miten vanha olen, ettei enää tulisi verrata itseä alle 30v naisiin. Voin olla upea oman ikäisteni joukossa.

Viime viikolla myyjä lähestyi kysymällä maksanko itse puhelinlaskuni. Mitä hel**tiä? Olen 37v. No joo, lähempää katsottuna olisi varmasti tajunnut, että olen hieman vanhempi.

Pöhkö 😂 se tarkoitti? että maksatko itse vai työnantajasi.

Vierailija
128/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaikki alle nelikymppisiä. Ja kauniita ovat!

Joku jonne taas kommentoi täällä..

Vierailija
129/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi siellä salilla tosiaan pistää niitä raskaampiakin painoja, vaikka olisi viiskymppinen. Ei tarvi heilutella niitä 2-3 kg painoja aina.

t:nainen

Tämä!

Itse pidin kovan kuntokuurin ja ruokaremontin 2007-2011. Pudotin painoa (läskiä) 30kg, samalla kun lihakset kasvoi ihan selkeästi. Terveys parani huomattavasti.

Samassa yhteydessä mun kanssa kävi salilla kaksikin eri naapurin +30 ladya. Molemmille näytin ihan "miesten treenin" tyyliin "kokeile raskailla ja tee niinkuin äijät".. Ladyt veti mun kanssa ihan "miesten treeniä" kunnon painoilla ja tulokset heillä oli tosi upeat. Molemmilla naisilla rasvat sulivat ja kyllä tuli lihasta ja terveitä, sexyjä muotoja. Suosittelen.

Cheers, M56

Vierailija
130/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.

Tämä 🤭 Itse olen 45v ja aika usein luullaan kolmekymppiseks...

Ei luulla. Me miehet valehdellaan kun halutaan flirttailla. Kyllä sen 45 veen iän näkee kun naamaa ja käsivarsien suonia, ihoa jne läheltä katsoo. Enkä tarkoita ettei 45 ole todella hemaiseva, vaan ei kannata oikeasti kuvitella olevansa enää nuori siinä iässä. Vanheneminen on täysin okei.

Ei 45-vuotiaalla ole vielä mitään suonikäsiä. Tunnettekohan yhtään nelikymppistä oikeasti? 🤪

Tunnen. Olen itse sen ikäinen ja samanikäisiä nuorekkaita ja treenattuja näen lähipiirissäni ja salilla. Väitinkö ettei 45v voi olla hemmetin kaunis? En. Muttei sen ikäisen kannata luulla olevansa enää 30-vuotias. Kyllä sen iän huomaa eikä siinä ole mitään pahaa.

No, minua luullaan usein. En ole sanonut että luulen olevani kolmekymppisen näköinen, mutta näin on käynyt lukuisia kertoja eri tilanteissa. Aamen 😁

Koska se on kohteliasta.

Vierailija
131/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa vähän päälle nelikymppisistä naisista on sen verran nuoren näköisiä, että menisivät noin kolmekymppisistä. Mutta jos ei heitä henkilökohtausesti tunne, niin ehkä salillakin nähdessään luulee nuoremmiksi. Siksipä nuo ketjun kommentit kuivakkanaamaisista ruskettuneista korpuista eivät päde käytännön elämässä kuin vain osaan niistä vanhemmista salimisuista. Osa niistä oikeasti näteistäkin voi olla yllättävän vanhoja.

Tämä 🤭 Itse olen 45v ja aika usein luullaan kolmekymppiseks...

Ei luulla. Me miehet valehdellaan kun halutaan flirttailla. Kyllä sen 45 veen iän näkee kun naamaa ja käsivarsien suonia, ihoa jne läheltä katsoo. Enkä tarkoita ettei 45 ole todella hemaiseva, vaan ei kannata oikeasti kuvitella olevansa enää nuori siinä iässä. Vanheneminen on täysin okei.

Ei 45-vuotiaalla ole vielä mitään suonikäsiä. Tunnettekohan yhtään nelikymppistä oikeasti? 🤪

Tunnen. Olen itse sen ikäinen ja samanikäisiä nuorekkaita ja treenattuja näen lähipiirissäni ja salilla. Väitinkö ettei 45v voi olla hemmetin kaunis? En. Muttei sen ikäisen kannata luulla olevansa enää 30-vuotias. Kyllä sen iän huomaa eikä siinä ole mitään pahaa.

No, minua luullaan usein. En ole sanonut että luulen olevani kolmekymppisen näköinen, mutta näin on käynyt lukuisia kertoja eri tilanteissa. Aamen 😁

Koska se on kohteliasta.

Tai totta

Vierailija
132/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaikki alle nelikymppisiä. Ja kauniita ovat!

Joku jonne taas kommentoi täällä..

Kasvoistaan näyttävät vanhemmilta mutta kuka niitä kasvoja katsoo kun on runko ja peppu tuollaisessa kuosissa.

Vierailija
133/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Jutta Gustafsberg on hyvä esimerkki aikuisesta timmistä naisesta

Hän on esimerkki naisesta.

Vierailija
134/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JPX kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi siellä salilla tosiaan pistää niitä raskaampiakin painoja, vaikka olisi viiskymppinen. Ei tarvi heilutella niitä 2-3 kg painoja aina.

t:nainen

Tämä!

Itse pidin kovan kuntokuurin ja ruokaremontin 2007-2011. Pudotin painoa (läskiä) 30kg, samalla kun lihakset kasvoi ihan selkeästi. Terveys parani huomattavasti.

Samassa yhteydessä mun kanssa kävi salilla kaksikin eri naapurin +30 ladya. Molemmille näytin ihan "miesten treenin" tyyliin "kokeile raskailla ja tee niinkuin äijät".. Ladyt veti mun kanssa ihan "miesten treeniä" kunnon painoilla ja tulokset heillä oli tosi upeat. Molemmilla naisilla rasvat sulivat ja kyllä tuli lihasta ja terveitä, sexyjä muotoja. Suosittelen.

Cheers, M56

Pääsitkö kastamaan kärkeä?

Vierailija
135/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen itsestään huoltapitäviä naisia, ja näin melkein kolmekymppisenä toivon olevani samanlainen 10+ vuoden päästä. En koe liikunnasta ja terveellisestä ravinnosta huolta pitämisen ulkonäkökeskeisenä, sillä se kohentunut ulkonäkö on siinä positiivinen sivutuote. Se, että iässä milloin itsetunto on kasvanut kohdilleen eikä se miesten miellyttäminen kiinnosta jaksetaan pitää itsestä ja pääkopasta huolta hyvin elämäntavoin on mielestäni myös älykästä sekä vahvan naisen merkki. 

Vierailija
136/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna Pajulahti on 39 v.

Minna on kyllä hahmo! Tietyllä tavalla arvostan ettei vttujakaan välitä muiden mielipiteistä ja puuhaa sitä omaa juttuaan vaikka sitten stringibody päällä :D Itse en häneen samaistu tippaakaan mutta antaa mennä!

Vierailija
137/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Pajulahti on 39 v.

Minna on kyllä hahmo! Tietyllä tavalla arvostan ettei vttujakaan välitä muiden mielipiteistä ja puuhaa sitä omaa juttuaan vaikka sitten stringibody päällä :D Itse en häneen samaistu tippaakaan mutta antaa mennä!

Joo, tämä on kyllä totta. On aina mukavaa, kun ihmiset vain tekee sitä omaa juttuaan. Toisaalta, jos kyseisellä videolla olisi joku hoikka 20v blondi, tuskin kirjoittaisit aivan samalla tavalla. Miksi joku saa ja häntä ihaillaan, mutta toisen kohdalla leimataan?

Vierailija
138/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen jalkatreenin teette salilla? Olen alkanut inhoamaan sekä pelkäämään jalkapäiviä ja olisi kiva kokeilla jonkun toisen ohjelmaa. 

Vierailija
139/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Pajulahti on 39 v.

Joo, tämä on kyllä totta. On aina mukavaa, kun ihmiset vain tekee sitä omaa juttuaan. Toisaalta, jos kyseisellä videolla olisi joku hoikka 20v blondi, tuskin kirjoittaisit aivan samalla tavalla. Miksi joku saa ja häntä ihaillaan, mutta toisen kohdalla leimataan?

On siinä sellainen pikkujuttu, että naiselle ei tuollaiset lihakset tule ilman steroideja. Eikä näytä olevan luomua muutenkaan. Tervehenkinen kuntosalitreeni vs. kirurgin veitsi + kumipallot ja anaboliset ovat kuitenkin hiukan eri asioita.

Vierailija
140/170 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Pajulahti on 39 v.

On siinä sellainen pikkujuttu, että naiselle ei tuollaiset lihakset tule ilman steroideja. Eikä näytä olevan luomua muutenkaan. Tervehenkinen kuntosalitreeni vs. kirurgin veitsi + kumipallot ja anaboliset ovat kuitenkin hiukan eri asioita.

Kyllä luonnollisin keinoin treenattu vartalo näyttää parhaalta ja naisten pitäisi unohtaa ne täytteet tisseistä ja naamasta. Ette te niitä tarvitse ja näytätte paremmalta ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän