Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta mitä miehesi/naisesi on sinulle sanonut?

Vierailija
21.02.2014 |

Itsellä kun oli riitaa miehen kanssa niin mies huusi kesken keskustelun että "Tollasen ämmän kanssa pitäisi perhe perustaa, ei saatana!" ja rynni huoneesta ulos ovet paukkuen. Odotin esikoistamme silloin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun mies sanoi jotain noin kamalaa.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumista kaikilla mahdollisilla sanoilla, tekisi mieli hakata sut teholle, sinä ja sun perhe ootte yhtiä paskoja ja tekis mieli hakata teidät kaikki, mulle on ihan sama vaikka sä kuolisit. Juu, kohta on ex-mies kunhan saan asiat järjestettyä kuntoon.

Vierailija
62/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on niin sairaita. :/ Muistakaa että noiden sairaiden puheita ei kannata ottaa itseensä, niillä ei ole millään mittakaavalla minkäänlaista painoarvoa. Häiriintynyttä horinaa vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies töksäytti n. raskausviikolla 23, että hänestä tuntuu että meidän olisi pitänyt erota ja toissa talvena. Siinä sitten jauhot suussa istuin. Mies oli pahasti masentunut silloin, nyt menee jo huomattavasti valoisammin ja paremmin. Mutta kyllä se silloin sieluun otti, lapsikin kun oli suunniteltu ja toivottu.

Vierailija
64/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi että lapsemme vammaisuus on minun vikani. Että varmasti tein jotain väärin raskauden aikana ja aiheutin sen. Lääkärit sanoneet että mitään syytä ei ole, joskus vaan käy näin. Mutta hän on sitä mieltä että minun vika ihan varmana.

Vierailija
65/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli fanaattisesti ihastunut kaverityttöönsä. Sain jatkuvasti kuulla "Mikset sä pukeudu niinkuin Jonna" Mikset sä ota lävistystä kulmaan, kun se on Jonnallakin niin jännän näköinen" "Jonna on varmaan kovaääninen kissa sängyssä"

Eroon johtava kommentti tuli saunassa. He olivat aiemmin saunoneet useammin Jonnan kanssa yhdessä, sen tiesin. Mies katsoi minua halveksuen päästä varpaisiin ja totesi "Vaikka laihtuisit 15 kiloa ja ottaisit silikonit niin panisin silti  sata kertaa mielummin Jonnaa"

Oli kännissä enkä vieläkään tajua miksi hän sanoi tuon kun ihan hyvillä fiiliksillä mökillä lämmitimme saunaa.

Otin tavarani ja lähdin ajamaan kotiin (omalla autollani). Hän yritti lähteä mökillä olevalla mopolla perään mutta sanoin että soitan poliisit jos lähdet ajamaan kun olet juonut.

Seuraavana päivänä keräsin itseni ja soitin hänelle etten kuuntele enää yhtään kertaa solvausta, menköön panemaan Jonnaa mikäli haluaa, ei kiinnosta enää minua. Numero estoon ja se siitä.

Vierailija
66/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni oli käyttäytynyt kummallisesti jo pitkään, oli ärtynyt ja poissaoleva. Eräänä päivänä tuli luokseni ja sanoi tahtovansa erota. Mitään eroon viittaavaa ei ollut aiemmin sanonut. Kun kysyin, onko hänellä joku toinen/onko hän ollut uskoton, kielsi asian jyrkästi ja alkoi syytellä minua pettäjäksi.

Sinne meni se avioliitto.

Vierailija
67/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui minut, että juo siksi että olen niin kamala, ja että jos ihmiset tietäisivät, miten paska ihminen olen, kukaan ei haluaisi olla kanssani.

On siis exä, ei tarvitse enää olla näin kamalan ihmisen kanssa.

Vierailija
68/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan aikana hokema "tapa ittes".

Vaikka riitelin mielestäni "fiksusti" ja asiallisesti yritin tuoda kantaani esiin, en ehtinyt uutta lausetta aloittaa kun taas puolihuusi: "Tapa ittes."

Kuulen tuota hokemaa joskus mielessäni edelleen...

Vierailija
69/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltä kuoli vauva. Sanoin miehelle että menen sterilisaatioon, en halua yhtään vauvaa tällaisen kamalan kokemuksen jälkeen. Mies katsoi mua inhoten ja sanoi että on niitä kohtuja muuallakin. Toivottavasti löytänyt sitten kohtunsa.

Mun oli pakko kommentoida tätä, että ihan kauhea kommentti :( Voimia sinulle, en voi kuvitellakaan mitä olet kokenut ja vielä tuollainen kommentti siihen päälle. Onneksi hän ei ole enää osa elämääsi, ansaitset varmasti parempaa. Aurinkoa päivääsi.

Vierailija
70/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on niin sairaita. :/ Muistakaa että noiden sairaiden puheita ei kannata ottaa itseensä, niillä ei ole millään mittakaavalla minkäänlaista painoarvoa. Häiriintynyttä horinaa vain.

Tämä.

Vähitellen alan oppia ja kas kummaa, enää törkyturpaisen aviopuolisoni sikailut eivät enää saa minua hajoamaan. Sen verran pahasti aiemmin satutti, että päädyin itsemurhayrityksen jälkeen letkuihin. Ei ikinä enää.

Toki minusta pahalta tuntuu se, että juuri minä olen maailmassa se ihminen, jolle hän voi sanoa jotain niin törkeää. Jos siitä huomauttaa asiallisesti, alkaa minun syyttely ja oma uhriutumien. Mikään ei ole koskaan hänen vastuullaan tai hänen syytänsä, vaimon kylläkin.

Ja vähän väliä pitää aloittaa typerä kiukuttelu, itse asiassa juuri silloin kun hänellä pitäisi olla asiat parhaimmalla tolalla. Kun häntä kuunnellaan, kun huomioidaan, kun ollaan ystävällisiä, kun kaikki menee hyvin.

Ulkopuolisille puhuu ok, paitsi on itseasiassa vähän nössökin. Autonkorjaaja saa kusettaa eikä mies edes reklamoi, perhepäivähoitaja saa pahoinpidellä hänen lapsensa.

En käsitä.

Vierailija
71/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli fanaattisesti ihastunut kaverityttöönsä. Sain jatkuvasti kuulla "Mikset sä pukeudu niinkuin Jonna" Mikset sä ota lävistystä kulmaan, kun se on Jonnallakin niin jännän näköinen" "Jonna on varmaan kovaääninen kissa sängyssä"

Eroon johtava kommentti tuli saunassa. He olivat aiemmin saunoneet useammin Jonnan kanssa yhdessä, sen tiesin. Mies katsoi minua halveksuen päästä varpaisiin ja totesi "Vaikka laihtuisit 15 kiloa ja ottaisit silikonit niin panisin silti  sata kertaa mielummin Jonnaa"

Oli kännissä enkä vieläkään tajua miksi hän sanoi tuon kun ihan hyvillä fiiliksillä mökillä lämmitimme saunaa.

Otin tavarani ja lähdin ajamaan kotiin (omalla autollani). Hän yritti lähteä mökillä olevalla mopolla perään mutta sanoin että soitan poliisit jos lähdet ajamaan kun olet juonut.

Seuraavana päivänä keräsin itseni ja soitin hänelle etten kuuntele enää yhtään kertaa solvausta, menköön panemaan Jonnaa mikäli haluaa, ei kiinnosta enää minua. Numero estoon ja se siitä.

Miten tarina jatkui. Menikö mies panemaan Jonnaa vai oletteko vielä yhdessä?

Vierailija
72/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."

Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.

Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.

Sanotko näin myös naisille, jotka valittavat tulleensa vahingossa raskaaksi?

Vierailija
73/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin vaimolleni miten tuttavaperheen lapsen kommentti painostani kolahti pahasti, niin vastaus oli: Tiedät ittekkin olevasi läski.

Vierailija
74/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi näitä juttuja lukiessa muuta kuin ihmetellä, millaisiin tolloihin naiset sekaantuvat. Ei siis ihme, että palsta on täynnänsä pahaa mieltä ja ahdistusta. Olen joskus hämmästellyt, mistä tämä kaiki negaatio tänne tulvii, mutta nyt syy kyllä selvisi. Mnkä ihmeen takia sekaannutt tuollaisiin urpoihin ja pilaatte oman elämänne tieten tahtoen? Samaan aikaan kunnon miehet eivät kelpaa kenellekään.

T: Miespuolinen

Vierailija
75/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeeni on sattunut, kun aviomieheni 17 vuoden ajalta ja 3 lapsen isä on sanonut minulle:

- olet lahna sängyssä (tarkoitti tällä sitä, että en tee aloitetta niin usein kun hän haluaisi)

- pukeudun seksintappoaseisiin (eli käytän puuvillaisia paituleita pyjamana, käytän talvella kotona jalassa villasukkia)

- epäilee yhden lapsemme isyyttä, koska lapsi ei näytä häneltä (on 100% varmuudella mieheni lapsi, olen pyytänyt tekemään dna- testin jos ei usko)

- en osoita hänelle tarpeeksi huomioa enkä kehu häntä tarpeeksi tehdyistä kotitöistä (syy miksi kuulemma petti minua)

- annan liian harvoin seksiä (pitäisi kuulemma joka päivä antaa, kerran viikossa oli liian vähän ja siksi kuulemma petti)

- olen kuulemma hänen elätti, samoin lapset ovat hänen elättejä (käyn täysipäiväisesti töissä, mutta palkkani o puolet miehen palkasta, oma palkka 4000 €/kk, miehen palkka 8000 €/kk)

- olen liian lihava ja syön liikaa (161 cm/65 kg)

Nyt kun kirjoitan tätä listaa niin mietin kuka hullu tuollaisen miehen kanssa viitsii elää...

Vierailija
76/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään äitienpäivänä sain kuulla, etten osaa kasvattaa enkä kasvata lapsiamme. (Hyvin on kasvatetut, muidenkin mielestä).

Haukkunut huoraksi, ja vitun pässi on ihan yleinen.

Huutaa usein naama punaisena ja antaa tulla kaiken :(

Onko kyseessä Ville -niminen mies, joka haisee aika pahalta?

Vierailija
77/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei susta mitään äitiä tule koskaan, saisitpa keskenmenon" ja "voin aiheuttaa sellaisen sulle"

Vierailija
78/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että hänen tekisi mieli heittää minut kaiteen yli (kysyin, oliko huulipunani levinnyt ja se ärsytti häntä), mies sanoi, ettei voinnillani ole mitään väliä, koska en ole mikään tuotantoeläin, enkä tuota ruumiillani mitään (olin löysännyt työtahtia sairastelun vuoksi), mies sanoi, että minusta on tullut laiska, istuskelen ja makaan vaan (hoidin parin kk ikäistä esikoista kotona ja tein töitä kotoa käsin), mies sanoi, että minun pitäisi vähän miettiä, mikä osa työssä saavuttamistani asioista oli itseasiassa hänen ansiotaan (kävin päivätöissä, mutta samalla alalla kuin hän), mies sanoi, että on pyytänyt anteeksi kaikkia töppäyksiään (ei pyydä koskaan)...

Vierailija
79/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huono äiti", kun kävin pussailemassa nukkuvaa vauvaa. 

Ja joo, ei ollut vitsi.

Vierailija
80/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei käytä karkeaa kieltä, joten en saa hänen sanomiaan asioita näyttämään ikävältä. Joka päivä saan kuitenkin kuulla seuraavat tosiasiat: "olet masentava", "miksi et koskaan muutu paremmaksi", "miksi et koskaan kuuntele neuvojani" ("neuvot" ovat siis arvostelua, eivät koskaan mitään konkreettista).

Ei varmaan yllätä, että olen tosiaan masennuslääkityksellä.