Pahinta mitä miehesi/naisesi on sinulle sanonut?
Itsellä kun oli riitaa miehen kanssa niin mies huusi kesken keskustelun että "Tollasen ämmän kanssa pitäisi perhe perustaa, ei saatana!" ja rynni huoneesta ulos ovet paukkuen. Odotin esikoistamme silloin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun mies sanoi jotain noin kamalaa.
Kommentit (135)
"Juo ittes kauniimmaks. Eiku... "
"Kun mä katon sua syvälle silmiin niin mä näen sun takaraivon"
Leikki leikkina. Oikeesti pahin asia mitä mun mies on mulle sanonu, on että tottakai hänen kaverit on tärkeempiä kun minä. Sitten asioista keskusteltiin vakavasti, ja mies on menestyksellisesti laittanut prioriteettejaan kuntoon. Huomasi itsekin, että elämä on helpompaa, mukavampaa ja nalkutusvapaata kun vaimo kokee olevansa tärkeä. Kavereidenkin kanssa voi viettää entistä enemmän aikaa ilman että kotona akka hermostuu.
Minä sanon naiselleni aina ime kurppaa.
Olen saanut lempinimen naiseltani tonttu toljanteri
ex sanoi "kadun naimisiinmenoa" ennen kuin lähti toisen matkaan
"En enää pitkään aikaan voinut kuvitella hankkivani sun kanssasi lapsia", sanoi mies vuosien parisuhteen jälkeen. Lapsista oli puhuttu pitkään, mutta eron yhteydessä halusi sivaltaa mahdollisimman tylysti. Teki kyllä kipeää, mies tiesi minun haluavan lapsia jossain vaiheessa.
"Sut pitäisi raiskata, tappaa ja syöttää koirille"
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."
Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.
Näiden kommenttien perusteella moni sanoo toiselle niin pahasti, että nuo sanomiset muistaa valitettavasti loppuelämänsä. Pahat sanat mitätöivät koetun rakkauden, perhe-elämän jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.
Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.
"Tekis mieli puukottaa sut hitaasti hengiltä!" Tämä kaikki yhden tuntilapun takia. Hävitin vahingossa sen ja lopulta löytyi kuitenkin jostain. Tämä tuli mieheltä. Olihan se aikamoinen sokki minulle, sen jälkeen vähän pelkäsinkin miestäni. Mies kuitenkin katuu hirmuisesti sanojaan ja pahoittelee käytöstään jos asiasta puhutaan. Yhdessä ollaan edelleen ja asia ollaan jo unohdettu. Eikä moista ole enään käynnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.
Kyllä mä tekisin mielummin abortin kun eläisin vuosikaudet yksinhuoltajana.
"Minähän en loisia elätä" sanoi puoliso, kun ehdotin äitiysloman jälkeen, että jäisin kotiin lapsia hoitamaan joksikin aikaa. Silloin ei vielä ollut mahdollisuutta olla kotona vanhempainvapaalla.
Sanonut että jos lähden (eroan) niin jompi kumpi meistä kuolee.
Laskeskelin painoindeksiäni ja totesin iloisena miehelleni, että normaalipainon rajoissa mennään. Mies naurahti ja tuumasi:
"Älä valehtele itelles. Kyllähän sie oot ylipainonen."
Vierailija kirjoitti:
Sanonut että jos lähden (eroan) niin jompi kumpi meistä kuolee.
Turvakotiin ja lähestymiskielto vireille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta-yyhoiden vakiovastaus.
Olin mieheni kanssa lomalla, jota oltiin odotettu ja jota varten säästetty rahaa kauan. Mies alkoi heti koneessa vetää viinaa kaksin käsin ja aloitti haukkumisen. Hotellilla piinasi ja haukkui mua mennen tullen. Huoritteli, haukkui läskiksi ym. On entinen.
Että tekisi mieli hakata pääni tohjoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun te miehet oppisitte ettei tarvitse tulla isäksi tahtomattaan. Ehkäisy on keksitty ja mies voi käyttää sitä.
Huolellisesti käytettynä on aika varma.
"Tapa ittes" hyvä mieli jäi tästä kommentista.