Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta mitä miehesi/naisesi on sinulle sanonut?

Vierailija
21.02.2014 |

Itsellä kun oli riitaa miehen kanssa niin mies huusi kesken keskustelun että "Tollasen ämmän kanssa pitäisi perhe perustaa, ei saatana!" ja rynni huoneesta ulos ovet paukkuen. Odotin esikoistamme silloin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun mies sanoi jotain noin kamalaa.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapa ittes" hyvä mieli jäi tästä kommentista.

Vierailija
22/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juo ittes kauniimmaks. Eiku... "

"Kun mä katon sua syvälle silmiin niin mä näen sun takaraivon"

Leikki leikkina. Oikeesti pahin asia mitä mun mies on mulle sanonu, on että tottakai hänen kaverit on tärkeempiä kun minä. Sitten asioista keskusteltiin vakavasti, ja mies on menestyksellisesti laittanut prioriteettejaan kuntoon. Huomasi itsekin, että elämä on helpompaa, mukavampaa ja nalkutusvapaata kun vaimo kokee olevansa tärkeä. Kavereidenkin kanssa voi viettää entistä enemmän aikaa ilman että kotona akka hermostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon naiselleni aina ime kurppaa.

Olen saanut lempinimen naiseltani tonttu toljanteri

Vierailija
24/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex sanoi "kadun naimisiinmenoa" ennen kuin lähti toisen matkaan

Vierailija
25/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En enää pitkään aikaan voinut kuvitella hankkivani sun kanssasi lapsia", sanoi mies vuosien parisuhteen jälkeen. Lapsista oli puhuttu pitkään, mutta eron yhteydessä halusi sivaltaa mahdollisimman tylysti. Teki kyllä kipeää, mies tiesi minun haluavan lapsia jossain vaiheessa.

Vierailija
26/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sut pitäisi raiskata, tappaa ja syöttää koirille"

Vierailija
27/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."

Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.

Vierailija
28/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kommenttien perusteella moni sanoo toiselle niin pahasti, että nuo sanomiset muistaa valitettavasti loppuelämänsä. Pahat sanat mitätöivät koetun rakkauden, perhe-elämän jne.

Vierailija
29/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.

Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.

Vierailija
30/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekis mieli puukottaa sut hitaasti hengiltä!" Tämä kaikki yhden tuntilapun takia. Hävitin vahingossa sen ja lopulta löytyi kuitenkin jostain. Tämä tuli mieheltä. Olihan se aikamoinen sokki minulle, sen jälkeen vähän pelkäsinkin miestäni. Mies kuitenkin katuu hirmuisesti sanojaan ja pahoittelee käytöstään jos asiasta puhutaan. Yhdessä ollaan edelleen ja asia ollaan jo unohdettu. Eikä moista ole enään käynnyt.

Vierailija
31/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.

Kyllä mä tekisin mielummin abortin kun eläisin vuosikaudet yksinhuoltajana.

Vierailija
32/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minähän en loisia elätä" sanoi puoliso, kun ehdotin äitiysloman jälkeen, että jäisin kotiin lapsia hoitamaan joksikin aikaa. Silloin ei vielä ollut mahdollisuutta olla kotona vanhempainvapaalla.

Vierailija
33/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkunut huoraksi.

Vierailija
34/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut että jos lähden (eroan) niin jompi kumpi meistä kuolee.

Vierailija
35/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelin painoindeksiäni ja totesin iloisena miehelleni, että normaalipainon rajoissa mennään. Mies naurahti ja tuumasi:

"Älä valehtele itelles. Kyllähän sie oot ylipainonen."

Vierailija
36/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonut että jos lähden (eroan) niin jompi kumpi meistä kuolee.

Turvakotiin ja lähestymiskielto vireille.

Vierailija
37/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta-yyhoiden vakiovastaus.

Vierailija
38/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa lomalla, jota oltiin odotettu ja jota varten säästetty rahaa kauan. Mies alkoi heti koneessa vetää viinaa kaksin käsin ja aloitti haukkumisen. Hotellilla piinasi ja haukkui mua mennen tullen. Huoritteli, haukkui läskiksi ym. On entinen.

Vierailija
39/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekisi mieli hakata pääni tohjoksi.

Vierailija
40/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun te miehet oppisitte ettei tarvitse tulla isäksi tahtomattaan. Ehkäisy on keksitty ja mies voi käyttää sitä.

Huolellisesti käytettynä on aika varma.