Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta mitä miehesi/naisesi on sinulle sanonut?

Vierailija
21.02.2014 |

Itsellä kun oli riitaa miehen kanssa niin mies huusi kesken keskustelun että "Tollasen ämmän kanssa pitäisi perhe perustaa, ei saatana!" ja rynni huoneesta ulos ovet paukkuen. Odotin esikoistamme silloin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun mies sanoi jotain noin kamalaa.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapa ittes ja mee sun huoramutsis perään" Samana iltana kun mun äiti kuoli, n.2h äidin poisnukkumisen jälkeen. Ai miks on eksä?

Vierailija
42/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään äitienpäivänä sain kuulla, etten osaa kasvattaa enkä kasvata lapsiamme. (Hyvin on kasvatetut, muidenkin mielestä).

Haukkunut huoraksi, ja vitun pässi on ihan yleinen.

Huutaa usein naama punaisena ja antaa tulla kaiken :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko viedä roskat?" Vittu et ois tehny mieli lyödä hampaat kurkkuun!

Vierailija
44/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haukku haavaa tee. :)

Vierailija
45/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On sun vika että juon." "On sun vika että änkytän." "Ansaitsit sen että syljin sun päälle." Exä on.

Nykyiseni, tulevan aviomieheni kanssa, me ollaan otettu rajustikin yhteen sanallisesti mutta tällä kertaa olen itsekin ollut aivan yhtä pahasuinen. (Exän kanssa en uskaltanut haukkua takaisin) Anteeksi pyydetään aina eikä haudota menneitä, mitään väkivallan uhkaa ei ole vaikka joskus huudetaankin. On hyvä olla kun saa päästää höyryjä ja silti vaan rakastetaan :D

Vierailija
46/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mies sanoi minulle todella halveksuvaan sävyyn, ettei todellakaan ole menossa kanssani pitkään aikaan naimisiin. Emme edes puhuneet naimisiinmenosta vaan ihan muusta asiasta. En edes usko, että voisin mennä koskaan hänen kanssaan naimisiin tuon kommentin jälkeen.

Toinen tapaus oli, kun sanoin hänelle ettei hän ole kovin isällinen hänen valitettuaan lapsista ja todettuaan ettei koskaan halua lapsia. Sanoin siis, että on ehkä parempi ettei hän hankikaan lapsia kun ei ole kovin isällinen. Tähän hän totesi, että hän ei ole lapseni isä (niinkuin ei olekaan, enkä koskaan niin väittäisi, lapsellani on jo todella hyvä isä) ja että xx on minun ja jonkun randomin (eli eksäni) lapsi.

Olen myös saanut kuulla olevani kusipäinen itsekäs ämmä ja muuta mukavaa.

Vierailija
47/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä kuoli vauva. Sanoin miehelle että menen sterilisaatioon, en halua yhtään vauvaa tällaisen kamalan kokemuksen jälkeen. Mies katsoi mua inhoten ja sanoi että on niitä kohtuja muuallakin. Toivottavasti löytänyt sitten kohtunsa.

Vierailija
48/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapa ittes ja mee sun huoramutsis perään" Samana iltana kun mun äiti kuoli, n.2h äidin poisnukkumisen jälkeen. Ai miks on eksä?

:O kerro lisää tosta, millanen ihminen toi on? En pysty kuvittelemaan kuinka huono ihminen täytyy olla, että pystyy sanomaan jotain tollasta.

Vierailija
49/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:O kerro lisää tosta, millanen ihminen toi on? En pysty kuvittelemaan kuinka huono ihminen täytyy olla, että pystyy sanomaan jotain tollasta.

Todella julma, ei osaa kokea empatiaa muita ihmisiä kohtaan, hän on aina uhri. Väkivaltainen p**kasa joka saa uhrinsa uskomaan että se on uhrin syy, hän on taas se uhri. On mm. Sanonut ettei häntä liikuttaisi paskaakaan jos hänen oma äitinsä kuolisi. Päällepäin esittää kyllä kaikille hyvää ihmistä. Luojan kiitos se on eksä.

Vierailija
50/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."

Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.

Luuletko, että naiset sitten ilahtuu ikihyvikseen huomatessaan olevansa vahingossa raskaana? Enemmän se naisen elämää hankaloittaa , synnyttääkö sitten lapsen tai ei. 

Vierailija
51/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.

Voi kun te miehet oppisitte ettei tarvitse tulla isäksi tahtomattaan. Ehkäisy on keksitty ja mies voi käyttää sitä.

Huolellisesti käytettynä on aika varma.

En ole mies, vaan nainen, joka kokee olevansa suuremmassa vastuussa ehkäisystä, kun minähän se raskaaksi tulisinkin. Kondominkin laitan peniksen päälle ihan itse, miehet tuntuvat tykkäävän ;)

Vierailija
52/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi hitto kun sulla on tommosen ällöttävät roikkuvat tissit"

Joo, tiesin sen että ne roikkuvat, mutta olin itse aina ollut ihan tyytyväinen rintoihini ja luulin, että mieskin oli... 

Vierailija
53/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus te tunnette kamalia ihmisiä: o

Vierailija
54/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pysty sanomaan sille yhtään mitään.

Vierailija
55/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No en mä sua tänään aio jättää".

Vierailija
56/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies ilmoitti kun isäni kuoli, ettei aio lohduttaa mua koska ei tuntenut mun isääni. 

Tuosta on aikaa jo 16 vuotta, mutta vieläkin muistan sen tyrmistyneen loukkaantuneen olon mikä mulle miehen sanoista tuli. Hän jätti mut ihan yksin suruni kanssa, piti kyllä sanansa. Yhtään kertaa ei ottanut edes kädestä kun itkin.

ja on ex-mies.

Vierailija
57/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.

Palsta-yyhoiden vakiovastaus.

Ja palstan paska-avo vastaa totuttuun tyyliinsä. Kun on aivo (pikkuruinen) haarovälissä, niin ei voi ihmeitä puristaa.

Jatkahan tunkkaista äitisi helmoissa ja oikeitten ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
58/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mee kattoo peilistä nii tajuat mikä paskanaama olet" satutti enemmän kuin edes tajusi. En ole sen päivän jälkeen itseä kauniina nähnyt :/

Vierailija
59/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää miettiä, mitä teet omalle elämällesi... Siis mies ei sanonut, että nyt tuli ero. Yli 10 vuotta yhdessä ja loppukaneetti oli tuo. Juuh.

Vierailija
60/135 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mieheni kanssa lomalla, jota oltiin odotettu ja jota varten säästetty rahaa kauan. Mies alkoi heti koneessa vetää viinaa kaksin käsin ja aloitti haukkumisen. Hotellilla piinasi ja haukkui mua mennen tullen. Huoritteli, haukkui läskiksi ym. On entinen.

ette sunkaan ollu espanjassa :DDD??????? jotenki tuttu tarina..