Mun käy sääliksi ihmisiä jotka asuu kerrostalossa. Heillä tuskin on naposteltava itse savustettua lohta kuten minulla omassa talossa asuvall
Sääliks käy heitä.
Omiakin taloja on hei saatavilla!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
On heillä, se oli Prismassa tarjouksessa vähän aikaa sitten, sitä voi ottaa pakasteesta vähän kerrallaan
Ne kaupan savukalat on tehty kaksiviikkoa vanhasta lohesta johon lisätty suolaa ja nestesavua. Tosi pahanmakuisia.
Jaa vertaatko omaa Pohjois-Karjalassa olevaa 35 000 omakotitaloa Helsingin Eiran miljoonakämppään... Voi olla, että Eirassa ei ole itse savustettua lohta, mutta on vara ostaa toisen savustamaa.
Miksi savustaisin itse, kun voin hakea tukkutorilta juuri savustettua kalaa? Samalla lähtee matkaan aina muitakin herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vertaatko omaa Pohjois-Karjalassa olevaa 35 000 omakotitaloa Helsingin Eiran miljoonakämppään... Voi olla, että Eirassa ei ole itse savustettua lohta, mutta on vara ostaa toisen savustamaa.
Kyllä Eiran pihoilla saa savustaa. Ainakin tässä talossa missä minä asun.
Maakuntien omakotiasujilla ei olisi varaa edes tuohon vanhaan palvelijan huoneeseen, joka on tästä erotettu omaksi asunnonkseen. Mutta kuvittelevat raukat olevansa menestyjiä.
Vierailija kirjoitti:
On heillä, se oli Prismassa tarjouksessa vähän aikaa sitten, sitä voi ottaa pakasteesta vähän kerrallaan
Voiko kerrostaloasukkaat mennä nykyään Prisman pakastimaan savustamaan kalastamiaan lohia?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi savustaisin itse, kun voin hakea tukkutorilta juuri savustettua kalaa? Samalla lähtee matkaan aina muitakin herkkuja.
Siellä sun leipäjonossa on vain vanhaa kalaa.
Itkuntuhruisin silmin katsomme savukalan syöjiä 🥺
Pelkästään helsinkiläinen yksiö on arvokkaampi kuin maakuntien omakotitalot. Mutta eihän tätä yksinkertaiset rypsikynnet tajua.
No jaa. Niillä on varaa ostaa jonkun muun savustamaa lohta. Eikä tarvitse vain vähän salaa napostella vaan voi reilusti syödä ihan kunnon palan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä sun leipäjonossa on vain vanhaa kalaa.
"Myymälässämme on oma, perinteinen savu-uuni jossa valmistamme aidolla leppäpurulla huipputuoretta savukalaa joka päivä. Ensimmäinen uunillinen valmistuu viimeistään klo 12."
Vierailija kirjoitti:
Avuttomia vässyköitä uusavuttomuuden ghetossa. Pitäisi vaan muurit rakentaa ympärille ettei toimettomuus ja välistä vetäminen tarttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avuttomia vässyköitä uusavuttomuuden ghetossa. Pitäisi vaan muurit rakentaa ympärille ettei toimettomuus ja välistä vetäminen tarttu.
Landepaukkua harmittaa kaupunkilaisten olemassaolo. En ole koskaan ymmärtänyt tätä ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään helsinkiläinen yksiö on arvokkaampi kuin maakuntien omakotitalot. Mutta eihän tätä yksinkertaiset rypsikynnet tajua.
Täytyy olla kyllä yhtä vajaa kun jaksaa vuodesta toiseen toistella jotain asuntojen hinnoista. Minne voisit laittaa nekin rahat jotka yksiöösi siellä laitat, jos saisit omakotitalon puolet halvemmalla, ja olisi jotain muutakin aktiviteettiä kun pöljänä kirjoittaa miten paljon ylihintaa laatikostasi siellä uusavuttomana maksat.
Kyllähän tämä mun Ullanlinnan kämppä on ihan kiva, vaikka kerrostalossa asunkin. Yksin asuvalle riittävästi tilaa, 350 m2. Syön kaviaaria, hanhenmaksaa, hummeria ja valkoisia tryffeleitä päivittäin ja juon ainoastaan aitoa shampanjaa ja VSOP-konjakkia.
Savustan kerrostalon pihalla.ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Landepaukkua harmittaa kaupunkilaisten olemassaolo. En ole koskaan ymmärtänyt tätä ilmiötä.
Ei kaupunkilaisuus kyllä sinänsä, mutta tyhjä ja turha asenne jossa joillakin näkyy jatkuvana tietämättömyys ja turhautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä yhtä vajaa kun jaksaa vuodesta toiseen toistella jotain asuntojen hinnoista. Minne voisit laittaa nekin rahat jotka yksiöösi siellä laitat, jos saisit omakotitalon puolet halvemmalla, ja olisi jotain muutakin aktiviteettiä kun pöljänä kirjoittaa miten paljon ylihintaa laatikostasi siellä uusavuttomana maksat.
Miksi minä hankkisin omakotitalon? Ja mistä sinä tiedät mitä minä teen vapaa-ajallani? Ei se voi aikuiselle ihmiselle olla noin vaikea käsittää että ei kaikkien tavoite ole omakotitaloelämä lähiössä tai landella. Toiset tykkäävät kaupunkielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ota nolla pois niin olet lähempänä oikeaa hintatasoa p-karjalassa.