Pahinta mitä miehesi/naisesi on sinulle sanonut?
Itsellä kun oli riitaa miehen kanssa niin mies huusi kesken keskustelun että "Tollasen ämmän kanssa pitäisi perhe perustaa, ei saatana!" ja rynni huoneesta ulos ovet paukkuen. Odotin esikoistamme silloin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun mies sanoi jotain noin kamalaa.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."
Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.
Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.
Ruveta homoksi tai hakata hanskaan. Se on niin mukavaa kun äijillä ei ole muita vaihtoehtoja estää lapsen syntyminen 100% varmuudella. Ja puhuminen niistä muksujen hankinnasta on joskus täysin turhaa kun sekopäinen akka päättää salaa hankkiutua raskaaksi, ihmettelee kun äijä on kiukkuinen, ehkä lähtee litomaan ja joutuu makselemaan yksipuolisesta päätöksestä. Parille kaverille käynyt, molemmat jättivät eukot samantien, toinen makselee mutta ilmoitti että saa muija ite miettiä kertooko lapselle miksi ei ole oikeaa isäänsä ikinä nähnyt vai valehteleeko että uusi mies on oikea isä. Toinen äijä sekos täysin ja rupes vetään kaikenmaailman tajuntaalaajentavia, aivan persauki ja hänen ex eukkonsa totes tästä ettei silt sais mitään vaik kuin haluais mut muksulleen ei valehtele isästään.
Exäni viljeli aina ihania juttuja. "Sä oot naamasta ihan nätti", "no en mä tiedä koenko sua aina kauheen haluttavaks", "joskus vaan miettii et ois parempi viettää villii sinkkuelämää", "niin no ollaanhan me ehkä vähän eri tasolla (ulkonäöllisesti)"... näitähän riitti. Kun sitten erottiin, niin yritti saada takaisin ja kehui yötä päivää. En pystynyt nielemään niitä kehuja millään.
Nykyinen oli ihan järkyttynyt että joku voisi omalle seurustelukumppanille moisia juttuja laukoa.
"Pitäskö sun tehdä abortti, jos on oikeesti muka noin huono olo?!" Tutun (nyk. ex-)mies kun tällä oli raskauspahoinvointia... ja lapsi ihan toivottu.
" Läppä" melko verisestä väkivallasta mua kohtaan. Ihmettelen, miten naisia riittänyt, ehkä siistinyt käytöstään heitä kohtaan ettei tule jätetyksi enää.
"Juuri tuon takia sinulla ei ole yhtään kavereita, kun valitat aina kaikesta" Ei nyt mitenkään aivan kamalaa, mutta jäänyt jotenkin mieleen..
Saimme lapset (kaksoset) avoliitossa, olimme sopineet että menemme naimisiin sitten kun häihin on säästetty koska "lainarahalla on älytöntä mennä naimisiin."
Lasten ollessa kaksi, väsyin odotteluun ja kosin: unohdetaan hienot häät, mennään maistraatissa naimisiin. Mies vain nauroi ja käveli pois.
Nyttemmin on sanonut, ettei aio ottaa koskaan kenenkään kanssa yhteistä lainaa, koska ei luota kehenkään. Kiva sanoa näin omalle avopuolisolleen, lastensa äidille. Erotakaan ei kuulemma halua.
Yksi ensimmäisistä poikaystävistäni lukioaikoina laukoi vaikka mitä nerouksia. Oli jatkuvasti arvostelemassa muun muassa ulkonäköäni ja painoani (enkä ollut edes pyöreä). Eka kerta myös jännitti minua ihan hirveästi, ja sanoinkin hänelle kerran, että haluaisin tapailla häntä vielä hetken, kunnes olisin valmis seksiin. Hän haukkui minut frigidiksi ja lopulta jätti minut, kun olin kuulemma liian lapsellinen hänelle. Tuo teki hallaa itsetunnolleni, etenkin kun näimme tuon jälkeen vielä silloin tällöin yhteisten kavereidemme iltamissa, ja sielläkin hän piikitteli ja naureskeli minulle jatkuvasti. Onneksi en ehtinyt panemaan hänen kanssaan, se kaduttaisi kyllä vieläkin.
Ulkonäköni ja persoonani liki jatkuva nälviminen ja myös muiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."
Tällaiseen tekisi mieli vastata: Kyllä mua niin vitutti, kun panit mut raskaaksi.
Oma mies on sanonut yhtä jos toista. Pahin, mitä joskus riidan aikana heitti oli: Kukaan mies ei sua huoli!
Siitä on jo vuosia, mutta naurattaa vieläkin sen aidon hölmistynyt ilme, kun vastasin: Sinä taisit huolia... ;-)
Olen kirjoittanut tämän aiemminkin johonkin ketjuun, mutta ex-avomies totesi useamman vuoden yhdessä asumisen jälkeen että "en mä sua ole ikinä rakastanut, muta voitais mennä naimisiin, kun en tämän ikäisenä jaksa alkaa enää uutta naista etsimään". Herralla oli ikää silloin 30 vuotta.
Kun pakkasin tavarani ja lähdin menemään, mies ihmetteli tosissaan, että et kai sinä nyt suuttunut!
Exäni palasi oman exänsä kainaloon ihan yhtäkkiä ja tämä kaikki tuli mulle ihan yllätyksenä. Hän sanoi minulle "Oota pari viikkoo, jos ei meijän juttu sen exän kanssa toimi niin mä soitan sit sulle ja koitetaan uudestaan"
Että olen Gay-hetejo junkkaji ja junkkaan, ojajoin ja majstujboin
"Vitutti niin paljon, kun tulit raskaaksi."
Mies kutsui minua tekopyhäksi, kun en suostunut tekemään aborttia.
On sanonut, että minulla on harhaisia kuvitelmia älykkyydestäni ja että ala, jolta olen valmistunut maisteriksi on "hölynpölyä". Miehellä itsellä ammattikorkeakoulututkinto.
Tokaissut kuin salama kirkkaalta taivaalta, että on miettinyt avioeroa sen vuoksi, että tulen sängyssä liian nopeasti...
Paljonko nettoat henkivakuutuksesta jos ajan autolla Kallio seinään..saa arvata kuka meillä sitä pariturvaa maksaa..