Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahinta mitä miehesi/naisesi on sinulle sanonut?

Vierailija
21.02.2014 |

Itsellä kun oli riitaa miehen kanssa niin mies huusi kesken keskustelun että "Tollasen ämmän kanssa pitäisi perhe perustaa, ei saatana!" ja rynni huoneesta ulos ovet paukkuen. Odotin esikoistamme silloin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun mies sanoi jotain noin kamalaa.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaillan jälkeen mies (48v) tuli kotiin ja selitteli miten olisi tehnyt mieli lähteä baarista jonkun nuoren misun mukaan kun ne on niin paljon kauniimpia kuin minä (45v). Olin minäkin kuulemma ollut nuorempana hot mutta en enää näytä hänen silmissään samalla tavalla hyvältä, kun kroppani ei ole entisellään.

Siitä alkoi parisuhteen alamäki ja sen jälkeen en halunnut enää seksiä mieheni kanssa. Enhän halunnut alentua hänen silmiensä eteen hänen arvosteltavakseen. Ero tuli kolmen vuoden päästä...

Vierailija
102/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on sirkkeliääni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet liian epästabiili äidiksi". 

"Työstäsi ei ole kenellekään mitään hyötyä. Opiskelemasi ammatit ovat turhia".   

Vierailija
104/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri kihlautuneet kun sulhoni sanoi "äiti on ykkönen, mutta sä oot heti kakkonen"-

Hän kun oli ollut kirkkaasti ykkönen jo 3 vuoden ajan.

Äiti on edelleenkin hänelle ykkönen-

Vierailija
105/135 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä suudellut häntä, hän suuteli minua" kun sain verekseltään kiinni.

Oikeastaan ainoa kerta kun on tehnyt mieli käyttää väkivaltaa. En sitä tietysti tehnyt kuitenkaan, vaan lähdin lompsimaan. Teon olisi ehkä saanut anteeksi (nope) mutta tuon selityksen jälkeen se oli kyllä siinä.

Toinen kumppani on joskus haukkunutkin, millloin mistäkin, ulkonäöstä, statuksesta, varallisuudesta, kaikesta minkä luuli satuttavan, mutta tuo lause on kuitenkin pahinta mitä olen kuullut. Pettäjähän se tietysti oli, kuten selvisi myöhemmin.

Vierailija
106/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mukaan aiheutin hänen syöpänsä. Kertonut tämän faktan useaan kertaan.

Vierailija
107/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaihtaa ehkäisyä ja olla siinä välissä ilman, jotta saisin yhdet kuukautiset (jotka siis ehkäisyn aikana olivat kokonaan jääneet). Kun ekaa kertaa pitkästä aikaa kokeilimme kondomia, oli kokemus miehelle niin epämiellyttävä (ei pysynyt seisokki), että lähti kesken kaiken menemään mitään sanomatta lenkille, vaikka kuuli, että minulle tuli niin paha mieli, että itkin. Kun tuli takaisin, toi kukkia ja pyysi anteeksi. Jutellessamme sanoi, että seksi ei tuntunut miltään. Tämä tuntui tosi pahalta, vaikka oli ihan ymmärrettävää eikä oikeastaan väärin sanottu.

Toinen oli, kun menestyksekkään laihdutuksen (normaalipainon sisällä) jälkeen vitsailin, että nyt tulee varmaan kaikki hetkessä takaisin. Mies vastasi tähän, että "ei käy", ja olin todella yllättynyt, sillä en tiennyt, että olin miehen mielestä ollut liian tukeva. Olin kyllä, ihan siellä normaalipainon ylärajalla, mutta jotenkin sitä toivoisi, että rakas kumppani sellaisesta välittäisi. Sanoinkin heti, että en kyllä koskaan ole erityisen paksu ollut. Mies myönsi, että en, mutta että hänestä on mukavampaa, kun jaksaa nostaa minut.

Vähällä olen päässyt.

Vierailija
108/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin vaihtaa ehkäisyä ja olla siinä välissä ilman, jotta saisin yhdet kuukautiset (jotka siis ehkäisyn aikana olivat kokonaan jääneet). Kun ekaa kertaa pitkästä aikaa kokeilimme kondomia, oli kokemus miehelle niin epämiellyttävä (ei pysynyt seisokki), että lähti kesken kaiken menemään mitään sanomatta lenkille, vaikka kuuli, että minulle tuli niin paha mieli, että itkin. Kun tuli takaisin, toi kukkia ja pyysi anteeksi. Jutellessamme sanoi, että seksi ei tuntunut miltään. Tämä tuntui tosi pahalta, vaikka oli ihan ymmärrettävää eikä oikeastaan väärin sanottu.

Toinen oli, kun menestyksekkään laihdutuksen (normaalipainon sisällä) jälkeen vitsailin, että nyt tulee varmaan kaikki hetkessä takaisin. Mies vastasi tähän, että "ei käy", ja olin todella yllättynyt, sillä en tiennyt, että olin miehen mielestä ollut liian tukeva. Olin kyllä, ihan siellä normaalipainon ylärajalla, mutta jotenkin sitä toivoisi, että rakas kumppani sellaisesta välittäisi. Sanoinkin heti, että en kyllä koskaan ole erityisen paksu ollut. Mies myönsi, että en, mutta että hänestä on mukavampaa, kun jaksaa nostaa minut.

Vähällä olen päässyt.

Tarkennan vielä, että halusin siis välillä olla hetken ilman hormonaalista ehkäisyä ja sen välin käytimme kumia. Nyt on taas erityyppinen hormonaalinen käytössä.

Ja mieheni on oikeasti todella mukava ihminen. Joskus harvoin vain vähän kömpelö puheissaan. Ja lipsahduksen sattuessa osaa kyllä pyytää anteeksi. Mitään törkeää vyön alle iskemistä ei meillä harrasteta.

Vierailija
109/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapa ittes" hyvä mieli jäi tästä kommentista.

Hohoo, mulle kans. Olin lisäksi viimeisilläni.

Vierailija
110/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämeeni on sattunut, kun aviomieheni 17 vuoden ajalta ja 3 lapsen isä on sanonut minulle:

- olet lahna sängyssä (tarkoitti tällä sitä, että en tee aloitetta niin usein kun hän haluaisi)

- pukeudun seksintappoaseisiin (eli käytän puuvillaisia paituleita pyjamana, käytän talvella kotona jalassa villasukkia)

- epäilee yhden lapsemme isyyttä, koska lapsi ei näytä häneltä (on 100% varmuudella mieheni lapsi, olen pyytänyt tekemään dna- testin jos ei usko)

- en osoita hänelle tarpeeksi huomioa enkä kehu häntä tarpeeksi tehdyistä kotitöistä (syy miksi kuulemma petti minua)

- annan liian harvoin seksiä (pitäisi kuulemma joka päivä antaa, kerran viikossa oli liian vähän ja siksi kuulemma petti)

- olen kuulemma hänen elätti, samoin lapset ovat hänen elättejä (käyn täysipäiväisesti töissä, mutta palkkani o puolet miehen palkasta, oma palkka 4000 €/kk, miehen palkka 8000 €/kk)

- olen liian lihava ja syön liikaa (161 cm/65 kg)

Nyt kun kirjoitan tätä listaa niin mietin kuka hullu tuollaisen miehen kanssa viitsii elää...

Muuten kyllä olen asioissa sinun puolella, mut seksiä kerta viikossa vaan on tosi vähän. Se on itseasiassa just sellasen kiduttavan harvoin, harvemmin tai tiheämmin ois parempi.

Vierailija
111/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeeni on sattunut, kun aviomieheni 17 vuoden ajalta ja 3 lapsen isä on sanonut minulle:

- olet lahna sängyssä (tarkoitti tällä sitä, että en tee aloitetta niin usein kun hän haluaisi)

- pukeudun seksintappoaseisiin (eli käytän puuvillaisia paituleita pyjamana, käytän talvella kotona jalassa villasukkia)

- epäilee yhden lapsemme isyyttä, koska lapsi ei näytä häneltä (on 100% varmuudella mieheni lapsi, olen pyytänyt tekemään dna- testin jos ei usko)

- en osoita hänelle tarpeeksi huomioa enkä kehu häntä tarpeeksi tehdyistä kotitöistä (syy miksi kuulemma petti minua)

- annan liian harvoin seksiä (pitäisi kuulemma joka päivä antaa, kerran viikossa oli liian vähän ja siksi kuulemma petti)

- olen kuulemma hänen elätti, samoin lapset ovat hänen elättejä (käyn täysipäiväisesti töissä, mutta palkkani o puolet miehen palkasta, oma palkka 4000 €/kk, miehen palkka 8000 €/kk)

- olen liian lihava ja syön liikaa (161 cm/65 kg)

Nyt kun kirjoitan tätä listaa niin mietin kuka hullu tuollaisen miehen kanssa viitsii elää...

Muuten kyllä olen asioissa sinun puolella, mut seksiä kerta viikossa vaan on tosi vähän. Se on itseasiassa just sellasen kiduttavan harvoin, harvemmin tai tiheämmin ois parempi.

Mutta miksi edes haluaa muka joka päivä kun kerran muijalla on seksitappoasevaatteet? Eikö halut siihen kuole sitten. Kerran kuukaudessa on vähän eikä kerran viikossa. Tuollaiset miehet ihan itse vie kaikki halut naiselta. Siinä pitäisi sanoa että rupee äijä haluttavammaksi niin saat useammin.

Vierailija
112/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kato nyt mahaas" ja tökkäsi mahaan, kun katselin suklaalevyjä. olin silloin 166cm/67 kg.

kun sanoin etten ole mikään lihava, mies vastasi nauraen "" kyllä sä vähän oot".

tämän jälkeen aloin pienentää annoksia ja lopultä lähes lakkasin syömästä, juoksin pitkiä lenkkejä ja jumppasin kotonakin.. päässä soi että "läski. läski. kuvottava".

sitten pyörryin, löin pääni ja jouduin sairaalaan.. tutkimuksia tehtiin, vikaa ei löytynyt.  lääkärin sanat miehelle olivat "katso että vaimos syö!"

oli tuossa vaiheessa 166cm/ 48kg ,  kuukautiseni olivat jääneet pois liian ja sain selittämättömiä mustelmia...

olemme yhä yhdessä, nyt 5v myöhemmin ja mies on tehnyt kovasti töitä että söisin muutakin, kuin yhden mandariinin päivässä... 

Sä oot sekaisin ja siitä on turha syyttää miehen yhtä kommenttia. Sen pitäisi jättää sut jotta et voi syyttää kuin itseäsi elämäsi pilaamisesta kun syöt vain yhden mandariinin. Mutta selkee provo kun anorektikot eivät syö mandariineja. Liikaa sokeria.

Vierailija
113/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mua niin vitutti, kun tulit raskaaksi."

Voi kun te naiset oppisitte, että aika harva mies hyppii onnesta tullessaan isäksi tahtomattaan.

Sitten pitää olla hässimättä jos ei lapsia halua, vahinko kun voi sattua milloin vain. Se on turha sitten jälkikäteen valittaa kun paskat on jo niin sanotusti housussa.

Palsta-yyhoiden vakiovastaus.

Ja siltikään se ei mene perille vai?

Vierailija
114/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui hulluksi todella usein. Käski mennä sormelle. (Täh?). Tapa ittes oli aika yleinen myös. Sitten sitä vammainen, sairas ym juttuja. Pahin oli kun sain keskenmenon, niin sanoi ihan oikein sulle, kun se kuoli. Ei halunnut käyttää ehkäisyä, koska ei saanut seisomaan kortsun kanssa, ja tiesi kyllä etten käytä mitään. Luuli, että keskeytetty yhdyntä on sata varma ehkäisykeinona. Syytti, että olen sormilla itse pannut sperman sisään, ja sen takia raskaana... Onneksi sain kerättyä itsetunnon rippet ja marsittua kaupungin vuokra-asuntotoimistoon. Sain heti asunnon ( joo ei ole pääkaupunkiseutu). Sen jälkeen olen tavannut mukavan ja normaalin miehen ja perustanut perheen.

Vierailija
115/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin sanonut jotain, mutta käveli vain pois elämästäni selittelemättä tai sanomatta sanaakaan.

Vierailija
116/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheni vastas kaverinsa tarjoukseen 1000€ minusta. Olin kuulemma arvoton. Jälkeenpäin sano vitsailleensa. Erottiin aika pian.

Vierailija
117/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo sanoi ettei tänä viikonloppuna osteta kaljaa

Vierailija
118/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta pahalta, mutta taustani tietäen kommentti kyllä satutti.

Olen siis ollut pahojen mielenterveysongelmien vuoksi eläkkeellä jo jonkin aikaa, mutta yrittänyt parhaani mukaan jaksaa arjessa ja mm. tehdä kotitöitä ettei mieheni joutuisi yksin hoitamaan kaikkea. Pyysi minua sitten tekemään erään asian, joka aiheutti minulle kamalaa ahdistusta. Selitin tämä ja pyysin, että saisin jättää asian välistä. Mies pahastui.

Myöhemmin kun juteltiin, mies sanoi poissaolevan oloisena, miten häntä harmittaa "kun sinä olet noin vaikea joskus". Kommentti satutti senkin vuoksi, että mies on todella kiltti ja empaattinen, eikä koskaan ns. hauku minua.

Vierailija
119/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. Ihan järkyttäviä kommentteja ootte joutunu kuulemaan. Tän ketjun lukeminen kyllä saa uskon miessukupuoleen murenemaan

Vierailija
120/135 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan pahin mahdollinen, mutta ensimmäistä raskaustestiäni tehdessäni exäni tokaisi v*ttumaisesti, että "on täällä ennenkin tikkuun pissattu" viitaten entiseen vaimoonsa ja siihen, kuinka he olivat vielä ennen eroaan yrittäneet aktiivisesti lasta. Onneksi en ollut raskaana.

Ja joku teinivuosien poikaystävä taisi todeta, että "oot ihan kuin mutsis", joka siis oli pahasti mt-ongelmainen (vaikkakin rakas minulle).