Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu

Vierailija
04.11.2020 |

Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.

No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.

Kommentit (468)

Vierailija
101/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käsittämään sitä kiukuttelua joka alkaa joka kerta kun toinen haluaa erota kun ei ole tunteita ja totean että selvä homma, en itsekään haluaisi olla yhdessä henkilön kanssa jota kohtaan ei ole tunteita joten paras erota.

Mitä v haluat? En mä ala kyseenalaistamaan aikuisen ihmisen tunteita, tuntemuksia ja mielipiteitä. Varsinkaan sitten kun on jo ilmaistu halu erota. Mitä v väliä sillä on mitä mä ajattelen jos sinä koet että et rakasta ja haluat erota?

Vierailija
102/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pelkästään estäisin viestillä jättäjän samantien ilman sen suurempia seremonioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastaisin, mutta en miehen takia vaan itseni takia. Tykkäisin sanoa tuossa tilanteessa mielipiteeni ja saada omasta puolestani viimeisen sanan. Vastaisin esim: "Kiitos viestistä. Jos suhteemme merkitsi sinulle näin vähän, asiasta ei liene enempää puhuttavaa."

Mutta mielestäni aloittaja voi tietenkin olla vastaamattakin, jos hänestä tuntuu paremmalta niin. Mielestäni miehen tunteita, "yläpuolelle asettumista" yms. ei tarvitse tuossa tilanteessa ajatella, vaan voi toimia sen mukaan, mikä auttaa itseä parhaiten käsittelemään eron.

Joo ja sen jälkeen kun vastaat noin, mieheltä tulee joku viesti johon koet taas pakottavaa tarvetta vastata. Ja sitten taas seuraava. Lopulta mies pääsee sanomaan viimeisen sanan, pyytäen jättämään hänet rauhaan. Ei mennyt kuin Strömsössä?

Vierailija
104/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se jättöviesti ei ollut tarkoitettu sulle? Jos hänellä on useita hoitoja  ja meni väärään numeroon? :)

Vierailija
105/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa niin tuttua. Olin parisuhteessa miehen kanssa, jolla oli todella huono itsetunto. Hän saattoi kritisoida ulkonäköäni ja ominaisuuksia, joita itse pidin itsessäni kauniina. Hän oli myös todella mustasukkainen enkä olisi saanut esim käydä baarissa ystävieni kanssa.

Lopulta mies jätti minut. Se oli jotenkin helpottavaa, joten katkaisin yhteydenpidon osaltani. Mies meni ihan sekaisin tästä ja koitti kaikin keinoin saada minut takaisin. Alkoi vainoamaan. Vasta kun otin yhteyttä hänen läheiseensä ja pyysin apua, mies jätti minut rauhaan.

Vierailija
106/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä kun et vastannut!

Vierailija
107/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vastaisi taukoviestiin, että OK, selvä tai ymmärretty tms, koska mies vaikuttaa niin tyhmältä, että kuvittelisi teidän olevan tauolla, ettekä eronnut. Olisi todella kutkuttavaa olla vastaamatta, mutta vastaamattomuudessa on se riski, että noin tyhmä mies kuvittelee teidän olevan tauolla, varsinkin kun kehtaa vielä huhuilla perään, eikä ole tehnyt johtopäätöksiä. Entä jos viikon päästä tulee viesti että "en tarvitse enää taukoa milloin nähdään :) :)"

Tämän vuoksi laittaisin ytimekkään viestin, josta ymmärtää, että miehen viesti tarkoittaa sinulle sitä, että suhteenne on päättynyt.

Vierailija
108/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän noin vuosia sitten. Miehellä oli koko ajan kamala kiire, ja ei kerkeä edes viesteihin oikein vastata. Venytti minulle vastaamista useita päiviä, jopa viikon, jonka jälkeen kyseli kuulumisia kuin en olisi mitään viestiä hänelle laittanutkaan. Samalla oli jatkuvasti paikalla mesessä, ihan yölläkin jos katsoin kun heräsin.  Kysyin tästä ja hän suuttui, että miksi olen mustis, ei hän kiireilleen mitään voi!

Menin sitten tyttökaverini kanssa keskustan ravintolaan, jossa tämä mies istui yllättäen myös. Pöydässään oli pari misukkaa, ja hauskaa näytti olevan.

Laitoin viestin sieltä raflasta, että nähtäisiinkö tänään, vaikka nyt? Vastaus tuli melko pian että tänään ei kerkeä kun on aamulla niin aikainen herääminen, ja tässä kohta jo nukkumaan menossa. 

Vaihdoimme kaverini kanssa paikkaa, ja kolmen aikaan näin miehen kävelemän terassin ohi. Että niin aikainen herätys ja just nukkumaan :D

No tämä nyt oli vain tällainen alkusepustus. Tuon illan jälkeen en vastannut hänelle kolmeen viikkoon, ja kun viestien sävy meni jo ikäväksi, niin vastasin että en halua olla enää hänen kanssaan tekemisissä. Sitten alkoi tulemaan uteluviestiä ja kyselyviestiä, ja hän jopa soitti, en vastannut enää mihinkään. Ja kyllä se oli näin vuosien jälkeenkin paras vaihtoehto mitä olisin voinut tehdä.

Vierailija
109/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai hän nyt odotti sulta jotain reaktiota jotta voi sanoa että pysytään ystävinä jonka varjolla sitten voi pitää yhteyttä jos uusi suhdeviritys ei lähdekään tulille.

Fiksusti kyllä teet, ei tuollaiseen tarvitse mitään vastailla.

Jep, mulle mies heitti ystäväkortin, kun oli ensin jättänyt puskista viestillä. Olimme jo sopineet seuraavan tapaamisen ajankohdankin, mutta ilmeisesti siinä välissä joku kiinnostavampi ehti tulla kuvioihin. Suhde oli lyhyempi kuin aloittajalla mutta suhde kuitenkin.

Kuinkahan paljon kiinnostaa jatkaa tuollaisen ihmisen ystävänä?

Vierailija
110/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, ettet vastannut. OK olisi riittänyt.

Vierailija
111/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idolini, ap! Todella chic toimintaa sinulta.

Vierailija
112/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi vähän noin vuosia sitten. Miehellä oli koko ajan kamala kiire, ja ei kerkeä edes viesteihin oikein vastata. Venytti minulle vastaamista useita päiviä, jopa viikon, jonka jälkeen kyseli kuulumisia kuin en olisi mitään viestiä hänelle laittanutkaan. Samalla oli jatkuvasti paikalla mesessä, ihan yölläkin jos katsoin kun heräsin.  Kysyin tästä ja hän suuttui, että miksi olen mustis, ei hän kiireilleen mitään voi!

Menin sitten tyttökaverini kanssa keskustan ravintolaan, jossa tämä mies istui yllättäen myös. Pöydässään oli pari misukkaa, ja hauskaa näytti olevan.

Laitoin viestin sieltä raflasta, että nähtäisiinkö tänään, vaikka nyt? Vastaus tuli melko pian että tänään ei kerkeä kun on aamulla niin aikainen herääminen, ja tässä kohta jo nukkumaan menossa. 

Vaihdoimme kaverini kanssa paikkaa, ja kolmen aikaan näin miehen kävelemän terassin ohi. Että niin aikainen herätys ja just nukkumaan :D

No tämä nyt oli vain tällainen alkusepustus. Tuon illan jälkeen en vastannut hänelle kolmeen viikkoon, ja kun viestien sävy meni jo ikäväksi, niin vastasin että en halua olla enää hänen kanssaan tekemisissä. Sitten alkoi tulemaan uteluviestiä ja kyselyviestiä, ja hän jopa soitti, en vastannut enää mihinkään. Ja kyllä se oli näin vuosien jälkeenkin paras vaihtoehto mitä olisin voinut tehdä.

Kuulostaa mieheltä jota aikoinan tapailin. Tällaiset tyypit kannattaa todellakin unohtaa.

Vierailija
113/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olis se kevennyspäivä viikosta ja tarvis sua taas.

Vierailija
114/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa niin tuttua. Olin parisuhteessa miehen kanssa, jolla oli todella huono itsetunto. Hän saattoi kritisoida ulkonäköäni ja ominaisuuksia, joita itse pidin itsessäni kauniina. Hän oli myös todella mustasukkainen enkä olisi saanut esim käydä baarissa ystävieni kanssa.

Lopulta mies jätti minut. Se oli jotenkin helpottavaa, joten katkaisin yhteydenpidon osaltani. Mies meni ihan sekaisin tästä ja koitti kaikin keinoin saada minut takaisin. Alkoi vainoamaan. Vasta kun otin yhteyttä hänen läheiseensä ja pyysin apua, mies jätti minut rauhaan.

Tuli mieleeni nuoruuteni heila :D 

Hän oli toisella paikkakunnalla töissä, ja teki aina viikon hommia, ja oli sitten mun luona vapaalla pitemmän pätkän. Erään kerran hän ei tullutkaan kun oli sanonut, ja kolmisen viikkoa piti puhelintaan kiinni. Tein toisen viikon kohdalla eropäätöksen, jonka ilmoitin tekstiviestillä, sillä en saanut häntä muuten kiinni. Ennen tuota olin kuitenkin saanut selville hänen valehdelleen aika lailla kaikesta :D Mm ennen lähtöään varasti minulta 700 e. Sitten hän oli eräänä päivänä oven takana niin kuin ei mitään. Kysyin selitystä asialle, hän vastasi ylimielisesti tuhahtaen että hänen ei kuule tarvitse selitellä mitään, hän lähtee mieluummin pois, ja ottaa luonani polevat tavarat mukaan. että hän vain nopeasti pakkaa ne. Mikä oli hienoa, koska olin pakannut ne jo valmiiksi! Hölmistynyt mies ohjattiin eteiseen, pussit käteen ja ulos, eikä takaisin ole tulemista! 

Haukkui siinä vielä lehmäksi ja ettei haluaisi ikinä silmissään minua nähdä. Siitä alkoi häiriköinti sekä minua, vanhempiani että kavereitani kohtaan, joka loppui vasta kun tein poliisille ilmoituksen.

Miettikääpä miten erikoinen tilanne, että mies lähtee aamulla töihin ihan nomraalisti, ja lopputulos on tämä.

Vierailija
115/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuntuu siltä, että äijä on laittanut tuon ekan viestin, jossa kertoo tunteidensa hiipuneen ja halustaan pitää taukoa, ihan väärälle ihmiselle eikä ehkä edes ole huomannut tai tajunnut asiaa. Viesti oli tarkoitettu jollekin toiselle (naiselle), ei ap:lle. Nyt sitten loukkaantuneena ihmettelee radiohiljaisuutta. Tämäkin on kyllä äijän itsensä kannalta erittäin huono vaihtoehto. Ei jatkoon enää. 

Vierailija
116/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuu myös yksi roikotettu.

Mies anto ymmärtää ja ymmärsi olla antamatta. Sitä samaa mitä on täällä keskusteltu.

Taas jälleen kerran sovittu tapaaminen peruuntui viime hetkillä ja vihdoin viimein avasin totuudelle silmäni.

Yritti vielä viikkoja myöhemmin vaikka tein selväksi että nyt tuli loppu.

En vastaisi mitään. Enkä vastannut mitään. Mitä sitä selvää asiaa jankuttaa.

Vierailija
117/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä upeita miehiä näyttää riittävän...

Vierailija
118/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, vastaisin viestiin;

” En vastannut viesteihisi koska hämmennyin tätä yhteensattumaa, sillä olin itse ajatellut ihan samaa tosin sillä erolla että en ole haluanassa taukoa, vaan erota kokonaan.! Huomasin että olemme liian erilaisia. olin kyllä ajatellut että olisin aikuismaisesti kertonut asiasta kasvotusten sinulle., mutta tämä menikin sitten näin. Kaikkea hyvää jatkoon”

Vierailija
119/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow. Aika kova suoritus. Tulee itsellekin jonkinsortin myötänautinto.

Vierailija
120/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää, ettet vastannut. OK olisi riittänyt.

Mutta kun on aina saatava viimeinen sana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi