Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu

Vierailija
04.11.2020 |

Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.

No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.

Kommentit (468)

Vierailija
61/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä se, että vastaa "ok ja hyvää loppuelämää" ei ole millään tavalla liikaa :D Siis joo, idiootti se on, joka on jättäny viestillä eikä todellakaan ansaitse hyvää kohtelua, mutta ei yhdellä, lakonisella, tunteettomalla viestillä vastaaminen anna sille toiselle mitään voittoo asiassa. Itse ainakin kokisin, että jäisi uupumaan jotain, jos en vastaisi edes että "ok, hyvästi". Sen jälkeen estäisin idiootin.

Vierailija
62/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sellainen olo, että ap on ihan samalla janalla kun huutoitkevä takaisinparkuja, mutta sen eri päässä. Että se hivelee se huomio mitä saa kun ei vastaa ja se pitää saada. Jos sanoisi että ok hyvää loppuelämää, niin joutuisi elämään sen kanssa että tuli vastaan ja itsekin lopetti suhteen.

Naurua teidän teräsharhoille siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP mitään kosta. Hän vain tyytyy osaansa jätettynä naisena ja jatkaa elämäänsä. 

Miksi APn pitäisi nyt vielä toivotella hyviä jatkoja tai kysellä no voivoi kulta, miksi halusit pitää taukoa?

AP varmasti käy omat tunteensa läpi ihan ilman exän selitys-yrityksiä.

Vierailija
64/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies halusi pitää taukoa.

APkin pitää nyt taukoa, ei vastaa.

Siinähän sitten mies saa tuta miltä tuntuu epäselvä tilanne.

Vierailija
65/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AP mitään kosta. Hän vain tyytyy osaansa jätettynä naisena ja jatkaa elämäänsä. 

Miksi APn pitäisi nyt vielä toivotella hyviä jatkoja tai kysellä no voivoi kulta, miksi halusit pitää taukoa?

Koska se on normaali korrekti tapa vastata tällaisessa tilanteessa, ei lapsellinen vaikeneminen. Asioihin voi reagoida aikuisesti ja kypsästi tai sitten lapsellisesti ja aloittaja on nyt valittut lapsellisen pelailun jossa rankaisee miestä sillä että ei voi millään laittaa edes lyhyttä yhtä vastausta,

Vierailija
66/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on normaali korrekti tapa vastata tällaisessa tilanteessa, ei lapsellinen vaikeneminen. Asioihin voi reagoida aikuisesti ja kypsästi tai sitten lapsellisesti ja aloittaja on nyt valittut lapsellisen pelailun jossa rankaisee miestä sillä että ei voi millään laittaa edes lyhyttä yhtä vastausta,

Miksi ap:n pitää olla aikuinen jos ei mieskään ole? Siis voi toki olla mutta miksi?

Vierailija
67/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään vastaisi mitään. Varsinkin jos tapailua on ollut jo 1,5 vuotta, aika törkeää "laittaa tauolle" wa-viestillä. Ap ei ole yhtään mitään vastailuja velkaa törpölle. Ja todella tekopyhää olisi laittaa mitään "kaikkea hyvää jatkossa" fraaseja, siis oikeasti! Hyviin tapoihin ei kuulu kynnysmatoksi tekeytyminen.

Vierailija
68/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys. Vastaamattomuus on merkki miehelle siitä, että aloittaja ei enää välitä. Kaikki reagointi on taas merkki siitä, että pieniä mahiksia olisi vielä kalastella aloittaja takaisin.

Joten aloittaja, älä vastaa. 

Vierailija
69/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni erinomaista, että ap rankaisee miestä. Tuollaista pitääkin rankaista. Joku kirjoitti, että viestillä jättäminen on nykyään normaalia. Ap:n suhde oli kuitenkin kestänyt jo vuoden, että sanoisin, että kenenkään NORMAALIN ihmisen mielestä tuollaisen suhteen päättäminen viestillä ei ole normaalia.

Ap, jatka vaan hiljaisuutta, jos siltä tuntuu. Saa mies kärvistellä sopassa, jonka keitti. Ihailen selkärankaasi. Itse olen hiukan samanlaisessa tilanteessa, mutta sorruin vastailuun ja nyt harmittaa niin vietävästi. Ja ukko ällöttää.

Vierailija
70/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei APn hiljaisuus ole lapsellista.

Lapsellista olisi urkkia perään, stalkata, ottaa selvää, ketä muijaa exä on käynyt painamassa.

Jos olisi jostain muusta ollut kyse, niin kyllä Exmies olisi sen sanonut. 

Äärimmäisenä tilanteena voisin kuvitella, että jos mulla olisi joku iso työprojekti ja deadlinet paukkumassa, jotkut pääsykokeet, kilpailut tms. voisin sopia seurustelukumppanin kanssa, että hei nyt on niin kiire, että haluaisin kaksi viikkoa keskittyä tähän työjuttuun enkä halua tavata ketään.

Vierailija
71/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tunteiden määrä saattaa olla vakio. Jos jotakuta kohtaan laantuu, niin jotakuta toista kohtaan sitten väistämättä lämpenee.

Toinen nainen. Ja nyt taitaa olla ilman kun inisee.

Vierailija
72/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna periksi. Jatka omaa elämääsi. Kuvitteli että alat mankua ja käyt epätoivoiseksi, ehkä saa vielä pildeä ilman mitään sitoutumista yms.

Itse olen käyttänyt useasti samaa keinoa kuin ap:n ex-mies. Hyvin on irronnut seksiä vielä jälkeenpäin mm. uhkailulla sekä välillä heidän affektiiviseen empatiaan vetoamalla.

Vierailija
73/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap.ltä ole mitään kysytty vain tylysti ILMOITETTU asia. KYSYMYKSEEN vastataan. Ei ilmoitukseen vastata mitään , varsinkaan tällaiseen. Ihme jankkausta , taitaa nämä jankkaajat olla samanlaisia kuin ap.n mies eli asialuontoinen ilmoitus "tämä oli tässä hei vaan". Sitten podetaan syyllisyyttä kun toinen ei reagoi kuin lapsi.

Vierailija
74/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sä voisit vastata kerran, tyyliin asia ymmärretty, hyvää loppuelämää. Ja sen jälkeen olla vastaamatta mihinkään.

Lapsellista jättää viestillä, mutta tarviiko sitä taantua samalle tasolle.

Niin, jos kopioin sen hänen jättöviestin ja siihen kommentin vaikka OK? Ja jos vaikka sen jälkeen esto??

Ap

Ehdottomasti paras vastaus! Lyhyt ja ytimekäs, ei  paskanjauhantaa.

Vierailija
75/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, minusta mykkäkoulu on kyllä yleisesti ottaen lapsellista, verrattuna siihen että sanoisi "ok, tämä oli tässä" tms. Mutta idiootti mieskin on kyllä, että eipä siinä, joten ap toimikoon kuten parhaaksi näkee.

Vierailija
76/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen perään huutelu johtuu varmasti siitä, että miehellä ei mennyt ihan nappiin sen uuden kiinnostavamman naisen kanssa. Nyt on yksin ja surkuttelee kohtaloaan. Huhuilee entisten perään, josko sittenkin joku antaisi vastakaikua, ettei tarvitse olla yksin... Yhyy.

Vierailija
77/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä anna periksi. Jatka omaa elämääsi. Kuvitteli että alat mankua ja käyt epätoivoiseksi, ehkä saa vielä pildeä ilman mitään sitoutumista yms.

Itse olen käyttänyt useasti samaa keinoa kuin ap:n ex-mies. Hyvin on irronnut seksiä vielä jälkeenpäin mm. uhkailulla sekä välillä heidän affektiiviseen empatiaan vetoamalla.

Onneksi on ihmisiä, jotka eivät tuollaiseen uhkailuun ym. reagoi. Jotkut ovat niin heikkoja, että sortuvat.

Vierailija
78/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin laittanut viestin, että hyvät jatkot sitten. Tuollainen vastaamattomuus jäisi varmaan vaivamaan pitemmän päälle. Parempi lopettaa omaltakin osalta.

Vastaamattomuus jäisi vaivaamaan? Mitä sitten, miksi kiinnostaa, jos kerran on jätetty? Miksi sitä enää ei-kiinnostavan ihmisen perään huhuilisi, ellei halua jotain valtapeliä ja olla m*lkku?

Vierailija
79/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan loputtoman kyllästynyt lukemaan siitä, kun varsinkin naisille heitetään inhottavissa eroissa lapsellisuuskortti. Jos nainen ei suorita miehen mieliksi pyhää seremoniaa, osoita tunteita tai harmistusta, niin hän on lapsellinen. Jos nainen ei ole moksiskaan, löytää heti uuden tai rakastuu ystäväänsä eksänsä lähdettyä, niin hän on kypsymätön teini. 

Ap:na en vastaisi mitään. Jos hän on vain muutaman whatsapp- viestin arvoinen, niin hän ei ole velkaa jättäjälle mitään. Mies olisi voinut soittaa, tulla tapaamaan tai sopia asiasta muutenkin kuin täysin puskista laittaa eroilmoituksiaan. Lisäksi typerää ettei mies edelleenkään ehdota tapaamista, missä puhua asioita halki vaan huhuilee oppositiosta kuin pöllö. Mä olisin ihan samalla tavalla kuin ap:kin: ei kiitos.

Vierailija
80/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä vastaa! Tuo on miehelle jotain valtapeliä. Ei hän oikeasti tarvitse mitään vahvistuksia että olet lukenut viestin ja olette nyt eronneet, se tapahtui jo silloin kun hän lähetti viestin ja sinä luit sen.

Minä vain blokkaisin hänet. Jos hän joskus saa kiinni muuta kautta ja yrittää kysellä mikset vastaa sitten voit lakonisesti todeta että mitä siihen olisi pitänyt vastata, sinä jätit minut. Vaikuttaa kierolta tapaukselta ja voi yrittää vääristellä että sinä jätit hänet, vaikka hän jätti sinut. Paras kun ei pelaa tämän herran pelejä vaan blokkaa vaan ja menee eteenpäin. Kiero ja emotionaalisesti jotenkin epäkypsä, kyllä ajan kanssa tajuat ja suru muuttuu ensin vihaksi, sitten väl8npimättömyydeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi