Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu

Vierailija
04.11.2020 |

Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.

No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.

Kommentit (468)

Vierailija
21/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava vaihe on estää tyyppi. Hän sanoi (kirjoitti) sanottavansa ja näkee sun lukeneen viestit. En näe mitään syytä miksi sun pitäisi kiusata itseäsi enempää ja lukea tyypin viestejä. Kiukutelkoot keskenään, jatka sinä elämääsi. 

Toisaalta, miehen viestit voi myös auttaa eron yli.

Ex-mies aikoinaan petti ja jätti. Ei mennyt montaa viikkoa, kun alkoi tulemaan "mitä kuuluu/voitaisko nähdä/puhua/ikävä" -viestejä ja todellakin nautin tilanteesta! Ikinä en vastannut, mutta kyllähän se loukattua egoa hiveli, kun mies tajusi virheensä ja kerjäsi takaisin.

Vierailija
22/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kyllä reilu kuitata tapailun päättymiseen, että viesti tuli perille ja hyvää loppuelämää tms. Riippumatta siitä miten törppöä on jättää viestillä.

Tsemppiä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyhmää vallankäyttöä - itse miettisin että miksi ei vastaa mitään joka on melko outoa. En haluaisi että vuoden jälkeen joudun ajattelemaan että olet esim. pahasti romahtanut/verisesti loukkaantunut jne, vaikka en perään parkua kaipaisi. Miksi et voi vastata vaikka että ”Vastaan vasta nyt sillä mielestäni viestisi sisältö olisi ansainnut ihan naamatusten ajatuksenvaihdon. Itse sisältöön ei ole muuta sanottavaa että ok, en voi sinun tunteitasi muuttaa. Kaikkea hyvää jatkoon.”

Sitten numero poistoon ja etiäpäin.

Jos et halua että vuoden päästä joudut tuollaisia miettimään, kohtele toista ihmisenä ja anna edes sen verran arvoa että puhut naamastusten eropäätöksestä eikä ihan puskan takaa viestillä kuin pahinkin teini.

Jos tuolla tavalla toimii niin ei siinä ole enää miettimistä, ei ansaitse enää ap:lta sen kummempaa reaktiota jollei ao halua vastata.

Vierailija
24/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään näe syytä miksei mitään voisi vastata. Kuittaa nyt vaikka niin, että kirjoitat edes "Ok, kiitos tiedosta." tai jotain. Nykypäivänä viestitse jättäminen on aika normaalia, en näe siinä itse niiinkään vääryyttä. Vakavammassa suhteessa haluaisin toki ehkä jo naamatusten vaihtaa muutaman sanan. Mutta ehkä näin, kun en ole mikään syvällinen keskustelijatyyppi itse. Jos ero tulee, niin se tulee. Elämän on vaan pakko jatkua.

Vierailija
25/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sä voisit vastata kerran, tyyliin asia ymmärretty, hyvää loppuelämää. Ja sen jälkeen olla vastaamatta mihinkään.

Lapsellista jättää viestillä, mutta tarviiko sitä taantua samalle tasolle.

Niin, jos kopioin sen hänen jättöviestin ja siihen kommentin vaikka OK? Ja jos vaikka sen jälkeen esto??

Ap

Voit tehdä näin jos haluat. Ei ole mikään pakko. Ihan itsestäsi kiinni.

Vierailija
26/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa kyllä soittaa tai tulla tapaamaan sinua kasvokkain, jos hänellä on oikeasti jotain asiaa. Jos on niin munaton mies, että jättää viestillä, radiohiljaisuus on ainoa asia, mitä hän ansaitsee.

Parantele sydämesi, ole hyvä itsellesi ja kun aika on, toivota uusi mies tervetulleeksi elämääsi.

Vierailija
27/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella selkärangatonta toimintaa jättää viestillä. Olen kokenut saman. Toimit just parhaalla tavalla, tuollaisille ihmisille ei tarvi enää vastailla yhtään mitään vaan jättää omaan arvoonsa. Sinuna estäisin jos viestejä tulee edelleen.

Vierailija
28/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sä voisit vastata kerran, tyyliin asia ymmärretty, hyvää loppuelämää. Ja sen jälkeen olla vastaamatta mihinkään.

Niin, jos kopioin sen hänen jättöviestin ja siihen kommentin vaikka OK? Ja jos vaikka sen jälkeen esto??

Ap

Jos haluat jotain vastata niin vastaa kuten itse laitoit. Älä lisää mitään "kaikkea hyvää" eikä "hyvää loppuelämää". Paskat siitä tyypistä.  

Vierailija
29/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tarvitse mitään reiluutta miehen suuntaan osoittaa, kun mies puskista jätti tekstiviestillä.

Ainoa, mikä miehen käytöstä jatkossa voi muita kohtaan muuttaa, on ap:n harjoittama totaalihiljaisuus.

Vierailija
30/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluat jotain vastata niin vastaa kuten itse laitoit. Älä lisää mitään "kaikkea hyvää" eikä "hyvää loppuelämää". Paskat siitä tyypistä.  

Jos he ovat olleet vuoden yhdessä, on ihan normaalia toivotella hyvää jatkoa. Ei ole pakko jollei halua, mutta halutessaan voi jättää pahan kostamatta ja nousta vihan ja koston "yläpuolelle".

Vierailija
31/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että tauko tai etäisyys ei kiinnosta, vaan kyllä tämä tarkoittaa nyt eroa etkä halua jatkaa yhteydenpitoa. Sen jälkeen laitat eston ja unohdat. Jos kävisi niin että miehestä olisi jatkossa häiriötä, voisit vedota siihen että ilmoitit ettet halua olla yhteydessä.

Olen joutunut itse hankkimaan lähestymiskiellon ja siitä oppinut hankalien ihmisten kanssa lopettamaan selkeästi mutta kohteliaasti yhteydenpidon.

Vierailija
32/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty myös samallai 1,5 vuoden seurustelun jälkeen. Ilmoitin vaan että selvä. Toinen haki selkeästi jotain itku reaktioo multa, niin vastasin vain, että minua ei kiinnosta asiaa vatvoa kun kerran häntä ei kiinnosta. Vielä puolivuotta myöhemmin hän vikisi perään.

Vierailija
33/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään näe syytä miksei mitään voisi vastata. Kuittaa nyt vaikka niin, että kirjoitat edes "Ok, kiitos tiedosta." tai jotain. Nykypäivänä viestitse jättäminen on aika normaalia, en näe siinä itse niiinkään vääryyttä. Vakavammassa suhteessa haluaisin toki ehkä jo naamatusten vaihtaa muutaman sanan. Mutta ehkä näin, kun en ole mikään syvällinen keskustelijatyyppi itse. Jos ero tulee, niin se tulee. Elämän on vaan pakko jatkua.

Ehkä käytöstavattomien ihmisten keskuudessa se on normaalia, ei muiden. Ei tulisi itselle mieleenkään.

Vierailija
34/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos he ovat olleet vuoden yhdessä, on ihan normaalia toivotella hyvää jatkoa. Ei ole pakko jollei halua, mutta halutessaan voi jättää pahan kostamatta ja nousta vihan ja koston "yläpuolelle".

Niin, toivottiko mies hyvää jatkoa? Jos ei vuoden jälkeen ole sen vertaa selkärankaa, että kertoo tuollaisen asian kasvotusten, niin AP on toiminut todella tyylikkäästi. Nuolee vain omat haavansa, mies estoon ja uusia seikkailuja kohti. Miehen oma ongelma, jos halusi tuolla viestillä kalastella jotain reagointia. Juna meni jo.

Vierailija
35/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tää mies asuu? 

Tuli kylmät väreet, kun itse sain samanlaisen viestin. Onko susta mahdollista että olisi mies pyörittänyt useita naisia samalla? Vai miten tiiviisti olitte yhdessä?

Vierailija
36/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mitään yhteyttä. Pidä pintasi.

Vierailija
37/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on selkärankaa! Ihailen!

Jos vaan itse olisin jotenkin kyennyt hillitsemään itseni, en olisi eron jälkeen viestittänyt yhtään mitään, vaan estänyt sovelluksissa. Totaalinen hiljaisuus on paras! Saa mokoma miettiä tekosiaan ja itse jatkat elämääsi.

Vierailija
38/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikalisä" on tätä samaa termistöä. Miehet pelaa, eivät välitä millaista surua aiheuttavat.

Vierailija
39/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero on just tollanen ihmis kakka.

Tunnetaankohan me sama Tero? :D

Vierailija
40/468 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osaa kyllä soittaa tai tulla tapaamaan sinua kasvokkain, jos hänellä on oikeasti jotain asiaa. Jos on niin munaton mies, että jättää viestillä, radiohiljaisuus on ainoa asia, mitä hän ansaitsee.

Parantele sydämesi, ole hyvä itsellesi ja kun aika on, toivota uusi mies tervetulleeksi elämääsi.

Tämä. Kiinnostunut ja välittävä mies tekee tuossa kohtaa _kaikkensa_.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi