Mies jätti minut viikko sitten whatsapp viestillä ja nyt kiukkuaa kun minusta ei kuulu
Olemme reilun vuoden seurustelleet. Molemmilla oma koti, ei lapsia. Ihan tiivisti nähty ja mielestäni ihan mukavaakin ollut mutta olin ilmeisesti väärässä. Sain tosiaankin viestin, missä luki jotakuinkin näin, että hänellä tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluaa pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä ym.
No suuresti tavoistani poiketen en vastannut hänen viestiin. Mieli teki, voi ette uskokaan kuinka paljon mutta hammasta purren päätin, että selvä antaa sitten olla jos kerran toinen sitä haluaa. Mun ruikutukset ei enää hänen päätään kääntäisi.
Meni pari päivää niin laittoi viestin "huhuu", en vastannut. Sit tuli että "mikäs on ettet vastaa" ja sen jälkeen kiukuttelua ja monet hyvästit. Mihinkään en vastannut. Näki kyllä että olen viestit lukenut.
En aio jatkossakaan enää vastailla. Oliko tää joku kokeilu vai odottaako perään parkumista?
Kyllä, sydämeni on särkynyt ja ikävöin häntä.
Kommentit (468)
Siis ymmärsinkö väärin, vai etkö oikeasti vastannut MITÄÄN tähän eroviestiin jonka se lähetti? Ihme toimintaa, jos näin. Vastaa ja sano sille vaikka "ymmärrän. heippa!"
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö väärin, vai etkö oikeasti vastannut MITÄÄN tähän eroviestiin jonka se lähetti? Ihme toimintaa, jos näin. Vastaa ja sano sille vaikka "ymmärrän. heippa!"
Vuosi oltu yhdessä ja tulee pelkkä WhatsUppi ”tunteet lopahtaneet ja kiinnostus myös laantunut ja haluan pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä”
Ei, en minä vastaisi mitään ja myös lopettaisin suhteen heti, oma päätös eikä tiedoksiantoa. Ihmetelkööt mies puolestaan onko suhde tauolla vai loppu. Mies ei tietenkään avannut taukoa mitenkään, kestoa syytä yms. vaan draamaprinsessana odottaa naisen yllättyneitä kysymyksiä. Ei onnistuisi minun kohdallani. Jos tunteet ovat lopahtaneet niin ne eivät siitä enää lepata. Melkoinen ruudinkeksijä tuo häiskä kun ei osaa vetää johtopäätöksiä vastaamattomuudesta. Eh, vaiks 36 vuoden tauko? Tod näk Tinderissä joku säätö menoillaan ja tauko oikeuttaa panemisen, vaihtelu virkistää.
Niin IHME TOIMINTAA mieheltä, että se on siinä. Mikä ihmeen nyhverö sinä olet, annat painella nappejasi, hyväksyt noin tökerön toiminnan, lähdet miehen pelleilyyn mukaan?
Mikä vimma vastata?
Mä erosin väkivaltaisesta miehestä ja hän käyttäytyi noin. Hakkasi vikan kerran ja lähdin samana päivänä pois. Seuraavana päivänä siitä tuli normaali viesti, että "Mitä kuuluu kulta?". Pöyristyttävää. Hän siis läpsi ja kuristi aika ajoin ja syynä muka minun ärsyttävä käytökseni. Usein yöllä tai pyhänä käski pakata laukun ja lähteä h.oraamaan muualle. Tosiaan täältä korvesta ei liiku mikään illalla ja viikonloppuisin tai pyhinä. Lähtiessäni en enää epäröinyt soitin 112 ja juoksin kylpytakki päällä kylmässä syyssäässä avojaloin vain kännykkäni ja avaimet eteisen seinältä mukanani. Pidin puhelinta aina sohvatyynyjen sisällä piilossa ja mieheni luuli että hajottamansa puhelimen tilalla ei ole uutta. Käytti valtaansa niin, että sain olla koneella vain hänen ollessaan kotona. No unohti netin auki, kun meni suihkuun ja tilasin uuden sim kortin varaluuriini. Tosiaan valmistauduin että olisin pakannut yms, mutta oli lähdettävä kun taas alkoi riehua. Anteeksi pitkä sepostus aiheen ohi, mutta tosiaan ÄLÄ vastaa sille mitään. Mä en vastannut ja oli paras päätös elämässäni. Luultavasti olisin taas palannut luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfan perus peliveto, harrastan myös tuota kaikissa suhteissa, eli noin 5-8 suhteessa per vuosi.
M21
Jaaha, incéInaiset vaan peukuttaa alaspäin vaikka tietää itsekin että tuo on hyvä tapa pitää nainen koukussa!
M21
Tuolla tavalla saa koukkuun pelkkiä epävakaita ja muita mt-keissejä, ei normaaleja ihmisiä. He lähtevät aika nopeasti läpsyttämään kun tajuavat kuvion.
Kertoo myös sinusta jotain tuollainen käytös.
Höpöjuttuja, ihan normaaleja naisia.
M21
Olen yllättynyt miten moni jättäisi vastaamatta. Kyllä minä vastaan aina tuli mitä kakkaa tahansa. Itelle tulisi hyvä mieli, että on vastannut ja asia on siltä osin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt miten moni jättäisi vastaamatta. Kyllä minä vastaan aina tuli mitä kakkaa tahansa. Itelle tulisi hyvä mieli, että on vastannut ja asia on siltä osin selvä.
Ehkä kun itsellesi tulee samanlainen tilanne niin voit ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
No tyhmää vallankäyttöä - itse miettisin että miksi ei vastaa mitään joka on melko outoa. En haluaisi että vuoden jälkeen joudun ajattelemaan että olet esim. pahasti romahtanut/verisesti loukkaantunut jne, vaikka en perään parkua kaipaisi. Miksi et voi vastata vaikka että ”Vastaan vasta nyt sillä mielestäni viestisi sisältö olisi ansainnut ihan naamatusten ajatuksenvaihdon. Itse sisältöön ei ole muuta sanottavaa että ok, en voi sinun tunteitasi muuttaa. Kaikkea hyvää jatkoon.”
Sitten numero poistoon ja etiäpäin.
Jos haluat tietää toisen reaktion jätetyksi tulemiseen, niin ÄLÄ JÄTÄ TOISTA TEKSTARILLA, URPO. Jos jätät, niin miksi toista pitäisi vattuakaan kiinnostaa miltä radiohiljaisuus sinusta tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Alfan perus peliveto, harrastan myös tuota kaikissa suhteissa, eli noin 5-8 suhteessa per vuosi.
M21
Et ole alfa, kun et pysty pitämään naista parisuhteessa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Tänään aamulla tuli jälleen viesti missä mies kiukkuemojin kera laittoi että olisit nyt jotain voinut kommentoida. Laitanko nyt vaan että ok vai pidänkö pääni enkä vastaa mitään? Vai laitanko vaan estot?
Ap
Ok ja estot, sitä suosittelen. Olet kyllä harvinaisen järkipäinen nainen!
Tota noin. Ap:tä voi kehua ilmankin että halveeraa siinä samalla koko naissukupuolta. Skarpatkaapa nyt tuon kielenkäytön kanssa. Me naiset emme ole mitään tunteilla käyviä lapsia vaikka niin yllättävän monet tuntuvat täälläkin ajattelevan.
Olen ollut samanlainen kuin ap. Minua vaan nöyryytettiin enemmän. Älä vastaa mitään hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee hyvä mieli, kun toinen jatkaa viestittelyä, painostamista, jankkaamista ja jopa uhkailua vuositolkulla? Ihan tosissako aina vastaat ja saat siitä hyvän mielen? Eipä taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.
Vierailija kirjoitti:
Nothanks kirjoitti:
Mun mielest tuollainen "hyvää loppuelämää" vasta dramaattista onkin, mitä pointtia siinä olisi? Sitäpaitsi ei kyllä sitä rehellisesti niin sydämellisesti toivoisi tuollaisen tempun jälkeen. Ei ole mitään syytä lähteä mielyttämään jotain ihmistä joka on kohdellut itseä huonosti. Se mieshän ei ole edes yrittänyt pyytää anteeks, vaan haluaa sen naisen selittävän miksi ei ole vastannut. Ihan kuin se nainen olisi tässä tehnyt väärin. :D
Siis mitä ihmeen väärää mies on muka tehnyt? Ei siinä ole mitään väärää jos joku haluaa lopettaa suhteen, ilman pettämistä vielä. Vai onko niin että " ja minuahan ei jätetä"!!?? Tuommonen asennehan juuri on narsistin asenne. Oon yhteen tommoseen pikkumaiseen narsistiin törmänny ja tyyli on just tota.
Kyllä toisen saa jättää, mutta se tyyli, millä toisen jätät kertoo aika paljon siitä kuinka paljon häntä kunnioitat. Vaikka päätät jättää toisen, niin sen suhteen ei tarvitse olla mu*kku, vaan voit hoitaa sen kuin aikuinen, toisen tunteita kunnioittaen. Ja tässä tapauksessa ongelma on nimenomaan se tyyli, millä ap jätettiin. Whatsapp-viestillä. Voisin ilmoittaa tyypille, jonka kanssa olen käynyt pareilla deiteillä, että "sori, ei ole kipinää", mutta siinä vaiheessa kun ollaan oikeasti seurustelut, eli on olemassa ihan oikea ihmissuhde, sitä ei pitäisi päättää tekstiviestillä vaan kasvotusten. Viestillä jättäminen on selkärangatonta toimintaa, eikä tässä tapauksessa jätetyllä ole minkäänlaista velvollisuutta käyttäytyä kunnioittavasti jättäjää kohtaan, sillä jättävä osapuoli hoiti homman mu*kuimmalla tavalla.
Vertaa tätä mielessäsi vaikka irtisanomiseen. Jos olet ollut vähän aikaa extrana tekemässä satunnaisia vuoroja, niin silloin riittää ehkä viesti, että "sori, ei ole tarvetta sinun palveluksillesi enää", mutta jos olisit pitkäaikaisessa, vakituisessa työsuhteessa ja pomo irtisanoisi sut viestillä, niin olisihan se todella huonoa esimiestoimintaa.
Unohda mokoma surkimus. Mut on myös kerran jätetty tekstiviestillä (aikana ennen älypuhelimia), tai oikeastaan, mies oli löytänyt jonkun uuden, muttei ollut ihan varma oliko ko. nainen hänestä kiinnostunut ja mun olisi sitten pitänyt jäädä odottamaan, miten siinä käy 🤣 Joo...
Se juttu loppui mun osalta siihen. Äijä kyllä vinkui perään, vielä vuoden päästä laitteli viestejä. Mulla oli silloin jo uusi mies, jonka kanssa ollaan yhdessä edelleen.
Tuollaiset loiset kannattaa vaan estää ja jatkaa elämää, hyviäkin miehiä löytyy vaikka miten paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko hopeakettu se sama jäbä joka täällä valitti kuinka ei naista saa. Hakenut jo kauan erottuaan edellisestä. Joku hämäläinen äijä. Kuulostaa jutut samalta.
Ai mä oon jostain saanut käsityksen, että se olisi kemiläinen..
Vähän aiheen vierestä: mullakin on kokemusta huonosta jättötavasta ja peräänruikuttamisesta. Oikeasti outoa. Sitten kahden vuoden päästä pitää sanoa sille jättäjälle, että nyt riittää jo ne "rakas..." -puhelut, sillä rakastan toista miestä. Siis että exä erota, muttei halutakaan? Halutaa erota, mutta pildeä olis kiva saada (sai se sitä muualtakin)? Haluaa erota, muttei osatakaan? Mitä oikein haluaa, häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee hyvä mieli, kun toinen jatkaa viestittelyä, painostamista, jankkaamista ja jopa uhkailua vuositolkulla? Ihan tosissako aina vastaat ja saat siitä hyvän mielen? Eipä taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.
Yhdestä viestistä oli vaan kyse.. Ei kyllä ole inkkarit kanootissa, jos ei osaa laittaa numeroa estoon vaan vuositolkulla viestejä vastaanottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä: mullakin on kokemusta huonosta jättötavasta ja peräänruikuttamisesta. Oikeasti outoa. Sitten kahden vuoden päästä pitää sanoa sille jättäjälle, että nyt riittää jo ne "rakas..." -puhelut, sillä rakastan toista miestä. Siis että exä erota, muttei halutakaan? Halutaa erota, mutta pildeä olis kiva saada (sai se sitä muualtakin)? Haluaa erota, muttei osatakaan? Mitä oikein haluaa, häh?
Tosi outoa, että annoit hänen vielä soittaa noin eron jälkeen?
Oletko varma että sen jättämisen viestin jätti tuo mies? Jos hänellä ei ole näppäinlukkoa ja some auki niin kaverit ovat voineet kiusata. Mulle teki melkein ex-miehen tyrkkydeitti tuota samaa kun yritti pelata minua ulos miehen elämästä kun avioliittomme oli kriisissä ja olimme erossa.
No, mutta silloinhan tuo on se paras vaihtehto, jos ei halua olla se kaikkein tylyin tai vähän vähemmän tylyin. Mistä ihmeestä vedot johtopäätökset, että joku pyrkii olemaan ovela? Ehkä tuo on vaan tuollainen vähemmän tyly keino verrattuna muihin keinoihin, kuten itsekin annat ymmärtää.