Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Jaa tämä on nyt se legendaarinen ketju, josta olen aiemmin vain kuullut. Olihan se huvittavaa tekstiä, mutta tunnistan kyllä ilmiön meilläkin. Meidänkin mies sitä lajia, jolle oma napa on aina lähinnä, ja sinnehän se vetää aina viimeiset ruuat, jollen piilota niitä jotenkin. Kyllähän sitä olettaisi, että edes lasta ajattelisi, mutta niin vain tuntuu puuttuvan tuollainen huomaavaisuus kokonaan. Samaan itsekkyyteen ja muiden huomioimattomuuteen lukeutuu sekin, että juo jatkuvasti pullon/tölkin suusta, vaikka juomalasi olisi ihan käden ulottuvilla. Onkohan tämä yleinenkin ilmiö? Elää ikään kuin muita ei olisikaan, tai kuin kaikki olisi vain häntä varten.
Tolkuttoman ruoka imuroinnin takana on aina joku muu häiriö, kuten BED (ahmimishäiriö) . Kuten ketjua alusta saakka seuranneet tietävät, mies ei syö vain vanukkaita, vaan imuroi napaansa kaiken, siis ihan kaiken. Sen lisäksi on löytynyt usea muukin yösyömäri , jotka tyhjentävät perheen ruokakaapin YÖLLä, siis normaalin päiväruokailun lisäksi syövät ja mässäävät YÖLLÄ. Vaikka ovat työssäkäyviä ihmisiä. Ei voi ymmärtää, mutta oikeata hoitoa kyllä ilmiselvästi tarvitsisi.
Näin pääsiäisherkkujen aikaan, voisiko ne piilottaa soijajugurttipurkkiin siltä äidiltä/isältä joka syö lasten Kinder-munat?
Meillä lapset juovat miehen kaljat :-( .
Mitä?Taas syö lapsen vanukkaat?Eikö se tyhmä mies jo opi ettei saa syödä?
Kyllä miehelle nyt moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset juovat miehen kaljat :-( .
Lapset ovat kasvaneet nuoriksi kun iso kolmonen kiinnostaa enemmän kuin pikku kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D
Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.
Miksi aikuinen ei voisi niitä vanukkaita syödä? Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Miksi mies ei nuku yöllä vaan on jääkaapilla? Itsekäs tyyppi. Teippaa ne vanukas- yms. purkit niin ettei ainakaan saa niitä helposti auki. Onpa sitten edes jotain tekemistä jos ei kerran nuku!
En ikinä syöttäisi lapsilleni vanukkaita! 🤮
Taitaa olla keksitty koko juttu, ei kai kukaan olisi noin typerän ja lapsellisen miehen kanssa. Kyllä minun mies ainakin huolehtii lapselle välipalat ja niitä ei tietenkään me aikuiset oteta, voi olla että on jäänyt henkisesti lapsen tasolle eli on lievästi kehitysvammainen joka syö vanukkaita ja vielä lapsen vanukkaat, etsikää oikeita miehiä älkääkä ottako näitä aikuisia vauvoja riesaksenne
Mulle maistuu äidinmaitovastikke ja ruusunmarjasose, nam! -Jami 34 v.
Minkä ihmeen takia teillä on lapsen välipalat erikseen ja aikuisten välipalat erikseen? Tai joku maito niin, että sitä säästellään johonkin lapsen aamupalaan ja sitä ei aikuinen saa ottaa? Hommatkaa erilliset jääkaapit, jos elämä on pakko pitää noin vaikeana.
osta enemmän niitä vanukkaita että miehellekin riittää.
Onko lapsi jo teini-ikäinen? Syökö mies edelleen hänen vanukkaansa?
Sano että tykkäät slim-mallin miehistä. Kyllä loppuu mässytys.
No et oo aatellu että työntäsit äijän vaikka UUNIIN?????? Sillä ratkeaisi kivasti vanukas- ja muutkin ongelmat.....
Olen kyllä aina ihmetellyt mitä noiden ää-li-öiden päässä liikkuu jos syödään yhteisestä jääkaapista muiden ruoat.