Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
701/1212 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika syö kaikki vanukkaat. Se itse haluaa kuntosaliharrastuksensa vuoksi syödä proteiinivanukkaita. Silti se syö kaapista vanhemmille ostetut tavalliset vanukkaat eka.

Vierailija
702/1212 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta epäterveellistä, keinotekoista paskaa.

Sitä ei tarvitse kukaan. Kaikkein vähiten elämäsi tärkein ja arvokkain asia; oma lapsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1212 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma isä teki tota, äiti raivona, me noloina. Hävetti oman faijan typeryys ja suretti oman herkun menetys. Ahdisti myös äidin suuttumuksen vahvuus, vaikka sen kyllä ymmärsi, hän oli ihan oikeassa, paitsi että se intensiteetti liikaa.

Kaikkein ärsyttävintä kaikilta noilta kannoilta oli se, että tää oli toistuva kuvio. Hän teki tota AINA. Jääkaappijuttuja ei oikein voinut piilottaa, muut jutut äiti piilotti. Miten se ei ikinä oppinut. Vaan niinkö vähän meistä välitti?

No annapa olla, leikkaus nykyaikaan, niin eiköhän vaan lasteni isä alkanut tehdä sitä samaa. Kas kun ei vetänyt keskosen K-tippojakin kitusiina ja varmaan vetikin. Kaikkea mulle hankittua, kun omat rauta- yms lukemani olivat vaarallisen alhaalla sekä itseni että imetyksen kannalta. Hän todella tämän tiesi. Niin ne omaan kurkkuun.

.

Vierailija
704/1212 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta niin monta maitoa ja vankilasta, että riittää ukolles, mitäs pihtaat kaupassa.

Vierailija
705/1212 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen todennäköisin syin, että kyseessä on kuitenkin joku demari stealth-modessa. Selittäisi paljon.

Vierailija
706/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niihin ulostuslääkettä.

Vierailija
707/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi juo isän oluet kun söpö nallenkuva kyljessä.

Vierailija
708/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, vanukkaita!!

Tekisi kyllä itselläkin tiukkaa, ne ovat hyviä. Kinuski-, kaakao- ja suklaavanukkaat ovat erittäin hyviä, minttusuklaat vieläkin parempia. Paula on kanssa hyvää, samoin ne "Paulat", joissa on kannessa jotain rakeita sekaan laitettavaksi.

Yksi: nam! Kaksi: pakko saada toinen! Kolme: Nyt ollaan siinä rajoilla, että alkaa riittämään. Neljä: Kun kerran on, niin syödään pois!

Valehtelematta olen joskus soittanut lähikauppaan ja kysynyt tekosyyn varjolla, että "tarvitsisi synttäreille 24 vanukasta, löytyisikö näitä ja näitä...", sillä 12 vanukasta on yhdessä pakkausmuotissa. Hain ne ja söin kaikki kolmessa päivässä.

Vierailija
709/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaita? Lapselle?

Ei ymmärrä. Tee kiisseleitä. Ei nekään nyt mitään terveysruokaa ole, mutta pienempi paha. Ja saa se äijäkin vedellä niitä.

Vierailija
710/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas on hyvääää

Vierailija
711/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä naurusta tule loppua :D. Onko ketjussa jo mainittu se ratkaisu, että ostat itsellesi ja lapsellesi oman jääkaapin? Ne ovat suht. edullisia ja sellaisia on pienehköjäkin, sinne mahtuu varmaan helposti 10 makupalaa ja pari litraa maitoa. Luulen että Apn ongelma on yleisempi kuin saattaa kuvitella...

Vierailija
712/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita velka sannalle viestiä että teillekkin kuuluu ilmaiset aamupalat.

Vierailija
713/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut porsimaan sian kanssa?

Vierailija
714/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni teki tuota kanssa, ihan oikeasti. Minä tulin siitä surulliseksi ja äiti vihaiseksi, mutta lopulta virtahevosta olohuoneessa ei jaksanut enää välittää.

Ehkä joillain miehillä on jokin alitajuinen käsitys siitä, että kaikki kotiin tuotu ruoka on heidän käytettävissään, eikä kenelläkään perheenjäsenellä ole erityisoikeutta mihinkään. Metsästäjä-keräilijä-kaudella vaimo toi marjoja ja sittten mies sai syödä ne, vaimon piti erikseen antaa lapsille tarkoitetut heti heille. Samoin miehen metsästämä kauris oli ensisijaisesti miestä itseään varten, naaras ja poikaset saivat sen, mitä sattui jäämään.

Vierailija
715/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikös melkein kaikki miehet tee tuota tavalla tai toisella? Hyvä esimerkki tuo metsästäjä-keräilijä. Kohta alkaakin marjastuskausi, nam nam!

Vierailija
716/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Vaikka hän olisi itse maksanut ne ruoat, niin totta kai sinulla on oikeus päättää mitä hän suuhunsa panee. Eihän nyt hyvänen aika miehellä ole oikeus jääkaapistaan ottaa mitä mieli tekee. Kuvitteleeko hän olevansa joku aikuinen, jolla on päätäntävalta omiin asioihinsa??? Eikö se sika muista, että naimisiin mentyään hän sai uuden äidin. Ei ole enää oikeuksia, on vain velvollisuuksia.

Vierailija
717/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan teiniä vanhempi tykkä tai kykene syömään niitä kaupan vanukkaita? Hyi helvata.

Vierailija
718/1212 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse iso kattilallinen suklaavanukasta 2-3l. Jos miehesi syö senkin kokonaan niin jätä se sika.

Vierailija
719/1212 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauva.fi - Mies syö lapsen vanukkaat !! kirjoitti:

xDDD

Vierailija
720/1212 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa vanukkaita välipalaksi?!!

Miettisin ihan samaa, sit ihmetellään kun kakarat on kun vappupalloja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi