Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Kyllä mäkin Paula-vanukkaan söisin pois, jos sellaisen näkisin. Lapsilta ja vaimolta joutuu myös piilottamaan herkut, jos niitä ostan. Vaikka ostaisin reilusti kaikille, niin ne on silti ahmittu alta aikayksikön. Muuten jään itse nuolemaan näppejäni ja katselemaan röyhtäileviä ahmatteja:)
Onneksi on talvi niin voi jemmata vaikka klapivarastoon vanukkaat ja suklaat menee sukkalaatikkoon:)
Parempi vaan, että miehesi syö ne sokerilla kuorrutetut litkut. Sillähän siitä pääsee myös, ettei osta ko. tuotteita. Eihän nyt toki vanukas silloin tällöin kenenkään hampaita pilaa, en minä sillä, mutta jos mies on sellainen sokerihiiri niin ei kannata edes mahdollistaa toimintaa.
Osta nyt ihmeessä sille omat vanukkaat ja lapselle omat ,laitat purkin kanteen tussilla nimet . Maitoon myös . Sehän on mukava mies kun herkuista tykkää. Ostat monta purkkia ettei tule puute .
Niin, mitä kävi miehelle, joka söi lapsen vanukkaat vuonna 2014? Joko lapsi on alkanut syödä iskän vanukkaat ja kaiken muunkin?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä kävi miehelle, joka söi lapsen vanukkaat vuonna 2014? Joko lapsi on alkanut syödä iskän vanukkaat ja kaiken muunkin?
Viesti numero 666. Musta enkeli vei.
Tämä vanukas on asia, joka teidän pitää keskenänne selvittää ja ihan keskustelemalla. Me täällä emme voi auttaa teitä.Taidatte olla kumpikin vielä kovin nuoria..lähes lapsia itsekin.
Kirjoittajahan kertoi että sanottu on, mutta ukko tunkee lapsen ruuat siitä huolimatta turpaansa eli ei mene jakeluun /ukko vähät välittää muista/on sairaalloisen perso makealle. Varmasti varsinainen öykkäri muissakin asioissa.
142mullu kirjoitti:
Tämä vanukas on asia, joka teidän pitää keskenänne selvittää ja ihan keskustelemalla. Me täällä emme voi auttaa teitä.Taidatte olla kumpikin vielä kovin nuoria..lähes lapsia itsekin.
Me taas ollaan jo viiskymppisiä, ostetaan kumpikin omat ruokamme ja herkkumme emmekä koske toisen ostoksiin. Näin siinä käy kun ollaan tarpeeksi kauan naimisissa.
Ennen tuli työpäivän jälkeen juotua kaapista kaljaa, mutta nykyään olen siirtynyt vanukkaisiin. Nainen voisi olla tyytyväinen, kun aiempi riidanaihe oli kotona kaljan kittaaminen ja tarvitseeko sitä nyt joka päivä kitata. Nyt kun syön silloin tällöin lapselle ostetun vanukkaan, niin eikö sama ruljanssi ala taas. Ostaisi sixpackin vanukkaita, niin minäkin tekisin, jos kävisin tekemässä perheen ostokset. Ei vain voi ostaa tarpeeksi, jotta voisi rentoutua työpäivän jälkeen. Minä jos tekisin perheen ostokset, niin kyllä vanukkaita löytyisi. En kuulemma saa tehdä, koska ostan samalla kaljaa!
Vanukasta on helppo, nopea ja halpa tehdä itse. Maksaa vain pienen vaivannäön.
Vierailija kirjoitti:
Mua on ihmetyttänyt tä keskustelu alusta saakka. Aikuinenkin saa tykätä lapsille mielletyistä jutuista, eli ostakaa vanukkaita kaikille ja jos loppuu, niin kaupasta lisää!
Kivampi vain jos vanhemmatkaan ei ota elämässä kaikkea niin vakavasti.N33
Kysehän oli siitä ettei niitä ole jääkaapissa kun pitäisi ja kaupat kiinni. Nämä huvisyömärit ei itse mene ostamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan jauhettu , vanha juttu !Osta ruokaa tarpeeksi , niin kaikki saa osansa .
Ai joku luulee että sellaiselle syyntakeettomalle laholatvalle riittää kun ostaa "tarpeeksi".
Avaa suusi ja puhu hänelle.
Tiesithän, että suklaa on seksin korvike?
Mitä teet sitten, kun vanukkaat loppuu. Mitä miehesi tekee sitten...?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tee muuta kuin syö. Eiköhän nuo ole jo eronneet.
Eikö niitä vanukkaita voi ostaa niin paljon, että niitä mies myös voisi syödä. Onpa taas turhaa kitinää.
Ja onko ne vanukkaat lapselle niin tervellisiä, kun niissä on aika paljon sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä vanukkaita voi ostaa niin paljon, että niitä mies myös voisi syödä. Onpa taas turhaa kitinää.
Ja onko ne vanukkaat lapselle niin tervellisiä, kun niissä on aika paljon sokeria.
Ai vanukkaita enemmän kuin kaappiin mahtuu kun mieslapsi syö niitä huvikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tee muuta kuin syö. Eiköhän nuo ole jo eronneet.
Jospa he ovat päättäneet pysyä yhdessä myötä- ja vastoinkäymisissä kuten vanhaan hyvään aikaan. Lapsikin on ehtinyt vanhentua lähes 7 vuotta sitten helmikuun 2014 ja osaa jo varmasti itsekin pitää puolensa vanukkaiden syömisessä.
Mua on ihmetyttänyt tä keskustelu alusta saakka. Aikuinenkin saa tykätä lapsille mielletyistä jutuista, eli ostakaa vanukkaita kaikille ja jos loppuu, niin kaupasta lisää!
Kivampi vain jos vanhemmatkaan ei ota elämässä kaikkea niin vakavasti.
N33