Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kuuluu saada vanukasta. Nainen ohje sinulle: muista ostaa ensi kerralla vanukkaat lapsille sekä miehellesi. Lasten vanukkaat voit jemmata vielä ja laputtaa lapsille.
Ja miehen vanukkaisiin voi injektoida vahvaa laksatiivia opetustarkoituksessa. Kirjoita purkkeihin miehen nimi, vaiks "Osmolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että aikuisen miehen pitää yhteisessä kodissa kysyä lupa yhteisen jääkaapin sisältöön? Jos mieheni vaatisi minua tarkistamaan häneltä joka kerta, mitä minä saan yhteisestä jääkaapista syödä ja mitä en, menisi mies vaihtoon ja vähän äkkiä. Jos taas joku juttu on ostettu ja varattu pelkästään jollekin tietylle henkilölle, on tämän henkilön omalla vastuulla tehdä selväksi, että siihen ei sitten kosketa. Muuten jääkaapin sisältö on ns. vapaata riistaa.
Sinulla ei ole näköjään lapsia. Eli pienen lapsen oma vika jos vanhemmat syö kaiken ja se on nälissään. Älä myöskään ikinä hanki lapsia.
Vanukas on jälkiruoka, joten niitä ei syödä nälkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että aikuisen miehen pitää yhteisessä kodissa kysyä lupa yhteisen jääkaapin sisältöön? Jos mieheni vaatisi minua tarkistamaan häneltä joka kerta, mitä minä saan yhteisestä jääkaapista syödä ja mitä en, menisi mies vaihtoon ja vähän äkkiä. Jos taas joku juttu on ostettu ja varattu pelkästään jollekin tietylle henkilölle, on tämän henkilön omalla vastuulla tehdä selväksi, että siihen ei sitten kosketa. Muuten jääkaapin sisältö on ns. vapaata riistaa.
Sinulla ei ole näköjään lapsia. Eli pienen lapsen oma vika jos vanhemmat syö kaiken ja se on nälissään. Älä myöskään ikinä hanki lapsia.
Vanukas on jälkiruoka, joten niitä ei syödä nälkään!
Mies söi muutakin kuin ne vanukkaat nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että sinun pienen lapsesi pitäisi itse vahtia omia vanukkaitaan, että olisi edes aamupala?
Ei vaan sen, joka on ne vanukkaat lapselle ostanut. Miksei aikuinen voi sanoa toiselle aikuiselle, että nämä vanukkaat on lapselle, älä koske niihin. Jos ei suutaan saa auki, voi syyttää itseään. Lapsen ruokavalio on myös aika pahasti pielessä, jos aamupalaksi syödään vanukasta, että siinä mielessä mies tekee oikeastaan palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tahallaan väärinymmärtämistä tai sitten olet todella yksinkertainen. Ei tietenkään ole pienen lapsen vika eikä isommankaan, vaan sen äidin, joka ei ole miehelleen tehnyt selväksi, että vanukkaisiin ei kosketa. Jos asiasta pystyy tänne avautumaan, niin miksei suuta saa auki kotona? Ei kukaan ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että sinun pienen lapsesi pitäisi itse vahtia omia vanukkaitaan, että olisi edes aamupala?
Ei vaan sen, joka on ne vanukkaat lapselle ostanut. Miksei aikuinen voi sanoa toiselle aikuiselle, että nämä vanukkaat on lapselle, älä koske niihin. Jos ei suutaan saa auki, voi syyttää itseään. Lapsen ruokavalio on myös aika pahasti pielessä, jos aamupalaksi syödään vanukasta, että siinä mielessä mies tekee oikeastaan palveluksen.
Luuletko ettei sille umpiluupäälle ole sanottu ettei niitä saa syödä?
Olisi kiva kuulla, miten ap:lla menee nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla, miten ap:lla menee nykyään?
Ja millaiseen kuntoon se mies on paisunut...
Eihän...😍 Klassikkoketju löytyi ❤️ lapset saattaa tosin olla jo sen ikäisiä että juo faijan bisset kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän...😍 Klassikkoketju löytyi ❤️ lapset saattaa tosin olla jo sen ikäisiä että juo faijan bisset kostoksi.
toivottavasti :)
Kumpi teillä hankkii ruuat? Jos sinä, niin itsestään selvää, että lohkaiset niistä sitten lapsen ruokareviirin. Jos mies maksaa sapuskat, jostain syystä plus muunkin, suosittelen erilleen muuttoa pikaisesti. Laita hyvä nainen jääkaapinoveen lappu! Vaikka neonvärinen. Siihen mustalla tussilla mitkä ruuat on tarkoitettu vain lapsen syötäviksi, koska olet päättänyt sillä tavoin.
Ilmeisesti miehellä on nälkä välillä. Kehota häntä syömään muuta kuin mitä siinä lapussa on listattu lapsen ruuiksi.
Ihan hyvä vain. Ei ne lapset millään vanukkailla kasva, oikeaa ruokaa pitää syödä!
Tänään tällä palstalla vanukas söi miehen lapset, joten kohta ei ole mistä valittaa. Kaikki hyvin siis.
Hyviä...laputa. Mies ostakoon omansa.
Nuoriso ...ala-aste ikäiset, nykyään ostaa pilttihedelmäsoseita ja vanukkaita. Kuulema parempaa kuin karkit. Pojatkin.
Vierailija kirjoitti:
Risiiniöljyä tai muuta ummetuslääkettä mehuun :)
mikä niin?
Vitutti tämä vuosia sitten ja vituttaa edelleen. Pienenä heräsin ilman aamupalaa, kun isä herkutteli leikkeleillä ja muroilla pitkin yötä. Nyt aikuisena lähden töihin ilman eväitä, kun mies imuroi kaiken kitusiinsa pikkunälkään, vaikka kannessa lukisi, että älä syö. Kun kaapin avaa, puuttuukin kokkausta varten ostetut kinkkulastut, taloussuklaat, hillot, hedelmät, kananmunat, taikinalevyt. Ainoa, mikä ei kelpaa, on kuiva jauho.
Kyllä sitä saa aikuinen mies syödä muroja ja taloussuklaata. En vain käsitä mikä siinä on niin hankalaa valita kaupasta itselleen haluamaansa ruokaa oikea määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei sille umpiluupäälle ole sanottu ettei niitä saa syödä?
En tiedä kumpi on tyhmempi neuvonantaja (sano miehelle, ettei syö vanukkaita) vai ap:n mies. Mutta hyvä syy pysyä erossa tuon tyyppisistä ihmisistä.
Tuskin se auttaa, ukko vaikuttaa niin pösilöltä että syö ihan varmasti kaikki ylimääräisetkin. Käske miehen ostaa itse omat herkkunsa.
6 vuotta, Kalevauvan hitti ja vain 32 sivua! Pinnistäkää, pystytte parempaan.
Monikohan alkup. kommentoijista on jo kuollut