Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
721/1212 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyky akoilla vaikeeta. Mitäs sit selittäis ukolle kun suklaat on mahassa....

Vierailija
722/1212 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikunen mies ja lutkuttaa jotain suklaavanukkaita ja kaakaota päntiöinään.. Ei ristus. :D 

Mutta mun miehellä on just tuollainen työkaveri.. :D (44 v poikamies..), töissä aina aamukahvilla nassuttaa naminami-vanukkaita.  

No ne ovatkin paljon parempia kuin "aikuisten" vanukkaat ym. niin ei ole mikään ihme että maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1212 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanukkaat on hirmu hyviä, nam nam....😋

Vierailija
724/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaita on helppo tehdä itsekin, maitoa ja Maizenaa, vaniljasokeria ja kaakaota esimerkiksi. Minä en käsitä, miksei sitä voi tehdä litratolkulla, jotta sitä riittäisi kaikille.

Vierailija
725/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sitten tämänkin klassikkoketjun ihan tosissaan nosti. Ei tätä pysty nykyään lukemaan ilman että alkaa se sävel soimaan päässä. :D

Vierailija
726/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi lapsille syötetään suklaavanukkaita? Älkää ostako niitä, karkkivelliä. Kunnon ruokaa olla pitää!

Vierailija
727/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä varten te opetatte lapsenne sokerin syöntiin? Pois vanukkaat ruokalistalta.

Vierailija
728/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on sun pahin (avio)-ongelma niin asiat on helvetin hyvin.

Vierailija
729/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytäkin syödä. Ei lapsille vanukkaita, laiminlyöntiä vanhemmilta sellaisten jatkuva syöttäminen.

Vierailija
730/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risiiniöljyä tai muuta ummetuslääkettä mehuun :)

Ulostaa housuihinsa työmatkalla! Oppipahan olemaan varastamatta herkkuvanukkaita!

Vierailija
731/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:42"]Ostakaa tarpeeksi ruokaa, jotta sitä riittää kaikille.

Vai olettkeko jotenkin kehitysvammaisia?

Oletko itse kehitysvammainen? Mies tyhjentää parin päivän aikana kaapista kaiken mitä löytää. Jos illalla on avaamaton litran jugurtti kaapissa, niin aamulla se on syötynä tiskipöydällä, ei vaivaudu laittamaan edes roskiin.

Mehut meillä menee heti ja jos en osta mehua, niin juo maidot.

Jos teen ruokaa kahdeksi päiväksi PALJON niin mies saattaa yön aikan vetää vuoallisen lasagnea esimerkiksi.

Ja nyt kun oikein vauhtiin pääsin niin esimerkkejä tulee mieleen vaikka kuinka paljon.

Eniten vain raivostuttaa tuo välipalojen ahmiminen mitkä olen ostanut tarkoituksella ainakin viikoksi tai mitkä lapsi on itse valinnut!!!!

T.ap

Millainen ukko syö kaiket yöt? En kyllä kestäisi moista sikaa päivääkään.

Vierailija
732/1212 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole jo saanut asian ratkaistuksi kun 6 vuotta aikaa ketjun aloituksesta

Vierailija
733/1212 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap ole jo saanut asian ratkaistuksi kun 6 vuotta aikaa ketjun aloituksesta

Epäilen vahvasti.

Vierailija
734/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti.

En usko että on mitenkään asiaa ratkaistu. Tulen pahalle tuulelle tästä joka kerta.

Vierailija
735/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
736/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi tulla päivittämään tilanteen.  Vieläkö miehelle Angry BIrds -vanukkaat maistuvat vai valmistetaanko sellaisia enää?

Itse muistan kouluajoilta Jacky Makupalat ja Nami Nami -vanukkaat.  Niitä sai kansakoulussa (!) välipalana.  Moni lapsi ei tykännyt niistä, mä aina pyysin niidenkin vanukkaat.  Annoin sitten itse heille omenan tai lantunpalan (!) kun sellaisia oli tarjolla.  Meillä oli muistin tueksi oikein velkalistat.  Opettaja ei oikein tykännyt, kun söin vaikkapa 4 naminamia.

Vierailija
737/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääliö syö huvikseen kellon ympäri.

Vierailija
738/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ostele vanukkaita. Niitä ei lapsetkaan tartte. Roskaruoalle ei pidä opettaa!

Vierailija
739/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ostele vanukkaita. Niitä ei lapsetkaan tartte. Roskaruoalle ei pidä opettaa!

älä ole tiukkapipo

Vierailija
740/1212 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäniksiä vituttaa kun naiset syö niiden ruuat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi