Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
621/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Meidän perheessä isä ostaa itselleen mökille kaljaa usean litran verran. Lapset ja nuoriso saavat sen yhden cokispullon jaettavaksi koko viikonlopuksi. No kun tämä isä on juonnut ne omat kaljat iltamyöhään kun lapset ovat jo nukkumassa niin siirty tietenkin siihen cokikseenja juo sen tyhjäksi. Eli isä juo kaiken ja lapset joutuvat vettä ja maitoa. Jos huomautat tästä niin saat vastaukseksi huutoa.

Saanko arvata ap miehesi on perheensä ainoa lapsi? Noiden keskuudessa löytyy näitä huippuitsekkäitä ihmisiä ihan yllin kyllin.

Olen yhdestä tällaisesta mätisäkistä päässyt ja oikeasti en takaa, mitä tekisin, jos tällaista joutuisin vielä katselemaan. Varmaan kalauttaisin paistinpannulla äijää päähän, että siitäs saat, kun syöt lapsen ruoat. Pistäisin jotain putkenavaajaa sinne kokispulloon. Nauraisin paskaista naurua, kun äijä viruisi henkitoreissaan.

Vierailija
622/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostetaan kaupasta esim. Paula vanukasta, niin ne pitää syödä silloin, kun vaimon itsensäkin tekee mieli. Jos en syö vanukastani samaan aikaan, niin hän kyllä syö sen varmasti. Lapset ei myöskään saa syödä vanukkaitaan jos hänen itsensä ei tee sillä hetkellä mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Meidän perheessä isä ostaa itselleen mökille kaljaa usean litran verran. Lapset ja nuoriso saavat sen yhden cokispullon jaettavaksi koko viikonlopuksi. No kun tämä isä on juonnut ne omat kaljat iltamyöhään kun lapset ovat jo nukkumassa niin siirty tietenkin siihen cokikseenja juo sen tyhjäksi. Eli isä juo kaiken ja lapset joutuvat vettä ja maitoa. Jos huomautat tästä niin saat vastaukseksi huutoa.

Saanko arvata ap miehesi on perheensä ainoa lapsi? Noiden keskuudessa löytyy näitä huippuitsekkäitä ihmisiä ihan yllin kyllin.

Olen yhdestä tällaisesta mätisäkistä päässyt ja oikeasti en takaa, mitä tekisin, jos tällaista joutuisin vielä katselemaan. Varmaan kalauttaisin paistinpannulla äijää päähän, että siitäs saat, kun syöt lapsen ruoat. Pistäisin jotain putkenavaajaa sinne kokispulloon. Nauraisin paskaista naurua, kun äijä viruisi henkitoreissaan.

Anneliko se siellä?

Vierailija
624/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kertaan jauhettu , vanha juttu !Osta ruokaa tarpeeksi , niin kaikki saa osansa .

Vierailija
625/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole semmonen biologinen fakta, että vahvemmat yksilöt riistää heikoimmilta, jotta itse voimistuu.  Olen biologi, ni tiedän.

Vierailija
626/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että aikuisen miehen pitää yhteisessä kodissa kysyä lupa yhteisen jääkaapin sisältöön? Jos mieheni vaatisi minua tarkistamaan häneltä joka kerta, mitä minä saan yhteisestä jääkaapista syödä ja mitä en, menisi mies vaihtoon ja vähän äkkiä. Jos taas joku juttu on ostettu ja varattu pelkästään jollekin tietylle henkilölle, on tämän henkilön omalla vastuulla tehdä selväksi, että siihen ei sitten kosketa. Muuten jääkaapin sisältö on ns. vapaata riistaa.

Vierailija
627/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pitää selvästi makiasta, mutta se on näköjään perheessä suuri tabu. Vanukkaat ovat VAIN lapsille.

Meilläkin isä kävi aikoinaan öisin jääkaapilla. Siinä sai suklaakakut kyytiä, ja rietas maiskutus ja ahnas jääkaappikylmän maidon ryystäminen kuului yläkertaan saakka. Päiväsaikaan ja kahvipöydässä sanoi aina kiitos ei kaikelle makealle.

Vierailija
628/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kuuluu saada vanukasta. Nainen ohje sinulle: muista ostaa ensi kerralla vanukkaat lapsille sekä miehellesi. Lasten vanukkaat voit jemmata vielä ja laputtaa lapsille. 

Vierailija
629/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Miehesi on lukenut ravintosuositukset oikein. Lapselle ei ole suotavaa antaa lisäsokeria sisältäviä ruokia. Aikuiset sen sijaan päättävät itse ruokavaliostaan. Stressinpoistoon sokerimömmövanukas on suotavampaa kuin muut addiktiota aiheuttavat aineet. Kun lapsenne on tarpeeksi vanha ansaitsemaan itse tekemällään työllä, hänellä on myös oikeus ostaa rahoillaan esimerkiksi vanukasta. Siihen asti, miehesi pitäköön lapsesi terveydestä huolta.

Terveisin,

Ravitsemustoimituskunta

Vierailija
630/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin rupesi tekemään mieli vanukasta. Äh. (Ei ole lapsia niin ei ole jääkaapissa lasten vanukkaita.)

Vierailija
631/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että aikuisen miehen pitää yhteisessä kodissa kysyä lupa yhteisen jääkaapin sisältöön? Jos mieheni vaatisi minua tarkistamaan häneltä joka kerta, mitä minä saan yhteisestä jääkaapista syödä ja mitä en, menisi mies vaihtoon ja vähän äkkiä. Jos taas joku juttu on ostettu ja varattu pelkästään jollekin tietylle henkilölle, on tämän henkilön omalla vastuulla tehdä selväksi, että siihen ei sitten kosketa. Muuten jääkaapin sisältö on ns. vapaata riistaa.

Ei noille laholatvoille voi "tehdä selväksi" jos jotain ei voi syödä. Huvikseen syöminen on sekä epäterveellistä että liian kallista.

Vierailija
632/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin rupesi tekemään mieli vanukasta. Äh. (Ei ole lapsia niin ei ole jääkaapissa lasten vanukkaita.)

Jos sinulla olisi lapsia, niin silloin niiden lasten isä ehtisi kuitenkin syömään ne vanukkaat.

Vierailija
633/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kyl se koht tasaantuu ku lapsi juo sen kaljat

Vierailija
634/1212 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelma on sen sijaan se, ettei itselläno ole itsehillintää yhtään ja syön jopa vauvan piltit...

Vierailija
635/1212 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että sinun pienen lapsesi pitäisi itse vahtia omia vanukkaitaan, että olisi edes aamupala?

Vierailija
636/1212 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mitä tyyppejä on olemassa. En voi uskoa. Jos mun ukko tekis kerrankin jotain niin itsekästä, niin olisi se vanukaspurkki eräässäkin paikassa poikittain. Osta sellainen lukittava lokero jääkaappiin? Tai äijälle vaikka autotalliin / omaan huoneeseen oma jääkaappi, jonka saa ihan itse täyttää. Ja sitten käyt salaa syömässä sieltä kaikki. Toinen olisi, että jos sillä joku oma tärkeä ruoka tai juoma (kalja?), niin käypä pari kertaa syömässä / juomassa / kaatamassa pois ne ja katso, tajuuko. 

Vierailija
637/1212 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole näköjään lapsia. Eli pienen lapsen oma vika jos vanhemmat syö kaiken ja se on nälissään. Älä myöskään ikinä hanki lapsia. 

Vierailija
638/1212 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies syö joskus lapsen. Se vasta raivostuttavaa on!

Vierailija
639/1212 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologi kirjoitti:

Eiköhän se ole semmonen biologinen fakta, että vahvemmat yksilöt riistää heikoimmilta, jotta itse voimistuu.  Olen biologi, ni tiedän.

Ja silti unohdat mm. aivojen olemassaolon? Varmaan oot maisteri by copy/paste ja aika heikoin arvosanoin.

Vierailija
640/1212 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä vanukas keskusteluhan on ollut täällä käynnissä jo vuodesta 2014!! 😂😂😂 Kyseiset lapset on jo aikuisia😂😅

No riippuu minkä ikäinen ollut tuossa. Esim. jos on ollut tuolloin 5-vuotias niin nyt tuo lapsi on 11.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi