Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Ostakaa jatkossa soijavanukkaita tai jotain muuta vastaavaa paskaa, niin miehesi jättää ne taatusti rauhaan.
Osta vanukkaita mutta tööttää niihin kannen läpi kunnolla lääkehiiltä ja laksatiiveja. Siinä kun äijä ripuloi mustaa, turpa punaisena, niin parin kerran jälkeen hoksannee, ettei kannata enää.
Siis tämä vanukas keskusteluhan on ollut täällä käynnissä jo vuodesta 2014!! 😂😂😂 Kyseiset lapset on jo aikuisia😂😅
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä vanukas keskusteluhan on ollut täällä käynnissä jo vuodesta 2014!! 😂😂😂 Kyseiset lapset on jo aikuisia😂😅
Heillä saattaa olla jopa omaa rahaa vanukkaiden ostamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se mies ei ole varmaan vieläkään.
Nyt kun katselin asuntoilmoituksia niin monessa keittiössä oli sellanen lukollinen vanukashylly. Tämän palstan ansiota varmaankin. Ja kyllähän sellanen valmiiksi asennettu vanukashylly nostaa asunnon arvoa, harva jaksais alkaa ite asentelemaan ja remppaamaan. Kaunein oli sellanen metallinen jossa oli kaiverrettu teksti, "Vanukkaat", ja kaunis antiikkilukkokin. Lahdessa oli tämä asunto.
Korjaus:"Pyypyy syö mamman ruokahalun !!"
Ei ole lapseni vielä aikuinen lähellekkään. Mutta nuo vinkit on turhia ainakin minulle koska niinkuin sanoin, meille ei vanukkaita ole ostettu aikoihin enää. - AP
Miksei voi ostaa vaikka 10 purkkia ja sopia, että mies saa syödä niistä 2.
Meillä oli ex-miehen kanssa vastaavaa käytöstä, mies veti kaikki herkut, leivänpäälliset ja lihat jääkaapista ja jätti mulle ja lapsille tyyliin perunaa ja näkkäriä jäljelle. Ei auttanut mitkään lisämäärien ostot, mies vaan veti täysin pohjattomaan mahaansa kaiken ja lihoi muodottomaksi mätisäkiksi. Syytti vielä minua lihomisestaan! 😂
Otin eron ja oli paras ratkaisu ikinä, harmi etten tehnyt sitä jo aiemmin. Nyt rahat riittää ihan eri tavalla, ei sitä edes tajunnut silloin miten paljon minulla meni miehen takia rahaa! Mies oli hirveän pihi omista rahoistaan mutta minulla yritti aina maksattaa kaikkea. Elämä oli jatkuvaa kituutusta ja miehen kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ex-miehen kanssa vastaavaa käytöstä, mies veti kaikki herkut, leivänpäälliset ja lihat jääkaapista ja jätti mulle ja lapsille tyyliin perunaa ja näkkäriä jäljelle. Ei auttanut mitkään lisämäärien ostot, mies vaan veti täysin pohjattomaan mahaansa kaiken ja lihoi muodottomaksi mätisäkiksi. Syytti vielä minua lihomisestaan! 😂
Otin eron ja oli paras ratkaisu ikinä, harmi etten tehnyt sitä jo aiemmin. Nyt rahat riittää ihan eri tavalla, ei sitä edes tajunnut silloin miten paljon minulla meni miehen takia rahaa! Mies oli hirveän pihi omista rahoistaan mutta minulla yritti aina maksattaa kaikkea. Elämä oli jatkuvaa kituutusta ja miehen kiukuttelua.
Xd
Kuulostaa tutulta. Meidän perheessä isä ostaa itselleen mökille kaljaa usean litran verran. Lapset ja nuoriso saavat sen yhden cokispullon jaettavaksi koko viikonlopuksi. No kun tämä isä on juonnut ne omat kaljat iltamyöhään kun lapset ovat jo nukkumassa niin siirty tietenkin siihen cokikseenja juo sen tyhjäksi. Eli isä juo kaiken ja lapset joutuvat vettä ja maitoa. Jos huomautat tästä niin saat vastaukseksi huutoa.
Saanko arvata ap miehesi on perheensä ainoa lapsi? Noiden keskuudessa löytyy näitä huippuitsekkäitä ihmisiä ihan yllin kyllin.
Riemastuin, kun näin tämän keskustelun etusivulla! Kalevauvalla on tästä aiheesta mahtava renkutus, joka jää tehokkaasti soimaan päähän.
Pieni vinkki, jos jollakin on vielä vanukasongelmaa :) Olen itse vastaavassa tilanteessa laittanut koko satsin jääkaappiin muovipussiin, pussi solmuun ja päälle maalarinteipistä lappu, jossa henkilön nimi. Se on meillä tepsinyt.
Jos niistä on vaikka päiväyksen menossa / menneet.
Syöttäisitkö niitä silloin lapsellesi? Minä ainakin toimin meidän perheessämme jätemyllynä (m. 47v).
Tuttu juttu täällä. Mies syö vaikka lapsen Piltti purkin, jos kotona ei ole jotain hänen mielestään hyvää syötävää. AIna pitää muistuttaa, että ne tietyt ruoat ovat lapselle, eivät miehelle.
Selvä merkki siitä että se pettää sua tai toinen nainen kiikarissa.
Vieläkö vanukkaat häviää jääkaapista?