Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Voin ziisus, vieläkö tätä vanukasjuttua täällä vatvotaan.
No toisaalta tämähän vain osoittaa ettei meillä vallan suuria murheita sittenkään ole jos vanukkaista jaksetaan taittaa peistä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi asia lisää loputtomalle naiset on hulluja -listalle.
Ääni tälle!!!!!
Jos vanukas-juttu on ainoa mikä suhteessa hiertää, niin osta niitä vanukkaita sen verran että miehellekin riittää, ei tarvitse sitten lapsen herkkuja syödä. Ei kai se nyt sen isompi ongelma ole?
Meillä mies on myös yösyöppö ja joskus omat herkut katosivat. Rupesin sitten ostamaan miehelle varuiksi omaa, mieluisaa naposteltavaa ja kappas, jättää nyt meikäläisen suosikit rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieletöntä! Taas kerran hämmästyttää, että tällaisia ihmisiä kulkee tuolla ihan muiden joukossa, en olis ollenkaan tällaisista ongelmista tiennyt ilman av:ta.
Siis ihan järkyttävää jos mies syö jääkaapista sitä mitä itse haluaa, kyllä nyt jokaisen perheenäidin pitää osata laittaa teipit tarvikkeisiin niin mies tietää mitä saa syödä tai mitä ei. Ihan hullu ajatus olis tietysti sallia miehen herkutella vanukkailla, eihän aikuinen enää sellaisia saa syödä kun se on niin epäterveellistä! Siksi ei voi ajatella, että vanukkaita ostais niin, että kaikille halukkaille riittää. Puolukkamehusta puhumattakaan.
Jos joku laholatva syö huvikseen kellon ympäri on aivan sama kuinka paljon niitä on ostettu.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:52"]Joo kyllä on häpeällistä että ihan AIKUINEN MIES syö jotain vanukkaita. Kyllä aikuisen miehen kertakaikkiaan kuuluu pitää kaljasta ja makkarasta.
Huoh. Et nyt ymmärrä. Se syö ne kaikki kerralla tai jättää yhden tai kaksi näön vuoksi..
Ja mies ei noudata mitään ruoka-aikoja, minulle se on ihan sama mutta tyhjentää sitten viikon välipalat yhden yön aikana napaansa. Ja saattaa syödä kaikki banaanit ja ei yhtään mieti että muutkin voi ehkä haluta syödä niitä..
Ja sinä maksat?
Ostakaa niin paljon niitä värikkäitä, että riittää sekä miehelle että lapselle, tää on mun vinkki :) Mä itekin tykkään vanukkaisra, oon siis aikuinen nainen:D
Kuulehan ap, miehesi ei välitä kuin omasta hyvästään. Eli niin kauan kun saa ruokaa ja tussua, ei välitä muusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ap, miehesi ei välitä kuin omasta hyvästään. Eli niin kauan kun saa ruokaa ja tussua, ei välitä muusta.
Ja vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:53"]Miten joku voi syödä fondeja sellaisenaan??????? Minkälainen miehesi on muuten käytöstavoiltaan? Miehesi nimittäin vaikuttaa todella itsekkäältä = lapselliselta. Minkä ikäinen hän on ?
Juu älä kysy noista fondeista, järkytyin itsekin :D Mies on muiden seurassa hyväkäytöksinen, on myyntijohtaja ja tienaa ihan hyvin..käy aina työkavereiden kanssa hyvissä rafloissa puku päällä ja kotona sitten alentuu ihan kersaksi ja itsekkääksi.
Ikää 28 v
Henri T?
Meillä miehen Vanukkaiden syönti loppui kun tajusin ladata jääkaappiin olutta. Nyt on lapselle ja isille omat purkit ja molemmat tyytyväisiä!
Vierailija kirjoitti:
Purkkiin lappu, jos tämä purkki häviää lupaa kysymättä, häviää myös lapsi ja vaimo. Tai: Osta miehelle omat, laita jotkut boksit, missä on nämä saa syödä ja toiseen nämä on lapselle, näitä ei saa syödä.
Mies osaa varmasti itse ostaa omat vanukkaat kun hänelle siitä vaan sanoo. Vai onko osa miehistä niin vajaita että ei mene sanominen perille? Ei saa hyysätä niistä äijistä tuollaisia lapamatoja joille kaupassa käyminen on vaikeaa, miten hemmetissä sellaiset pärjää tuolla työelämässä?
Minulla on yksi tuttava, joka on "suurperheen" lapsi.
Hän syö aina hirmuisella vauhdilla ja kerää pitkin syömistä tarjoiluastioista lisää vaikka lautasella on ruokaa vielä ennestäänkin. On varmaan oppinut lapsuudessa pitämään puolensa eli jäänyt ilman ruuan loppuessa kesken sen lapsikatraan tankkauksessa.
AP:n miehellä taitaa olla saman tapaista taustaa, että syö kun ruokaa löytyy eikä ota huomioon muita perheenjäseniä. Kait sen taipumuksen on huomannut jo seurusteluaikana. Turha nyt valittaa.
Kasvatuksen puutetta. Voihan se olla 4lemmissa 5osiaaliryhmissä muutenkin yleistä, että ei ole ruokatapoja.
Muutama idea:
- osta niin paljon ruokaa ja vanukkaita että ei lopu kesken
- pyydä miestä ostamaan itselleen ne vanukkaat ja mitä nyt haluaa syödä
- pyydä miestä ostamaan erillinen jääkaappi omille ruoilleen
- lukitse jääkaappi jossa on sinun ja lapsesi ruoat ja vanukkaat
Problem solved
Ei kannata kehittää tästä "huomioon ottamisen" syytöksiä, vastakkainasettelua ja pilata suhdetta. Käytännöllinen lähestymistapa ja välttää ristiriitaa, kuten sanoin, riittävästi tavaraa jääkaappiin ja mahdollisesti miehelle oma jääkaappi. Ok?
Autotalliin saappaanvarteen.. Meillä mies syö aina kaiken viearsvaran ihan vähän jättää sitten niinkuin näytiksi. Usein hedelmät on kaikki syöty , kun muut vasta ehtiivät kaivata niitä, juustoa voi mennä vaikka puolikiloa. Autossa on hyviä piilopaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkkiin lappu, jos tämä purkki häviää lupaa kysymättä, häviää myös lapsi ja vaimo. Tai: Osta miehelle omat, laita jotkut boksit, missä on nämä saa syödä ja toiseen nämä on lapselle, näitä ei saa syödä.
Mies osaa varmasti itse ostaa omat vanukkaat kun hänelle siitä vaan sanoo. Vai onko osa miehistä niin vajaita että ei mene sanominen perille? Ei saa hyysätä niistä äijistä tuollaisia lapamatoja joille kaupassa käyminen on vaikeaa, miten hemmetissä sellaiset pärjää tuolla työelämässä?
Ei osaa mies ostaa. Ostohetkellä syöty muuttuu "ei voi olla niin tärkeää" - osastolle.
Heh ap täällä, ei olla enää vuosiin ostettu vanukkaita. Edelleen mies kyllä syö vaikka ja mitä, mutta jos jotain spessua on varattu jääkaappiin (esim.lapsen synttäriherkkuja tai vastaavaa) niin ei koske niihin.
Tiedän että kukaan ei usko että olen ap mutta ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi asia lisää loputtomalle naiset on hulluja -listalle.
Ääni tälle!!!!!
No, tuolla logiikalla: taas yksi asia lisää loputtomalle "miehet ovat sairaalloisen itsekkäitä, typeriä, ylikasvaneita lapsia" -listalle.
Aina vaanko se äijä on öisin siä jääkaapilla?? Laita lukko siihen tai piilota lapsen vanukkaat ja laita näkyville jotain, johon on sekotettu risiiniöljyä. Tai piilotat lämpöseen paikkaan avaamattoman vanukkaan ja si ku se on pilaantunu, niin laitat äijälle syötiksi. Jos ei lopu, heivaa se pihalle.