Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei osta miehille kukkia?

Vierailija
31.10.2020 |

Kysympähän vaan.
Olisi kiva saada kukkia EDES JOSKUS

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene jo ahdistelun puolelle jos toinen sanoo ettei tykkää ja toinen silti jatkaa?

Jos mies sanoo ettei halua kukkia, se on sitten uskottava. Aika inhottavaa olisi aina vaan ostaa miehelle jotain mistä tiedän ettei hän tykkää.

Vierailija
142/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teille naisille voi kuin nauraa. Sukupuolineutraalius my ass. Pysykää myös siellä keittiössä, kun tätä menneisyyttä haluatte kerran jatkaa.

Vaikea siellä keittiössä on pysyä, kun miehet tunkee sinne nykyisin ihan väkisin. 

Omat veljeni ovat kyllä kaikki olleet kovia kokaamaan jo vuosikymmeniä , mutta näyttää, että nämä nykyajan miehet on jo vähän kaikki siirtyneet sinne keittiön puolelle. 

Ei kai nainen nykyään edes huoli miestä, joka ei osaa laittaa ruokaa. Onhan se aika noloo, jos ihminen ei osaa edes kokata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää naiset, kun ette osta kukkia miehelle/miehille.

Kyllä ne miehenkin silmää miellyttää.

Jaa, meillä se löi ne roskiin ja valitti vielä rahantuhlauksesta :(   

Ei kuulema rehuja kaipaa.

Vierailija
144/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä en itse hirveästi välitä kukista. Niitä ostetaan mun mielestä lähinnä tavan vuoksi ja kun ei tiedetä sopivampaakaan.  N55

Juuri näin, nainen voi kyllä ihan vapaasti olla tykkäämättä kukista, mutta mies ei voi tykätä kukista.

Voi taivas, en tiennytkään että naiset on tässäkin asiassa tavattoman pahoja SEKSISTEJÄ!

Alussa kaikki aina on vaikeaa. 50v päästä tällaisille mielipiteille nauretaan, niin kuin nyt nauretaan vanhojen (jos niin vanhoja enää löytyy) mielipiteelle siitä ettei nainen voi haluta käyttää housuja.

Tämä.

Aikaisemmin naurettiin naisille jotka käyttivät housuja julkisesti ja nyt nauretaan sille etteikö muka voisi.

Nyt nauretaan miehille jotka haluavat kukkia ja omassa vanhuudessamme nuoriso pilkkaa meidän ummehtunutta muinaista ajatusmaailmaamme siitä etteikö muka voisi.

Kukaan ei naura miehelle, joka haluaa kukkia. Naurettavaa on syyttää naisia siitä, että miehet haluavat säilyttää äijä-kasvonsa muiden miesten edessä.

No tässä ketjussahan naurettiin.

Vierailija
145/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä en itse hirveästi välitä kukista. Niitä ostetaan mun mielestä lähinnä tavan vuoksi ja kun ei tiedetä sopivampaakaan.  N55

Juuri näin, nainen voi kyllä ihan vapaasti olla tykkäämättä kukista, mutta mies ei voi tykätä kukista.

Voi taivas, en tiennytkään että naiset on tässäkin asiassa tavattoman pahoja SEKSISTEJÄ!

Alussa kaikki aina on vaikeaa. 50v päästä tällaisille mielipiteille nauretaan, niin kuin nyt nauretaan vanhojen (jos niin vanhoja enää löytyy) mielipiteelle siitä ettei nainen voi haluta käyttää housuja.

Tämä.

Aikaisemmin naurettiin naisille jotka käyttivät housuja julkisesti ja nyt nauretaan sille etteikö muka voisi.

Nyt nauretaan miehille jotka haluavat kukkia ja omassa vanhuudessamme nuoriso pilkkaa meidän ummehtunutta muinaista ajatusmaailmaamme siitä etteikö muka voisi.

Siis kuka muka nauraa miehille, jotka haluaa kukkia? Ei kukaan.

Puutarhureissa on iänkaiken ollut paljon miehiä. Ei kasveista/kukista pitävä mies koskaan ole ollut mikään naurunaihe. 

Suuri osa miehistä ei vain piittaa leikkokukista, mutta se ei tarkoita sitä, että jos joku mies niistä kukista tykkää sille naurettaisiin.

Miksi ihnmeesä naurettaisiin?

Vierailija
146/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pääse ekalla tapaamisella pukille, se on naiset jatkossa hyvästi kukille!

Vierailija
147/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teille naisille voi kuin nauraa. Sukupuolineutraalius my ass. Pysykää myös siellä keittiössä, kun tätä menneisyyttä haluatte kerran jatkaa.

Miten kokkailu ja kukat liittyvät toisiinsa? Meillä mies kokkaa. Kysyin siltä muuten äsken, että haluaisiko, että ostan sille joskus kukkia. Vastasi, että miksi, mitä mä niillä teen, eihän niitä pysty syömään.

Että en taida sitten ostaa :D

Tämä.

En ole koskaan ymmärtänyt millä kukkakaupat oikein elää.

N27

Vierailija
148/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei naisille , jotka pukeutui housuihin, naurettu. Päinvastoin, heitä  paheksuttiin . Yksikin mies kertoi vielä 60-luvulla nähneensä pirun, kun oli nähnyt naisen pitkissähousuissa.

Ja koskaan en ole kenenkään naisen nähnyt nauravan miehelle, joka tykkää/haluaa kukkia. Onko tämä nauraminen siis miesten asia? Nauraako miehet toisilleen, jos joku mies haluaa kukkia?

Silloin  ei kannata syyttää naisia tuosta asiasta.

Vierailija
149/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää naiset, kun ette osta kukkia miehelle/miehille.

Kyllä ne miehenkin silmää miellyttää.

Jaa, meillä se löi ne roskiin ja valitti vielä rahantuhlauksesta :(   

Ei kuulema rehuja kaipaa.

Meillä nainen teki noin eli ei pidä muillekaan naisille niitä ostaa.

Vierailija
150/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei naisille , jotka pukeutui housuihin, naurettu. Päinvastoin, heitä  paheksuttiin . Yksikin mies kertoi vielä 60-luvulla nähneensä pirun, kun oli nähnyt naisen pitkissähousuissa.

Ja koskaan en ole kenenkään naisen nähnyt nauravan miehelle, joka tykkää/haluaa kukkia. Onko tämä nauraminen siis miesten asia? Nauraako miehet toisilleen, jos joku mies haluaa kukkia?

Ei muuten naurettu. Sille naurettiin, että tämäkin yritetään vierittää naisten harteille.

Vierailija
151/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei muuten naurettu. Sille naurettiin, että tämäkin yritetään vierittää naisten harteille.

Vaivaudu itse äläkä yritä saada minua raakaamaan.

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä jopa AV:n mittapuulla ihan hulvaton. Ihanko tosissaan joku äijä täällä länkyttää. että naisten PITÄÄ ostaa miehille kukkia?! :D :D :D 

Taitaapi tosin provoilla kun ei taida olla raukalla muutakaan tekemistä... :D

Vierailija
152/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vaivaudu itse äläkä yritä saada minua raakaamaan.

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on kyllä jopa AV:n mittapuulla ihan hulvaton. Ihanko tosissaan joku äijä täällä länkyttää. että naisten PITÄÄ ostaa miehille kukkia?! :D :D :D 

Taitaapi tosin provoilla kun ei taida olla raukalla muutakaan tekemistä... :D

Anteeksi. Nyt en ymmärtänyt.

Vierailija
153/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ostan kukkia enemmän miehelleni, kuin hän minulle, hän tykkää kukista ja on aina iloinen ja otettu kun tuon hänelle kukkia muuten vaan 😊 ❤

Jotkut pitää tätä kummallisena, mutta meidän perheessä sukupuoliroolit onnihan sekaisin muutenkin 😂

Vierailija
154/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kaipaa kukkia vaan suihinottoa.

No ei kyllä sitäkään saa.

Vierailija
155/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei mitään rehuja tartte. Menköön töihin.

Vierailija
156/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa miehet olla ostamatta naisille kukkia. Se on sitä tasa-arvoa mitä naiset haluaa 

Vierailija
157/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko miehet osata kukkia toisilleen?

Voisiko naiset ostaa kukkia toisilleen ilman miehen apua?

Niinhän me ostetaankin, mutta miehet tässä valittaa, miksei naiset osta heille kukkia.

No itse olen kuullut äitini usein valittavan miksei isä osta hänelle kukkia (itse ei voi).

No onpas sinulla saamaton äiti. 

Eiköhän, jos ihan rehellisiä ollaan, naiset ole niitä, jotka kukkakaupat  pystyssä pitävät. Jos mukaan ei lasketa hautajaiskukkia, jotka lienee kukkakauppojen suurimmat tulonlähteet.

Kukkakaupassa kun käy, niin melkein aina asiakkaina näkee vain naisia.

Entäpä jos äidillä on jokin terveydellinen ongelma eikä siksi voi niitä kukkia ostaa. Aina ei ole kyse saamattomuudesta. Törppö.

Jos äiti pystyy puhumaan ja osaa käyttää puhelinta, niin kukkakaupoista saa kukkia ihan kotiovelle toimitettuna.

Vierailija
158/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän nyt meni taas ihan omituiseksi. Tai siis, vielä alkuakin omituisemmaksi.

Minä, nainen, käyn töissä, ostelen kukkia omaksi ilokseni ja toisinaan miehellenikin. Mies saa myös suikkareita. Hän onkin hyvä ja komplekseista vapaa mies, jonka ei jatkuvasti tarvitse miettiä että antoiko tai saiko jompi kumpi nyt hippusen enemmän tai vähemmän. Ja se jos mikä on seksikästä, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
159/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ei halua kukkia, on sovinisteja ja tasa-arvon vastustajia naisvihaajia ja ällöttäviä

Vierailija
160/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän nyt meni taas ihan omituiseksi. Tai siis, vielä alkuakin omituisemmaksi.

Minä, nainen, käyn töissä, ostelen kukkia omaksi ilokseni ja toisinaan miehellenikin. Mies saa myös suikkareita. Hän onkin hyvä ja komplekseista vapaa mies, jonka ei jatkuvasti tarvitse miettiä että antoiko tai saiko jompi kumpi nyt hippusen enemmän tai vähemmän. Ja se jos mikä on seksikästä, sukupuolesta riippumatta.

Ketjun naiset ovat kuulleet viimeksi 80-luvulla kukista vitsailevia miehiä. Johtopäätös = miehille ei saa koskaan ostaa kukkia.

Tässä ketjussa moni nainen sanoo kukkien olevan turhia. Johtopäätös tuoreesta datasta = yksikään nainen ei halua kukkia.

Vai toimiiko se yleistäminen vain miehiin? -eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi