Miksi naiset ei osta miehille kukkia?
Kysympähän vaan.
Olisi kiva saada kukkia EDES JOSKUS
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko miehet osata kukkia toisilleen?
Voisiko naiset ostaa kukkia toisilleen ilman miehen apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me ostetaankin, mutta miehet tässä valittaa, miksei naiset osta heille kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Ja monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä en itse hirveästi välitä kukista. Niitä ostetaan mun mielestä lähinnä tavan vuoksi ja kun ei tiedetä sopivampaakaan. N55
Juuri näin, nainen voi kyllä ihan vapaasti olla tykkäämättä kukista, mutta mies ei voi tykätä kukista.
Voi taivas, en tiennytkään että naiset on tässäkin asiassa tavattoman pahoja SEKSISTEJÄ!
Alussa kaikki aina on vaikeaa. 50v päästä tällaisille mielipiteille nauretaan, niin kuin nyt nauretaan vanhojen (jos niin vanhoja enää löytyy) mielipiteelle siitä ettei nainen voi haluta käyttää housuja.
Tämä.
Aikaisemmin naurettiin naisille jotka käyttivät housuja julkisesti ja nyt nauretaan sille etteikö muka voisi.
Nyt nauretaan miehille jotka haluavat kukkia ja omassa vanhuudessamme nuoriso pilkkaa meidän ummehtunutta muinaista ajatusmaailmaamme siitä etteikö muka voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me ostetaankin, mutta miehet tässä valittaa, miksei naiset osta heille kukkia.
No itse olen kuullut äitini usein valittavan miksei isä osta hänelle kukkia (itse ei voi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän naiset niitä kukkia toisilleen aika ahkerasti ostakin? Harvoin sinne kukkakauppaan miestä mukaan otetaan.
Minä ainakin olen ostanut kukat sen sata kertaa kaupasta ihan ilman miehen apua. Kun tarkemmin ajattelen, en koskaan ole tarvinnut miehen apua kukkien ostossa.
Mies ei luultavasti ole käynyt kukkakaupassa koskaan. Tai ehkä silloin, kun on valittu kukat jonkun hautaseppeleeseen.
Minä ostin tänään kukkia miehelleni. Ihan muuten vain. Ei tuo kovin innostunut ollut niistä, mutta väliäkös sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen kuullut äitini usein valittavan miksei isä osta hänelle kukkia (itse ei voi).
No onpas sinulla saamaton äiti.
Eiköhän, jos ihan rehellisiä ollaan, naiset ole niitä, jotka kukkakaupat pystyssä pitävät. Jos mukaan ei lasketa hautajaiskukkia, jotka lienee kukkakauppojen suurimmat tulonlähteet.
Kukkakaupassa kun käy, niin melkein aina asiakkaina näkee vain naisia.
Hävetkää naiset, kun ette osta kukkia miehelle/miehille.
Kyllä ne miehenkin silmää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä en itse hirveästi välitä kukista. Niitä ostetaan mun mielestä lähinnä tavan vuoksi ja kun ei tiedetä sopivampaakaan. N55
Juuri näin, nainen voi kyllä ihan vapaasti olla tykkäämättä kukista, mutta mies ei voi tykätä kukista.
Voi taivas, en tiennytkään että naiset on tässäkin asiassa tavattoman pahoja SEKSISTEJÄ!
Alussa kaikki aina on vaikeaa. 50v päästä tällaisille mielipiteille nauretaan, niin kuin nyt nauretaan vanhojen (jos niin vanhoja enää löytyy) mielipiteelle siitä ettei nainen voi haluta käyttää housuja.
Tämä.
Aikaisemmin naurettiin naisille jotka käyttivät housuja julkisesti ja nyt nauretaan sille etteikö muka voisi.
Nyt nauretaan miehille jotka haluavat kukkia ja omassa vanhuudessamme nuoriso pilkkaa meidän ummehtunutta muinaista ajatusmaailmaamme siitä etteikö muka voisi.
Kukaan ei naura miehelle, joka haluaa kukkia. Naurettavaa on syyttää naisia siitä, että miehet haluavat säilyttää äijä-kasvonsa muiden miesten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Siis kuka muka nauraa miehille, jotka haluaa kukkia? Ei kukaan.
Puutarhureissa on iänkaiken ollut paljon miehiä. Ei kasveista/kukista pitävä mies koskaan ole ollut mikään naurunaihe.
Suuri osa miehistä ei vain piittaa leikkokukista, mutta se ei tarkoita sitä, että jos joku mies niistä kukista tykkää sille naurettaisiin.
Miksi ihnmeesä naurettaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas sinulla saamaton äiti.
Eiköhän, jos ihan rehellisiä ollaan, naiset ole niitä, jotka kukkakaupat pystyssä pitävät. Jos mukaan ei lasketa hautajaiskukkia, jotka lienee kukkakauppojen suurimmat tulonlähteet.
Kukkakaupassa kun käy, niin melkein aina asiakkaina näkee vain naisia.
Entäpä jos äidillä on jokin terveydellinen ongelma eikä siksi voi niitä kukkia ostaa. Aina ei ole kyse saamattomuudesta. Törppö.
Miksi edes naisille ostetaan kukkia? Inhoan niitä! Mekin saatiin surunvalittelukukkia, suoraan roskiin laitettiin. Ei kukat mitään lohduta! Haisee vaan koti hirveälle.
Mutta he ostaa miehille sukkia.
Tuli mieleen kun luin otsakkeen hieman väärin. Monet sukkaparit olen naisilta saanu. En pysty edes hahmottamaan kuinka monet. Kiitos niistä naisille!
Ei teille naisille voi kuin nauraa. Sukupuolineutraalius my ass. Pysykää myös siellä keittiössä, kun tätä menneisyyttä haluatte kerran jatkaa.
Olen ostanut aikoinaan treffikumppanilleni kukkia. Hän oli ilahtuneen yllättynyt. Miehen napinläpeen kukka päätyi ja ilta romanttisiin tunnelmiin...
Vierailija kirjoitti:
Ei teille naisille voi kuin nauraa. Sukupuolineutraalius my ass. Pysykää myös siellä keittiössä, kun tätä menneisyyttä haluatte kerran jatkaa.
Miten kokkailu ja kukat liittyvät toisiinsa? Meillä mies kokkaa. Kysyin siltä muuten äsken, että haluaisiko, että ostan sille joskus kukkia. Vastasi, että miksi, mitä mä niillä teen, eihän niitä pysty syömään.
Että en taida sitten ostaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ei naisille , jotka pukeutui housuihin, naurettu. Päinvastoin, heitä paheksuttiin . Yksikin mies kertoi vielä 60-luvulla nähneensä pirun, kun oli nähnyt naisen pitkissähousuissa.
Ja koskaan en ole kenenkään naisen nähnyt nauravan miehelle, joka tykkää/haluaa kukkia. Onko tämä nauraminen siis miesten asia? Nauraako miehet toisilleen, jos joku mies haluaa kukkia?
Silloin ei kannata syyttää naisia tuosta asiasta.
Mun mies ei ole koskaan halunnut hänelle ostettavan kukkia. Eikä kortteja. Eikä oikeastaan lahjojakaan, ellen sitten keksi ostaa jotain, mitä hän todella haluaa, mikä on harvinaista, koska hän ei ikinä pyydä. Hän on hyvin käytännönläheinen, ja koska kukista ei ole mitään hyötyä (ilo ei ole sama kuin hyöty), ne jäävät ostamatta. Äidilleen sentään ostaa syntymäpäivänä.
Joten, meillä on kukkia vain, kun minä ostan niitä itseni iloksi. Kai ne nätiltä näyttää miehenkin mielestä, vaikkei hän niitä koskaan toivokaan.