Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida
Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois
Kommentit (2583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petturiporsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.
Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla
Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
-päättää toisten rahoista
-päättää toisten lapsiluvusta
Naiset saa myös vaarantaa henkensä synnytyksessä, repeillä pahastikin ja jopa kuolla. Ja mieslapsonen kitisee, kun voi joutua maksamaan minimielarit kun ehdoin tahdoin panee paljaalla jotakin mt-ongelmaiseksi hyvin tietämäänsä. Voi kyynel :D
Naisen valinta.
Miehen ei valinta.
Ai mies ei valitse panna paljaalla? :D Miten tyhmä voit olla.
Ei pane paljaalla.
Panee kortsulla ja luottaa vuosia yhdessä olleeseen puolisoonsa.
Vaikkei pitäisi.
Montako viestiä samasta pitää kirjoittaa että sinunkin tyhmät aivot tajuavat?
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa tapauksissa äärimmäisen vaikea todistaa. Kun ne pillerit oikeasti pettää joskus vaikka käyttäisi miten huolella, ja sitten esim. vatsatauti tai muut lääkkeet voi heikentää tehoa. Tai nainen voi yksinkertaisesti unohtaa.
Itselläni pillerit petti, otin kaikki aina ajallaan, en syönyt lääkkeitä eikä ollut vatsatautia tms. Niin siinä vain kävi, että olin 18v ja raskaana.
En todellakaan halunnut raskautua silloisesta seksisuhteestani. Mies veti kilarit, syytti minua asiasta, eikä uskonut minua kun kerroin pillereiden pettäneen.
No, tein abortin ennen raskausviikkoa 7.
Ehkäisyksi otin sittemmin kuparikierukan.
Nykyään olen kolmen lapsen äiti, ja kaikki raskaudet alkaneet tyyliin heti kun otin kierukan pois :D
Nykyään olen myös se, joka puolustaa näitä "pillerit ei toiminut" - naisia, mutta tuomitsen rankasti ne, jitka VALEHTELEVAT asiasta kumppanilleen! Se on väärin. Lapsen yrittämiseen tulee olla molempien suostumus! Lisäksi aiheuttavat huonoa mainetta heille, joilla ehkäisy oikeasti pettää! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi kriminalisoida.
Mikään ehkäisy ei ole 100%
Silti sen poisjättämisestä tulee yhteisesti sopia. Jos pillerit jättää pois sanomatta toiselle, on se rikos. Sellaisia rikoksia tapahtuu paljon. Kondomin poisjättäminen on rikos myös.T.nainen
Ongelma on vaan se miten se tahallisuus todistetaan. Onko sulla tähän keino, jolla nää rikostapaukset erotetaan vahinkotapausten joukosta? Vai saako kaikki vahingossa raskaaksi tulleet naiset automaattisesti tuomion?
Ihan samoin kuin suotumuksen puute. Oikeus päättää kumman tarinaa pitää uskottavampana, jos ei muita todisteita ole. Ei kai se syyttömänä tuomituksi tuleminen ole naiselle sen vaarallisempaa kuin miehellekään?
Tahallisuudesta ei ole mitään todisteita suurimmassa osassa tapauksista. Tuomiota ei siis tule. Pelkästään se, että mies sanoo naisen ihan varmasti huijaavan ei ole mikään todiste. Oikeus toteaa, että nainen voi huijata, mutta voi myös olla kyse ihan vahingosta. Koska kummastakaan ei ole näyttöä, niin tuomio on luettava syytetyn eduksi. Eli naista ei tuomita. Ihan turha kriminalisoida pillerien tahallista pois jättämistä, koska se ei johda tuomioon. Toisi tulleessaan vain kuluja.
Lisäksi lainsäätäjä katsoo, että ihmiset vois ihan itse hoitaa nää intiimiasiansa. Ei aikuisia ihmisiä tarvi holhota kuin pikkulapsia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2476610/tyttoystava_raskaana_valehteli_s...
https://www.vauva.fi/keskustelu/1091365/ketju/salaa_raskaaksi
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/te-jotka-salaa-raskaaksi.1907073/
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin
https://www.vauva.fi/keskustelu/2886915/avovaimo-taas-raskaana
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/ajoitus-ja-seksi/camilla-jatti-...
No miehen vika aina jos nainen valehtelee, koska voi käyttää myös kortsua.
Sama pätee muihinkin asioihin.
Aikuinen ottaa aina lapsesta vastuun vaikka lapsi valehtelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan pitää sitä kortsua päällä niin ei tarvitse miettiä käyttääkö se nainen pillereitä varmasti vai ei.
Ja mistä tiedät onko pillerit jäänyt pois vai onko vaan jäänyt toimimatta? Ei pillerit mikään 100% ehkäisy ole.
Voihan se kortsukin vahingossa lipsahtaa pois.
Jep voi, se yksi tuomittu tilanne oli kuitenkin muistaakseni sellainen että mies oli yrittänyt paljaalla. Kun ei saanut niin kortsun kanssa mutta yritti ottaa kesken pois mutta nainen kielsi. Ja sitten olikin ottanut pois naisen huomaamatta.
En kyllä ymmärrä miten tuo saatiin oikeudessa todistettua, tuskinpa oli muita paikalla todistamassa. Tai mistä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää housut jalassa, jos ei osaa käyttää kumia. Jos hulluja panee, kantaa seuraukset, enemmän kuin reilua.
Tämä.
Samoin pysyy lasten isän kanssa yhdessä, jos lapsia tekee. Kukaan ei pakota isäksi kelpaamattomia n*ssimaan. Kannat seuraukset, enemmän kuin reilua.
Tää.
Miksi niitä hulluja miehiä panee ja niiden kanssa lisääntyy jos ei niiden kanssa kestä loppuelämää? Tunnen mäkin yhen yh:n (erosi, ei leski).
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia on hyvä toimenpide estämään sellaiset tapaukset.
Ei ole. Se vaikeuttaa huomattavasti lasten hankintaa myöhemmin elämässä. Vähän sama kuin ainoa ehkäisy naisille olisi sterilisaatio.
Ei minusta lasten ole tärkeää olla toivottuja, kunhan itse saan mitä haluan.
Niin! Onhan se silloin toivottu! Minun toivomuslistalla ihminen liikakansoitettuun polttopalloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.
Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla
Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Miehet saa halutessaan käyttää aina kondomia. Silloin miehet päättävät itse rahoistaan ja lapsiluvustaan.
Miten vaikea teidän on tätä tajuta?
Jaa.
On täällä saatu lukea niin monesti pillereiden salaa poisjättämisestä, painostuksesta, ulinalla näännyttämisestä, kortsun puhkomisesta, aktin jälkeen kortsun väärinpäin sisälleen kääntämisestä ja muusta tolkuttoman sairaasta paskasta.
Mutta provoahan se on kaikki. Jokikinen tapaus.
Tai sitten: mitäs läksi panemahan! Ni! Ois vaa pitänyt ne housut jalassa niin kuin muijat tekee, jos eivät lapsia halua. Tai mitäs jätti ehkäisyn muijan vastuulle. Mitäs luotti yhdessä sovittuun! Ni! Ei oo pakko olla IDIOOTTI...
Muistutan jälleen miehiä, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Pakkoko se on aina panna hedelmällisessä iässä olevaa naista, jos ei lapsia halua?
Vierailija kirjoitti:
Muistutan jälleen miehiä, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Pakkoko se on aina panna hedelmällisessä iässä olevaa naista, jos ei lapsia halua?
Tämä.
Toivottavasti minua ei kukaan pane ennen vaihdevuosia, eikä ketään muutakaan ennen niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Miehet saa halutessaan käyttää aina kondomia. Silloin miehet päättävät itse rahoistaan ja lapsiluvustaan.
Miten vaikea teidän on tätä tajuta?
Jaa.
On täällä saatu lukea niin monesti pillereiden salaa poisjättämisestä, painostuksesta, ulinalla näännyttämisestä, kortsun puhkomisesta, aktin jälkeen kortsun väärinpäin sisälleen kääntämisestä ja muusta tolkuttoman sairaasta paskasta.
Mutta provoahan se on kaikki. Jokikinen tapaus.
Tai sitten: mitäs läksi panemahan! Ni! Ois vaa pitänyt ne housut jalassa niin kuin muijat tekee, jos eivät lapsia halua. Tai mitäs jätti ehkäisyn muijan vastuulle. Mitäs luotti yhdessä sovittuun! Ni! Ei oo pakko olla IDIOOTTI...
Mies voi pitää kondomin koko ajan hallussaan. Jälkeenpäin mies ottaa kondomin mukaansa, täyttää sen kuumalla vedelle ja katsoo, onko siinä reikiä. Hullu nainen saa vaikka syödä sen jälkeenpäin, mutta eläviä siittiöitä ei sieltä enää irtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisella olekaan oikeutta omaan ruumiiseensa?
Se ei ulotu toiselle valehtelemiseen
Mutta jos sinua painostettaisiin käyttämään sellaisia lääkkeitä, joita et itse halua käyttää, niin ehkä hyvinkin kokisit että sinun oikeutesi valehteluun on tärkeämpi kuin toisen oikeus painostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia on hyvä toimenpide estämään sellaiset tapaukset.
Ei ole. Se vaikeuttaa huomattavasti lasten hankintaa myöhemmin elämässä. Vähän sama kuin ainoa ehkäisy naisille olisi sterilisaatio.
No eihän se ole miehelle ainoa ehkäisy? Naisille näitä ehkäisyjä on kyllä moniakin, mutta mikään niistä ei ole sellainen, että se ei saisi naisen luonnollista hormonitasapainoa järkkymään. Miehet eivät viitsi edes sitä vaaratonta kortsua käyttää. Pankaa toki. Mutta kestäkää seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Pilaat kaikkien naisten maineen tuolla.
Kyllä minä haluan seksiä jo nyt vaikka olen vielä hedelmällisessä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksissä mies tekee toisen ihmisen raskaaksi, nainen itsensä.
Onhan siinä eroa.
Ja molemmista tulee elatusvelvollisia ja biologisia vanhempia.
Ja vain toisen keho hoitaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisella olekaan oikeutta omaan ruumiiseensa?
Se ei ulotu toiselle valehtelemiseen
Mutta jos sinua painostettaisiin käyttämään sellaisia lääkkeitä, joita et itse halua käyttää, niin ehkä hyvinkin kokisit että sinun oikeutesi valehteluun on tärkeämpi kuin toisen oikeus painostamiseen.
Mitäh?
Millaisessa suhteessa oikein olet? Miksi?
Et saa parempaa..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi kriminalisoida.
Mikään ehkäisy ei ole 100%
Silti sen poisjättämisestä tulee yhteisesti sopia. Jos pillerit jättää pois sanomatta toiselle, on se rikos. Sellaisia rikoksia tapahtuu paljon. Kondomin poisjättäminen on rikos myös.T.nainen
Ongelma on vaan se miten se tahallisuus todistetaan. Onko sulla tähän keino, jolla nää rikostapaukset erotetaan vahinkotapausten joukosta? Vai saako kaikki vahingossa raskaaksi tulleet naiset automaattisesti tuomion?
Ihan samoin kuin suotumuksen puute. Oikeus päättää kumman tarinaa pitää uskottavampana, jos ei muita todisteita ole. Ei kai se syyttömänä tuomituksi tuleminen ole naiselle sen vaarallisempaa kuin miehellekään?
Tahallisuudesta ei ole mitään todisteita suurimmassa osassa tapauksista. Tuomiota ei siis tule. Pelkästään se, että mies sanoo naisen ihan varmasti huijaavan ei ole mikään todiste. Oikeus toteaa, että nainen voi huijata, mutta voi myös olla kyse ihan vahingosta. Koska kummastakaan ei ole näyttöä, niin tuomio on luettava syytetyn eduksi. Eli naista ei tuomita. Ihan turha kriminalisoida pillerien tahallista pois jättämistä, koska se ei johda tuomioon. Toisi tulleessaan vain kuluja.
Lisäksi lainsäätäjä katsoo, että ihmiset vois ihan itse hoitaa nää intiimiasiansa. Ei aikuisia ihmisiä tarvi holhota kuin pikkulapsia.
Ei suostumuksen puutteestakaan ole todisteita kuin todella harvoin. Toisen mukaan suostumusta ei ollut ja toisen mukaan oli. Tuolla ei näyttöä perusteella ei tästäkään voisi koskaan tuomiota tulla. Ei se ihan niinkään mene. Oikeus arvioi onko jomman kumman kertomus uskottavampi ja antaa tuomion sen perusteella. Tai sitten todetaan, että ei ota selvää ja tuomiota ei tule.
Voihan se kortsukin vahingossa lipsahtaa pois.