Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo TAAS raskaana

Vierailija
01.06.2017 |

No niin, ennen kuin saarna alkaa, että mitäs harrastitte seksiä niin eikö jokainen toisiaan rakastava pari harrasta seksiä aina välillä? Eli ne kommentit voi jättää kokonaan pois. Ja "no olisit käyttänyt kondomia", niin voi kuulkaa, olisin halunnut, mutta avovaimo halusi syödä pillereitä kun ne "pitivät ihon hyvänä" ja hän ei itse tykkää kondomeista.

Eli taas olisi vauva tulossa. Kolmas lapsi. Ensimmäisen jälkeen puhuttiin, että pidetään vähän taukoa kun silloin olin opiskeluissa loppusuoralla ja avovaimo ei edes puolessa välissä. Silloinkin käytiin keskustelua ehkäisystä, mutta ilmeisesti e-pillerit oli paras vaihtoehto.

Noo siitä meni jonkun aikaa kun tuli iloinen uutinen "meille tulee vauva". Ensin olin vähän hämmentynyt, että miten pillerit taas pettivät. Sitten tietysti olin onnellinen, koska rakastan noita riiviöitä. Taas syntymän jälkeen keskusteltiin ehkäisystä ja sanoin selvästi, että ei oikeasti pärjätä kolmen kanssa kun minä olen ainoa jolla on vakiduuni ja onhan tämä välillä rankkaa.

No nyt sitten viime viikolla taas.. Raskaana ollaan. Pillerit petti, oli avovaimon selitys. Tiedän, että täällä minut teurastetaan, mutta voikohan olla? Olen kyllä kysynyt suoraan, että onko hän muistanut/halunnut ottaa pillerit. Vastauksena on ollut tuhahtelua ja huutoa.

Toki tämäkin lapsi otetaan rakkaudella vastaan, mutta jos sieltä neljäskin tulee vielä niin... En pysty.

Pelottaa, että toinen tekee tämän tahalleen. Välillä tuntuu, että haluaa varmistaa etten ole lähdössä mihinkään.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia.

Vierailija
2/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan tahallisuutta. Joko konsoli tai vasektomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä poika kumia.

Vierailija
4/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut tietoinen vallitsevista olosuhteista etkä olisi suostunut seksiin, jos olisit tiennyt, vai mitä? Kyseessä saattaa hyvinkin olla raiskaus.

Vierailija
5/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee salaa putkienkatkaisu, ja katso milloin seuraava lapsi ilmaantuu. Sitten johtopäätökset.

Vierailija
6/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahalliselta kuulostaa.

Vierailija
7/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee salaa putkienkatkaisu, ja katso milloin seuraava lapsi ilmaantuu. Sitten johtopäätökset.

Haha, siinä olisikin selittämistä vaimolla! 😂

Vierailija
8/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä uskoit tuohon selitykseen, että pitää ihoa hyvänä? Selvästi jättänyt pillerit ottamatta. Avovaimolta tosi typerä temppu.

Vierailija
9/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kyllä kevyesti kytkintä tuossa tilanteessa.

Vierailija
10/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan miettii kuinka hyväuskoinen hölmö voi mies olla ja aina se silti yllättää. Mistä niitä vauvoja oikein tulee?

Vierailija
11/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäähän ne pillerit jos niitä ei ota.

Ja sinuakaan ei näytä tuo lasten putkahtelu haittaavan. Tuskin kukaan tuollaista katselisi jos ei ihan oikeasti haluaisi lisää lapsia. No teet vaan reippaana töitä, että rahat riittää.

Vierailija
12/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea avovaimolle että neljännen lapsen saaminen olisi juuri nyt täysi katastrofi. Ja koska olette näköjään sen verran hedelmällisiä ettei ehkäisyn toimivuuden varaan voi laskea mitään niin ilmoita että seksin harrastaminen loppuu nyt ja se jatkuu sitten kun aika on otollinen neljännelle.

Katso mikä on avovaimon reaktio.

Vierailija
13/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida voida luottaa lasten äitiin.

Vierailija
14/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet varma, ettet halua enää lisää lapsia, tee vasektomia. Avovaimo voi jatkaa "pillerien syömistä ihon takia", jos haluaa.

Ja tahalliselta huolimattomuudelta kuulostaa.

Vierailija
15/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän halusi juuri pillerit eikä vaikka paljon vaivattomampaa hormonikierukkaa? En mäkään ole aina muistanut ottaa pillereitä ajallaan, ja siksi vaihdoin kierukkaan mikä ei riipu mun muistamisesta. Ahdisti kun usein joutui ottamaan myöhässä jne. Kerroin kyllä yleensä miehelle, jos näin oli käynyt vähänkin kriittiseen aikaan, niin että tiesi varoa (huolettomana miehenä ei silti yleensä halunnut kondomia). Mutta jotkut tulee helpommin raskaaksi kuin toiset. 

Vierailija
16/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttämään ehkäisyä: kumia tai miesten hormonaalista, jos et halua lapsia. Keskenkasvuista vierittää syy muiden niskoille. Sinähän se nait - kai? Vai naapurinko ne on? Ei sinua väkisin otettu?

Pillerit ei ole 100 % suoja.

Vierailija
17/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kyllähän se pahalta kuulostaa... Olisiko parisuhdeterapian aika, jossa puolueettoman ihmisen kanssa asia selvitettäisiin? Vaikka ei olisikaan tahallinen unohdus, niin epäilys siitä jäytää sinua aina. Jos taas oli tahallinen, niin asia pitää selvittää. Edes lasten takia kannattaa yrittää, vaikka päätyisittekin eroon. Väestöliitto ja kirkko tarjoaa pariterapiaa ilmaiseksi.

Itse ainakin unohtelen ottaa pillerit jatkuvasti ja meillä usein on käytössä tuplaehkäisy sen takia. Vahinkoja ei ole tapahtunut. Kaikille ihmisille pillerit vaan eivät sovi.

Vierailija
18/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo voi jatkaa pillereiden syöntiä, mutta kannattaa teidän jatkossa käyttää kyllä kortsuakin, koska noi pillerit on kaksi kertaa pettäneet.

Ja onnea!

Vierailija
19/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea isukille! Seksi tuottaa vauvoja (kertaa biologian kirjat).

Vierailija
20/135 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole sattumoisin Savonlinna/Rantasalmen suunnalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi