E-kirja, äänikirja vai nidottu kirja?
Kommentit (10)
Todella hyvät kirjat haluan ekirjana, jotta voi lukea omaan tahtiin. Muita voi ottaa äänikirjana kuunneltavaksi liikkeessä. Supermegahyvän kirjan ehkä ostaisin edelleen niteenä, ei ole niitä kyllä viimeaikoina näkynyt.
Nidottu. Toisena vaihtoehtona äänikirja jota voi kuunnella torkkuessa tai lenkillä. Yhtäkään ekirjaa en halua elämässäni lukea ellei ole pakko. Silmät sulaa kun tuijottaa ruutua tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Nidottu. Toisena vaihtoehtona äänikirja jota voi kuunnella torkkuessa tai lenkillä. Yhtäkään ekirjaa en halua elämässäni lukea ellei ole pakko. Silmät sulaa kun tuijottaa ruutua tuntikausia.
Ekirjoille pitää siis olla eink lukulaite, kuten kindle tms. Silloin ruutu on kuin paperi, eikä rasita.
Tosssa on muuten ihan hemmetin mielenkiintoisia kirjoja tullut kuten se karhuryhmä ja sitten se naisen tarina joka elii moottoripyöräkerhossa ja se rikollisryhmän jotajan tarina joka tuli uskooon. Kaikki aion lukea. Sitten on se psykiatri lauerman kirja niiin sekin kiiinnostaa. Minuua kiiinnostaa erilaisten ihmisten tariinat joiden elämä ei ole olllut helppoa, syyt ja seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Tosssa on muuten ihan hemmetin mielenkiintoisia kirjoja tullut kuten se karhuryhmä ja sitten se naisen tarina joka elii moottoripyöräkerhossa ja se rikollisryhmän jotajan tarina joka tuli uskooon. Kaikki aion lukea. Sitten on se psykiatri lauerman kirja niiin sekin kiiinnostaa. Minuua kiiinnostaa erilaisten ihmisten tariinat joiden elämä ei ole olllut helppoa, syyt ja seuraukset.
Mä enn ole edes vielä lukenut dostojevskin rikos ja rangaistuusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä enn ole edes vielä lukenut dostojevskin rikos ja rangaistuusta.
Muaa kinnnostaa eritoten ihmisen mieli ja miksi ihminen toimiiii kuten se toimiii.
Kotona luen nidottuja kirjoja ja töissä äänikirjoja kuulokkeista. Olen kuunnellut äänikirjana sellaisiakin joita en olisi ehkä fyysisenä kirjana jaksanut lukea
Vierailija kirjoitti:
Kotona luen nidottuja kirjoja ja töissä äänikirjoja kuulokkeista. Olen kuunnellut äänikirjana sellaisiakin joita en olisi ehkä fyysisenä kirjana jaksanut lukea
Etkö tee töitä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tee töitä töissä?
Ihan sujuvasti onnistuu työt samaan aikaan. En ole asiakaspalvelutyössä
Nidottu.