Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida
Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois
Kommentit (2583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutan jälleen miehiä, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Pakkoko se on aina panna hedelmällisessä iässä olevaa naista, jos ei lapsia halua?
Pilaat kaikkien naisten maineen tuolla.
Kyllä minä haluan seksiä jo nyt vaikka olen vielä hedelmällisessä iässä.
Minä en ole, mutta haluan silti seksiä. Enkä tule raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kriminalisoida mutta naiset jotka tekisi niin vetoaisi hormoniheittelyihin ja unohduksiin, ei myönnä tahallisuutta
Luuletko että miehet myöntää tahallisuuden kumin poisotosta? Ei tarvitse, tuomio voi tulla silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi tähän keskusteluun on nyt taas raiskikset sotkettu...
Tyypillistä naisten strategiaa, nostetaan kepin nokkaan joku täysin eri asia, ja siten yritetään valkopestä omia syntejä
Jo ylä-asteen terveystiedon tunneilla oltiin puhuttu kondomeista. Miten aikuisilla miehillä tuntuu unohtuvan takavuosien opit? Kumi elimeen tai lykit flesua.
Irtosuhteissa tämä selvää, jo ihan tautienkin takia. Mutta mites parisuhteessa;
-jorma, miksi ihmeessä laitat kondomin? Taudithan on testattu ja minä syön pillereitä.
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.Onko miehelle ihan mahdottomuus selittää asia niin, että koska pillerit eivät ole täysin varmoja, niin käytetään tuplaehkäisyä varmuuden vuoksi? Sen sijaan on ihan pakko sanoa kaikki mahdollisimman loukkaavasti. Tosin sinun tyylillä ehkäisyteho on 100%.
Kuinka usein kondomi hajoaa?
Eli naisten ehkäisy on turhaa, koska ei ole 100% varma ja ilmeisesti kyseisillä lääkeaineilla on useasti sivuvaikutuksia.
Eli parisuhteessa, jos yhteisesti lasta ei haluta, on miehen huolehdittava ehkäisystä. Siis kondomi tai vasektomia.
Nämä "omin päin raskaaksi" tarinat lienevät myös urbaanilegendoja.
Pillerit voi pettää ja kondomi hajota, mutta on tosi huonoa tuuria, että ne sattuu just saman kierron aikaan just silloin, kun naisella on mahdollista tulla raskaaksi. Tuplaehkäisy on pelkästään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petturiporsija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.
Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla
Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
-päättää toisten rahoista
-päättää toisten lapsiluvusta
Miehet saa halutessaan käyttää aina kondomia. Silloin miehet päättävät itse rahoistaan ja lapsiluvustaan.
Miten vaikea teidän on tätä tajuta?
Jaa.
On täällä saatu lukea niin monesti pillereiden salaa poisjättämisestä, painostuksesta, ulinalla näännyttämisestä, kortsun puhkomisesta, aktin jälkeen kortsun väärinpäin sisälleen kääntämisestä ja muusta tolkuttoman sairaasta paskasta.
Mutta provoahan se on kaikki. Jokikinen tapaus.
Tai sitten: mitäs läksi panemahan! Ni! Ois vaa pitänyt ne housut jalassa niin kuin muijat tekee, jos eivät lapsia halua. Tai mitäs jätti ehkäisyn muijan vastuulle. Mitäs luotti yhdessä sovittuun! Ni! Ei oo pakko olla IDIOOTTI...
Mies voi pitää kondomin koko ajan hallussaan. Jälkeenpäin mies ottaa kondomin mukaansa, täyttää sen kuumalla vedelle ja katsoo, onko siinä reikiä. Hullu nainen saa vaikka syödä sen jälkeenpäin, mutta eläviä siittiöitä ei sieltä enää irtoa.
Tämä.
Puolisoon ei tule koskaan luottaa.
Luuletko että miehet haluaa käyttää kortsua tai että naiset pystyisivät estämään sen käyttämättömyyden?
Jos muija on raskaana, se on 100% miehen syy.
Vierailija kirjoitti:
Muijien kanssa voi käydä noin
Minä tiedän miehen, joka valehteli naisystävälleen, ettei voi saada lapsia, on tutkittu. Voiko edes tulla mieleen jonkun valehtelevan tuollaisesta asiasta?
Nyt tiedän, että voi. Seurauksena naiselle todellinen yllätysraskaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.
Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla
Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Miehet saa halutessaan käyttää aina kondomia. Silloin miehet päättävät itse rahoistaan ja lapsiluvustaan.
Jaa.
On täällä saatu lukea niin monesti pillereiden salaa poisjättämisestä, painostuksesta, ulinalla näännyttämisestä, kortsun puhkomisesta, aktin jälkeen kortsun väärinpäin sisälleen kääntämisestä ja muusta tolkuttoman sairaasta paskasta.
Tai sitten: mitäs läksi panemahan! Ni! Ois vaa pitänyt ne housut jalassa niin kuin muijat tekee, jos eivät lapsia halua. Tai mitäs jätti ehkäisyn muijan vastuulle. Mitäs luotti yhdessä sovittuun! Ni! Ei oo pakko olla IDIOOTTI...
Mies voi pitää kondomin koko ajan hallussaan. Jälkeenpäin mies ottaa kondomin mukaansa, täyttää sen kuumalla vedelle ja katsoo, onko siinä reikiä. Hullu nainen saa vaikka syödä sen jälkeenpäin, mutta eläviä siittiöitä ei sieltä enää irtoa.
Tämä.
Pysy sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Jaa.
Tämä.
Pysy sinkkuna.
Ja kaikki nämä jotka neuvovat pysymään kortsun seurassa aktin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijien kanssa voi käydä noin
Minä tiedän miehen, joka valehteli naisystävälleen, ettei voi saada lapsia, on tutkittu. Voiko edes tulla mieleen jonkun valehtelevan tuollaisesta asiasta?
Nyt tiedän, että voi. Seurauksena naiselle todellinen yllätysraskaus!
Minä tiedän naisia, jotka valehtelivat syövänsä pillereitä (=eivät syöneet pillereitä).
Seurauksena todellisia "yllätys"raskauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisten strategiaa, nostetaan kepin nokkaan joku täysin eri asia, ja siten yritetään valkopestä omia syntejä
Jo ylä-asteen terveystiedon tunneilla oltiin puhuttu kondomeista. Miten aikuisilla miehillä tuntuu unohtuvan takavuosien opit? Kumi elimeen tai lykit flesua.
-jorma, miksi ihmeessä laitat kondomin? Taudithan on testattu ja minä syön pillereitä.
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.Eletään suhteessa missä kumpikaan ei luota.. Joillekin sopisi varantojen rajoissa maksulliset. Tosin nekin vaatii kortsua.
Suomalaiset miehet maksavat jopa siitä, ettei tarvitse käyttää kondomia prostituoidun kanssa. Näistä tulee paljon tartuntoja Suomeen. Ja voi näistä lapsikin syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen tunnista itsensä tästä joka näin on tehnyt.
Ja sitten vauhkoo siitä että pillereiden teho ei ole 100% ;)
(niin kuin ei olekaan, poikimishulluilla teho on noin 10%)
Silti teidän pitää pökkiä poikimishulluja naisia ilman kondomia. Miksi?
Eikös tässä ketjussa ollut että myös kondomin kanssa on huijattu.
Miten se on mahdollista, kun kondomi on koko ajan miehen hallussa?
Luotti puolisoonsa? :D
Sen kommentin kirjoittaja taisi puhua muijasta. Kyseessä oli siis satunnainen naistuttavuus.
Ei ollut satunnainen. Oltiin kyllä keskusteltu lapsista, mutten ymmärtänyt että minun "ei" ei merkitse mitään.
Mikset käyttänyt kumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.Eletään suhteessa missä kumpikaan ei luota.. Joillekin sopisi varantojen rajoissa maksulliset. Tosin nekin vaatii kortsua.
Suomalaiset miehet maksavat jopa siitä, ettei tarvitse käyttää kondomia prostituoidun kanssa. Näistä tulee paljon tartuntoja Suomeen. Ja voi näistä lapsikin syntyä.
Tämä. Mutta naiset eivät valehtele pillereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen tunnista itsensä tästä joka näin on tehnyt.
Ja sitten vauhkoo siitä että pillereiden teho ei ole 100% ;)
(niin kuin ei olekaan, poikimishulluilla teho on noin 10%)
Silti teidän pitää pökkiä poikimishulluja naisia ilman kondomia. Miksi?
Eikös tässä ketjussa ollut että myös kondomin kanssa on huijattu.
Miten se on mahdollista, kun kondomi on koko ajan miehen hallussa?
Luotti puolisoonsa? :D
Sen kommentin kirjoittaja taisi puhua muijasta. Kyseessä oli siis satunnainen naistuttavuus.
Ei ollut satunnainen. Oltiin kyllä keskusteltu lapsista, mutten ymmärtänyt että minun "ei" ei merkitse mitään.
Mikset käyttänyt kumia?
Käytinhän...
Lue viestit joita lainaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia plus kortsu. Ettekä hyppää kenen tahansa matkaan.
Vasektomia? Jospa ei halua lasta juuri tähän hetkeen, tähän elämäntilanteeseen tai tämän naisen kanssa mutta varmasti joskus myöhemmin?
Ihan järkyttävää miten täällä on naisten mielestä ihan ok hankkiutua raskaaksi silloin kun itse haluaa ja siitä voi sitten vielä syyllistää miestä kun ei käyttänyt kumia
Kuinka moni teistä kanssasiskoista tyytyisi miehen kommenttiin ”ollaanhan me asuttu yhdessä jo vuosia mut laitan mä silti tän kumin ihan kaiken varalle”. Olisiko eka ajatus ”aww, se haluaa tuplasuojata” vai ”se on pettänyt” tai ” mitä ihmettä, eikö se luota ton vertaa”
Toi on ihan hyvä pointti ja hauska osoitus siitä, että sinänsä hyvä neuvo ei toimi käytännössä.
Meillä vaimo pitää selvästi vähemmän kondomista kuin minä. Jos olisi joku keino sen välttämiseksi ja silti kaivaisin sen esiin... Huvittaa ajatuskin..
Meillä on aina ollut käytössä tuplaehkäisy silloin, kun raskaus ei ole ollut toivottu vaihtoehto. Ei mitään ongelmaa asian kanssa meistä kummallakaan. Mikä tässä muilla mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.Onko miehelle ihan mahdottomuus selittää asia niin, että koska pillerit eivät ole täysin varmoja, niin käytetään tuplaehkäisyä varmuuden vuoksi? Sen sijaan on ihan pakko sanoa kaikki mahdollisimman loukkaavasti. Tosin sinun tyylillä ehkäisyteho on 100%.
Eli naisten ehkäisy on turhaa, koska ei ole 100% varma ja ilmeisesti kyseisillä lääkeaineilla on useasti sivuvaikutuksia.
Eli parisuhteessa, jos yhteisesti lasta ei haluta, on miehen huolehdittava ehkäisystä. Siis kondomi tai vasektomia.
Pillerit voi pettää ja kondomi hajota, mutta on tosi huonoa tuuria, että ne sattuu just saman kierron aikaan just silloin, kun naisella on mahdollista tulla raskaaksi. Tuplaehkäisy on pelkästään järkevää.
Mutta olenko ymmärtänyt oikein, että joillakin naisilla pillerit aiheuttavat alapään kuivumista,
jolloin on suurempi riski kortsun hajoamiselle?
Ratkaisu - eiheteroseksi. Ei pelkoa raskaudesta. Tulevaisuuden ilmiö enenevässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia plus kortsu. Ettekä hyppää kenen tahansa matkaan.
Vasektomia? Jospa ei halua lasta juuri tähän hetkeen, tähän elämäntilanteeseen tai tämän naisen kanssa mutta varmasti joskus myöhemmin?
Ihan järkyttävää miten täällä on naisten mielestä ihan ok hankkiutua raskaaksi silloin kun itse haluaa ja siitä voi sitten vielä syyllistää miestä kun ei käyttänyt kumia
Kuinka moni teistä kanssasiskoista tyytyisi miehen kommenttiin ”ollaanhan me asuttu yhdessä jo vuosia mut laitan mä silti tän kumin ihan kaiken varalle”. Olisiko eka ajatus ”aww, se haluaa tuplasuojata” vai ”se on pettänyt” tai ” mitä ihmettä, eikö se luota ton vertaa”
Toi on ihan hyvä pointti ja hauska osoitus siitä, että sinänsä hyvä neuvo ei toimi käytännössä.
Meillä vaimo pitää selvästi vähemmän kondomista kuin minä. Jos olisi joku keino sen välttämiseksi ja silti kaivaisin sen esiin... Huvittaa ajatuskin..Meillä on aina ollut käytössä tuplaehkäisy silloin, kun raskaus ei ole ollut toivottu vaihtoehto. Ei mitään ongelmaa asian kanssa meistä kummallakaan. Mikä tässä muilla mättää?
No meillä:
Nainen: Munkin mielestä ilman kortsua tuntuu paremmalta
Mies: Ei se niin paljon paremmalta tunnu kun on iso. Ei kun käytetään kortsua varuiks jos oot epäluotettava. Ja muutenkin.. tuplaehkäsy.
Nainen: Ai et luota muhun? Kioski menee kiinni.
Mies: 🙄
Nainen: *yrittää pistää sisään ilman kortsua*
Mies: *ei anna*
Pannaan kortsulla.
Mies ei vahdi kortsua ja se menee takaisin naisen sisään vessassa.
Mitäs panee hulluja. Sama kuin nämä joilla lapsia ja tekis mieli erota: ette eroa, ei ollut pakko panna hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on tullut kokeiltua kolikon molempia puolia, niin ainakin prot ovat edellyttäneet kondomin käyttöä päinvastoin kuin normaalit baarista löydetyt "irmelit", joille on ollut yksi ja sama onko kumia vai ei.
Ja ei, kyseessä eivät ole olleet ne alimman sosiaaliluokan baarikärpäset vaan ihan akateemisiin asti.
Mutta kaikesta huolimatta oma terveys on se tärkein ja en ole riskileikkeihin lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olenko ymmärtänyt oikein, että joillakin naisilla pillerit aiheuttavat alapään kuivumista,
jolloin on suurempi riski kortsun hajoamiselle?
Keksi parempi pilleri niin saat tekemistä lisääntymisen tilalle?