Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida
Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois
Kommentit (2583)
Miksi palstapeikot tätä asiaa suree? Ei ne pääse kyllin lähelle naista kuitenkaan. Nytkin paasaamassa täällä, lauantai-iltana keski-ikäisten naisten seurassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän oman elämänsä naistentautien erikoislääkäri, Nobel-palkittu avaruuskirurgi siellä taas laukoo totuuksiaan? Olen itse tullut raskaaksi pillereistä huolimatta. Enkä edes ollut ripulissa.
Et ole, koska se on yhtä todennäköistä kuin jäädä henkiin oltuaan 3 viikkoa veden alla hengittämättä...
Sinun tarinasi on ihan varmasti sama kuin kaikilla muillakin joilla pilleri ”petti”.
Yksinkertaisesti unohdit taikka ”unohdit” ottaa sen, seuraavana päivänä kun huomasit tämän, heitit sen syömättömän pilsun vessan pönttöön (rikoksen jäljet peitetty), ja kun sitten tulit aikanaan raskaaksi, valehtelit häpeilemättä kaikille, ja loppujen lopuksi takerruit valheeseen niin patologisesti, että jauhat samaa mantraa täälläkin
OK. Oletko koulutukseltasi gynekologi, vai johonkin toiselle alalle suuntautunut lääkäri? Tutkijatohtori joka on väitellyt naisten e-pillereistä? Jos et, voit pitää t u r p a s i kiinni. Sinä et tiedä e-pillereistä yhtään mitään. Aivokääpiö.
Minulla on itse asiassa suurempi moraalinen oikeus lyödä rumpua tästä aiheesta kuin sinulla...
Syy?
No yksinkertaisesti siksi että se edustaa totuutta.
Sinä sen sijaan ylläpidät valhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen tunnista itsensä tästä joka näin on tehnyt.
Ja sitten vauhkoo siitä että pillereiden teho ei ole 100% ;)
(niin kuin ei olekaan, poikimishulluilla teho on noin 10%)
Silti teidän pitää pökkiä poikimishulluja naisia ilman kondomia. Miksi?
Eikös tässä ketjussa ollut että myös kondomin kanssa on huijattu.
Miten se on mahdollista, kun kondomi on koko ajan miehen hallussa?
Luotti puolisoonsa? :D
Sen kommentin kirjoittaja taisi puhua muijasta. Kyseessä oli siis satunnainen naistuttavuus.
Itse ainakin puhun itsestäni muijana ja emättimestäni emättimenä.
N27
Millä nimellä sinun miehesi sinua sanoo? Siitähän tässä on kyse. Kauanko olette olleet naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kommentin kirjoittaja taisi puhua muijasta. Kyseessä oli siis satunnainen naistuttavuus.
Ei ollut satunnainen. Oltiin kyllä keskusteltu lapsista, mutten ymmärtänyt että minun "ei" ei merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän oman elämänsä naistentautien erikoislääkäri, Nobel-palkittu avaruuskirurgi siellä taas laukoo totuuksiaan? Olen itse tullut raskaaksi pillereistä huolimatta. Enkä edes ollut ripulissa.
Et ole, koska se on yhtä todennäköistä kuin jäädä henkiin oltuaan 3 viikkoa veden alla hengittämättä...
Sinun tarinasi on ihan varmasti sama kuin kaikilla muillakin joilla pilleri ”petti”.
Yksinkertaisesti unohdit taikka ”unohdit” ottaa sen, seuraavana päivänä kun huomasit tämän, heitit sen syömättömän pilsun vessan pönttöön (rikoksen jäljet peitetty), ja kun sitten tulit aikanaan raskaaksi, valehtelit häpeilemättä kaikille, ja loppujen lopuksi takerruit valheeseen niin patologisesti, että jauhat samaa mantraa täälläkin
OK. Oletko koulutukseltasi gynekologi, vai johonkin toiselle alalle suuntautunut lääkäri? Tutkijatohtori joka on väitellyt naisten e-pillereistä? Jos et, voit pitää t u r p a s i kiinni. Sinä et tiedä e-pillereistä yhtään mitään. Aivokääpiö.
Minulla on itse asiassa suurempi moraalinen oikeus lyödä rumpua tästä aiheesta kuin sinulla...
Syy?
No yksinkertaisesti siksi että se edustaa totuutta.
Sinä sen sijaan ylläpidät valhetta
Mikset sitten yhdessäkään kommentissasi ole puhunut sen puolesta, että miesten kannattaa käyttää kondomia ihan jokaisella yhdyntäkerralla?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.
Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla
Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.
Vierailija kirjoitti:
Seksissä mies tekee toisen ihmisen raskaaksi, nainen itsensä.
Onhan siinä eroa.
Ja molemmista tulee elatusvelvollisia ja biologisia vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Millä nimellä sinun miehesi sinua sanoo? Siitähän tässä on kyse. Kauanko olette olleet naimisissa?
Vaimona puhuu, tai käyttää etunimeä. 10 v naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Täh? Muijat on muijia. Minusta vain se että pissaan istualtaan ei velvoita minua loukkaantumaan kaikesta.
Muija on normaali sana eikä miksikään halventavaksi tai juntiksi määritelty muualla kuin omissa naisaivoissa.
Miespuoliset ystävänikin kutsuvat naisia monilla synonyymeillä, mm. naisiksi tai muijiksi. Kuten itsekin, ja miehiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Olet 27-vuotias ja ollut 10 vuotta naimisissa? Joka tapauksessa sinä voit nimittää itseäsi millä nimellä haluat, se ei kuulu tähän ketjuun.
Eikö naisella olekaan oikeutta omaan ruumiiseensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Olet 27-vuotias ja ollut 10 vuotta naimisissa? Joka tapauksessa sinä voit nimittää itseäsi millä nimellä haluat, se ei kuulu tähän ketjuun.
Vastaatko itsellesi? En kirjoittanut tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Täh? Muijat on muijia. Minusta vain se että pissaan istualtaan ei velvoita minua loukkaantumaan kaikesta.
Muija on normaali sana eikä miksikään halventavaksi tai juntiksi määritelty muualla kuin omissa naisaivoissa.
Miespuoliset ystävänikin kutsuvat naisia monilla synonyymeillä, mm. naisiksi tai muijiksi. Kuten itsekin, ja miehiä myös.
He siis nimittävät omia vaimojaan muijiksi? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.
Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla
Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.
Tää.
Miehet saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
Naiset saa:
-panna
-pitää housut jalassaan
-päättää toisten rahoista
-päättää toisten lapsiluvusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Vastaatko itsellesi? En kirjoittanut tuota.
Minä en vastaa itselleni, mutta jos kysyn kysymyksen tietyltä ihmiseltä, tässä tapauksessa N27:lta, oletan vastauksen olevan häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tuttavatapauksen jossa ihan tietoisesti nainen valehteli kumppanille että joo ehkäisen mutta sitten plops tuli lapsi. Sitten pari erosi ja nyt sama muija toisen miehen kanssa ja kappas sama kuvio, paksuna on.
Ei mitenkään plops, vaan kumpikin mies tieten tahtoen päästi siemenensä naiseen - ihan vapaaehtoisesti.
Et sä nyt vain voi sanoa noin tässä tapauksessa, koska nainen oli valehdellut näille miehille että ottaa pillereitä vaikka ei ottanut. Kyllä itsekin tuntisit itsesi kusetetuksi (olettaen että olet nainen) jos mies sanoisi sinulle että on ottanut sterilisaation mutta ei sitten olekaan totta. Valehtelu on ihan yhtä p-skaa teki sen mies tai nainen.
Nainen, joka uskoo miehen väitettä, on yksinkertaisesti tyhmä. Parisuhteessa kyllä huomaa, jos mies on käynyt vasektomiassa.
Huomaa miten? Toki tiesin parisuhteessa ollessani miehen vasektomian jälkeen ettei sen hetkeen seksiä voida harrastaa. Ei sitä kuitenkaan tällä hetkellä enää mitenkään vehkeen ulkomuodosta huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi kriminalisoida.
Mikään ehkäisy ei ole 100%
Silti sen poisjättämisestä tulee yhteisesti sopia. Jos pillerit jättää pois sanomatta toiselle, on se rikos. Sellaisia rikoksia tapahtuu paljon. Kondomin poisjättäminen on rikos myös.T.nainen
Ongelma on vaan se miten se tahallisuus todistetaan. Onko sulla tähän keino, jolla nää rikostapaukset erotetaan vahinkotapausten joukosta? Vai saako kaikki vahingossa raskaaksi tulleet naiset automaattisesti tuomion?
Ihan samoin kuin suotumuksen puute. Oikeus päättää kumman tarinaa pitää uskottavampana, jos ei muita todisteita ole. Ei kai se syyttömänä tuomituksi tuleminen ole naiselle sen vaarallisempaa kuin miehellekään?
Olen lukenut koko ketjun ja miesten vastaukset siihen mikseivät käytä kondomia on mielestäni olleet
- vaimo inhoaa kondomin käyttöä seksissä (joko luotat vaimo huolehtimaan ehkäisyyn, et harrasta yhdyntää hänen kanssasi tai eroat) valitse noista. Sellaista vaihtoehtoa ei luonto eikä laki tarjoa että haluan naida paljaalla ilman että joutuisin vastaamaan seurauksista jos raskaus alkaa
- nainen tulkitsisi sen epäluottamuksensa. Alkuvaiheessa kondomi luonnollista jo tautien takia ja täällä on useammassa viestissä kerrottu miten asian voi esittää kauniisti eikä naista syyttämällä esim tahdon olla varma ettei tule raskautta niin käytettään tuplaehkäisyä kiitos. Jos nainen ei suostu tähän niin ei yhdyntää lainkaan tai eroa.
Nyt olisi hyvä kuulla miksi miehet ei siis halua osaltaan varmistaa ehkäisyä kun selkeästi tuntuvat olevan ehkäisyn ammattilaisia ja kyseenalaistavat jopa lääkäreiden ja tutkijoiden tietotaidon pillereiden suhteen.
Vain tyhmät naiset käyttävät e-pillereitä. Kannattaa harkita kahdesti, ruiskuttaako sellaiseen sukunsa koodia...