Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida

Vierailija
30.10.2020 |

Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois

Kommentit (2583)

Vierailija
361/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen tunnista itsensä tästä joka näin on tehnyt.

Ja sitten vauhkoo siitä että pillereiden teho ei ole 100% ;)

(niin kuin ei olekaan, poikimishulluilla teho on noin 10%)

Silti teidän pitää pökkiä poikimishulluja naisia ilman kondomia. Miksi?

Eikös tässä ketjussa ollut että myös kondomin kanssa on huijattu.

Miten se on mahdollista, kun kondomi on koko ajan miehen hallussa?

Luotti puolisoonsa? :D

Sen kommentin kirjoittaja taisi puhua muijasta. Kyseessä oli siis satunnainen naistuttavuus.

Ei ollut satunnainen. Oltiin kyllä keskusteltu lapsista, mutten ymmärtänyt että minun "ei" ei merkitse mitään.

Mikset käyttänyt kumia?

Käytinhän...

Lue viestit joita lainaat.

Saitko lapsen? Ethän vain ole kostanut hänelle kumppanisi toimintaa?

Vierailija
362/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on hyvä toimenpide estämään sellaiset tapaukset.

Ei ole. Se vaikeuttaa huomattavasti lasten hankintaa myöhemmin elämässä. Vähän sama kuin ainoa ehkäisy naisille olisi sterilisaatio.

No eihän se ole miehelle ainoa ehkäisy? Naisille näitä ehkäisyjä on kyllä moniakin, mutta mikään niistä ei ole sellainen, että se ei saisi naisen luonnollista hormonitasapainoa järkkymään. Miehet eivät viitsi edes sitä vaaratonta kortsua käyttää.  Pankaa toki. Mutta kestäkää seuraukset.

Itse olen naisena voimaton estämään kortsun käyttämättömyyden, koska makaan selälläni (sanon että syön pillereitä, en syö).

Se on luonnonvalintaa, jos mies ei tajua että valehtelen ja huolehdi kortsusta (se on aina oltava mutta itse en pysty huolehtimaan).

Onneksi sentään saan mieheltä ja valtiolta elatuksen sen jälkeen.

Mitä ihmettä horiset? Ei nainen saa elatusta keneltäkään, olipa raskaana tai ei. Mahdollinen lapsi toki (ehkä) saa elatusapua isältään, mutta ei sekään koko elatusta.

Jotain tolkkua noihin provoihinkin, vaikutatte raukat tyhmemmiltä kuin oikeasti olettekaan. (Pliis, sanokaa että näin on, että kukaan ei oikeesti IHAN noin tyhmä ole kuin mitä sinäkin esität...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia plus kortsu. Ettekä hyppää kenen tahansa matkaan.

Vasektomia? Jospa ei halua lasta juuri tähän hetkeen, tähän elämäntilanteeseen tai tämän naisen kanssa mutta varmasti joskus myöhemmin?

Ihan järkyttävää miten täällä on naisten mielestä ihan ok hankkiutua raskaaksi silloin kun itse haluaa ja siitä voi sitten vielä syyllistää miestä kun ei käyttänyt kumia

Kuinka moni teistä kanssasiskoista tyytyisi miehen kommenttiin ”ollaanhan me asuttu yhdessä jo vuosia mut laitan mä silti tän kumin ihan kaiken varalle”. Olisiko eka ajatus ”aww, se haluaa tuplasuojata” vai ”se on pettänyt” tai ” mitä ihmettä, eikö se luota ton vertaa”

Toi on ihan hyvä pointti ja hauska osoitus siitä, että sinänsä hyvä neuvo ei toimi käytännössä.

Meillä vaimo pitää selvästi vähemmän kondomista kuin minä. Jos olisi joku keino sen välttämiseksi ja silti kaivaisin sen esiin... Huvittaa ajatuskin..

Meillä on aina ollut käytössä tuplaehkäisy silloin, kun raskaus ei ole ollut toivottu vaihtoehto. Ei mitään ongelmaa asian kanssa meistä kummallakaan. Mikä tässä muilla mättää?

No meillä:

Nainen: Munkin mielestä ilman kortsua tuntuu paremmalta

Mies: Ei se niin paljon paremmalta tunnu kun on iso. Ei kun käytetään kortsua varuiks jos oot epäluotettava. Ja muutenkin.. tuplaehkäsy.

Nainen: Ai et luota muhun? Kioski menee kiinni.

Mies: 🙄

Nainen: *yrittää pistää sisään ilman kortsua*

Mies: *ei anna*

Pannaan kortsulla.

Mies ei vahdi kortsua ja se menee takaisin naisen sisään vessassa.

Mitäs panee hulluja. Sama kuin nämä joilla lapsia ja tekis mieli erota: ette eroa, ei ollut pakko panna hulluja.

No teillä ei vaikuteta henkisesti niin kypsiltä, että seksiä kannattaisi harrastaa muuten kuin oman käden kanssa. Kumpikaan teistä.

Vierailija
364/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisella olekaan oikeutta omaan ruumiiseensa?

Se ei ulotu toiselle valehtelemiseen

Mutta jos sinua painostettaisiin käyttämään sellaisia lääkkeitä, joita et itse halua käyttää, niin ehkä hyvinkin kokisit että sinun oikeutesi valehteluun on tärkeämpi kuin toisen oikeus painostamiseen.

Mitäh?

Millaisessa suhteessa oikein olet? Miksi?

Et saa parempaa..?

En ole minkäänlaisessa suhteessa.

Vierailija
365/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä on pelkkiä tyhmiä provoja.

"Naisten vika se ei ole jos hän valhetelee."

Ei kai kukaan oikeasti ole _noin_ tyhmä?

Vierailija
366/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia? Jospa ei halua lasta juuri tähän hetkeen, tähän elämäntilanteeseen tai tämän naisen kanssa mutta varmasti joskus myöhemmin?

Ihan järkyttävää miten täällä on naisten mielestä ihan ok hankkiutua raskaaksi silloin kun itse haluaa ja siitä voi sitten vielä syyllistää miestä kun ei käyttänyt kumia

Kuinka moni teistä kanssasiskoista tyytyisi miehen kommenttiin ”ollaanhan me asuttu yhdessä jo vuosia mut laitan mä silti tän kumin ihan kaiken varalle”. Olisiko eka ajatus ”aww, se haluaa tuplasuojata” vai ”se on pettänyt” tai ” mitä ihmettä, eikö se luota ton vertaa”

Toi on ihan hyvä pointti ja hauska osoitus siitä, että sinänsä hyvä neuvo ei toimi käytännössä.

Meillä vaimo pitää selvästi vähemmän kondomista kuin minä. Jos olisi joku keino sen välttämiseksi ja silti kaivaisin sen esiin... Huvittaa ajatuskin..

Meillä on aina ollut käytössä tuplaehkäisy silloin, kun raskaus ei ole ollut toivottu vaihtoehto. Ei mitään ongelmaa asian kanssa meistä kummallakaan. Mikä tässä muilla mättää?

No meillä:

Mies: Ei se niin paljon paremmalta tunnu kun on iso. Ei kun käytetään kortsua varuiks jos oot epäluotettava. Ja muutenkin.. tuplaehkäsy.

Pannaan kortsulla.

Mitäs panee hulluja. Sama kuin nämä joilla lapsia ja tekis mieli erota: ette eroa, ei ollut pakko panna hulluja.

No teillä ei vaikuteta henkisesti niin kypsiltä, että seksiä kannattaisi harrastaa muuten kuin oman käden kanssa. Kumpikaan teistä.

Varsinkaan mies. Jos nainen tuli raskaaksi niin 100% miehen syy tuossa.

Vierailija
367/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petturiporsija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.

Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla

Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.

Tää.

Miehet saa:

-panna

-pitää housut jalassaan

Naiset saa:

-panna

-pitää housut jalassaan

-päättää toisten rahoista

-päättää toisten lapsiluvusta

Miehet saa halutessaan käyttää aina kondomia. Silloin miehet päättävät itse rahoistaan ja lapsiluvustaan.

Miten vaikea teidän on tätä tajuta?

Jaa.

On täällä saatu lukea niin monesti pillereiden salaa poisjättämisestä, painostuksesta, ulinalla näännyttämisestä, kortsun puhkomisesta, aktin jälkeen kortsun väärinpäin sisälleen kääntämisestä ja muusta tolkuttoman sairaasta paskasta.

Mutta  provoahan se on kaikki. Jokikinen tapaus.

Tai sitten: mitäs läksi panemahan! Ni! Ois vaa pitänyt ne housut jalassa niin kuin muijat tekee, jos eivät lapsia halua. Tai mitäs jätti ehkäisyn muijan vastuulle. Mitäs luotti yhdessä sovittuun! Ni! Ei oo pakko olla IDIOOTTI...

Mies voi pitää kondomin koko ajan hallussaan. Jälkeenpäin mies ottaa kondomin mukaansa, täyttää sen kuumalla vedelle ja katsoo, onko siinä reikiä. Hullu nainen saa vaikka syödä sen jälkeenpäin, mutta eläviä siittiöitä ei sieltä enää irtoa.

Tämä.

Puolisoon ei tule koskaan luottaa.

Tämä.

Vierailija
368/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia on hyvä toimenpide estämään sellaiset tapaukset.

Ei ole. Se vaikeuttaa huomattavasti lasten hankintaa myöhemmin elämässä. Vähän sama kuin ainoa ehkäisy naisille olisi sterilisaatio.

No eihän se ole miehelle ainoa ehkäisy? Naisille näitä ehkäisyjä on kyllä moniakin, mutta mikään niistä ei ole sellainen, että se ei saisi naisen luonnollista hormonitasapainoa järkkymään. Miehet eivät viitsi edes sitä vaaratonta kortsua käyttää.  Pankaa toki. Mutta kestäkää seuraukset.

Itse olen naisena voimaton estämään kortsun käyttämättömyyden, koska makaan selälläni (sanon että syön pillereitä, en syö).

Se on luonnonvalintaa, jos mies ei tajua että valehtelen ja huolehdi kortsusta (se on aina oltava mutta itse en pysty huolehtimaan).

Onneksi sentään saan mieheltä ja valtiolta elatuksen sen jälkeen.

Mitä ihmettä horiset? Ei nainen saa elatusta keneltäkään, olipa raskaana tai ei. Mahdollinen lapsi toki (ehkä) saa elatusapua isältään, mutta ei sekään koko elatusta.

Jotain tolkkua noihin provoihinkin, vaikutatte raukat tyhmemmiltä kuin oikeasti olettekaan. (Pliis, sanokaa että näin on, että kukaan ei oikeesti IHAN noin tyhmä ole kuin mitä sinäkin esität...)

Näimpä. Äidit eivät nykyään saa mitään verotukea kun se on kaikki leikattu.

Ja naiset sitä paitsi maksavat suurimman osan tämän maan veroista. Teitä typeriä miehiä ei tarvita mihinkään. Voisitte edes huolehtia ehkäisystä mutta ette psyty siihenkään.

Ette mihinkää¨ääään

Vierailija
369/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen osalta oikein suhteen aikana pakottaa lapsia haluava nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä vuosikausia siksi, ettei halua itse käyttää kondomia, vaikkei halua lapsia? Tällaisessa tilanteessa ei välttämättä ole mikään ihme, että toinen kyllästyy kuvioon ja heivaa pillerit.

Tässä on koko ajan puhuttu siitä että nainen lopettaa ehkäisyn kertomatta miehelle. Ei siitä että mies pakottaisi naisen käyttämään ehkäisyä että pääsee itse vetelemään paljaalla

Johon on annettu vastaus. Ei ota naista tai jos haluaa ottaa niin katselee vanhoja rouvia.

Tää.

Miehet saa:

-panna

-pitää housut jalassaan

Naiset saa:

-panna

-pitää housut jalassaan

Miehet saa halutessaan käyttää aina kondomia. Silloin miehet päättävät itse rahoistaan ja lapsiluvustaan.

Jaa.

On täällä saatu lukea niin monesti pillereiden salaa poisjättämisestä, painostuksesta, ulinalla näännyttämisestä, kortsun puhkomisesta, aktin jälkeen kortsun väärinpäin sisälleen kääntämisestä ja muusta tolkuttoman sairaasta paskasta.

Tai sitten: mitäs läksi panemahan! Ni! Ois vaa pitänyt ne housut jalassa niin kuin muijat tekee, jos eivät lapsia halua. Tai mitäs jätti ehkäisyn muijan vastuulle. Mitäs luotti yhdessä sovittuun! Ni! Ei oo pakko olla IDIOOTTI...

Mies voi pitää kondomin koko ajan hallussaan. Jälkeenpäin mies ottaa kondomin mukaansa, täyttää sen kuumalla vedelle ja katsoo, onko siinä reikiä. Hullu nainen saa vaikka syödä sen jälkeenpäin, mutta eläviä siittiöitä ei sieltä enää irtoa.

Tämä.

Yhteenkään ihmiseen ei kannata luottaa.

Vierailija
370/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää.

Miehet saa:

-panna

-pitää housut jalassaan

Naiset saa:

-panna

-pitää housut jalassaan

Jaa.

Tämä.

Yhteenkään ihmiseen ei kannata luottaa.

Ei niin. Varsinkaan omaan puolisoon. Niitä vaan pannaan.

Vierailija
371/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus täällä on sairasta porukkaa. Taitaa taas olla näiden ”seksi ja ihmissuhteet teorian tasolla tuttua, käytännön kokemus tosin puuttuu molemmista” -hemmojen kokoontumisajot. Onko laudalla tylsää?

Vierailija
372/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä:

Pannaan kortsulla.

Toi mies ja nainen kuulostaa kumpikin yhtä tyhmiltä.

Nämä järjestään tuntuu lisääntyvän..

Vierailija
373/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi myös käyttää kortsua. Mikään ehkäisy ei ole 100%. Voi myös pitää ne housut jalassaan.

Jos ei mitään näistä tee, voin ihan hyvin tiineyttää itseni niillä huippugeeneillä kun haluan, niin että hupsista vaan.

Vierailija
374/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä täällä lisääntyy? Haloo! Puhutaan kuin eläisimme pikemminkin Afrikassa.

Vierailija
375/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö muidenkin reseptilääkkeiden salaa pois jättäminen puolison tietämättä kriminalisoida yhtä lailla? Tilisi on nollilla etkä siksi voi ottaa verenpainelääkkeitäsi -> sinut viedään suoraan vankilaan.

Vierailija
376/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ikinä ollut näin paljon ihmisiä.

Mutta toisaalta ihmisiä ei voi ikinä olla liikaa.

Vierailija
377/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö muidenkin reseptilääkkeiden salaa pois jättäminen puolison tietämättä kriminalisoida yhtä lailla? Tilisi on nollilla etkä siksi voi ottaa verenpainelääkkeitäsi -> sinut viedään suoraan vankilaan.

On taas verrannollinen 🙄

Vierailija
378/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas verrannollinen 🙄

Miten niin ei ole? Eiköhän jokaisella ole oikeus itse päättää mitä lääkevalmisteita käyttää ellei sitten satu olemaan pakkohoidossa tai holhouksen alaisena.

Vierailija
379/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas verrannollinen 🙄

Miten niin ei ole? Eiköhän jokaisella ole oikeus itse päättää mitä lääkevalmisteita käyttää ellei sitten satu olemaan pakkohoidossa tai holhouksen alaisena.

Tämä. 

Jokaisella on oikeus valehdella.

Vierailija
380/2583 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas verrannollinen 🙄

Tämä. 

Jokaisella on oikeus valehdella.

Ei ole. Sen sijaan ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään asioista. Siitä ei ole velvollisuutta kertoa toisille, vaikka se onkin hyvien tapojen mukaista.

Sen on kannerttava vastuuta ehkäisystä, joka todella haluaa olla varma siitä ettei lapsia tule.