Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffit: mies hyvännäköinen, minä en! Miten valmistautua pakkeihin?

Vierailija
09.02.2014 |

Olen tapaamassa nettimiestä, joka ei ole ulkoisesti samassa sarjassa kanssani :( Hän on (ainakin kuvan perusteella) pitkä, hoikka ja hyväkuntoinen. Minä taas olen lyhyt, ylipainoinen ja huonokuntoinen. Minusta hän on nähnyt vain kasvokuvan, mutta olen suorin sanoin kertonut olevani lihava. Miten tsemppaan itseni torjuntaan?

Muuten olemme "samaa tasoa": molemmilla samantasoinen koulutus ja työpaikka, molemmilla omistusasunto, auto ym. ulkoista, meillä on yksi sama harrastus, jossa minä olen itse asiassa saamieni tietojen mukaan parempi, suhdehistoriamme on samankaltainen. Minä olen 5 vuotta nuorempi, se lienee plussa minulle. Mutta ulkoisesti olemme kovin erilaisia.

Olen tullut torjutuksi NIIIIN monta kertaa ulkonäköni takia, etten jaksa uskoa, että tämä mies olisi erilainen. Olen kyllä laihduttamassa ja paino onkin pudonnut rauhalliseen tahtiin, mutta olen edelleen todella ylipainoinen (bmi 39). Toki voi olla, että mies on valehdellut kaiken itsestään, mutta toistaiseksi mennään näillä tiedoilla ja nyt yritän rohkaista itseni tapaamiseen ja valmistautua torjuntaan :(

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:16"]

mikset kerro että bmi 39 . me esmes saadaa nyt täällä realistinen kuva tilanteesta tolla tiedolla

[/quote]

Itse kerroin painavani 110 kg miehelle, hän halusi tavata minut silti. Kun tulin paikalle hän jäi suu auki katsomaan minua. Lopulta sano, että odotti jotain mörssäriä, joka tulee kahden pizzan kanssa. Sanoi vielä, että ei ikinä usko, että painan 110 kg. Rinnanympärys on minulla 80 rintaliiveissä. Valtava perse ja valtavat rinnat (K). (toki mahaakin, mut ei niin paljon, kun moni luulis painon kuultuani.

Vierailija
82/85 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Treffeillä käyty kahdesti. Mies oli luonnossakin hyvännäköinen eikä ainakaan näyttänyt säikähdystään jos minua pelästyi. Eka kahvittelu meni ihan mukavasti ja sovimme saman tien menevämme katsomaan yhden näyttelyn toisena päivänä. Tämän toisen tapaamisen lopuksi totesimme yksimielisesti, että eiköhän tämä ollut tässä. Kumpaakaan ei kiinnostanut tarpeeksi.

Ihan hyvä fiilis jäi ainakin mulle. Kiva mies, mutta jollekin muulle. Nyt sitten uutta matoa koukkuun :) Tulin lenkiltä hetki sitten, joten ehkä jossain vaiheessa ruumiinrakenteen kuvauskin muuttuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko ap on ollut treffeillä?

Vierailija
84/85 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos oikeasti olet päättänyt, että ne kilot lähtee ja pysyy poissa, voit kertoa treffiseurallesi että on parempi jos hän tapaa sinut BMI 39 ja sitten hoikistut alle BMI 25 seuraavan kahden vuoden kuluessa. Päinvastaisesta on kokemusta, ja se on paljon ikävämpi miehelle kuin hoikistuva kumppani.

Vierailija
85/85 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reippaasti vaan ap! Eihän sitä ikinä tiedä, ei ne läskit kaikkia miehiä karkota. Itellä BMI 32, ja löysin viime vuonna ihanan miehen, nyt ollaan avoliitossa ja synkkaa vaan käsittämättömän hyvin. Oon myös laihduttanut jo 15 kg, rauhallista tahtia mut eihän tässä oo kiire mihinkään. Tsemppiä myös sun laihdutukseen!