Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffit: mies hyvännäköinen, minä en! Miten valmistautua pakkeihin?

Vierailija
09.02.2014 |

Olen tapaamassa nettimiestä, joka ei ole ulkoisesti samassa sarjassa kanssani :( Hän on (ainakin kuvan perusteella) pitkä, hoikka ja hyväkuntoinen. Minä taas olen lyhyt, ylipainoinen ja huonokuntoinen. Minusta hän on nähnyt vain kasvokuvan, mutta olen suorin sanoin kertonut olevani lihava. Miten tsemppaan itseni torjuntaan?

Muuten olemme "samaa tasoa": molemmilla samantasoinen koulutus ja työpaikka, molemmilla omistusasunto, auto ym. ulkoista, meillä on yksi sama harrastus, jossa minä olen itse asiassa saamieni tietojen mukaan parempi, suhdehistoriamme on samankaltainen. Minä olen 5 vuotta nuorempi, se lienee plussa minulle. Mutta ulkoisesti olemme kovin erilaisia.

Olen tullut torjutuksi NIIIIN monta kertaa ulkonäköni takia, etten jaksa uskoa, että tämä mies olisi erilainen. Olen kyllä laihduttamassa ja paino onkin pudonnut rauhalliseen tahtiin, mutta olen edelleen todella ylipainoinen (bmi 39). Toki voi olla, että mies on valehdellut kaiken itsestään, mutta toistaiseksi mennään näillä tiedoilla ja nyt yritän rohkaista itseni tapaamiseen ja valmistautua torjuntaan :(

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:03"]

Lihavat saa vain jämäpalat miehistä. Urheilulliset, ja sirot mutta muodokkaan naiset saavat parhaimmat <3 on nähty

[/quote]

Sinun kanssasi olevan miehen pitää olla ainakin sisäisesti helvetin ruma. Mutta vakka kantensa valitsee.

Vierailija
42/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:03"]

Lihavat saa vain jämäpalat miehistä. Urheilulliset, ja sirot mutta muodokkaan naiset saavat parhaimmat <3 on nähty

[/quote]

lälläti lää, mä sain parhaan vaikka oonkin LÄSKI, 160 cm ja 95 kiloa... Silti minulla on maailman ihanin mies.

[/quote]

Arvasin että heti tulee joku vihainen läski puolustelemaan. Ehkä se on sun mielestä ihana mutta laatunaisten mielestä ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miksi kuntokommentti sai alapeukun? Tää palsta on kyllä outo fanaattisine ylipainoisine naisineen. Marinoitukaa oikein kunnolla löllöinenne. :) 

Vierailija
44/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin aikoinaan sokkotreffeille,suomi24 -treffit joissa piti laittaa pituus,paino ja ruumiinrakenne. Olin 170cm,67 kg ja laittanut ruumiinrakenteeksi normaali. Av:n mukaan sotunorsun kokoa ja itsekin vähän hirvitti mennä täysin sokkona treffeille... Niin hyvä itsetunto mulla oli että pidin itseäni tuolla kilomäärällä lihavana,vaikka olin ihan sopusuhtainen,hiihdolla saanut kroppani suht timmiin kuntoon. Mies oli iloisesti yllättynyt mut tavatessani,sanoi että niin moni valehtelee mittansa... No,meistä ei mitään tullut,mutta pointtini oli se,että jos olet rehellisesti sanonut olevasi lihava niin se on miehen häpeä jos ei sitä ymmärrä. Jos teistä ei nyt tule ystäviä kummempaa,niin sinähän laihdutat ja tilanne voi olla puolen vuoden/vuoden päästä täysin toinen. Tsemppiä!! Mukavia treffejä :)

Vierailija
45/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla rehellinen. Jotkut naiset taas valittaa kun mies ei ollutkaan sellainen miksi kuvaili itsensä.

Vierailija
46/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo mennyt niihin treffeihin ja miten kävi?

Vierailija
47/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:03"]

[/quote]

lälläti lää, mä sain parhaan vaikka oonkin LÄSKI, 160 cm ja 95 kiloa... Silti minulla on maailman ihanin mies.

[/quote]

Arvasin että heti tulee joku vihainen läski puolustelemaan. Ehkä se on sun mielestä ihana mutta laatunaisten mielestä ei..

[/quote]

Vihainen en ole, vaan onnellinen ja tyytyväinen kaikin puolin :D. Ja eipä tuolla ole merkitystä mitä "laatunaiset" miehestä ajattelee, katos kun me ollaan toistemme kanssa ja siinä ei muut merkitse mitäänb eikä muiden mielipiteet. Stemppiä ja jaxuhaleja ja pusuja ja paijausta sulle, koeta jaksaa, "laatu"nainen...

Vierailija
48/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:13"]Heh, miksi kuntokommentti sai alapeukun? Tää palsta on kyllä outo fanaattisine ylipainoisine naisineen. Marinoitukaa oikein kunnolla löllöinenne. :) 

[/quote]

Noniin, viimeistään tässä kommentissa paljastit todellisen luonteesi.

Vierailija
49/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt missään nimessä ainakaan jätä menemättä treffeille kilojesi vuoksi. Oma mieheni oli läski, kun nuorena tapasimme, ja on sitä edelleen nyt 15v myöhemmin. Menee jopa hitusen sairaalloisen ylipainon puolelle nykyään. Hän on lisäksi minua kuusi vuotta vanhempi ja jo tapaamisvaiheessa parikymppisenä hän oli kaljuuntumassa. En nyt halua kehuskella itseäni, mutta olen ihan kohtalaisen hyvännäköinen, hoikka, akateemisesti koulutettu ja luonteeltani mukava. Meillä oli suhteen alussa aikamoisia vaikeuksia miehen huonon itsetunnon kanssa, kun hän koko ajan toisteli, ettei ymmärrä, miksi haluaisin muka olla plösön vanhan läskin kanssa. Huono itsetunto ei ole ollenkaan seksikästä ja voi jopa karkoittaa treffikumppanin! Onneksi oma mieheni pääsi tuosta vaiheesta yli eikä homma kariutunut siihen.

Vierailija
50/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vihainen en ole, vaan onnellinen ja tyytyväinen kaikin puolin :D. Ja eipä tuolla ole merkitystä mitä "laatunaiset" miehestä ajattelee, katos kun me ollaan toistemme kanssa ja siinä ei muut merkitse mitäänb eikä muiden mielipiteet. Stemppiä ja jaxuhaleja ja pusuja ja paijausta sulle, koeta jaksaa, "laatu"nainen...

[/quote]

Ota nyt se pää pois sieltä perseestä ja ala laihduttamaan, paskasikin haisee kilometrin päähän.

Vierailija
51/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki: kannattaa laittaa realistinen valokuva ennen ekoja treffejä.

Vierailija
52/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:37"]

vinkki: kannattaa laittaa realistinen valokuva ennen ekoja treffejä.

[/quote]

Enpä tiedä onko järkevää, ei ainakaan mitään inhorealistista kannata laittaa. Lihavilla ei liene se ulkonäkö yleensä vahvimpia puolia. Jos laittaa (epäedullisen) valokuvan itsestään, mies näkee vain sen eikä pääse näkemään kokonaisuutta eli ap:n ääntä, juttuja, olemusta jne. Toki kannattaa silti kertoa paino ettei tule täytenä yllätyksenä.

Vierailija
53/85 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitää mennä lähettämään itsestään kuva joka ei sitten vastaa todellisuutta?

Ap:kin olisi voinut välttää koko tilanteen sillä, että joko lähettää itsestään kuvan jossa näkyy sekä kasvot että vartalo, tai sitten voinut kertoa pituutensa ja painonsa.

Voisi vaikka keskittyä siihen rehellisyyteen sen sijaan, että tässä(kin) keskustelussa taas haukutaan kauniit ja hoikat ihmiset pinnallisiksi prinsessoiksi, joiden kanssa ei voi puhua mistään älykkäästä. Kun se hoikka ja kaunis, ilmeisesti vastoin koko tämän palstan uskomusta, voi olla mukava ihminen.

Tuntuu äärimmäisen vammaiselta, että yritetään lohduttaa haukkumalla sitä lohdutettavan vastakohtaa.

Ja kerronpa nyt senkin tähän väliin, että itse olen hoikka ja kuulema ihan nätti. En löytänyt mistään työ- tai tuttavapiiristä itselleni sopivaa miestä niin kokeilin nettitreffejä. Kävin tapaamassa muutamia vaihtoehtoja, osalle annoin itse pakit, osalta taas sain itse pakit (kyllä, ihan oikeasti jopa nätit ja hoikat voivat saada pakit). Elämä on, kaikki eivät vaan sovi toisilleen ja parisuhteen muodostuminen on kiinni niin monesta eri asiasta. Mutta rehellisesti, miehetkin kyllä osaavat sen kuvan kaunistelemisen. Profiilikuvassa saattoi olla ihan mukiinmenevän näköinen mies, mutta tapaamispaikalle tulikin sitten hippaisen eri näköinen kaveri.. Kyllä siinä oikeasti huijattu olo tulee.

Loputa kyllästytti koko homma ja päätin, että jo sovitut treffit ovat sitten viimeiset. Niin ne tavallaan sitten olivatkin, nykyään olen naimisissa tuon viimeisen treffikumppanin kanssa.

Vierailija
54/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on armoton läski, mutta kuvailee itseään "naisellisen pyöreäksi ja muodokkaaksi" niin valehteluahan tuo on. Naiselliset muodot eivät ole = läskiys. Pakit tuosta on aika varmasti tulossa, ellei miehellä ole joku läski fetissi sitten. 

Paksukin on jotenkin vähättelyä. En kutsu sairaalloisen lihavaa ihmistä paksuksi vaan sairaalloisen läskiksi. On siinä vain ero. 

Vierailija
55/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olet kuvottava ulosantisi takia, vaikka painoindeksisi olisi 21.

2. Et ole lukenut AP:n kirjoituksia kunnolla, koska halusit äkkiä päästä tänne nälvimään.

Vierailija
56/85 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP tulisi vielä kertomaan, miten treffit loppujen lopuksi menivät! :)

Vierailija
57/85 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ap:n treffit sujuivat...

Vierailija
58/85 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:10"]

Ap tässä.

Treffeillä käyty kahdesti. Mies oli luonnossakin hyvännäköinen eikä ainakaan näyttänyt säikähdystään jos minua pelästyi. Eka kahvittelu meni ihan mukavasti ja sovimme saman tien menevämme katsomaan yhden näyttelyn toisena päivänä. Tämän toisen tapaamisen lopuksi totesimme yksimielisesti, että eiköhän tämä ollut tässä. Kumpaakaan ei kiinnostanut tarpeeksi.

Ihan hyvä fiilis jäi ainakin mulle. Kiva mies, mutta jollekin muulle. Nyt sitten uutta matoa koukkuun :) Tulin lenkiltä hetki sitten, joten ehkä jossain vaiheessa ruumiinrakenteen kuvauskin muuttuu :)

[/quote]

eli toisin sanoen mies antoi sinulle pakit.

Vierailija
59/85 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:27"]No kyllä se niin vaan on, ettei miehiä kiinnosta mikään tantor. Mutta voivat sitä ihan kaverimielessä kahvitella. 

[/quote] Kyllä se nyt vain niin on, että on myös miehiä, joita viehättävät lihavat naiset. Piste.

Vierailija
60/85 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ajatella että mies antoi mulle pakit niin ole hyvä vain. Mä tosin taisin ensin sanoa, että taidetaan olla liian erilaisia tai muuta sen suuntaista ympäripyöreää. Ja vaikka olisinkin saanut pakit niin mies oli sen verran fiksu ja kohtelias ettei halunnut loukata mua :) Ap