Nettitreffit: mies hyvännäköinen, minä en! Miten valmistautua pakkeihin?
Olen tapaamassa nettimiestä, joka ei ole ulkoisesti samassa sarjassa kanssani :( Hän on (ainakin kuvan perusteella) pitkä, hoikka ja hyväkuntoinen. Minä taas olen lyhyt, ylipainoinen ja huonokuntoinen. Minusta hän on nähnyt vain kasvokuvan, mutta olen suorin sanoin kertonut olevani lihava. Miten tsemppaan itseni torjuntaan?
Muuten olemme "samaa tasoa": molemmilla samantasoinen koulutus ja työpaikka, molemmilla omistusasunto, auto ym. ulkoista, meillä on yksi sama harrastus, jossa minä olen itse asiassa saamieni tietojen mukaan parempi, suhdehistoriamme on samankaltainen. Minä olen 5 vuotta nuorempi, se lienee plussa minulle. Mutta ulkoisesti olemme kovin erilaisia.
Olen tullut torjutuksi NIIIIN monta kertaa ulkonäköni takia, etten jaksa uskoa, että tämä mies olisi erilainen. Olen kyllä laihduttamassa ja paino onkin pudonnut rauhalliseen tahtiin, mutta olen edelleen todella ylipainoinen (bmi 39). Toki voi olla, että mies on valehdellut kaiken itsestään, mutta toistaiseksi mennään näillä tiedoilla ja nyt yritän rohkaista itseni tapaamiseen ja valmistautua torjuntaan :(
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:28"]Olen kyllä laihduttamassa. Siis et vielä laihduta vai laihdutat? Alat laihduttamaan? Alat laiduntamaan. Syöt vai olet kyllä syömässä. Häh
[/quote]
Ainahan kaikki lihavat vakuuttelee täällä laihduttavansa, mut ku se paino niin hiiiiitaaaasti tippuu, voi voi.
älä nyt, minäkin olen ylipainoinen en jaksa kävellä koroilla mutta kundit tykkää, hymy kaunis mieluummin vapaaksi jätetty tukka ja rauhallinen positiivinen mutta oman arvon tunteva asenne on viehättävä, en myös ikinä anna ekoilla tai tokilla treffeillä vaan tutustun ainakin kuukauteen, ja mulle on riittänyt komeita kunnollisia kundeja jotka ehdottaa oikeata oarisuhdetta, muutamien treffien jälkeen antavat kukkia, se on asenne mitä on tärkeintä, kundi tykkäsi kasvoistasi joten tykkää ihan varmasti kehostasikin, voit vaikka tehdä treffit kahvilassa ja mennä vähän aikaisemmin istumaan sinne, ettei heti tarvitse miettia muotoaan, sitten juttelette rentoudut ja kaikki menee hyvin, itse myös jännitän mutta muuthan on tykännyt ja halusi olla minun kanssa pitkissä suhteissa joten tämäkin kundi ihan varmasti tykkää, ja jos ei niin löydät uuden eikö niin? älä aseta kundin mielipidettä niin korkealle, olet kaunis ja sillä siisti,
varo myös uskomasta äijän juttuja, siis usko mutta jos juttu etenee, itse noin kolmannella treffillä näytän passini ja pyydän kundia tekemään sanoin, mieluummin teen näin että sanon - älä suutu mutta olen tottunut tekemään kaiken vakavasti, olet niin hyvä ihminen ja musta tuntuu että meidän tuttavuus kestää pidempään, haluan esitellä itseåni sinulle paremmin ja että voit olla varma minusta, tehdäänkö niin että seuraavilla treffeillä näytän oman passin id-kortin ja sinä myös,
näin minä teen enkä kertaakaan saanut pakkeja ainakin sen takia että näytin ja pyysin näyttämään, kundit vaan tykkäsi että olen varovainen ja otan asiat sopivan vakavasti, mutta ap tee kuten itse näet paremmaksi, kerroin vaan mitä teen ja se ajankohta ja tyyli miten sanot riippuu kundista, tärkeintä on kuitenkin saada selville kundin nimi ja muut tärkeät faktat, ennen kuin päästää lähelleen,
olen usein kuullut "miten voi kehdata pyytää paperit, jos me tykätään toisistaan pitäähän kunnioittaa luottamalla" no hei sänkyyn ei ole häpeällistä mennä mutta papereita ei voi kysyä? kyllä siinä ei ole mitään loukkaavaa eikä outoa että haluaa jutun mentäessä 1 treffin yli näyttää toisilleen ne varmennukset sanoistaan, muista googlata myös sen nimen ja tarkista muut sanat, mutta älä siis stressaa näistä, äläkä ole varautunut älä epäile valheita ennen kuin tarkistat toisin,
nauti treffeistä, muista että kaikki naiset on kauniita, ja kaikki menee hyvin.
22 kuulostaa siltä, kirjoitustaidon ja muunkin perusteella, että on deittaillut mamuja. Ja ap:han ei kysellyt mitään deittivinkkejä passinnäytöistä, vaan ihan muusta. Ja istua valmiiksi pöydän takana piilossa??? Hieno ohje, jes.
Eikö olisi helpointa laihduttaa? Kaikki itsetunto- ja miesongelmat loppuisivat saman tien.
miksi muka pitäisi kertoa pituudensa ja painonsa oikein numeroina, mielestäni se on epäkohteliasta, oletuksena on kuitenkin se että luonne on ulkonäköä tärkeämpää, minulle on esimerkiksi vähän sama se pituus ja paino, tietysti minulla on ulkonäöllisiä mieltymyksiä, mutta jos skypessa naama miellyttää ja juttelu menee, en rupea kyselemään äijän kokoja, ja odotan samaa asennetta treffikumppaniltani, ne kokonsa aktiivisesti kertovat antavat sellaisen vaikutelman että olisivat hieman vain seksiä etsiviä ihan aluksi sitten muuta, mutta en halua yleistää
Onpa tänne tullut kommentteja! Siis mies on sanonut, että nainen saa olla naisellisen pyöreä, minä olen sanonut olevani ihan oikeasti paksu! En siis ole väittänyt olevani vain kurvikas. Kasvokuvastani on tuore tilannekuva, mutta olen kertonut, että siinä eivät näy kaikki kaksoisleuat.
Paino on pudonnut viimeisen 6kk aikana 10 kg, eli olen ollut vielä lihavampi. Laihdutus ja elämänmuutos jatkuu, mutta ei näistä kiloista hetkessä eroon pääse. ap
Vähän kaksipiippuinen juttu. Lihava ei yleensä miellytä miehiä, mutta sitten on taas niitäkin, jotka osaavat katsoa pintaa syvemmälle. Mee treffeille reippaana, iloisena ja hyväntuulisena ja jos miestä ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Voihan se olla, ettet sinäkään kiinnostu miehestä!
Ihan ohiksena sanon, että miehillä ei kyllä ole mitään käsitystä naisten painosta. Monesti ihannekumppanin mitat on määritelty tyyliin 160-180 cm ja 45-60kg.
No kyllä se niin vaan on, ettei miehiä kiinnosta mikään tantor. Mutta voivat sitä ihan kaverimielessä kahvitella.
Pyydäpä miestä avustamaan sinua kuntoiluun ja liikkumiseen, joka auttaa painonpudotuksessa.
Jos ap on oikeasti sanonut että on LIHAVA ja että kasvokuvassa ei näy KAIKKI KAKSOISLEUAT ja mies tämän jälkeen haluaa treffata, niin vaikuttaa kyllä kovasti sellaiselta mieheltä jota ei läski haittaa. Ei tässä ole mitenkään johdettu häntä harhaan.
Ikään kuin ei olisi mitenkään edes mahdollista että jotakuta ei toisen lihavuus häiritse! Maailma on täynnä läskejä joilla on hyvä parisuhde.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:24"]
Kohta hän kirjoittaa asiasta johonkin kauhudeittiketjuun av:lla. Mä en ymmärrä miksi noita asioita pitää sievistellä sille treffikumppanille, eikö ole miellyttävämpää että hän tietää totuuden jo etukäteen. "Naisellinen pyöreys" tarkoittaa pientä pehmeyttä ja kaaria muuten hoikalla naisella, samoin "kurvikas", "muodokas", jne. Se ei tarkoita mitään jättimäistä ylipainoa ja pallonmuotoisuutta.
[/quote]
Kurvikas ja muodokas tarkoittava muotoja, siis vartalon mallia ja rintojen kokoa, eivät painoa. Bmi 20:kin voi olla kurvikas, jos se vähä rasva on oikeissa paikoissa.
Naisellinen pyöreys sen sijaan tarkoittaa noin bmi 25-30, eli lievää ylipainoa. Älkää nyt miehiä ihan idiootteina pitäkö, kyllä hekin tuntevat deittailussa yleisesti käytetyt eufemismit.
Hei AP!
Toivon että olet ystäväni S.
Sinulla on jotain muutakin kuin vain ne kilot. Olet ihanan valoisa hymyilevä nainen ja vieläpä pirun älykäs sekä sanavalmis. Olet pullukka, mutta mitä sitten?
Menet nyt vain sinne treffeille ja lumoat miehen huumorillasi ja keskustelutaidoillasi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:51"]
Onpa tänne tullut kommentteja! Siis mies on sanonut, että nainen saa olla naisellisen pyöreä, minä olen sanonut olevani ihan oikeasti paksu! En siis ole väittänyt olevani vain kurvikas. Kasvokuvastani on tuore tilannekuva, mutta olen kertonut, että siinä eivät näy kaikki kaksoisleuat.
Paino on pudonnut viimeisen 6kk aikana 10 kg, eli olen ollut vielä lihavampi. Laihdutus ja elämänmuutos jatkuu, mutta ei näistä kiloista hetkessä eroon pääse. ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:21"]varmasti tulet torjutuksi jos ajattelet jo valmiiksi noin. Mies saattaa etsiä mukavaa naista ja on saanut ehkä tarpeekseen prinsessoista joiden kanssa ei voi jutella mistään. Älä ole ulkonäkökeskeinen, ehkä hänkään ei ole.
[/quote]
Eli puhuessaan hengästyvän suomursunko kanssa voi sitten jutella tosi syvällisiä ? Esim terveellisistä elämäntavoista jne..
Mä voin kuvitella, ettei ap:n lähettämässä kuvassa näy oikeaa kokoa ollenkaan, tai edes vinkkiä siitä. Läskeillä on kyllä oikein taito piilotella sitä ihransa määrää kuvissa. Kerro totuus miehelle jo ennen treffejä, valheella on lyhyet jäljet.
Herranjumala miten sekopäisiä kommentteja! AP, olet kertonut miehelle olevasi ylipainoinen ja hän on edelleen kiinnostunut, se riittää. Nyt menet treffeille ja pidätte hauskaa, älä noteeraa näiden urpojen kommentteja mitenkään. AV:n perusteella yksikään ylipainoinen ihminen ei koskaan olisi parisuhteessa, reaalimaailma kertoo vähän toista...
Lihavat saa vain jämäpalat miehistä. Urheilulliset, ja sirot mutta muodokkaan naiset saavat parhaimmat <3 on nähty
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:03"]
Lihavat saa vain jämäpalat miehistä. Urheilulliset, ja sirot mutta muodokkaan naiset saavat parhaimmat <3 on nähty
[/quote]
lälläti lää, mä sain parhaan vaikka oonkin LÄSKI, 160 cm ja 95 kiloa... Silti minulla on maailman ihanin mies.
Jos ylipainon takia ei voi päästä suhteeseen, keitä on ostoskeskuksissa, harrastuspaikoissa, ravintolassa, elokuvissa joka päivä näkemäni parit... Suomessahan suunnilleen joka toinen on ylipainoinen. Missähän todellisuudessa noi ilkeät kommentoijat elää. Ap, parempi olla lihava ja ihana oma itsensä kuin anonyymi lannistaja. Tietty menet treffeille. Mies tietää, että olet ylipainoinen, teillä on yhteinen harrastus ja elämäntilanteet samanlaiset. Se on hyvä enne! Ja onnittelut laihtumisen johdosta.
Terveisin 85 kg ja 175 cm kanssasiskosi, jolle 80 kg on hyvänolonpaino. Ja mulla on silmälasit ja vakava fyysinen sairaus. Ja silti oikeuteni on käydä treffeillä, vaikka en läpäisekään av-rodunjalostus- ja treffioikeusseulaa!
Pitäkää kunnostanne huolta oikeasti, ihan itsenne takia, eikä sen takia että saisitte jonkun miehen.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:24"]Kohta hän kirjoittaa asiasta johonkin kauhudeittiketjuun av:lla. Mä en ymmärrä miksi noita asioita pitää sievistellä sille treffikumppanille, eikö ole miellyttävämpää että hän tietää totuuden jo etukäteen. "Naisellinen pyöreys" tarkoittaa pientä pehmeyttä ja kaaria muuten hoikalla naisella, samoin "kurvikas", "muodokas", jne. Se ei tarkoita mitään jättimäistä ylipainoa ja pallonmuotoisuutta.
[/quote]
Näinpä! Ja sit ne kasvokuvatkin otetaan esimerkiksi hieman yläkulmasta, jolloin kaksoisleuka ei näy. Pahimmassa tapauksessa kuvat on otettu 20 kiloa sitten.
Minua on pyydetty treffeille, kun on nähnyt jotain vanhoja kuviani. Olen rehellisesti kertonut, että kuulehan, ne on otettu 10 vuotta ja 20 kiloa sitten. En ole enää sen näköinen. Eli ei kiitos, en halua tuottaa pettymystä.
Mieluummin vaikka hieman epäedullisempi kuva kuin oikeasti on. Näin tuotat treffikumppanillesi iloisen yllätyksen. Minulla oli ennen se periaate. Nykyisin en enää deittaile, BMI 30 ja ko tämä karkoittaa miehet, saati sit BMI 39.