Jos vieras mies läppäisi sinua pepulle esim baarissa
Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?
Kommentit (107)
Ei se yleensä ehi reagoimaan, kun mä olen jo nostanut läpsivän ääliön seinälle.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:26"]
Mikä teistä olisi sopiva "kosto" tuollaiselle miehelle? Siis sellainen, josta ei joudu itse ongelmiin.
Potku munille.
Sinua, nainen pitäisi potkaista haaroihin. Keskelle pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?
Huutaisi me too ja läpsäisisi myös.
Metoo metoo metoo, eikö osaa muka perkele suomea?
Ap:n kuvaamassa tilanteeessa läpsäisisin siis sitä läpsijää perseelle samalla tavalla kuin se olisi läpsinyt minua eli käytännössä antaisin sille samalla mitalla takaisin.
Mitä mieheni tekisi? No, mitäs luulette? Mitä te naiset itse tekisitte jos joku vieras nainen läpsäisisi teidän miestänne perseelle just vaikka baarissa?
Ap:n kuvaamassa tilanteeessa läpsäisisin siis sitä läpsijää perseelle samalla tavalla kuin se olisi läpsinyt minua eli käytännössä antaisin sille samalla mitalla takaisin.
Mitä mieheni tekisi? No, mitäs luulette? Mitä te naiset itse tekisitte jos joku vieras nainen läpsäisisi teidän miestänne perseelle just vaikka baarissa?
Toivoisin, että fiksumpi mies tulisi paikalle ja iskisi häiriköltä hampaat kurkkuun.