Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vieras mies läppäisi sinua pepulle esim baarissa

Vierailija
08.02.2014 |

Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:20"]Jos nainen läppäisisi minua, jatkaisin matkaa enkä katsoisi taakse. Kyllähän se tavallaan imartelisi mutta en usko että minulla olisi yhteistä sen naisen kanssa.

Potku "munille" on verrattavissa silmän puhkaisemiseen tai kurkkuun lyömiseen voimien takaa. Jos nainen saa tehdä niin, niin mieskin saa varmaan pomppia lattialla makaavan naisen vatsan ja lantion päällä niin kauan että vastaavat vahingot on aiheutettu ja nainenkin pääsee kirurgin, radiologin sun muiden vastaanotolle ja saa elinikäiset vammat. Hierojakin kähmii pakaroista hoitotarkoituksessa ja saa siitä rahaa, ja varsinkin naisen takapuoli on melko löllö ja ei hirveän kummaisesti hermottunut. Sukuelimiin kajoamiseen ei pakarapuristusta voi verrata.

-Mies 28v-

[/quote]

voi että miten tyhmää puhetta, ja agressiivistä, kannattaisiko ajatella vähän mitä sanot, jopa anonyymina ota vähän vastuuta, opettele kunnioittanaan naisia ilman niitä et olisi nyt näpyttelemässä juttujasi, varmaan vaadit että kundeja kunnioitetaan sukupuolena eikä vain yksilöinä, opettele herrasmiestaitoja enemmän, ole kiltimpi se kannattaa,

muuten jos luulet että naisen ulkoiset sukupuolielimet ei tunne kipua? voi nyt siis mitä:) googlaa nyt naisilla on 8 kertaa enemmän hermosoluja alueella. se potkaisu tuntuu yhtä kivuliaalta.

[/quote]Mitä aggressiivista minä olen sanonut? Vaikka tuntisikin kipua yhtä paljon, niin ei siellä mitään yhtä arvokasta ole.

-Mies 28v-

Vierailija
62/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua, mitä miehet hakevat sillä perseenpuristelullaan takaa. Eivät ainakaan ilmeisesti halua aloittaa keskustelua naisen kanssa. Ilmeisesti sitten sen perseen tunteminen kämmenessään hetken verran on tarpeeksi.

Päättelen tämän siitä, että mun persettä on puristeltu PALJON baareissa, ja olen aina kääntynyt mahdollisimman nopeasti ympäri, mutta koskaan vastassa ei ole ollut miehen katsekontakti. Tätä tapahtuu paljon tilanteissa, kun paljon ihmisiä on puristunut samaan tilaan ja yrittävät päästä toistensa ohi. Joten kun käännyn ympäri, lähelläni on monta miestä, mutta yksikään ei katso minuun päinkään. Eli kukaan ei ota vastuuta siitä puristelusta.

Ja ennenkuin joku ehtii kiekaista, että "joku vaan hipaisi vahingossa ahteriasi tungoksessa", niin todettakoon, että näin ei ole asia. Se on joka kerta ollut selkeä, määrätietoinen hyväily tai puristus. Koko kämmenellä. Ei tollasta tapahdu vahingossa. Kuka muka kävelee kämmenet ulospäin? Kämmenselän tai rystysen hipaisu tuntuisi ihan erilaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:29"]

Kuka muka kävelee kämmenet ulospäin?

[/quote]

Pelimies? Uroksien uros, oikea leijonakuningas?

Vierailija
64/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:27"]

niin you wish, eli jos sulle sanotaan ei ja kävellään poislohdutat itseäsi sanomalla että uhri tarkoittikin "kyllä" täysin psykopaatin ajattelutapa, sinusta kannattaa ilmoittaa anonyymiseen poliisivinkkiin netissä,

eli mieti mitä teet, kun ihminen sanoo ei niin se tarkoittaa kieltäytymistä toivottavasti viestisi oli vain sopimaton vitsi

[/quote]

Joo, joo rauhoitu. 

Olen laskenut mätiä ihan luvan kanssa. Ja siihen on nimenomaan päädytty sen läpsyttelyn yms. seurauksena. 

Ja turha minulle on enää luennoida. Johan sanoin alun alkaenkin, etten enää kehtaisi enkä edes käy baareissa. Nuo jutut kuuluu nuoruuteen kun testosteroni ohjaa toimintaa. Kerroinpahan vain, miten homma oikeassa elämässä toimii. 

Vierailija
65/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:34"]

Kuka muka kävelee kämmenet ulospäin?

[/quote]

Pelimies? Uroksien uros, oikea leijonakuningas?

[/quote]

No jos kävelee, niin tarkoituksenaan varmaan hipaista niin monta persettä kuin ehtii. Eli täysin tahallista hyväilyä siinäkin tapauksessa.

Vierailija
66/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:20"]Jos nainen läppäisisi minua, jatkaisin matkaa enkä katsoisi taakse. Kyllähän se tavallaan imartelisi mutta en usko että minulla olisi yhteistä sen naisen kanssa.

Potku "munille" on verrattavissa silmän puhkaisemiseen tai kurkkuun lyömiseen voimien takaa. Jos nainen saa tehdä niin, niin mieskin saa varmaan pomppia lattialla makaavan naisen vatsan ja lantion päällä niin kauan että vastaavat vahingot on aiheutettu ja nainenkin pääsee kirurgin, radiologin sun muiden vastaanotolle ja saa elinikäiset vammat. Hierojakin kähmii pakaroista hoitotarkoituksessa ja saa siitä rahaa, ja varsinkin naisen takapuoli on melko löllö ja ei hirveän kummaisesti hermottunut. Sukuelimiin kajoamiseen ei pakarapuristusta voi verrata.

-Mies 28v-

[/quote]

voi että miten tyhmää puhetta, ja agressiivistä, kannattaisiko ajatella vähän mitä sanot, jopa anonyymina ota vähän vastuuta, opettele kunnioittanaan naisia ilman niitä et olisi nyt näpyttelemässä juttujasi, varmaan vaadit että kundeja kunnioitetaan sukupuolena eikä vain yksilöinä, opettele herrasmiestaitoja enemmän, ole kiltimpi se kannattaa,

muuten jos luulet että naisen ulkoiset sukupuolielimet ei tunne kipua? voi nyt siis mitä:) googlaa nyt naisilla on 8 kertaa enemmän hermosoluja alueella. se potkaisu tuntuu yhtä kivuliaalta.

[/quote]Mitä aggressiivista minä olen sanonut? Vaikka tuntisikin kipua yhtä paljon, niin ei siellä mitään yhtä arvokasta ole.

-Mies 28v-

[/quote]

no kuulostaahan se agressiiviseltä naisen päällä hyppely, mun exä ensimmäinen srksikumppanini yritti raiskata ja lähdin sen luota kädet mustelmilla kun piti ranteistani kiinni, olin itse täysin raitis ja se joi silloin vain kaksi pientä koffia ei ollut humalakaan syynä sille, piilotin ranteet sitten vanhemmilta, eli en yhtään siedä sellaisia puheita miehiltä, ei voi sanoa että nainen makaisi maassa, mutta eipä mitään taisit vaan sanoa turhaan väärin, ketään ei siis saa lyödä, fyysinen koskemattomuus on jokaisella, jos vain mahdollista niin näihin läpsimisiin täytyy vaan rauhallisesti kutsua järjestyksenvalvoja, itse olen tuntenut mielipahaa siitä tuntemattoman läpsäytyksestä siksi kun se oikeasti voi olla kivuliasta, kuka nyt haluaa lievän kivun jonkun tuntemattoman mielenpistosta

Vierailija
67/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:07"]

-Mies 28v-

[/quote]

-Mies 28v-

[/quote]

no kuulostaahan se agressiiviseltä naisen päällä hyppely, mun exä ensimmäinen srksikumppanini yritti raiskata ja lähdin sen luota kädet mustelmilla kun piti ranteistani kiinni, olin itse täysin raitis ja se joi silloin vain kaksi pientä koffia ei ollut humalakaan syynä sille, piilotin ranteet sitten vanhemmilta, eli en yhtään siedä sellaisia puheita miehiltä, ei voi sanoa että nainen makaisi maassa, mutta eipä mitään taisit vaan sanoa turhaan väärin, ketään ei siis saa lyödä, fyysinen koskemattomuus on jokaisella, jos vain mahdollista niin näihin läpsimisiin täytyy vaan rauhallisesti kutsua järjestyksenvalvoja, itse olen tuntenut mielipahaa siitä tuntemattoman läpsäytyksestä siksi kun se oikeasti voi olla kivuliasta, kuka nyt haluaa lievän kivun jonkun tuntemattoman mielenpistosta

Vierailija
68/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata väkivaltaa, mutta kyllä sanallisesti saa sivaltaa. Joskus oon luvattomia koskettelijoita lyönyt näpeille aika kovaa, kun sitä sanaa ei ole uskottu. Näitä tyyppejä on aika paljon, jotka tulee viereen istumaan baarissa tai jopa yöbussissa ja alkaa hivellä reisiä. On ollu aika ahdistaviakin tilanteita, kun sanaa ei uskota.

Vierailija
69/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 28 on kyllä taas osoittanut miten paska ihminen olet. Et tajua elämästä mitään ja roikut jossain vauvapalstalla, yrität saada muille yhtä huonon olon kuin itsellesi. Toi sun luiden rikkomis -vertaus oli sitä luokkaa että toivon että tajuat itsekin kuinka matala ihminen olet.Tee palvelus ja mene pois tältä palstalta.

Vierailija
70/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:59"]

Mies 28 on kyllä taas osoittanut miten paska ihminen olet. Et tajua elämästä mitään ja roikut jossain vauvapalstalla, yrität saada muille yhtä huonon olon kuin itsellesi. Toi sun luiden rikkomis -vertaus oli sitä luokkaa että toivon että tajuat itsekin kuinka matala ihminen olet.Tee palvelus ja mene pois tältä palstalta.

[/quote]Ei mitään perusteluja jälleen. Ei vetoamista lääketieteeseen tai logiikkaan. Se että sinulla ei ole ollut kapasiteettia tai rohkeutta käsitellä asioita tieteen ja logiikan kautta tätä aiemmin, tai/ja olet tarkastellut maailmaa vähämielisesti sen takia koska "niin on ennenkin tehty" ei tarkoita sitä, etteikö sitä voisi tarkastella kokonaisvaltaisemmin ja oikeudenmukaisemmin.

-Mies 28v-

Vierailija
71/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 28v-

[/quote]

-Mies 28v-

[/quote]

voi että, sulle varmaan kundin perse on sitten arvokasta, ajattele miten naurettavia asioita sanot, voisin oikein vittuilla sinun sanojen ( ei sinun) kustannuksella mutta en tee sitä, en halua, mielestäni sä vaan tarvitset jonkun viisaan naisen jolle puhua.

Vierailija
72/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]

Sanokaa nyt, mikä siinä perseelle taputtelussa on NOIN kauheaa? Vaikutatte todella kireä pipoisilta mammoilta. Ehkä pipon löystyttäminen voisi tehdä hyvää?

[/quote]

Sano sinä, miksi ihmeessä sitä persettä on kosketeltava??? Mitä te siitä oikein saatte, kun sitä on pakko jatkaa vaikka varmasti on tullut selväksi, että naiset eivät siitä tykkää? Miksi loukata toisen ihmisen koskemattomuutta?

Vierailija
73/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua, mitä miehet hakevat sillä perseenpuristelullaan takaa. Eivät ainakaan ilmeisesti halua aloittaa keskustelua naisen kanssa. Ilmeisesti sitten sen perseen tunteminen kämmenessään hetken verran on tarpeeksi.

Päättelen tämän siitä, että mun persettä on puristeltu PALJON baareissa, ja olen aina kääntynyt mahdollisimman nopeasti ympäri, mutta koskaan vastassa ei ole ollut miehen katsekontakti. Tätä tapahtuu paljon tilanteissa, kun paljon ihmisiä on puristunut samaan tilaan ja yrittävät päästä toistensa ohi. Joten kun käännyn ympäri, lähelläni on monta miestä, mutta yksikään ei katso minuun päinkään. Eli kukaan ei ota vastuuta siitä puristelusta.

Ja ennenkuin joku ehtii kiekaista, että "joku vaan hipaisi vahingossa ahteriasi tungoksessa", niin todettakoon, että näin ei ole asia. Se on joka kerta ollut selkeä, määrätietoinen hyväily tai puristus. Koko kämmenellä. Ei tollasta tapahdu vahingossa. Kuka muka kävelee kämmenet ulospäin? Kämmenselän tai rystysen hipaisu tuntuisi ihan erilaiselta.

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen! Mitä ihmettä te miehet pyritte sillä puristelulla saavuttamaan? Kuvitteletteko te, että joku nainen ihastuisi teihin tai kiihottuisi ja tahtoisi seksiä kanssanne, kun puristatte tarpeeksi? Vai onko se pelkkä kosketus riittävästi tuottamaan teille mielihyvää?

Ajatteletteko koskaan, miltä siitä naisesta tuntuu? Miten reagoisitte, jos joku tuntematon puristelisi sinun naisesi/äitisi/tyttäresi peppua?

Vierailija
74/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:06"]

Sanokaa nyt, mikä siinä perseelle taputtelussa on NOIN kauheaa? Vaikutatte todella kireä pipoisilta mammoilta. Ehkä pipon löystyttäminen voisi tehdä hyvää?

[/quote]

Sano sinä, miksi ihmeessä sitä persettä on kosketeltava??? Mitä te siitä oikein saatte, kun sitä on pakko jatkaa vaikka varmasti on tullut selväksi, että naiset eivät siitä tykkää? Miksi loukata toisen ihmisen koskemattomuutta?

[/quote]

Mähän olen nainen, niin kuin tuolla aiemmin jo kerroin. En siltikään ymmärrä miksi pitää vetää hirveät herneet noinkin viattomasta jutusta. Mieshän osoittaa siinä vain ihastustaan, että oletpas aika kuuma. Jos sellaisesta pitää suuttua, niin aika herkillä käy.

Vierailija
75/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kehoni ei ole mitään yleistä omaisuutta. 

Yleensä jos joku puristaa tai läpsäisee perseelle, niin käännyn mahdollisimman nopeasti ympäri ja tuijotan tuimasti läpsäisijää. Joskus joku sankari jopa naureskelee, mutta silloin sivallan sanallisesti. Joskus mies ei ole tajunnut edes tuossa vaiheessa hävetä idioottia käytöstään, silloin olen hakenut portsarin paikalle... 

Vierailija
76/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan baarissa joten en osaa sanoa joutuisiko perseeni puristeluiden kohteeksi. Luultavasti antaisin olla, suhtautuisin asiaan välinpitämättömästi. Jos nyt jonkun ainoa naiskontakti on satunnainen pakaran puristus kännissä niin eiköhän se ole ihan tarpeeksi surkeaa. Tiedä vaikka saisivat kiksejä siitä jos antaisin avokämmentä poskelle. Enkä oikeasti ole kovinkaan agressiivinen joten on vaikea kuvitella mikä siinä saisi nyt niin silmittömästi raivostumaan vaikka noin muuten tykkäänkin omasta tilasta enkä pidä siitä, että ihmiset tulee iholle. Tuskin miehenikään mitään mä omistan mun muijan perseen draamaa jaksaisi alkaa kehittämään ja hyvä niin. Se olisi vaan noloa.

Vierailija
77/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aika herkästi tulistuvaa sorttia, mitä minuun tulee.

parhaiten muistan, kun mieheni lupasi eräälle että " jos sä vielä kosket, tai edes katsot mun naista päin, mä vedän sun pään tohon tiskiin!"

tilanne oli tavanomainen baaritiskillä puristelu, minkä mies pöydästä näki.

tämä puristeleva tyyppi oli päätä lyhyempi ja puolet minua kapeampi.

ei siis olisi tarvinnut pelätä, että olisin matkaan lähtenyt. ;)

Pelkäsi varmaan raukka kuollakseen..

oma äijäni on 2metrinen iso äijän köriläs, joka suuttuessaan vaikuttaa kasvavan vielä yhden metrin lisää joka suuntaan..

todellisuudessa, mieheni ei ole ikinä elämässään ollut yhdessäkään tappelussa.

on kuin unelias iso nallekarhu, kunnes joku koskee minuun.

Vierailija
78/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 jatkaa:

ja kyllä, häpesin kuollakseni tuolloin.

nyt tilanne vain naurattaa ja äijäkin jo hiukan rauhoittunut noista ajoista.

Vierailija
79/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

Mähän olen nainen, niin kuin tuolla aiemmin jo kerroin. En siltikään ymmärrä miksi pitää vetää hirveät herneet noinkin viattomasta jutusta. Mieshän osoittaa siinä vain ihastustaan, että oletpas aika kuuma. Jos sellaisesta pitää suuttua, niin aika herkillä käy.

[/quote]

Eli jos minä, keski-ikäinen, ylipainoinen ja vähän hompsun näköinen nainen puristelen baarissa timmien alle kolmekymppisten miesten pakaroita, niin miehet siitä ilahtuvat? Hieman minua epäilyttää.

Vierailija
80/107 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli jos minä, keski-ikäinen, ylipainoinen ja vähän hompsun näköinen nainen puristelen baarissa timmien alle kolmekymppisten miesten pakaroita, niin miehet siitä ilahtuvat? Hieman minua epäilyttää.

[/quote]

Eipä sillä ole merkitystä ilahtuisinko, ei kuitenkaan tulisi mieleenkää läpsäistä, potkaista haaroihin tai heittää juomia päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi