Jos vieras mies läppäisi sinua pepulle esim baarissa
Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?
Kommentit (107)
Miten vaikea joidenkin on ymmärtää, että perseelle läpsiminen ei ole arvostuksen, vaan halveksunnan osoitus. Tommonenkin hyllyväperseinen ämmä tossa mun tielläni..
Eläimiä läpsitään, ihmisiä puhutellaan.
Kuten joku jo sanoikin, yleensä se läpsijä ei tunnustaudu läpsijäksi, jos nainen kääntyy katsomaan. Jos se läpsäisy muka olisi kehuvaa, miksi sitä silti läpsijät itsekin älyävät yleensä nolostella...
Toinen seikka: baarissa ei olla välttämättä etsimässä seksiseuraa tai edes flirttimielellä. Ollaan kaverien kanssa seurustelemassa. Siksi on hemmetin typerää kenenkään kuvitella, että "kaikkihan nyt seksuaalisesta lähestymisestäni tykkäävät, sitähän varten täällä ollaan!" Newsflash: ei olla.
Ja vaikka joku olisin siellä etsimässä vastakkaisen sukupuolen seuraa, kaikilla - MYÖS NAISILLA - on oikeus päättää itse, ketä he pitävät puoleensavetävä ja päästävät koskettamaan.
On miehille kovin helppoa sanoa, että eivät hekään loukkaantuisi pesreelletaputtelusta. Miehet ovat kulttuurisesti aloitteentekijöitä, fyysisesti vahvenpia. Naiset eivät raiskaa miehiä. Naisen kosketus on siksi hyvinharvoin tulkittavissa uhkaavaksi tai halventavaksi, miehen sen sijaan on.
Väkivaltaa en kannata reagointitapana, mutta kunnon läksytyksen olen antanutaina, ja annan jatkossakin. Ja kovalla äänellä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]
Sanokaa nyt, mikä siinä perseelle taputtelussa on NOIN kauheaa? Vaikutatte todella kireä pipoisilta mammoilta. Ehkä pipon löystyttäminen voisi tehdä hyvää?
[/quote]
Sano sinä, miksi ihmeessä sitä persettä on kosketeltava??? Mitä te siitä oikein saatte, kun sitä on pakko jatkaa vaikka varmasti on tullut selväksi, että naiset eivät siitä tykkää? Miksi loukata toisen ihmisen koskemattomuutta?
[/quote]
Mähän olen nainen, niin kuin tuolla aiemmin jo kerroin. En siltikään ymmärrä miksi pitää vetää hirveät herneet noinkin viattomasta jutusta. Mieshän osoittaa siinä vain ihastustaan, että oletpas aika kuuma. Jos sellaisesta pitää suuttua, niin aika herkillä käy.
[/quote]
Eli jos minä, keski-ikäinen, ylipainoinen ja vähän hompsun näköinen nainen puristelen baarissa timmien alle kolmekymppisten miesten pakaroita, niin miehet siitä ilahtuvat? Hieman minua epäilyttää.
[/quote]
Eipä sillä ole merkitystä ilahtuisinko, ei kuitenkaan tulisi mieleenkää läpsäistä, potkaista haaroihin tai heittää juomia päälle.
[/quote]
Haha! Vai alapeukkua. Montakohan pahoinpitelysyytettä olisin jo saanut, jos kostaisin samalla logiikalla naisten iskuyritykset.
Jos joku puristaa baarissa perseestä, sen tarkoitus ei ainakaan ole pilata sinun iltaasi. Mitenkään järkevä tai kohtelias tapa se ei tietenkään ole, mutta onko pakko pilata sen idiootin ilta satuttamalla häntä, tai kastelemalla vaatteet?
[/quote]
Selvä. Seuraavalla kerralla kun joku puristaa persettäni tanssilattialla, heitän kaljat rinnuksille ja lyön nenän poskelle. Oppiipahan ämmä ettei minua esineellistetä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 15:12"]
Miten vaikea joidenkin on ymmärtää, että perseelle läpsiminen ei ole arvostuksen, vaan halveksunnan osoitus. Tommonenkin hyllyväperseinen ämmä tossa mun tielläni..
Eläimiä läpsitään, ihmisiä puhutellaan.
Kuten joku jo sanoikin, yleensä se läpsijä ei tunnustaudu läpsijäksi, jos nainen kääntyy katsomaan. Jos se läpsäisy muka olisi kehuvaa, miksi sitä silti läpsijät itsekin älyävät yleensä nolostella...
Toinen seikka: baarissa ei olla välttämättä etsimässä seksiseuraa tai edes flirttimielellä. Ollaan kaverien kanssa seurustelemassa. Siksi on hemmetin typerää kenenkään kuvitella, että "kaikkihan nyt seksuaalisesta lähestymisestäni tykkäävät, sitähän varten täällä ollaan!" Newsflash: ei olla.
Ja vaikka joku olisin siellä etsimässä vastakkaisen sukupuolen seuraa, kaikilla - MYÖS NAISILLA - on oikeus päättää itse, ketä he pitävät puoleensavetävä ja päästävät koskettamaan.
On miehille kovin helppoa sanoa, että eivät hekään loukkaantuisi pesreelletaputtelusta. Miehet ovat kulttuurisesti aloitteentekijöitä, fyysisesti vahvenpia. Naiset eivät raiskaa miehiä. Naisen kosketus on siksi hyvinharvoin tulkittavissa uhkaavaksi tai halventavaksi, miehen sen sijaan on.
Väkivaltaa en kannata reagointitapana, mutta kunnon läksytyksen olen antanutaina, ja annan jatkossakin. Ja kovalla äänellä.
[/quote]
Aamen. Tyhjää löpinää verrata sitä, että miestä joku taputtaa pepulle ja sitä, että naista taputellaan. Niin kauan kuin mies on meillä pomo ja naisten asema on huonompi (myös parisuhteessa) ja mies on raiskaaja ja nainen uhri, läpsimisissä on iso ero. Enkä kyllä kannata vieraiden miestenkään läpsimistä, koska heilläkin on yhtä lailla oikeus päättää siitä, kenet päästää iholle.
Nuorempana mieheni oli aina vieraiden miesten kurkussa kiinni kun yrittivät iskeä minua.
Tilanteet ovat sellaisia että olen baaritiskillä tai pöydässä yksin ja mieheni hetken poissa. Välittömästi joudun iskuyritysten kohteeksi ja joskus on sitä takapuolen taputtelua. Nykyään mieheni ei välttämättä reagoi mitenkään tai sitten tulee luokseni ja alkaa juttusille näiden miesten kanssa. Saattaa lähteä tupakalle jonkun kanssa tai kutsua meidän pöytää jos on hyvästä tyypistä kyse.
85, kiitos. Joo, minusta ei tietenkään miehiäkään taputella ilman lupaa. Jos se jonkun mielestä on ok, hän saa olla omaa mieltään, mutta eivät kaikki miehetkään siitä tykkää. Heilläkin on kullakin oma mielipiteensä ihan kuten meillä naisillakin, siksi kannattaisi aina ENSIN lähestyä sanallisesti.
83
Mistä tosiaan lähtee luulo, että ravintolassa ollaan aina vaan panoa hakemassa? Mulle yksikin urpo kerran alkoi vaahdota, että olen kiusaamassa miehiä, kun en siltä istumalta alkanut mukaan leikkiin... Oltiin siis työporukalla viettämässä iltaa, satutaan olemaan kaikki nuoria naisia. Sanoin kyllä sillekin ihan nätisti, että ei kiitos, en hae seuraa, mutta sen mielestä vissiin vaan leikin vaikeasti tavoiteltavaa tms.
Mitähän nämä puristelevat miehet sanoisi siihen, jos joku toinen mies tulisi puristelemaan niitä niinkuin jotain esineitä?
Istumassa ollut tuntematon mies kouraisi takamusta kerran baarissa, kun kävelin ohi. Kouraisi oikein kunnolla, niin että sattui. No mullapa oli viinilasi ja iso lasi jäävettä kädessä, joten kaadoin tämän "herrasmiehen" housuille sen vesilasin ja totesin, että "Oho, lipsahti kun niin hämmennyin tuosta huomionosoituksesta. Mutta tämä varmaan vilvoittaa mukavasi jalkoväliäsi, kun tunnut käyvän turhan kuumana."
On minua muulloikin kourittu, mutta niillä kerroilla en ole jaksanut hermostua. On ollut kyseessä hellä hipaisu tai läpsäisy ja olen ottanut sen lähinnä huumorilla. Kulmia olen ehkä kohottanut ja katsonut kysyvästi tai todennut että "tuolla taktiikalla et tätä persettä saa". Mutta tuo äskeisen tapauksen urpo oli kyllä sen verran hävytön että oli pakko vähän kouluttaa.
Ap:n kuvaamassa tilanteessa,läpsäisisin siis sitä läpsijää perseelle samalla tavalla kuin se olisi läpsinyt minua, eli käytännössä antaisin sille läpsijälle samalla mitalla takaisin.
Mitä mieheni tekisi siinä tilanteessa? No, mitäs luulette? Mitä te naiset itse tekisitte jos joku tuntematon nainen läpsäisisi teidän miestänne perseelle, just vaikka baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä puristelevat miehet sanoisi siihen, jos joku toinen mies tulisi puristelemaan niitä niinkuin jotain esineitä?
Entä mitähän ne puristelevat miehet sanoisi jos joku nainen tulisi puristelemaan niitä kuin jotain esineitä?
Vierailija kirjoitti:
Entä mitähän ne puristelevat miehet sanoisi siihen jos joku nainen tulisi puristelemaan niitä kuin jotain esineitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinä sanoisit jos joku toinen nainen tulisi puristelemaan sinua kuin jotain esinettä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?
Huutaisi me too ja läpsäisisi myös.
Läppäisisin takaisin ja pyytäisin portsaria heittämään limaläjän pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt, mikä siinä perseelle taputtelussa on NOIN kauheaa? Vaikutatte todella kireä pipoisilta mammoilta. Ehkä pipon löystyttäminen voisi tehdä hyvää?
Se että joku katsoo olevansa oikeutettu koskemaan intiimiä osaasi ilman lupaasi. Tykkäätkö sinä jos sinua tulee itseäsi kookkaampi mies taputtelemaan perseelle?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni miehet eivät homobaareissa suhtaudut asiaan yhtään niin hysteerisesti ja aggressiivisesti kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:22"]
Sano sinä, miksi ihmeessä sitä persettä on kosketeltava??? Mitä te siitä oikein saatte, kun sitä on pakko jatkaa vaikka varmasti on tullut selväksi, että naiset eivät siitä tykkää? Miksi loukata toisen ihmisen koskemattomuutta?
Mähän olen nainen, niin kuin tuolla aiemmin jo kerroin. En siltikään ymmärrä miksi pitää vetää hirveät herneet noinkin viattomasta jutusta. Mieshän osoittaa siinä vain ihastustaan, että oletpas aika kuuma. Jos sellaisesta pitää suuttua, niin aika herkillä käy.
Eli jos minä, keski-ikäinen, ylipainoinen ja vähän hompsun näköinen nainen puristelen baarissa timmien alle kolmekymppisten miesten pakaroita, niin miehet siitä ilahtuvat? Hieman minua epäilyttää.
Eipä sillä ole merkitystä ilahtuisinko, ei kuitenkaan tulisi mieleenkää läpsäistä, potkaista haaroihin tai heittää juomia päälle.
Haha! Vai alapeukkua. Montakohan pahoinpitelysyytettä olisin jo saanut, jos kostaisin samalla logiikalla naisten iskuyritykset.
Jos joku puristaa baarissa perseestä, sen tarkoitus ei ainakaan ole pilata sinun iltaasi. Mitenkään järkevä tai kohtelias tapa se ei tietenkään ole, mutta onko pakko pilata sen idiootin ilta satuttamalla häntä, tai kastelemalla vaatteet?
Kosto elää. Jos idio#otti pilaa iltani, minä pilaan hänen vielä pahemmin. Puristeluista ja taputteluista ei tule iloinen mieli vaan likainen, loukattu ja inhottava olo.-eri
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:26"]
Mikä teistä olisi sopiva "kosto" tuollaiselle miehelle? Siis sellainen, josta ei joudu itse ongelmiin.
Potku munille.
Se voi johtaa ongelmiin. Ja tulla helvetin kalliiks.
Joku nainen oli potkassu miehen kivekset vatsaonteloon. Oli iltasanomissa joskus.
Mies ei ole läppässyt mutta muutama nainen kyllä. Näytin vaan peukkuja.
-Mies
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]