Jos vieras mies läppäisi sinua pepulle esim baarissa
Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?
Kommentit (107)
Olen nuoruudessani saanut kyllä osani näistä perseen puristelijoista. Kerran hermostuin niin, että käännyin mieheen päin ja kouraisin häntä munista. Jätkä ei sanonut mitään, tuijotti vaan hämmentyneenä.
miten jotkut voi kuvitella että voi läimäistä ketään perseelle, en tosiaankaan pue kaunista persettäni ihan jokaista varten, että jos olen klubissa niin koskemaan persettäni tanssiessa pääsee vain minun valitsema uros, muut saavat kuolata koskematta, minun persettä ei saa koskea jos en kiinnostu äijästä niin sen kosketus ei tunnu hyvältä, paras keino on kertoa järjestyksenvalvojalle
Mä saattaisin piruuksissani ottaa miehen käden ja viedä sen haaroihini kauniisti hymyillen ja samalla rutistaa äijää munista niin, että varmasti tuntuu. Voipi unohtua hekumat...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:24"]Mies tekisi katan baarin tanssilattialla.[/quote]
Tuhat yläpeukkua.
Ei siihen miestä tarvitse minua puolustamaan. Sillä läpsäisijällä saattaisi kyllä punoittaa ja kihelmöidä poski alta aikayksikön. En nyt heti potkisi perhekalleuksia enkä moisesta ilmoittaisi portsarillekaan. Avokämmen on riittävän häpeällinen kokemus taputtelijalle. Jos se ei riittäisi, seuraavana vuorossa olisi kaljakaste, sopivaan paikkaan tähdättynä. Olisi se vaan noloa, kun pöksyt kastuisi niin, että näyttäisi pohjaventtiili falskaavan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:14"]Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?[/quote]
läpsäisisi!
Kyllä. Kaljat haaroväliin puristelijoille. Tämä täytyy toteuttaa ensikerralla. Jos joku haluaa mun huomion, miksei voi vaikka vinkata silmää tai avata suutaan? Perseen puristamisesta ei saa ainakaan hyvää ensivaikutelmaa.
Jos nainen läppäisisi minua, jatkaisin matkaa enkä katsoisi taakse. Kyllähän se tavallaan imartelisi mutta en usko että minulla olisi yhteistä sen naisen kanssa.
Potku "munille" on verrattavissa silmän puhkaisemiseen tai kurkkuun lyömiseen voimien takaa. Jos nainen saa tehdä niin, niin mieskin saa varmaan pomppia lattialla makaavan naisen vatsan ja lantion päällä niin kauan että vastaavat vahingot on aiheutettu ja nainenkin pääsee kirurgin, radiologin sun muiden vastaanotolle ja saa elinikäiset vammat. Hierojakin kähmii pakaroista hoitotarkoituksessa ja saa siitä rahaa, ja varsinkin naisen takapuoli on melko löllö ja ei hirveän kummaisesti hermottunut. Sukuelimiin kajoamiseen ei pakarapuristusta voi verrata.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:26"]
Mikä teistä olisi sopiva "kosto" tuollaiselle miehelle? Siis sellainen, josta ei joudu itse ongelmiin.
[/quote]
Potku munille.
[/quote]
vastaa lievää raiskausta...
[/quote]Raiskaus voi olla esim.sormen käyttäminen emättimessä. Kiveksiin potkaisu loukkaa intimiteettiä ihan yhtä paljon, koska miehen sukuelimet ovat tunnettavissa ulkopuolelta mutta aiheuttaa äärimmäistä kipua ja voi joskus johtaa hengenvaaralliseen shokkitilaan. Jotkut raiskauksen muodot taas eivät terveysvaikutuksiltaan poikkea tamponin laittamisesta sisään.
Toki nekin raiskauksen muodot voivat olla erittäin traumatisoivia henkisesti ja yltävät siinä mielessä ja vain siinä mielessä vakavuudeltaan samalla asteelle kiveksistä repimisen tai potkimisen kanssa.
-Mies 28v-
Av-mammat on kyllä melkoisia justiinoita!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:44"]
Miten nämä aggressiiviset naiset ei osaa vain avata suuta..Minä olen sitten varmaan ollut sellainen oman arvontunnoton kun olen selvinnyt esim. takapuolen nipistelijöistä ihan vain sanomalla napakasti "voisitko jättää minun talapuoleni rauhaan". Miksi oma arvo pitää osoittaa hakkaamalla?? Outoa.
[/quote]
Luuletko, että niitä hetkauttaa sun sanat tuon taivaallista? Naureskelevat vaan itsekseen ja siirtyvät seuraavan uhrin kimppuun. Niille pitää antaa opetus! Tuo kaljat haaroihin -veto on aika hyvä muuten.
Minua ovat ainakin puristelleet ja läpsineet lukemattomat miehet, vaikken edes ollut koskaan mikään ahkera baarissa kävijä, siis kävin tyyliin muutaman kerran vuodessa. Ikävä kyllä nämä tapahtuivat aina jossain täydellä tanssilattialla tai tungoksessa, jolloin ei saanut edes selvää, kuka oli asialla. Tapahtunut myös ulkoilmakonserteissa. Voi luoja, miten paljon noita ällöjä tyyppejä riittää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:55"]
Olen nuoruudessani saanut kyllä osani näistä perseen puristelijoista. Kerran hermostuin niin, että käännyin mieheen päin ja kouraisin häntä munista. Jätkä ei sanonut mitään, tuijotti vaan hämmentyneenä.
[/quote]
Saman minäkin yleensä teen, totean vielä perään että tällä mailalla ei tässä pelissä tule pärjäämään.
Tai sitten tekisin itse suhisten kakan sen miehen edessä! Kyllä loppuisi läpsäilyt!
muniin potkaiseminen on ehdottomasti väärin se voi vammauttaa, mutta että joku vertaili sitä makaavan naisen lantiolla pomppimiseen? miten tyhmää vertailua. ja että naisen perseet löllömpiä:) jos naisen kaunis takapuoli uiva kuin kundien niin nainen ei voisi olla hedelmällinen kantamaan lapsen, eikä hankkiutumaan raskaaksi, opettele kuule kunnioittamaan naisia, varmasti sinun perheeseen kuuluu naispuolisia ihmisiä, toisen fyysistä koskemattomuutta täytyy kunnioittaa,
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:33"]
Miten nämä aggressiiviset naiset ei osaa vain avata suuta..Minä olen sitten varmaan ollut sellainen oman arvontunnoton kun olen selvinnyt esim. takapuolen nipistelijöistä ihan vain sanomalla napakasti "voisitko jättää minun talapuoleni rauhaan". Miksi oma arvo pitää osoittaa hakkaamalla?? Outoa.
[/quote]
Luuletko, että niitä hetkauttaa sun sanat tuon taivaallista? Naureskelevat vaan itsekseen ja siirtyvät seuraavan uhrin kimppuun. Niille pitää antaa opetus! Tuo kaljat haaroihin -veto on aika hyvä muuten.
Minua ovat ainakin puristelleet ja läpsineet lukemattomat miehet, vaikken edes ollut koskaan mikään ahkera baarissa kävijä, siis kävin tyyliin muutaman kerran vuodessa. Ikävä kyllä nämä tapahtuivat aina jossain täydellä tanssilattialla tai tungoksessa, jolloin ei saanut edes selvää, kuka oli asialla. Tapahtunut myös ulkoilmakonserteissa. Voi luoja, miten paljon noita ällöjä tyyppejä riittää.
[/quote]
tai olet perseinesi ihmisten kulkureiteillä niin tulee väkisin hipaisuja
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:33"]
[/quote]
[/quote]
tai olet perseinesi ihmisten kulkureiteillä niin tulee väkisin hipaisuja
[/quote]
Just joo. Eiköhän sen pakarasta puristamisen ja voimallisen läpsäisyn erota aika helposti hipaisusta. Sun on pakko olla mies.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:41"]
No onneksesi olet näköjään kohdistanut häirintäsi harvinaisen omanarvontunnottomiin epätoivoisiin tapauksiin. Seksuaalinen häirintä ei ole yhtään sen vähemmän "aggressiivista", kun potku munille. Hankkiudu hoitoon, pervo! Sulla ei ole mitään oikeutta hiplata ketään vastoin heidän tahtoaan.
[/quote]
Cum on, honey!
Ihminen olisi kuollut sukupuuttoon jos urokset eivät ottaisi tuollaisia hallittuja riskejä.
Oli kotona hakkaamassa pleikkaria. Tai tattiin.
Puolustaudun. Menen kyyryyn ja otan taisteluasennon ja huudan: "Wasaatadaauntsunts!" Tartun miestä korvasta ja annan korvatillikan, samalla paiskaan naaman tiskiin ja sanon: "Anna olla viimenen kerta, lurjus!"
Siis mä en ymmärrä miten se on niin hirveän järkyttävää jos joku mies läpsäisee takapuolelle baarissa. Mä olen aina kuvitellut, että se on positiivinen ilmaisu, että harvemmin sellaista läpsitään, josta ei tykkää.
Mä en siis todellakaan ala potkimaan munille tai läpsimään naamalle tai mitään muutakaan tekemään tai päätäni aukomaan, jos mua joku persauksille läpsäisee. Korkeintaan huumorilla läpsäisen takaisin sitä miestä. Ja siis sinne takapuoleen, en kasvoihin.