Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vieras mies läppäisi sinua pepulle esim baarissa

Vierailija
08.02.2014 |

Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on puristeltu ja läpsitty baarissa useinkin. Yleinsä jätän omaan arvoonsa. En halua suoda moiselle puristelijalle sitä iloa, että reagoisin hänen kähmintäänsä millään tavalla. Tollainen mies on minulle ilmaa. 

Mieheni tuskin myöskään mitenkään reagoisi jos vieressä olisi, ehkä saattaisi naurahtaa. Koska tietää, että en minäkään tuommoisia kovin tosissani ota. Onhan mulla herkullinen pylly :D

Minun ystäväni taas on aivan eri maata. Saattaa alkaa huutamaan miehelle joka häneen on koskenut, tai lyö miestä. 

Vierailija
42/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:36] voi oikea uros ei ikinä edes sanoisi näin naisesta, oikea uros ei lyö naista vaikka nainen lyö, oikea herrasmies lähtee tilanteesta lyömättä naista, mutta kaikkihan ei tiedä mitä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:36"]

Kumma juttu kun näitä aggressiivisia munille potkijoita on aina näissä nettijutuissa.

Voin sanoa, että olen muutamaa persettä baarissa aikanaan läpsytellyt eikä ikinä ole tullut vastaan mitään raivotarta (jotkut saattavat ottaa sellaisen wtf-ilmeen), saati näitä takaisinläpsijiä. Ylivoimaisesti suurin osa tajuaa sen kohteliaisuutena ja jää lähinnä hihittelemään siihen paikoilleen. Myöhemmin on sitten hyvä avata keskustelua.. "hei sä oot se törkimys joka läpsi mua pyllylle!"... "Haha, jep, that's me - ja sulla oli muuten illan paras hanuri"... "tsihihihi, jaa mulla vai".....

Noista ajoista on jo toki pari vuotta, enää en kehtaa en tosin käy baareissakaan kuin joskus ja jouluna. Voi olla, että nykyään nuoret naiset on aggressiivisempia. 

[/quote]

Ainoastaan unissasi tapahtuu noin, tai sitten olet taputellut hampaattomia pubiruusuja jossainhuonomaineisessa kaupunginosassa muutoin aution ostarin räkälässä. 

Agressiiviseen tekoon ( perseeseen taputtelu) on syytäkin vastata aggressiivisesti. 

Vierailija
44/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:41"]

No onneksesi olet näköjään kohdistanut häirintäsi harvinaisen omanarvontunnottomiin epätoivoisiin tapauksiin. Seksuaalinen häirintä ei ole yhtään sen vähemmän "aggressiivista", kun potku munille. Hankkiudu hoitoon, pervo! Sulla ei ole mitään oikeutta hiplata ketään vastoin heidän tahtoaan.

[/quote]

Cum on, honey!

Ihminen olisi kuollut sukupuuttoon jos urokset eivät ottaisi tuollaisia hallittuja riskejä. 

[/quote]

Tiedätkö, mikä olisi vielä hallitumpaa? Sen naisen puhutteleminen kohteliaasti, niin kuin sivistynyt ihminen eikä aivoton juntti.

Toki sinä saat naisia hiplata, vaikka 24/7, kunhan kysyt kohteelta ensin luvan. Ei voi olla niin vaikeaa!

Vierailija
45/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihan vinkkinä niille jotka käy puristelijamiehen päälle. Omalle aviomiehelleni on käynyt niin, että tuiki tuntematon nainen hetti kaljat hänen naamalleen ravintolassa. Mieheni on aika suorapuheinen kaveri ja marssi tuon naisen perään jututtamaan tätä. Selvisi, että tuo kaljan heitto oli kosto perseen puristelusta. Ainoo vaan, että mieheni ei ollut todellakaan puristellut kyseisen naisen persettä :) Aika kiva muija!

Vierailija
46/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:48"]

Mua on puristeltu ja läpsitty baarissa useinkin. Yleinsä jätän omaan arvoonsa. En halua suoda moiselle puristelijalle sitä iloa, että reagoisin hänen kähmintäänsä millään tavalla. Tollainen mies on minulle ilmaa. [/quote]

Sama mulla. Muista reagointitavoista vois tulla itselle jotain ongelmia ja sehän tarkoittaisi myös, että pitäisi olla sen kusiaivon kanssa tekemisissä pidempäänkin kuin sen sekunnin verran, minkä läpsäisy kestää. Jos läpsäisyn lisäksi se alkaisi puhua jotain, vastaisin napakasti ja häipyisin.

Vierailija
47/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt, mikä siinä perseelle taputtelussa on NOIN kauheaa? Vaikutatte todella kireä pipoisilta mammoilta. Ehkä pipon löystyttäminen voisi tehdä hyvää?

Vierailija
48/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:24"]Miks mun miehen pitäisi tehdä jotain? Kyllä mä hoitaisin asian itse.

[/quote]

sama! Alku ajan treffeillä mies rupesi minua puolustamaan tilanteessa jossa tuntematon mies alkoi minulle aukoa päätä. Käskin hänen antaa minun itse hoitaa tilanne. Puhumalla sen hoidinkin. Vieläkin hän muistuttaa että se oli asia mihin hän minussa ihastui. Hoidan asiat itse enkä ole miehen selän takana.

Vierailija
49/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]

Sanokaa nyt, mikä siinä perseelle taputtelussa on NOIN kauheaa? Vaikutatte todella kireä pipoisilta mammoilta. Ehkä pipon löystyttäminen voisi tehdä hyvää?

[/quote]

Eiköhän nää ole lähinnä niitä joiden persettä ei pahemmin ole taputeltu viimeisiin vuosikymmeniin. Lisäksi kannattaa muistaa, että yleensä kun nainen sanoo jotain niin kannattaa toimia täysin päinvastoin. Esim. nainen sanoo haluavansa hellyyttä, mutta oikeasti haluaa, että sitä pannaan kuin eläintä. 

Nää on näitä. 

Vierailija
50/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa voisi tarkoittaa: Stop olet mielenkiintoinen. Juodaanko juomat yhdessä? Pysähtyisin ja mulkoilisin, että mitä sä oikein teet, äijä? Jotain tämmöistä??? Voisi siis kyllä olla myös osoitus, että pitää naista ihan halpana. Jos oma mies on mukana, niin tarttis selvittää, että oliko se oma mies ihan lähettyvillä siten että taputtajan olisi pitänyt tajuta, että nainen on varattu. Jos oma mies on jossain muualla niin että näytät sinkulta niin tilanne on toinen.

Koulun käytävällä kollegamies taputtaa pepulle keskellä kirkasta päivää??? Ei ole hyväksyttävää vaan törkeää häirintää ja ties mitä.

Vierailija
51/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se on esineellistävää ja vähättelevää. Jos haluaa päästä lähikontaktiin naisen kanssa, niin miksi ei voi puhutella naista? Kohdella kuin tasavertaista ihmistä. Jos nainen torjuu, niin sitten torjuu, hänellä on siihen oikeus. Ei minusta ole oikein koskea toiseen luvatta oman mielihyvän vuoksi, ja siitähän tuossa on kyse. Jos siitä ei mitään mielihyvää saisi, niin ei sitä kukaan tekisi alunperinkään.

Vierailija
52/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:20"]Jos nainen läppäisisi minua, jatkaisin matkaa enkä katsoisi taakse. Kyllähän se tavallaan imartelisi mutta en usko että minulla olisi yhteistä sen naisen kanssa.

Potku "munille" on verrattavissa silmän puhkaisemiseen tai kurkkuun lyömiseen voimien takaa. Jos nainen saa tehdä niin, niin mieskin saa varmaan pomppia lattialla makaavan naisen vatsan ja lantion päällä niin kauan että vastaavat vahingot on aiheutettu ja nainenkin pääsee kirurgin, radiologin sun muiden vastaanotolle ja saa elinikäiset vammat. Hierojakin kähmii pakaroista hoitotarkoituksessa ja saa siitä rahaa, ja varsinkin naisen takapuoli on melko löllö ja ei hirveän kummaisesti hermottunut. Sukuelimiin kajoamiseen ei pakarapuristusta voi verrata.

-Mies 28v-

[/quote]

voi että miten tyhmää puhetta, ja agressiivistä, kannattaisiko ajatella vähän mitä sanot, jopa anonyymina ota vähän vastuuta, opettele kunnioittanaan naisia ilman niitä et olisi nyt näpyttelemässä juttujasi, varmaan vaadit että kundeja kunnioitetaan sukupuolena eikä vain yksilöinä, opettele herrasmiestaitoja enemmän, ole kiltimpi se kannattaa,

muuten jos luulet että naisen ulkoiset sukupuolielimet ei tunne kipua? voi nyt siis mitä:) googlaa nyt naisilla on 8 kertaa enemmän hermosoluja alueella. se potkaisu tuntuu yhtä kivuliaalta.

Vierailija
53/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Eiköhän nää ole lähinnä niitä joiden persettä ei pahemmin ole taputeltu viimeisiin vuosikymmeniin. Lisäksi kannattaa muistaa, että yleensä kun nainen sanoo jotain niin kannattaa toimia täysin päinvastoin. Esim. nainen sanoo haluavansa hellyyttä, mutta oikeasti haluaa, että sitä pannaan kuin eläintä. 

Nää on näitä. 

[/quote]

Tunnut olevan aika jyvällä. ;)

(Olen nainen.)

Vierailija
54/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse oli siitä kiinni mitä me tekisimme, vaan mitä te haluaisitte meidän tekevän? Tuollaisessa tilanteessa käy nimittäin joko silleen, ettei kaveri lähde haastamaan riitaa, pyytää anteeksi tai sitten ei. Ja, jos ei suostu pyytämään anteeksi, niin pitäisikö lyödä hampaat kurkkuun, alkaa painimaan tai mitä!? Vaihtoehtona on myös saada itse turpaan, lyödä rystysensä murskaksi tai pahimmillaan joku loukkaantuu niin pahasti, että asiaa selvitetään oikeudessa.

Lyhyesti sanottuna ilta menee mitä todennäköisemmin kokonaan piloille, vaikka kävisikin se lievempi vaihtoehto, että pyytää anteeksi. Et vaan voi esittää vakavasti otettavaa, jos et ole myös henkisesti valmis mittelemään voimiasi. Ei silloin naurata ja asettuminen vie aikaa. Myös tämä yhteiskunta suhtautuu etenkin alkoholin alaisena tapahtuneisiin tappeluihin, niin ettei mitkään perseeseen taputtelut anna oikeutta lyödä ketään koomaan, niin kyllä ainakin itse harkitsen todella tarkkaan sitä vaihtoehtoa, että sanotte ihan itse mitä mieltä tuosta tempusta olitte ja mikäli joku käy teidän kimppuunne, niin vasta sitten oma mies voi puolustaa teitä, ja saada mahdollisesti turpaansa.

Tästä viimeisestä voitte olla sitten mitä mieltä tahansa, mutta jos teidän kunnianne vaaliminen on teille niin tärkeää, niin katsokaa sitten millaisen narun aviomieheksenne hyväksytte, vaikka olisi miten varakas, kunnianhimoinen, hauska ja kuin A. Stubb. Vähintään 190-200cm, 90-110kg, hyvä fyysinen kunto, taistelulajeista kokemusta ja mielellään aseenkantolupa sekä kainalokotelo. Aseen sijasta myös taito käyttää veistä lasketaan eduksi. Taitava kääntöveitsen käyttäjä leikkaa taputtelijan kurkun auki nopeammin kuin te mammat ehditte kissaa sanoa.

Vierailija
55/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]

[/quote]

Nää on näitä. 

[/quote]

sen takia näin ajattelevat eivät saakkaan naista, koska eivät edes ymmärrä puhetta, looginenkin ajattelu horjuu hieman, harvemmin läpsäisyjä saava nainen voi jopa tykätä kun kerran monessa vuodessa joku ruma äijä läpsii,usein huomiota saavat naiset ei saa mitään nautintoa kun joku ukko läpsäisee.

Vierailija
56/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:21"]En tiedä mitä mies tekis kun ei oo nähnyt, mut kerran baarissa ollessani mies tuli röökikopista ja ohimennessään  mäjäytti avokämmenellä mua perseelle. Lähdin perään, koputin olkapäälle ja kun se kääntyi läimäytin ison läpsyn sen naamaan. Ei läpsinyt mua enää :)

[/quote]

Hirveä määrä peukkuja????? Naisetkin puristelee miehiä perseestä. Pitääkö heitä teidän mielestä vetää turpaan????

Vierailija
57/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]

[/quote]

Nää on näitä. 

[/

niin you wish, eli jos sulle sanotaan ei ja kävellään poislohdutat itseäsi sanomalla että uhri tarkoittikin "kyllä" täysin psykopaatin ajattelutapa, sinusta kannattaa ilmoittaa anonyymiseen poliisivinkkiin netissä,

Vierailija
58/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nää on näitä. 

[/

niin you wish, eli jos sulle sanotaan ei ja kävellään poislohdutat itseäsi sanomalla että uhri tarkoittikin "kyllä" täysin psykopaatin ajattelutapa, sinusta kannattaa ilmoittaa anonyymiseen poliisivinkkiin netissä,

Vierailija
59/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]

[/quote]

Nää on näitä. 

[/

[/quote]

eli mieti mitä teet, kun ihminen sanoo ei niin se tarkoittaa kieltäytymistä toivottavasti viestisi oli vain sopimaton vitsi

Vierailija
60/107 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:58"]

[/quote]

Nää on näitä. 

[/

[/quote]

eli mieti mitä teet, kun ihminen sanoo ei niin se tarkoittaa kieltäytymistä toivottavasti viestisi oli vain sopimaton vitsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä