Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

Vierailija
221/1265 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freshin myyjä se jaksaa tätä ketjua aina uudelleen ja uudelleen nostaa kuolleista! Keksii tänne tarinoita siitä miten mukamas on tilattu asennus ja ollaan niin tyytyväisiä. Kertoo aika paljon siitä minkälainen firma tässä on kyseessä... En ikimaailmassa tilaisi heiltä yhtään mitään!

Vierailija
222/1265 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja miten falskia ja läpinäkyvää sissimarkkinointia.

Ja tuloilmaventtiilien asennus 7000-8000€!? Huhuu, valot päälle ja järki käteen nyt.

https://www.k-rauta.fi/tuote/seinaventtiili-lto-awenta-hrv100/590503331…

Ihan vastaavan tuotteen saa tavallisesta rautakaupasta kahdellasadalla eurolla. Jää aika hyvin katetta asennustyölle! Tuollaisen asentaa paikoilleen alle tunnissa. Ihan ihmisten ryöstämistä myydä noida venttiileitä ylihintaan tietämättömille ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/1265 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivat mullekkin mittarin eilen. Pidän sitä viikon kellarissa, niin kiva kattoo jätkän ilmettä kun lukee tulokset...

Vierailija
224/1265 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauksista lähti liikkeelle tapahtumaketju, joka lopulta vei meidät päätökseen tilata remontti, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Ensinnäkin, oli heti havaittavissa ammattimainen ote. Työvälineet, mittalaitteet ja koko asenne kertoivat siitä, että tässä hommassa tiedetään, mitä ollaan tekemässä. Yhdessä käytiin läpi, mitä mittaukset kattaisivat ja miksi ne ovat tärkeitä.

Mittausten aikana sain nähdä, kuinka perusteellisesti he suorittivat työnsä. Kosteus, hiilidioksidi, homeitiöt, kaikki tarkastettiin huolellisesti. Kierrätin itse laitetta huoneissa ja sen jälkeen asiantuntijat selvittivät mittauksen merkityksen ja kuinka se vaikuttaa sisäilmaan. Se oli todella informatiivista.

Kun mittaukset oli tehty,  kävimme tulokset läpi. Siinä vaiheessa asiantuntijat huomauttivat mahdollisista ongelmista ja antoivat suosituksia parannuksista. Yhdessä pohdimme vaihtoehtoja, ja lopulta päätin tilata Freshiniltä ilmanvaihtoremontin. Päätökseen vaikutti, että olin kuullut yrityksestä hyvää jo aiemmin.

Remontti sujui yli odotusten. Asentajat olivat nopeita, siistejä ja noudattivat sovittua aikataulua. Nyt kun remontti on valmis, ero on selkeä. Sisäilma on raikkaampi, ja monet ne alun ongelmakohdat on korjattu. Nukun paremmin, ja yleisesti ottaen kotona on huomattavasti viihtyisämpi olla. Tämä olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten, mutta parempi myöhään kun ei ollenkaan.

Vierailija
225/1265 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Toivat mullekkin mittarin eilen. Pidän sitä viikon kellarissa, niin kiva kattoo jätkän ilmettä kun lukee tulokset...

Miksi? Sulla on varmaan hyvä syy toimia näin? Mietin vaan, että mikä saa ihmisen tekemään kiusaa työtään tekevällä tuntemattomalle kaverille? Ei taida paljon olla tärkeydentunnetta tarjolla todellisessa elämässä, jos sitä pitää tällä tavalla hakea. Olet varmasti onnellinen mies.

Vierailija
226/1265 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit olevan helvetin kallista, mutta et maininnut että mikä se hinta sitten loppujen lopuksi oli?

Meilläkin nuo juuri kiertelivät ovelta ovelle jakamassa noita mittareita. Keräävät itselleen dataa ihmisten taloista ja sitten käyttävät sitä oletettavasti pelotteluun. Näin on helppo myydä (tarpeetonkin) parannus ilmanvaihtoon.

Samanlaista bisnestä kuin noilla viemärikuvauksilla. Huijasivat vanhoja ihmisiä.

Vierailija
227/1265 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lahkoa nämäkin ovat.

Vierailija
228/1265 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Freshijankkaaja! Minusta tuntuu että sinun kannattaisi mitä pikimmin ottaa yhteyttä palstalla vaikuttavaan Mr. Tulikivijankkaajaan. Teillä varmasti synkkaisi todella hyvin, ja yhteiselle rupatteluhetkelle ei tulisi loppua ollenkaan.

Vierailija
229/1265 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tekemisen meininkiä. Meillä mitatiin ja tehtiin myös remontti. Ammattimainen ote ja modernit laitteet vakuuttivat. Itse mittausprosessi oli vaivaton, mutta perusteellinen. He mittasivat ilmaa eri näkökulmista, ja sain samalla oppitunnin siitä, mikä kaikki vaikuttaa sisäilman laatuun. 

Tutkimustulosten pohjalta Freshin ehdotti muutoksia, joilla voitaisiin parantaa ilmanlaatua. Aluksi olin hieman epävarma siitä, haluaisinko lähteä tekemään remonttia. Mutta kun edustajat selittivät selkeästi, miten nämä muutokset vaikuttaisivat terveyteemme ja asumismukavuuteen, sekä oli esittää konkreettisia esimerkkikohteita tuloksineen, päätin lopulta, että tehdään - olihan tämä asia jossain määrin mielessä ollut muutenkin.

Asennustyö tehtiin huolellisesti ja valmista tuli vuorokaudessa. Nyt jälkeenpäin voin todeta olevani tyytyväinen lopputulokseen ja että sain päätöksen tehtyä. Kaikki sujui mallikkaasti ja nyt sisäilma on raikas ja koko koti tuntuu viihtyisämmältä. Hinta oli kokonaisuudessaan 8000 € ja summa vastasi tarjousta. 

Vierailija
230/1265 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaita kavereita. Mitattiin ja oli mukava haastella, meillä arvot sellaiset että ehkä pientä tarvetta parannuksella olisi mutta talous ei anna kyllä juuri nyt mahdollisuutta remontille. kuullut yhtiöstä paljon hyvää ja jahka tässä lainat vähän lyhenee niin tätä voidaan meillekkin miettiä

Vierailija
231/1265 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllästynyt näihin vuosien mittaan ilmestyneisiin terveysongelmiin, joita epäilin liittyvän kotini ilmanlaatuun. Pyysin tarjousta kolmesta paikasta ja päädyin tekemään tämän Freshin huonekohtaisen ilmanvaihdon. Mittausprosessi oli erittäin perusteellinen. Viikon verran mitattiin. 

Kun tulokset oli selvillä, istuttiin asiantuntijan kanssa alas ja kävimme läpi, mitä ne tarkoittivat. Siellä ilmeni alueet, joilla ilmanvaihto ei toiminut optimaalisesti, ja asiantuntija ehdotti ratkaisuja tilanteeseen. Tuntui, että sain rehellistä ja selkeää tietoa ilmanvaihtojärjestelmästäni. Itse remontti sujui yllättävänkin vaivattomasti. Asentajat olivat tehokkaita, huolellisia ja aina valmiita vastaamaan kysymyksiin.

Nyt, kun remontti on valmis, voin sanoa, että päätös oli ehdottomasti oikea. Sisäilma tuntuu huomattavasti raikkaammalta, ja olen huomannut pitkään vaivanneiden nenän- ja kurkun ärsytysoireiden lievittäneen. Enää ei ole jatkuvaa nuhaa tai muita hengitysongelmia. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen ja voi lämpimästi suositella palvelua, jos ilmanvaihdon kanssa on haasteita.

Vierailija
232/1265 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso muutos tuli tämän ilmanvaihdon parannuksen myötä. meillä on myös kaikenmaailman nuhat kulkenu jatkuvasti ja aina ajatellut että koulusta ne tulee, mutta ehkä sisäilma on ollut osaltaan syynä, koska ainaiset räkätaudit on vähentyneet selvästi. tuon raikastuneen sisäilman oikein aistii, se vaikutus on niin suuri.

Vierailija
233/1265 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli silmiä avaavaa mittailla aikoinaan. Olin aivan tietämätön siitä, kuinka paljon ilmanlaatu voi vaikuttaa asumismukavuuteen ja terveyteen, joten jo itsessään tämä mittaus oli meille hyvä tehdä. päätin myös silloin tilata sen ilmanvaihtoremontin, jonka he suosittelivat eli tämä huonekohtainen järjestelmä. Meille se tarkoitti 4 kpl flow ja 1 spin laitteita. Ne on nyt olleet asennettuna muutaman vuoden ja voin sanoa, että se on ollu yksi parhaista päätöksistäni. tekivät nopeasti ja ammattitaidolla, että tuskin huomasin remontin oleva edes käynnissä. Oon äärimmäisen tyytyväinen lopputulokseen. Sisäilma on ollut raikas ja olo on selvästi parantunut. Nukkuu paremmin, eikä ole huomannut enää semmoisia oireita limakalvoilla mitä pitkään kotona tunti. lähes 5/5 palvelua

Vierailija
234/1265 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarifirma. Muutaman satasen juttuja kaupataan monen tonnin hintaan. Pikkukylien mummuja ja pappoja yritetään vielä kerran.

Vierailija
235/1265 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mittaus menossa, ja tulossa asiantuntija lukemaan tuloksia huomenna. Asiallista palvelua saatu tähän saakka, pisteet nuorelle kaverille, joka selvästi oli nuori kuka mittarin meille toi, mutta hyvin oli koulutettu kun aika haastaviin kysymyksiin osasi uskottavasti vastata. Ymmärsin että kokeneempi ammattilainen on tulossa tulkitsemaan mittaustuloksia huomenna. katotaan mitä näyttää, olen utelias ja asia on kiinnostava

Vierailija
236/1265 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarifirma. Muutaman satasen juttuja kaupataan monen tonnin hintaan. Pikkukylien mummuja ja pappoja yritetään vielä kerran.

Voisitko kertoa pitkästä aikaa yksityiskohtaisen tarinan muistisairaista vanhuksista? Niitä ei ole hetkeen ollut ja menevät paremmin tunteisiin. Vahva suositus!

Vierailija
237/1265 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kertoa, koska tässä taannoin huomasin, että sisäilma ei ollut aivan niin priimaa kuin sen pitäisi olla. Tässä vaiheessa tutustuin Freshinin palveluihin tuttavan kautta ja päätin ottaa heihin yhteyttä. Sisäilman mittaus sujui todella tehokkaasti. Mittauksissa tuli esiin joitakin haasteita, jotka vaikuttivat sisäilman laatuun. Asiantuntija ehdotti parannusta vanhaan ilmanvaihtojärjestelmään, ja kaverista sain sen verran luotettavan ja ammattimaisen vaikutelman etten tätä epäillyt vaan päätin tehdä diilin ilmanvaihdon parannuksesta kun hintakaan ei ollut mielestäni mahdoton, vaan jopa pienempi kun oletin. Remontti itsessään meni jouhevasti. Freshin asunnustiimi oli huolellinen ja ripeä.Voin sanoa, että päätös oli oikea. Sisäilma tuntuu nyt huomattavasti raikkaammalta, ja pienet terveysvaivat on vähentyneet. Hyvä että sain suosituksen tästä että osasin ottaa yhteyttä, oma kokemus palvelusta on nyt myös erittäin hyvä

Vierailija
238/1265 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti toimii laitteet. Vähän ehkä tein nopean päätöksen itselleni epätyypillisesti, mutta tässä tapauksessa se kannatti. Hyvä firma ja ammattimiehiä!

Vierailija
239/1265 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydet viisi pistettä! Hommat ajallaan ja kaikki kunnossa niikuin pitääkin. Myös todella hyvä hinta

Vierailija
240/1265 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin itse pyytää Freshin porukan tekemään sisäilmamittauksen ja päädyin lopulta tilaamaan heiltä ilmanvaihtoremontin. Tässä iässä sitä alkaa arvostaa terveellistä ja miellyttävää asuinympäristöä entistä enemmän, joten päätös oli lopulta aika helppo kun olin saanut yhtiöstä suosituksia jo aiemmin ja hommat oli toimineet kuulemma erittäin hyvin näiden kanssa.

Itse mittausprosessi sujui erinomaisesti. Edustajat selvittivät minulle ystävällisesti, mitä mittaukset tarkoittavat ja miksi juuri kyseisiä arvoja tarkkaillaan. Meillä oli CO2 ja partikkelit poikkeuksellisen korkealla ja sain ymmärrystä taustalle ja tämä selitti myös arjessa havaittuja oireiluja meillä. Asintuntija osoitti, missä ilmanvaihtojärjestelmässä oli parannettavaa ja kuinka se vaikutti sisäilmaan. Tämän perusteella he esittelivät vaihtoehdot ja antoivat selkeän kustannusarvion mahdollisista remonttitoimenpiteistä.

Päätin teetättää tämän Freshinin huonekohtaisen parannuksen, ja täytyy sanoa, että se oli oikea päätös. Asennustiimi oli ammattitaitoinen ja huolellinen. Remontti sujui suunnitellusti, eikä se aiheuttanut suuria häiriöitä kun kesti vaan päivän. Nyt kun remontti on valmis, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Sisäilma tuntuu huomattavasti raikkaammalta, ja huomaan, että olo on terveellisempi ja energisempi. Tuntuu jopa erikoiselta että tuon muutoksen huomaa heti välittömästi, että jotain on kotona selvästi tapahtunut. Eli siinä mielessä edustajan lupaus, ettei mene montaa päivää kun tuntuu että ikäänkuin mökiltä heräisi raikkaassa maalaisilmassa, piti kyllä täysin paikkansa.