Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
huvittavaa lukea tätä ketjua :D jalkoihin jääneet kilpailijat haukkuu ensin Freshiniä ja sitten keskustelijoiden mielipiteitä. sitä on Suomessa, kun joku pärjää niin kateelliset huutelee
Vierailija kirjoitti:
huvittavaa lukea tätä ketjua :D jalkoihin jääneet kilpailijat haukkuu ensin Freshiniä ja sitten keskustelijoiden mielipiteitä. sitä on Suomessa, kun joku pärjää niin kateelliset huutelee
Aika harva moraalin omaava ihminen on kateellinen siitä, että höperöiltä omakotiasujilta vedätetään överihintoja pähkinähintaisista tuotteista ja palveluista.
Toki ei se ole hölmö joka pyytää, mutta nyt on niin paksu kuvio että alkaa käydä mökinmummoja jo sääliksi.
Olllaan tyytyväisiä Freshinin palveluihin. Valinta että päädyttiin teettämään remontti juuri kys yrityksellä perustui siihen, että Freshin oli suurin toimija pientalojen ilmanvaihtoremonttien alalla ja tekee vuosittain tuhansia ilmanvaihtoremontteja, joten oletus oli, että homman on pakko toimia ei tuo muuten ole mahdollista. Ja meni meilläkin kaikki sovitusti. Nopeasti asennettiin, noin 2 viikkoa sopimuksesta ja kesti yhden päivän. Työnjälki oli siisti ja asentajat kohteliaita ammattilaisia. Lopputulokseen ollaan tyytyväisiä, myyntiedustaja lupaili aamuherätyksiä kuin kesämökiltä raikkaassa ilmassa ja vähän epäiltiin onko mainospuheita, mutta tämän kaltainen tunne on kieltämättä ollut. Ilma vaihtuu ja on selvästi raikas. Saatiin mittari joka mittaa arvoja jatkuvasti ja ne ollut myös hyvällä tasolla nyt. Meillä meni niin että itse pyydettiin tarjous, mutta tässä on naapurustossa ollu näitä ilmaisia mittauksia tarjolla myös
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kauan tää helppoheikki aikoo jatkaa tätä yksinpuhelua tässä ketjussa? Kun kertakaikkiaan kukaan ei näitä juttuja usko, näyttää aivan todella epäammattimaiselta.
Kyllä se taitaa jaksaa maailman tappiin. Lieneekö ohjelmoituna jossain postausautomaatissa nuo puppuviestit.
mä oon jotenkin tykännyt tästä Freshinin jutusta. Yks hyvä homma on tietty se, että nyt kaikissa talon huoneissa on semmonen tasainen lämpö. Nyt kun nämä ihanat rospuuttokelit on tässä taas vaihteeksi ovella, niin ei tarvii enää pitää villasukkia jalassa. Se osittain myöskin helpottaa mieltä.
Kyllä mä tykkään :)
Oon kyllä tod tytyväinen päätökseeni valita Freshin ilmanvaihto kotiini.
Ihmttelin vähäsen, miten kotini ilmanvaihto vois parantaa ilman suurta remppaa, joka vaatis sitten pitkän ajanjakson kodittomana. Freshinin tarjoama LTO- systeemi oli ehdottoman hyvä valinta!!
Kyllä se tiimi osoitti ammattitaitoaan tosi hyvin. Ne kuunteli mun huoleni tarkasti ja selitti, miten se uus juttu sitten wörkkii ja mitä hyötyjä se tuo. Ne myös antoi kiinteän hinnan tarjouksen ilman piilokului, ja siitä mä olen tarkka ja siksi pidin siit sitten.
Asennus meni just putkeen eikä mun tarvinnu muuttaa pois kotoo.
Eron sisäilmanlaadus huomasin tosi nopeesti.Hiilidioksiarvot pysyy matalina ja täyttää terveysasetusten vaatimukset, tulee sitä kuuluisaa mielenrauhaa sit.
Mä suosittelen ehdottomasti! kysyskää vaan rohkeesti tarjoust, se on niiden tehtävä antaa semmonen. eihän ksyyvä tieltä eksy!
hyvinhän tuo meni! se että pojat oli asiallisia, oli tärkeää, ja kaikki meni ns. nappiin. meidän prokkis saatiin päätökseen vasta viime viikolla, ja se vei aikaa pari päivää.
Vau, siis oikeesti, mä oon ihan täpinöissäni siitä, miten he hoiti sen ilmanvaihtojutun meillä! Voit vaan kuvitella, millanen sotku täällä oli just ennen kun ne tulivat. Mä olin just synnyttänyt ja olin ihan häkeltynyt kaiken keskellä. vitsi ne teki sen jutun ihan niin, että mä en edes huomannut mitään!
Mä olin siinä vauvahumussa, eikä ne tuntenu mua vaivaavan :)
Mä sain vaan olla täällä vauvan kanssa, kun ne paukutti sen jutun niinku silleen kuntoon.
mä huomaan sen eron ilmassa. Se on niin raikasta täällä nyt. Ja kun mä herään yöllä vauvan kanssa, ei oo enääsitä tunkkaisuutta mikä ennen täällä oli. Mä tiedän että erityisesti mun pikkuiselle se on niin tärkeää
j a ei tarvinnut huolehtia mistään, ne hoiti kaiken.
vaivatonta tosiaan!. Suosittelen kaikille, varsinkin heillekkin jotka on vauvan kanssa kotona. Ootte tehneet tästä kodista vielä paremman paikan meille kkiitos kitoooos! sydän :) :)
--Miuku--
Komediahorisontti on ylitetty ja vahvasti!
oon Taija ja aattelin kertoa miten meillä meni Freshinin kans. Meidän ongelma oli talossa, et ilmanvaihto ei vetäny kunnolla, vähän niinkuin yski sieltä ja täältä.
ne oli asiallisia kavereita. Selitti meille suoraan ja ytimekkäästi, mikä siinä ilmanvaihdossa oli vinossa . Oon sellainen että haluun kuulla asiat suoraan.
Ne kaverit kertoi sen hinnan etukäteen mikä piti paikkansa. En tykkää yllätyksistä, eikä puolisonikaan.
Nyt meillä huone-ilma on jotenkin kohdillaan. En ole mikään alan asiantuntija ollenkaan, mutta ilma, jota puolisoni kanssa hengitetään, on nyt raikasta. En enää herää yöllä ikään kuin hapen puutteeseen.
Jos saan tästä mainoskurasta aivosyövän niin syy on freshimainosteinin.
Varmaan on ollu hauskaa yrittäjällä /somemarkkinoijalla joka spämmii tänne noita mainoksia. Vähän eri murteella välillä ettei kukaan epäilis mitään. "Mirja ja Pentti Espoosta " 🙈 hiukan läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on ollu hauskaa yrittäjällä /somemarkkinoijalla joka spämmii tänne noita mainoksia. Vähän eri murteella välillä ettei kukaan epäilis mitään. "Mirja ja Pentti Espoosta " 🙈 hiukan läpinäkyvää.
Eihän se edes varioi noita tuubapostauksia? Samat fraasit toistuvat jokaisessa.
En uskonut että tällainen keski-ikäinen kykenee myötähäpeään, mutta nyt kyllä jo vähän jotain tuntuu.
No meillä kävivät nuo pojat ja hoitivat homman kuntoon. Tapahtui kesäkuussa. Ei moitittavaa kylläkään.
Mun mielestä on jokaisen oma asia, välittääkö asuntonsa tai talonsa sisäilman laadusta vai ei.
mä välitän.
ja kun näin ne mittaustulokset, niin ei mun tarvinnut kovin kauaa miettiä sitä asiaa. Mulle vaan on itsestäänselvää, että se sisäilma jota hengitän, on mahdollisimman hyvälaatuista.
Siks valitsin ton Freshinin parantamaan mun talon sisäilman laatua.
jokainen tietty hiihtelee omia latujaan totta kai
Mulla ollut jo jotain 1,5 vuotta se freshin juttu.
Aikaa on kulunut, mutta oon ollut tyytyväinen
se mitä oon laittanut merkille, niin mulla ei ole enää sellaista huoneilman tunkkaisuutta kuin ennen.
Erittäin huonoja kokemuksia on. Sikakalliit härpättimet, joilla ei ole sisäilmaan mitään vaikutusta. Sanoivat että saa rahat takaisin jos ei toimi. Reklamaatioon ei vastattu mitenkään. Ihan huijarifirma tämäkin.
päätös teettää ilmanvaihdon parannus Freshinillä oli meidän mielestä hyvä valinta, ne vastas odotuksia. Meillä on 1993 valmistunut talo. tässä on koneellinen poisto kylppäristä ja tietty liesituulettimen kautta.
Koneellinen poisto voi olla tehokas, ok.
mutta mitattaessa huoneiden ilmanlaatua me huomattiin, että joissain huoneissa arvot oli korkealla. Tää huonekohtainen LTO ilmanvaihtojärjestelmä paransi huoneilmaa , erityisesti makuuhuoneen ilmanlaatua. Parempi uni ja raikkaampi ilma ovat arvokkaita hyvinvoinnin kannalta meidän mielestä.
siitä että asennus oli nopea eikä vaatinut suuria remontteja. se on ajan ja rahan säästön kannalta hyvä asia, oon tosi tarkka mihin rahani laitan.
Samaa kaavaa noudattaa nämä Freshinin edustajan viestit. Voit jo lopettaa. Ps. Aloita edes lauseet isolla niin oisit uskottavampi eikä heti arvaisi että sama kirjoittaja asialla.
Kuinkahan kauan tää helppoheikki aikoo jatkaa tätä yksinpuhelua tässä ketjussa? Kun kertakaikkiaan kukaan ei näitä juttuja usko, näyttää aivan todella epäammattimaiselta.