Onko muillakin tullut vastaan, että moni nainen tekee tinder-profiilinsa englanniksi, vaikka on selvästi suomenkielinen?
Oon huomannut tämän nyt useammin kuin kerran. Profiili on täynnä "flavless" enkkuu, vaikka nimi, tausta ja sijainti kertoo ihan selvästi että kyseessä on suomalainen nainen.
Sitten viestittelyssä käy ilmi, että hänen äidinkieli on kyllä oikeastikin suomi mutta keskustelu halutaan silti pitää englanniksi.
Mikäs tää juttu on? Halu iskeä ulkkareita? Vai halu näyttää, että ollaan niin "internäciönääl"?
Mietin vaan, miksi omasta kielestä on tullut niin kiusallinen juttu.
Kommentit (76)
Nainen tekee selväksi, että hän on kielitaitoinen. Ei etsi kielitaidotonta miestä.
Siinä identifioidutaan ns. parempaan luokkaan. Samasta syystä monet persaukiset ostaa lainalla auton ja äänestää Kokoomusta.
Jos menisin Tinderiin, käyttäisin sitä juurikin noin. Vain reissumoodissa tai itse paikan päällä esim. Dublinissa tms.
Taitaa olla ihan jokaisen oma sian. Miksi sitä pitäisi täällä miksitellä. Huuuooohh. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Nainen tekee selväksi, että hän on kielitaitoinen. Ei etsi kielitaidotonta miestä.
Suurin osa noistahan on kielipuolia eli eivät osaa edes kotimaista kunnolla. Kannattaa kiertää kaukaa.
Ulin harrastukset:
1. Tee vauvalle joku älyvapaa aloitus naisista
2. Vastaa itse omaan aloitukseesi myöntävästi
3. Profit
Casting their net wide. Good for them.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menisin Tinderiin, käyttäisin sitä juurikin noin. Vain reissumoodissa tai itse paikan päällä esim. Dublinissa tms.
Eli hooraisit rahasta Dublinissa - selvä se.
En mä maksua ottaisi ;) Ihan deittailumeiningillä.
Profiilissä Fluent in sarcasm, coffee addict & globe trotter, sapiosexual enkuksi, vaikka äidinkieli on suomi ja asutaan Korsossa.
Miksi? Koska silloin ei rotunaisen tarvitse selittää, miksei suomalaiset perusmiehet kelpaa hänelle. Profiili sanoo: Ei heru sulle, Pekka. I'm international now.
Tää on just perseestä. Suomalainen mies ei riitä ellei se puhu lontoota, ole diginomadi ja sipittele kauramaito espressoja.
Mut silti samat muijat itkee, kun nämä laatumiehet ghostaa kolmen viestin jälkeen ja sanoo not looking for anything serious lol.
Mut hei, ainakin profiiliin sai kirjoittaa "based in Helsinki but soul in Barcelona".
Vierailija kirjoitti:
Ulin harrastukset:
3. Profit
Sä kuulostat sellaiselta muijalta, joka suuttuu, kun joku muu sanoo ääneen sen mitä sä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut Tinderissä, mutta mitä olen elämää nähnyt, niin kyllä ulkomaalainen aikalailla suomalaisen voittaa mitä miehiin tulee.
Haista sä paska.
Ei multa tämä. Suomessakin
upeita, hyvin pukeutuvia
adoniksia for sure. Itselläni tosin muualta
Euroopasta tämänhetkinen
kaksilahkeinen.
Suomalaisilta mun havaint. muk.
puuttuu sydämeniloa - vahingoniloa
on, mutta se ilolaji on täysin eri
frekvenssitaajuutta.
Mulle törCeen hyvä huumorintaju
on erittäin tärkeä ominaisuus;
miehessä ja ystävissä.
.....
[Naiset on usein ylivakavia 30+].
Vierailija kirjoitti:
Se vain tarkoittaa että suomalaiset eivät kelpaa.
Se tarkoittaa sitä että haluavat jonkun ulkkismiehen ottavan yhteyttä, mielellään paksulompakko myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulin harrastukset:
3. Profit
Sä kuulostat sellaiselta muijalta, joka suuttuu, kun joku muu sanoo ääneen sen mitä sä ajattelet.
*Nää ei mun.
Tinder nainen on loora. Siitä kun lähtee niin ymmärtää
Olen kiinnostunut sekä suomalaisista että muunmaalaisista miehistä, joten profiilissa on yleensä joko pelkkää enkkua tai sekä enkkua että suomea.
Onneks Tinderissä ei oo pakko olla, niin ei tarvi törmätä AP:n kaltaisiin nillittäjiin joita hiertää jokainen pikkuasia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet olivat aloitekyvyttömiä tuppisuita, jotka jänistivät siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt lähteä selvin päin treffeille.